ФорумКазинаBoomerang Casino - обща дискусия

Boomerang Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от giombattistalombardo
|
13014 преглеждания 73 отговора |
|
12 3 4
Gonor
преди 11 месеца

Просто се дръж!

Предполагам, че трябва да е трудно, но не сте сами в това. Бих казал, че има добър шанс чрез комуникация да се постигне справедливо решение. 🤞🤞


Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

здрасти Съмнявам се да постигна компромис.

Автоматичен превод:
Gonor
преди 11 месеца

Надеждата умира последна, така че докато случаят приключи, опитайте се да мислите поне малко положително, въпреки че знам, че не е от най-лесните. Твърдо вярвам, че тази ситуация може да бъде разрешена. Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Здравейте всички. За днес всичко е непроменено, в очакване на чудо. Добавих 05.12.23 -2 документа по искане на казиното, те не бяха отхвърлени веднага и благодаря за това.

Автоматичен превод:
Gonor
преди 11 месеца

Здравейте. Това е доста положителна новина, нали?

След като проверката приключи и се надявам, че ще стигнете до този етап, моля, не забравяйте да актуализирате и жалбата .

Доколкото виждам, с известна горчивина, бях доста близо, когато обмислях въпроса.

„Съгласно нашите Общи условия всеки клиент трябва да ни предостави документите, удостоверяващи неговата самоличност.

Тъй като жителите на Русия нямат право да се регистрират на нашия сайт съгласно Правилата и условията, а вие не сте жител на Финландия, трябва да предоставите документ, потвърждаващ престоя ви във Финландия, тъй като по време на регистрацията сте посочили, че живеете в тази страна. Това може да бъде сметка за комунални услуги (вода, газ, електричество), кабелна телевизия/кабелен телефон или кабелен интернет, банково извлечение или друг документ, издаден от правителството, показващ трите имена, пълния адрес и датата на издаване, не по-стар от 6 месеца ."

С късмет не само вие, но и други играчи ще се възползват от познаването на разликите сега.

Да се надяваме, че сте само на няколко (работни) дни от окончателното решение. 🤞🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Предоставих им документи, че не съм жител на Русия (пребивавам на територията по-малко от 180 дни в годината). и няма нищо хубаво. Те отново искат сметки за газ и отчети от Финландия.

Автоматичен превод:
Gonor
преди 11 месеца

И е чудесно, че актуализирахте жалбата. Защото последното развитие от ваша страна не беше съвсем очевидно. Честно казано, мисля, че въпросът все още е същият: местните закони срещу правилата и условията.

Какво ще кажете за тази точка, спомена представителят?

„Посъветвахме ви да се свържете с местната община и да поискате документ за потвърждение/регистрация на местоживеенето. Надяваме се, че ще успеете да ни предоставите исканата информация, която е необходима за успешната ви проверка."

Имам чувството, че това също може да е проблем за вас. От друга страна, не мога да кажа със сигурност, така че не се колебайте да ми напомните, моля.


Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Пак повтарям, не съм регистриран тук, нямам имот и не наемам жилище. Осигурен съм с жилищна площ от фирмата, в която работя. И дори като отида в общината, ще ме питат дали се чувствам добре, че искам да се регистрирам и да плащам сметки с безплатно жилище. Между другото, моят договор за казино също не е подходящ, тъй като не е подписан с финландска компания. Оказва се, че трябва да работя по местоживеене. Правилата и условията казват „задължително при поискване", но може да няма заявка, но казиното настоява за тези документи по принцип, знаейки, че не мога да ги предоставя. Процедурата KYC е насочена основно към предотвратяване на прането на пари и борба с финансирането на тероризма. Подавам по-малко документи за разрешение за пребиваване във Финландия, отколкото имам в казиното в момента.

Автоматичен превод:
Gonor
преди 11 месеца

Тази проверка е доста сложна. Нямате ли друга възможност да получите съпоставим документ?

Както и да е, все още имате отворена жалба и искам да вярвам, че тази сага в крайна сметка ще бъде разрешена и всичко ще бъде наред. Ако успеете да получите нова информация, моля, уведомете ни. Любопитно ми е как ще свърши всичко това в крайна сметка. Твърдо вярвам, че ще бъде добре.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Повярвайте ми, ако имаше такава възможност, със сигурност бих се възползвал.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Нека обясня така, заплатата ми е 2500-3000 € на месец. по това време моите печалби бяха 4-5 месечни плащания. нямаше ли да положа достатъчно усилия, за да ги получа. И да, по-скоро жалбата може да бъде затворена като неразрешена. Въпреки това, казиното може да изложи 2-3 точки, които уж съм нарушил, и жалбата ще отиде в категорията на отхвърлените. Не виждам други опции. За мен беше удоволствие да говоря с вас и ви благодаря за подкрепата.

Автоматичен превод:
Gonor
преди 11 месеца

Със сигурност разбирам, че бихте посегнали към тази опция, ако я имахте.

Все пак нека изчакаме и да видим как ще се развие това оплакване. Не искам да предупреждавам изхода, но и малко се притеснявам как ще се развие. Но какъвто и да е резултатът, играчите ще могат да видят с каква ситуация сте се справили и как е завършила, така че разбирам, че може да не означава нищо за вас, но ако трябваше да помогнете дори на един човек, мисля, че си струва то. Надявам се, че може да се разреши по някакъв начин, въпреки че не мога да се сетя какво би трябвало да се случи, за да е така. Както и да е, все още ти стискам палци. Пази се. ☘️🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Добър ден. Е, това е краят на нашата история. Казиното е затворило сметката. Просто крадец.

Автоматичен превод:
Gonor
преди 11 месеца

Не очаквах това да се случи. Казиното даде ли ви някаква причина защо блокира акаунта ви?

Както и да е, би било добре да отговориш на оплакването на Ник. Можете да направите това тук .

Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравей Джаро. Както казах, просто намерихме причина да го блокираме. Първоначално това беше разбираемо. Тоест, ако имате всички документи в ред, но няма регистрация: „ние правим каквото искаме". И бих препоръчал на играчите да не обръщат внимание на това казино.

Автоматичен превод:
Gonor
преди 11 месеца

Мирише на „административно решение", незадължителна причина, която казината използват, когато простото обяснение не е опция. С изключително дългата проверка и споменаването на възстановяване на депозити, предполагам, че казиното ви намира за подозрителни по някакъв начин и повече не желае да ви предлага услугите си.

Не казвам, че сте направили нещо нередно, по-скоро се опитвам да обясня, че това е един от възможните сценарии.

Не приемайте това като оправдание, моля. Иска ми се да можем да помогнем!


Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

От доста време казината се опитват да ме блокират, тъй като имам адрес на руска банка. Предоставих им паспорт, че не съм жител повече от 3 години. Вероятно няма какво да направите, за да помогнете. Жалко, че не знаех за съществуването на вашия сайт преди, където можете да видите не само рейтинга на казиното, но и да прочетете отзиви за него.

Автоматичен превод:
Gonor
преди 11 месеца

За да бъда честен, бих искал да посоча причината, поради която акаунтът ви беше закрит. Ако не греша, вие актуализирахте жалбата така:

„Здравей, Ник. Те блокираха акаунта, казват, че са минали повече от 30 дни и това е нарушение на техните правила и условия. Твърди се, че са се опитвали да ме верифицират толкова дълго.

Сега се чудя дали има решение на тази не толкова ясна ситуация. 🤷‍♀️ Нека изчакаме Ник да актуализира жалбата още малко.


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

здрасти Да, мой е. Съгласете се, че всеки човек може да бъде привлечен под това условие, дори и с всички документи. Просто отложи проверката на документите или както беше с мен: не харесаха адреса ми в банковото извлечение.

Автоматичен превод:
Gonor
преди 11 месеца

Бих искал тази ситуация да се разреши, защото знам, че със сигурност не е приятно, но ще видим какво ще каже Ник за това. Дотогава вероятно ще трябва да почакаме.

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини