НачалоФорумКазинаBoomerang Casino - обща дискусия

Boomerang Casino - обща дискусия

преди 3 години от giombattistalombardo
|
14 112 преглеждания 73 отговора |
|
1 2...4
преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Boomerang Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 години

Често се прекъсва, дори сметките са грешни. Сайтът е нестабилен. Всъщност днес не работи. В останалото е като всички останали. Играта се управлява от алгоритъм, дори рулетка на живо.

Автоматичен превод:
giombattistalombardo
преди 3 години

Така че правилно ли разбирам, че уебсайтът на казиното не работи гладко за вас?

Автоматичен превод:
преди 2 години

file

след като депозирах и загубих около 3500 евро, имах блокиране на теглене на 900 евро с абсурдна заявка. Не разбирам защо искат документ за закриване на акаунта ми в Revolut. Какво общо има това с документацията за самоличност на лицето? Освен всичко друго трябваше да му обясня, че Revolut отваря онлайн и банката има нещо общо с това.

Автоматичен превод:
giombattistalombardo
преди 2 години

През последните няколко дни услугата се подобрява

Автоматичен превод:
giombattistalombardo
преди 2 години

Проблемът беше решен благодарение на способността на персонала да подкрепя играчите.

Автоматичен превод:
giombattistalombardo
преди 2 години

Страхотен! Благодаря за споделянето. Какъв беше проблемът все пак?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Това беше проблем с проверката на акаунта, който ставаше сложен, защото бях депозирал виртуалните кредитни карти за еднократна употреба, за които вече нямах подробности. Служителите ми показаха как да извлека подробностите за картите, които финансовият клиент ме попита и ние решихме. Без техния съвет нямаше да се справя.

Автоматичен превод:
giombattistalombardo
преди 2 години

Поне знаеш за бъдещите случаи. Казиното обикновено трябва да потвърди метода на плащане, който използвате, за да правите депозити, така че винаги трябва да запазвате информация дори за виртуалните карти 👍

Автоматичен превод:
преди 2 години

Това трябва да е казино? Това е шега. От 10 дни чакам одобрението на плащането на 13800 PLN. Персоналът през цялото време пише, че има технически проблеми ... Пишат навсякъде, че бумерангът е измама и вие препоръчвате това казино ...

Автоматичен превод:
Aleksandra2001
преди 2 години

Здравейте,

Мога да разбера, че това е неприятна ситуация, но ние считаме оттеглянето в рамките на 2 пълни седмици като приемлив период, дори когато се занимаваме с оплакване на играч.

Проверихме други важни точки и оценихме това казино, както следва:

file

Като цяло, това казино има добра репутация, но играчът трябва да бъде внимателен, когато става въпрос за приходи (което означава, че може да има проблем с плащането на голяма сума или с плащанията като цяло) и нелоялни условия.

Не искам да звуча неучтиво, но проверихте ли тази информация, преди да играете там, моля?

Правилно ли разбирам, че оттеглянето ви вече е "прието"?


Автоматичен превод:
преди 2 години

Статусът от 10 дни е в изчакване .... Как можете да кажете, че има добра репутация, когато има проблеми с изплащанията? Как получиха лиценз?

Автоматичен превод:
Aleksandra2001
преди 2 години

Здравейте,

това не означава непременно, че това казино има някакъв проблем с плащането.

Чувствайте се свободни да подадете жалба и ако нашият екип за жалби открие нещо мрачно и несправедливо, дори общият рейтинг може да спадне.

Виждате, че няма нито едно неразрешено оплакване, което означава, че казиното винаги решава всеки проблем:

file


По отношение на лиценза, всяко казино просто избира лицензиращия орган, кандидатства за него и ако казиното отговаря на всички законови изисквания, сделката се сключва. Казиното може да бъде лишено от лиценза си в случай, че действа изключително непрофесионално и несправедливо, но такова обвинение трябва да бъде повдигнато пред лицензиращия орган и да се докаже, че е вярно.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Не мога да тегля средства в рамките на няколко дни. напишете технически проблеми и също така въведе лимит за теглене на средства.

Автоматичен превод:
Gonor
преди 1 година

Здравейте, колко дни са няколко дни? Даваме на казината 14 дни, за да направят теглене. Предполагам, че поддръжката ви е писала, че се дължи на технически проблеми. Що се отнася до лимита за теглене, какъв е той, колко можете да теглите, защото според сайта ви е 500 евро на ден.

Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Поискал съм потвърждение за регистрация и извлечение от картовата сметка за 30 дни???? законно ли е??

Автоматичен превод:
Gonor
преди 1 година

Вие сте поискали, нали? Е, защо не?

Дори казината изискват банкови извлечения, диапазонът им обикновено зависи от определената времева рамка, през която са направени депозитите.

Може би имате нужда от помощ?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, имам нужда от помощ

Автоматичен превод:
Gonor
преди 1 година

Добре, ще направя всичко възможно да ти помогна.

Можете ли да обясните за какво изглежда имате нужда от помощ, моля?

Ако все пак се притеснявате за законността, консултирайте се с адвокат. Според предишния ви пост, изглежда, че трябва да предоставите банково извлечение, показващо операциите с карти за последния месец, мисля, че вече отговорих на това. Също така съм убеден, че можете да скриете всички транзакции, които не са свързани с казиното, за да запазите историята си по-поверителна.

Може би има нещо друго, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 година

добър ден. където можете да подадете жалба. предостави извлечението от казиното от картата и телефонната сметка. те не го правят. Обясних, че не мога да предоставя сметките за комунални услуги. отговор убит: дай сметката за газ.

Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини