ФорумКазинаBoomerang Casino - обща дискусия

Boomerang Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от giombattistalombardo
|
12999 преглеждания 73 отговора |
|
1 2 34
Gonor
преди 1 година

Можете да подадете жалба тук на тази връзка:https://casino.guru/complaints/all

Защо обаче не е възможно да предоставим на казиното някоя от тези сметки за комунални услуги? Има ли проблем, че не можете да стигнете до тях или е нещо друго?

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Добър вечер. Имам разрешение за пребиваване във Финландия, работя и съм постоянно тук. Но нямам адрес на регистрация, защото не противоречи на законодателството на страната. Казиното изисква адрес за потвърждение, но как мога да го направя. Предоставих доказателство, че съм във Финландия. Безизходица . Може ли някой да посъветва? И изобщо това казино прави плащания или само ограбва главата?

Автоматичен превод:
Gonor
преди 12 месеца

Здравейте

Това наистина е доста трудна ситуация. 🤔

Е, както аз го виждам, може да се окажете по средата на нещо, от което всъщност не се нуждаете според местното законодателство, но казиното трябва да потвърди вашето гражданство - или страната на пребиваване.

Мисля, че тази ситуация изисква допълнително вникване; следователно решението ви да подадете жалбата беше наистина добро, ако мога така да се изразя.

Не се притеснявайте, Ник ще се зарови в проблема. Просто му дайте малко време, защото това е вид специалност.


Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Затова им предоставих доказателство за престоя си в страната. Те просто ме игнорират

Автоматичен превод:
Gonor
преди 12 месеца

Със сигурност не е хубаво, ако казиното ви игнорира, но знам, че понякога просто трябва да бъдете малко търпеливи. Ако нищо не се промени и казиното не ви информира и продължава да ви игнорира, тогава нашият екип ще се опита да ви помогне, тъй като сте подали жалба. Така че ще бъде ли възможно да изчакаме и да ни уведомим как вървят нещата?

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Е, ще ви уведомя как се решава проблемът ми.

Автоматичен превод:
Gonor
преди 12 месеца

Разбира се, ще бъдем тук.

Ако мога да предположа, бих казал, че по някакъв начин е възможно казиното да потърси допълнителен съвет по темата за законовите изисквания по отношение на разрешението за работа.

По един или друг начин, поддържането на плейъра без разумни актуализации не е много разумно. Сигурен съм, че никой от нас не обича да е под това ниво на несигурност.

Да се надяваме на най-доброто и бързо решение.

Автоматичен превод:
Radka
преди 12 месеца

Дано е бързо. От 12.10.2023 г. всичко това се проточи. Отначало през цялото време имаше технически проблеми, след това с проверка.

Автоматичен превод:
Gonor
преди 11 месеца

Ооо, това е твърде много за моя вкус!

Просто се дръж. 🙏

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Здравей, Радка. Досега нищо не се е променило. Казиното отново изисква такса за плащане на комунални услуги, кабелна телевизия или държавни писма. Мисля, че ще продължи така.

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Някои не особено уважавани онлайн казина умишлено забавят проверката на играчите и намират грешки в документите. По този начин те обезсърчават клиентите да теглят пари. Ако всичко е твърде трудно, много играчи ще изберат да отменят тегленето и да похарчат парите. Мисля, че това е целият проблем.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравей, Радка. Досега нищо не се е променило. Казиното отново изисква такса за плащане на комунални услуги, кабелна телевизия или държавни писма. Мисля, че ще продължи така.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Е, това е стандартен списък с изисквания; честно казано, не знам как местните закони разглеждат вашата ситуация по отношение на гражданството.

В моите очи това е проблемът и това е и причината, поради която трябва жалбата да обхваща тази област.

Както казах, ситуацията, в която попаднахте, далеч не е обикновена. Стандартните жители на Финландия не биха страдали от тези проблеми, защото те биха могли просто да предоставят доказателство за адрес, като предоставят документите, които казиното иска от вас сега. 🤷‍♀️


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Някои не особено уважавани онлайн казина умишлено забавят проверката на играчите и намират грешки в документите. По този начин те обезсърчават клиентите да теглят пари. Ако всичко е твърде трудно, много играчи ще изберат да отменят тегленето и да похарчат парите. Мисля, че това е целият проблем.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Не съм съгласен.

Очевидно проблемът е по-сложен. Вярвам, че вече обясних как стоят нещата, когато ви сравних с обикновените жители.

Въпреки че разбирам, че може да се чувствате така, мисля, че подобна преценка е твърде бърза.

Нека изчакаме актуализацията. 🙏


Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

да, но днес им предоставих допълнителни документи и пак същото, спазваме правилата на нашия сайт. Сега са объркани от моя домейн, всичко беше наред при регистрацията. Считам действията им за измама.

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Не мога да им осигуря регистрация и те знаят за нея и я ползват. Те не правят компромиси. Искам да се свържа с адвокатите.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

да, но днес им предоставих допълнителни документи и пак същото, спазваме правилата на нашия сайт. Сега са объркани от моя домейн, всичко беше наред при регистрацията. Считам действията им за измама.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Както казах, ситуацията не е толкова проста. Това, което виждате като очевидна измама, е доста сложен въпрос.

Обикновено формулярът за регистрация изисква официалния адрес на пребиваване, който сте регистрирали в страната. След като нямате, откъде знаете, че можете да играете в това казино като всеки друг постоянен жител? Просто казвам, че трябва да изчакате окончателното решение чрез жалбата. Само за да сте сигурни, че всички факти всъщност са на ваша страна. Това е всичко.

Представете си, че регистрацията е автоматизиран процес. Вие сте помолени за подробности; ако не сте сигурни как да попълните информацията или кое е правилно, трябва да попитате. Тъй като служителите на казиното не са част от този процес, освен ако не участват в процедурата KYC.

Ако имам добър съвет, следващия път попитайте казиното дали разрешението за работа замества постоянното пребиваване, след което запазете отговора.

Надявам се, че ще можем да ви помогнем, разбира се, но бих направил всичко, за да избегна подобен проблем в бъдеще. 🙏


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Не мога да им осигуря регистрация и те знаят за нея и я ползват. Те не правят компромиси. Искам да се свържа с адвокатите.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Това е ваш избор. Все пак бих запазил това решение за по-късно разглеждане.

Нашата жалба е безплатна; можете ли да кажете същото, когато става дума за адвокати?

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Да, но аз нямам разрешение за работа, а разрешение за пребиваване категория А.

Автоматичен превод:
Gonor
преди 11 месеца

Разбирам, но смисълът е същият. Първо трябва да разберем как всъщност работи във Финландия. Вярвам, че направих предположението си по-рано, но ще го кажа отново: почти съм убеден, че казиното също трябва да разбере как работи това разрешение. Всичко отнема време.

Дайте му още няколко дни; според таймера сте чакали доста време за актуализация. 🙏 А сега остават по-малко от три дни.

Бих казал, че това е добра сделка.

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Добре

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини