ФорумКазинаBlueChip Casino - обща дискусия

BlueChip Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от Sohilshaikh51
|
17182 преглеждания 84 отговора |
|
1...3 4 5
nicktaniang1
преди 1 година

Това звучи объркващо. Откъде знаеш, че тегленията никога не идват, когато дори не си успял да депозираш там?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Наистина харесвам това приложение казино със сини чипове, те ми дават всички тегления в рамките на 2 дни.

и денонощната поддръжка на клиенти, никога не съм давал лоша оценка за това приложение, популяризирам това приложение.

благодаря ти казино със сини чипове.😊

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
khanaisha25bob
преди 10 месеца

След няколко дни тръгвам

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Наистина харесвам това приложение казино със сини чипове, те ми дават всички тегления в рамките на 2 дни.

и денонощната поддръжка на клиенти, никога не съм давал лоша оценка за това приложение, популяризирам това приложение.

благодаря ти казино със сини чипове.😊

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравей, много се радвам, че имаш добро изживяване в това казино. Какъв метод използвахте за теглене, когато имахте пари в рамките на два дни?

Разбира се, ако се интересувате, можете също да напишете своя опит тук впотребителските отзиви , може би това ще помогне на други играчи в бъдеще да решат дали си струва да депозирате тук. 😊

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

След няколко дни тръгвам

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, сега не знам дали това означава, че вие също ще погледнете това казино и ще му дадете шанс или сте имали лошо преживяване тук и искате да напуснете. 🤔

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

нищо добро там, те ме молят да правя kyc, когато съм с шофьорска книжка, но по това време моята шофьорска книжка беше в очакване, така че им казвам, че нямам, така че ме молят да кача всеки друг правителствен идентификационен номер, след което започвам да качвам различен правителствен идентификационен номер като пан карта (данъчен идентификационен номер) и adhaar car (правителствен идентификационен номер) и банково извлечение за проверка на плащането, но те отхвърлиха личната ми карта, одобрена само доказателство за адрес, което е извлечение и ме помолете да качвам отново и отново, качвам идентификационен номер най-накрая те ме обвиняват, че имаме риск за вашия акаунт, че не правите kyc и забранихте акаунта ми сега, когато имам шофьорската си книжка, те все още не са отменили забраната на акаунта ми

Автоматичен превод:
Arbaz143
преди 10 месеца

Благодаря ви за отговора, което означава, че вече имате лиценза си и не можете да го използвате за проверка, защото акаунтът ви е забранен, нали? Колко време продължава целият този процес? Казиното блокира ли акаунта ви, защото не сте могли да предоставите валиден документ за самоличност? Казахте ли им, че след малко ще имате шофьорската книжка и тогава ще я качите?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

нямам лиценз, когато поискат, кандидатствайте за него сега, имам лиценз, блокират акаунта ми по-рано за управление на риска

Автоматичен превод:
Arbaz143
преди 10 месеца

Да, това си мислех и аз. Не можахте да потвърдите, защото нямахте лиценз, но сега имате, но акаунтът ви е блокиран. Опитахте ли да се свържете с казиното, за да им кажете, че вече имате документа, от който се нуждаят от вас, и дали е възможно да се потвърди за вас? Колко време отнема процесът на проверка? Питам, защото даваме на казината 14 дни и ако не можете да потвърдите и казиното все още има проблем, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Забелязах, че имате подобна ситуация с проверка в друго казино, така че вече знаете как работи тук.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

все още не са ме блокирали, помогнете ми да отблокирам акаунта си!

Автоматичен превод:
Arbaz143
преди 10 месеца

BlueChip казиното не блокира акаунта ви? Имам чувството, че последният ти пост си противоречи. Значи имате блокиран акаунт или не?

Предлагам ви да изпратите имейл на казиното, че вече имате това, от което се нуждаете за проверка, и да попитате дали е възможно да потвърдите напълно.

ще го пробваш ли

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

може би трябва да създам още една жалба, за да я разбера подробно с yuh

Автоматичен превод:
Arbaz143
преди 10 месеца

Бих казал, че трябва да се опитате да обясните ситуацията по-ясно. Друго оплакване няма да ни помогне да ви разберем по-добре, обзалагам се.

И така, какво трябва да означава това, моля?

"още не са ме блокирали, помогнете ми да отблокирам акаунта си!" 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Bluechip е измамно казино, те правят твърде късно, за да плащат тегления, така че клиентът трябва да го анулира, ако е спечелил за късмет и трябва да загуби отново.

Автоматичен превод:
Sohilshaikh51
преди 8 месеца

Всъщност ли говорите от собствения си опит тук, бихте ли били по-конкретни, моля? Може би бихме могли да помогнем по някакъв начин.

Автоматичен превод:
Romi
преди 8 месеца

Да, много пъти те не са платили тегленето ми, това е ИЗМАМА казино

Автоматичен превод:
Sohilshaikh51
преди 8 месеца

Колко време мина, докато не искаха да ти платят парите? Ако случаят е такъв, можете да опитате да подадете жалба, ако казиното отнема твърде много време. Даваме им 14 дни. Казиното имаше ли причина да ви каже защо им отне толкова време?

Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
Nemokid
преди 4 месеца

Здравей Немокид, аз също съм италиански играч.

Имах проблеми с казино от същия имот като Iwild (прочетох оплакването ви).

Предвид опита ви в областта на казиното, бих искал да поговорим, за да чуя вашето мнение.

Как мога да се свържа с вас?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте . Трябва да кажа, че никога не съм имал проблеми с тегления във всички сайтове за хазарт, които съм играл. Но трябва да кажа, че имах проблеми с тегленето на BlueChip.

Те саботираха и анулираха моите тегления няколко пъти в началото. Отне много дни. По-късно те ми изплатиха 3 тегления....и след това започнаха да анулират и саботират моите тегления без причина (SUPPORT Service се съгласи, че няма причина да анулирам моите тегления, защото съм изпълнил всички условия и те изпратиха случая ми на специален отдел) ....чакам с дни и нищо не се е променило......трябва да призная, че загубих тези пари в крайна сметка .....офк това е моя грешка, но е и резултат от тях анулиране на моите тегления.........


Не знам за опита на други хора, но от моя опит искам да посъветвам други хора да обмислят да играят тук.

Автоматичен превод:
streetbasketball
преди 4 месеца

Здравейте, това определено не е най-добрият начин за получаване на играчи според мен. Ако казиното не е имало причина да отхвърли вашите тегления, не знам защо са го направили, но предполагам, че няма да разберем сега, когато виждам, че сте загубили парите в крайна сметка. Бих казал, че всеки път, когато попаднете в подобна ситуация, не се колебайте да пишете по-рано, ако не знаете какво да правите и казиното няма да ви позволи да изтеглите парите си без да посочите причина, ние ще се опитаме да го разгледаме и евентуално да ви помогнем, ако можем.

Съжалявам, че се получи така, иска ми се да можеше да се направи нещо по въпроса предварително и казиното да комуникира нормално с вас. Може би подобно нещо нямаше да се случи. Така загубиха играч. 🙁

Автоматичен превод:
1...3 4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини