преди 1 година
Това звучи объркващо. Откъде знаеш, че тегленията никога не идват, когато дори не си успял да депозираш там?
That sounds confusing. How do you know that withdrawals never come when you didn't even manage to deposit there?
1
Това звучи объркващо. Откъде знаеш, че тегленията никога не идват, когато дори не си успял да депозираш там?
That sounds confusing. How do you know that withdrawals never come when you didn't even manage to deposit there?
Наистина харесвам това приложение казино със сини чипове, те ми дават всички тегления в рамките на 2 дни.
и денонощната поддръжка на клиенти, никога не съм давал лоша оценка за това приложение, популяризирам това приложение.
благодаря ти казино със сини чипове.😊
I really like this app blue chip casino they give my all withdrawal within 2 days.
and the 24/7 customer support I never rating bad for this app I promote this app.
thank you blue chip casino.😊
Наистина харесвам това приложение казино със сини чипове, те ми дават всички тегления в рамките на 2 дни.
и денонощната поддръжка на клиенти, никога не съм давал лоша оценка за това приложение, популяризирам това приложение.
благодаря ти казино със сини чипове.😊
I really like this app blue chip casino they give my all withdrawal within 2 days.
and the 24/7 customer support I never rating bad for this app I promote this app.
thank you blue chip casino.😊
Здравей, много се радвам, че имаш добро изживяване в това казино. Какъв метод използвахте за теглене, когато имахте пари в рамките на два дни?
Разбира се, ако се интересувате, можете също да напишете своя опит тук впотребителските отзиви , може би това ще помогне на други играчи в бъдеще да решат дали си струва да депозирате тук. 😊
Hi, I'm so glad you had a good experience at this casino. What method did you use to withdraw when you had money within two days ?
Of course, if you are interested, you can also write your experience here in user reviews, maybe it will help other players in the future in deciding whether it is worth depositing here. 😊
Здравейте, сега не знам дали това означава, че вие също ще погледнете това казино и ще му дадете шанс или сте имали лошо преживяване тук и искате да напуснете. 🤔
Hello, I don't know now if it means that you will also look at this casino and give it a chance or if you had a bad experience here and want to leave. 🤔
нищо добро там, те ме молят да правя kyc, когато съм с шофьорска книжка, но по това време моята шофьорска книжка беше в очакване, така че им казвам, че нямам, така че ме молят да кача всеки друг правителствен идентификационен номер, след което започвам да качвам различен правителствен идентификационен номер като пан карта (данъчен идентификационен номер) и adhaar car (правителствен идентификационен номер) и банково извлечение за проверка на плащането, но те отхвърлиха личната ми карта, одобрена само доказателство за адрес, което е извлечение и ме помолете да качвам отново и отново, качвам идентификационен номер най-накрая те ме обвиняват, че имаме риск за вашия акаунт, че не правите kyc и забранихте акаунта ми сега, когато имам шофьорската си книжка, те все още не са отменили забраната на акаунта ми
nothing good there they asking me to do kyc when with driving license but at that time my driving license were pending so i tell them i don't have so they ask me to upload any other government id then i start upload different govt id like pan card(tax id) and adhaar car(govt id ) and bank statement for payment verification but they rejected my id card approved only address proof which is statement and ask me to upload again and again i upload id at last they blame me that we have risk at your account for not doing kyc and banned my account now when i have my driving license they still didn't unbanned my account
Благодаря ви за отговора, което означава, че вече имате лиценза си и не можете да го използвате за проверка, защото акаунтът ви е забранен, нали? Колко време продължава целият този процес? Казиното блокира ли акаунта ви, защото не сте могли да предоставите валиден документ за самоличност? Казахте ли им, че след малко ще имате шофьорската книжка и тогава ще я качите?
Thank you for your reply, so that means you already have your licence and you can't use it for verification because your account is banned, right ? How long has this whole process been going on ? Did the casino block your account because you couldn't provide a valid ID ? Did you tell them you'll have your driving license in a while and then you'll upload it ?
Да, това си мислех и аз. Не можахте да потвърдите, защото нямахте лиценз, но сега имате, но акаунтът ви е блокиран. Опитахте ли да се свържете с казиното, за да им кажете, че вече имате документа, от който се нуждаят от вас, и дали е възможно да се потвърди за вас? Колко време отнема процесът на проверка? Питам, защото даваме на казината 14 дни и ако не можете да потвърдите и казиното все още има проблем, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем.
Забелязах, че имате подобна ситуация с проверка в друго казино, така че вече знаете как работи тук.
Yes, that's what I was thinking too. You couldn't verify because you didn't have a license, but now you do, but your account is blocked. Have you tried to contact the casino to tell them that you already have the document they need from you and if it will be possible to verify for you ? How long does the verification process take ? I ask because we give casinos 14 days and if you are not able to verify and the casino still has a problem, you can contact us and we will try to help you.
I noticed you have a similar situation with verification in another casino, so you already know how it works here.
BlueChip казиното не блокира акаунта ви? Имам чувството, че последният ти пост си противоречи. Значи имате блокиран акаунт или не?
Предлагам ви да изпратите имейл на казиното, че вече имате това, от което се нуждаете за проверка, и да попитате дали е възможно да потвърдите напълно.
ще го пробваш ли
BlueChip casino didn't block your account ? I feel like your last post contradicts itself. So you have a blocked account or not ?
I suggest you email the casino that you already have what you need for verification and ask if it is possible to fully verify.
Will you try it ?
Бих казал, че трябва да се опитате да обясните ситуацията по-ясно. Друго оплакване няма да ни помогне да ви разберем по-добре, обзалагам се.
И така, какво трябва да означава това, моля?
"още не са ме блокирали, помогнете ми да отблокирам акаунта си!" 🤷♀️
I'd say you should try to explain the situation more clearly. Another complaint won't help us better understand you, I bet.
So, what is this supposed to mean, please?
"they didn't block me yet help me in unblocking my account!" 🤷♀️
Bluechip е измамно казино, те правят твърде късно, за да плащат тегления, така че клиентът трябва да го анулира, ако е спечелил за късмет и трябва да загуби отново.
Bluechip is scam casino, they do too late to pay withdrawals so customer should cancel it, if he won luckily and he should lost again.
Всъщност ли говорите от собствения си опит тук, бихте ли били по-конкретни, моля? Може би бихме могли да помогнем по някакъв начин.
Are you actually talking from your own experience here, could you be more specific, please? Maybe we could help somehow.
Да, много пъти те не са платили тегленето ми, това е ИЗМАМА казино
Yes, many times they have not paid my withdrawal it's a SCAM casino
Колко време мина, докато не искаха да ти платят парите? Ако случаят е такъв, можете да опитате да подадете жалба, ако казиното отнема твърде много време. Даваме им 14 дни. Казиното имаше ли причина да ви каже защо им отне толкова време?
Ще чакам вашия отговор.
How long did it take that they didn't want to pay you the money ? If that's the case, you can try filing a complaint if the casino is taking too long. We give them 14 days. Did the casino have any reason to tell you why it took them so long ?
I will wait for your answer.
Здравей Немокид, аз също съм италиански играч.
Имах проблеми с казино от същия имот като Iwild (прочетох оплакването ви).
Предвид опита ви в областта на казиното, бих искал да поговорим, за да чуя вашето мнение.
Как мога да се свържа с вас?
Hi Nemokid, I'm also an Italian player.
I had problems with a casino from the same property as Iwild (I read your complaint).
Given your experience in the casino field, I'd like to have a chat to get your opinion.
How could I contact you?
Ciao Nemokid, sono anche io un giocatore italiano.
Ho avuto problemi con un casino della stessa proprietà di Iwild (ho letto un tuo reclamo).
Visto la tua esperienza nel campo casinò, mi piacerebbe scambiare due chiacchiere per avere un parere da parte tua.
Come potrei contattarti?
Здравейте . Трябва да кажа, че никога не съм имал проблеми с тегления във всички сайтове за хазарт, които съм играл. Но трябва да кажа, че имах проблеми с тегленето на BlueChip.
Те саботираха и анулираха моите тегления няколко пъти в началото. Отне много дни. По-късно те ми изплатиха 3 тегления....и след това започнаха да анулират и саботират моите тегления без причина (SUPPORT Service се съгласи, че няма причина да анулирам моите тегления, защото съм изпълнил всички условия и те изпратиха случая ми на специален отдел) ....чакам с дни и нищо не се е променило......трябва да призная, че загубих тези пари в крайна сметка .....офк това е моя грешка, но е и резултат от тях анулиране на моите тегления.........
Не знам за опита на други хора, но от моя опит искам да посъветвам други хора да обмислят да играят тук.
Hello . I have to say that i never had any problems with withdrawals on all Gambling sites i used to play. But i have to say that i have had problems with withdrawal on BlueChip.
They sabotaged and cancelled my withdrawals few times in the beginning. It took a lot of days . Later they paided me off 3 withdrawals....and after that they started to cancel and sabotage my withdrawals without reason (SUPPORT Service agreed that there is no reason for cancelling my withdrawals because i have fullfilled all conditions and they sent my case to special department) ....i have been waiting for days and nothing have changed......i have to admit that i lost that money in the end .....ofc its my mistake , but its also result of their cancelling of my withdrawals.........
I dont know about other peoples experiences , but from my experience i want to advice other people to consider about playing here.
Здравейте, това определено не е най-добрият начин за получаване на играчи според мен. Ако казиното не е имало причина да отхвърли вашите тегления, не знам защо са го направили, но предполагам, че няма да разберем сега, когато виждам, че сте загубили парите в крайна сметка. Бих казал, че всеки път, когато попаднете в подобна ситуация, не се колебайте да пишете по-рано, ако не знаете какво да правите и казиното няма да ви позволи да изтеглите парите си без да посочите причина, ние ще се опитаме да го разгледаме и евентуално да ви помогнем, ако можем.
Съжалявам, че се получи така, иска ми се да можеше да се направи нещо по въпроса предварително и казиното да комуникира нормално с вас. Може би подобно нещо нямаше да се случи. Така загубиха играч. 🙁
Hi, this is definitely not the best way to obtain players I would say. If the casino had no reason to reject your withdrawals I don't know why they did it, but I guess we won't find out now that I see you lost the money in the end. I would say that whenever you get into a similar situation, feel free to write sooner if you don't know what to do and the casino won't let you withdraw your money without giving a reason, we'll try to look into it and possibly help you if we can.
I'm sorry it turned out this way, I wish something could have been done about it in advance and the casino would have communicated with you normally. Maybe something like this wouldn't have happened. That's how they lost a player. 🙁
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.