Както казах, ситуацията не е толкова проста. Това, което виждате като очевидна измама, е доста сложен въпрос.
Обикновено формулярът за регистрация изисква официалния адрес на пребиваване, който сте регистрирали в страната. След като нямате, откъде знаете, че можете да играете в това казино като всеки друг постоянен жител? Просто казвам, че трябва да изчакате окончателното решение чрез жалбата. Само за да сте сигурни, че всички факти всъщност са на ваша страна. Това е всичко.
Представете си, че регистрацията е автоматизиран процес. Вие сте помолени за подробности; ако не сте сигурни как да попълните информацията или кое е правилно, трябва да попитате. Тъй като служителите на казиното не са част от този процес, освен ако не участват в процедурата KYC.
Ако имам добър съвет, следващия път попитайте казиното дали разрешението за работа замества постоянното пребиваване, след което запазете отговора.
Надявам се, че ще можем да ви помогнем, разбира се, но бих направил всичко, за да избегна подобен проблем в бъдеще. 🙏
As I said, the situation is not that simple. What you see as obvious fraud is quite a complex question.
Usually, the registration form asks for the official resident address you have registered within the country. Since you have none, how do you know you can play in this casino like any other permanent resident? I'm just saying you should wait for the final decision through the complaint. Just to be sure that all the facts are actually on your side. That's all.
Imagine that registration is an automated process. You are asked for details; if you are not sure how to fill in the information or what is correct, you should ask. Because casino's employees are not part of this process unless they engage in the KYC procedure.
If I may have good advice, next time ask the casino whether working permission substitutes for permanent residency, then save the response.
I hope we will be able to help you, of course, but I would do anything to avoid a similar issue in the future. 🙏
Автоматичен превод: