преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Boomerang Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Често се прекъсва, дори сметките са грешни. Сайтът е нестабилен. Всъщност днес не работи. В останалото е като всички останали. Играта се управлява от алгоритъм, дори рулетка на живо.
He often interrupts himself, even the accounts are wrong. The site is unstable. In fact, it doesn't work today. For the rest it is like all the others. The game is handled by an algorithm, even live roulette.
Si interrompe spesso, sbagliano anche i conti. Il sito è instabile. Infatti oggi non funziona. Per il resto è come tutti gli altri. Il gioco viene gestito da un algoritmo, anche le roulette live.
Така че правилно ли разбирам, че уебсайтът на казиното не работи гладко за вас?
So do I understand it correctly that the casino website doesn't run smoothly for you?
след като депозирах и загубих около 3500 евро, имах блокиране на теглене на 900 евро с абсурдна заявка. Не разбирам защо искат документ за закриване на акаунта ми в Revolut. Какво общо има това с документацията за самоличност на лицето? Освен всичко друго трябваше да му обясня, че Revolut отваря онлайн и банката има нещо общо с това.
after having deposited and lost around 3,500 euros I had a withdrawal of 900 euros blocked with an absurd request. I don't understand why they want a document on closing my Revolut account. What does it have to do with the documentation of the person's identity? Among other things, I had to explain to him that Revolut opens online and the bank has something to do with it.
dopo aver depositato e perso circa 3.500 euro mi sono visto bloccare un prelievo di 900 euro con un richiesta assurda. Non capisco perché vogliono un documento sulla chiusura del mio conto Revolut. Che c'entra con la documentazione dell'identità della persona? Tra l'altro gli ho dovuto spiegare che Revolut si apre online e la banca con c'entra.
През последните няколко дни услугата се подобрява
In the last few days the service has been improving
Negli ultimi giorni il servizio sta migliorando
Проблемът беше решен благодарение на способността на персонала да подкрепя играчите.
The problem was solved thanks to the ability of the staff supporting the players.
Il problema è stato risolto grazie alla capacità dello staff addetto all'assistenza dei giocatori.
Страхотен! Благодаря за споделянето. Какъв беше проблемът все пак?
Great! Thank you for sharing. What was the problem anyway?
Това беше проблем с проверката на акаунта, който ставаше сложен, защото бях депозирал виртуалните кредитни карти за еднократна употреба, за които вече нямах подробности. Служителите ми показаха как да извлека подробностите за картите, които финансовият клиент ме попита и ние решихме. Без техния съвет нямаше да се справя.
It was an account verification problem that was getting complicated because I had deposited the single-use virtual credit cards of which I no longer had the details. The staff showed me how to retrieve the details of the cards that the financial customer asked me and we solved. Without their advice I would not have made it.
Era un problema relativo alla verifica dell'account che si stava complicando perché avevo depositato con delle carte i credito virtuali monouso di cui non avevo più gli estremi. Lo staff mi ha indicato come recuperare gli estremi delle carte che mi chiedeva il customer finanziario e abbiamo risolto. Senza i loro consigli non ce l'avrei fatta.
Поне знаеш за бъдещите случаи. Казиното обикновено трябва да потвърди метода на плащане, който използвате, за да правите депозити, така че винаги трябва да запазвате информация дори за виртуалните карти 👍
At least you know for the future cases. Casino usually need to verify the payment method you use to make deposits so you should always save info even about the virtual cards 👍
Това трябва да е казино? Това е шега. От 10 дни чакам одобрението на плащането на 13800 PLN. Персоналът през цялото време пише, че има технически проблеми ... Пишат навсякъде, че бумерангът е измама и вие препоръчвате това казино ...
This is supposed to be a casino? It's a joke. For 10 days I have been waiting for the approval of the payment of PLN 13800. The staff all the time write that they have technical problems ... They write everywhere that the boomerang is a scam and you recommend this casino ...
Здравейте,
Мога да разбера, че това е неприятна ситуация, но ние считаме оттеглянето в рамките на 2 пълни седмици като приемлив период, дори когато се занимаваме с оплакване на играч.
Проверихме други важни точки и оценихме това казино, както следва:
Като цяло, това казино има добра репутация, но играчът трябва да бъде внимателен, когато става въпрос за приходи (което означава, че може да има проблем с плащането на голяма сума или с плащанията като цяло) и нелоялни условия.
Не искам да звуча неучтиво, но проверихте ли тази информация, преди да играете там, моля?
Правилно ли разбирам, че оттеглянето ви вече е "прието"?
Hello,
I can understand it's an unpleasant situation, but we consider withdrawal within 2 full weeks as an acceptable period even when dealing with a player's complaint.
We have chacked other vital points and evaluated this casino as follows:
In general, this casino possesses a good reputation but the player should be cautious when it comes to revenues (meaning they may have a problem paying a large sum or with payments in general) and unfair terms and conditions.
I do not want to sound impolite, but have you checked this information before playing there, please?
Do I get it correctly that your withdrawal is now "accepted"?
Статусът от 10 дни е в изчакване .... Как можете да кажете, че има добра репутация, когато има проблеми с изплащанията? Как получиха лиценз?
The 10 days status is pending .... How can you say he has a good reputation when he is having problems with payouts? How did they get a license?
Здравейте,
това не означава непременно, че това казино има някакъв проблем с плащането.
Чувствайте се свободни да подадете жалба и ако нашият екип за жалби открие нещо мрачно и несправедливо, дори общият рейтинг може да спадне.
Виждате, че няма нито едно неразрешено оплакване, което означава, че казиното винаги решава всеки проблем:
По отношение на лиценза, всяко казино просто избира лицензиращия орган, кандидатства за него и ако казиното отговаря на всички законови изисквания, сделката се сключва. Казиното може да бъде лишено от лиценза си в случай, че действа изключително непрофесионално и несправедливо, но такова обвинение трябва да бъде повдигнато пред лицензиращия орган и да се докаже, че е вярно.
Hello,
it does not necessarily mean that this casino has any problem with payment.
Feel free to submit a complaint and if our complaint team finds something shad and unfair even the overall rating score may drop.
You can see that there is not a single unresolved complaint, meaning that the casino always solves every problem:
Regarding the license, each casino simply chooses the licensing authority, applies for it, and if the casino meets all the legal requirements the deal is struck. The casino can be stripped of its license in case it acts highly unprofessional and unfair, but such an accusation must be brought to the licensing authority and prooved true.
Здравейте, колко дни са няколко дни? Даваме на казината 14 дни, за да направят теглене. Предполагам, че поддръжката ви е писала, че се дължи на технически проблеми. Що се отнася до лимита за теглене, какъв е той, колко можете да теглите, защото според сайта ви е 500 евро на ден.
Ще чакам вашия отговор.
Hi, how many days is several days ? We give casinos 14 days to make a withdrawal. I assume that support wrote you that it is due to technical problems. As for the withdrawal limit, what is it, how much can you withdraw, because according to your website it is 500 euros per day.
I will wait for your answer.
Вие сте поискали, нали? Е, защо не?
Дори казината изискват банкови извлечения, диапазонът им обикновено зависи от определената времева рамка, през която са направени депозитите.
Може би имате нужда от помощ?
You have requested, haven't you? Well, why not?
Even casinos ask for banking statements, their range usually depends on the specified time frame through which deposits were made.
Do you perhaps need any help?
Добре, ще направя всичко възможно да ти помогна.
Можете ли да обясните за какво изглежда имате нужда от помощ, моля?
Ако все пак се притеснявате за законността, консултирайте се с адвокат. Според предишния ви пост, изглежда, че трябва да предоставите банково извлечение, показващо операциите с карти за последния месец, мисля, че вече отговорих на това. Също така съм убеден, че можете да скриете всички транзакции, които не са свързани с казиното, за да запазите историята си по-поверителна.
Може би има нещо друго, моля?
Fine, I'll do my best to help you.
Can you explain what you seem to need help with, please?
If you are still concerned about the legality, though, consult with a lawyer. According to your previous post, it seems you need to provide a banking statement showing card operations for the last month, I believe I already answered that. I'm also convinced you may hide all transactions not associated with the casino in order to keep your history more private.
Is there perhaps anything else, please?
добър ден. където можете да подадете жалба. предостави извлечението от казиното от картата и телефонната сметка. те не го правят. Обясних, че не мога да предоставя сметките за комунални услуги. отговор убит: дай сметката за газ.
good afternoon. where you can apply for a complaint. provided the casino extract from the card and the phone bill. they don't. I explained that I can't provide the utility bills. answer killed: give the gas bill.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.