преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BlueChip Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, моля, добавете бонус кода, за да получите 170% бонус за първи депозит и общо 420% в 3 бонуса за добре дошли за казино ДО 75000INR и еквивалент във валута в BlueChip.io
Hi, please add the bonus code as to get 170% Bonus on First deposit and total of 420% in 3 welcome bonuses for casino UPTO 75000INR and currency equivalent at BlueChip.io
Здравейте,
Съжалявам, но не работи по този начин. Ние няма да популяризираме никакви партньорски връзки или грешки, свързани с никого, освен с нашия партньорски екип. Ако попаднете на добър бонус, не се колебайте да ни уведомите, но не публикувайте вашите партньорски бонуси, моля.
Предлагам ви да прочетете тези правила за промоциите, за да добиете представа:
https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions
Благодаря за разбирането.
Hello,
I'm sorry but it does not work this way. We will not promote any affiliate links or bouses associated with anybody other than our affiliate team. If you come across a good bonus, feel free to let us know, but do not post your affiliate bonuses, please.
I suggest you read those rules about promotions to get the idea:
https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions
Thank you for your understanding.
Здравейте,
благодаря ви много за тази актуализация. 👍Опитваме се да актуализираме казината редовно, но не можем да сме в крак с всички промени. Вашите усилия са високо оценени!
Вече информирах колегата и сега трябва да се оправи.
Hello,
thank you very much for this update. 👍We try to update casinos regularly, but we can't keep up with all changes. Your efforts are much appreciated!
I've already informed my colleague and should be fixed now.
не можеш да се регистрираш и като германец. с телефонния номер има 3 налични държави. сред тях не е Германия
you can't register as a German either. with the phone number there are 3 countries available. among them is not germany
auch als deutscher kann man sich nicht anmelden. bei der telefonnummer stehen ganze 3 länder zur verfügung. darunter ist nicht deutschland
Здравейте,
Проверих техните правила и условия и изглежда, че Германия е сред страните без ограничения:
Можете ли да споделите някакви печатни екрани, моля?
Благодаря ви предварително.
Hello,
I checked their terms and conditions and it seems that Germany is among the non-restricted countries:
Can you share any print screens, please?
Thank you in advance.
Имах проблем с Bluechip само веднъж, когато не можах да използвам моя метод на плащане, но проблемът беше решен много бързо. Като цяло, това е добро казино и много харесвам някои функции. Например отстъпки за слотове и множество игри на живо. Обичам картите и намерих десетки маси на живо с доста нисък мин. залог, за да ги пробвам!
I had a problem with Bluechip just once when I couldn't use my payment method, but an issue was solved very fast. All in all, it's a good casino, and i like some features a lot. For example, discounts on slots and multiple live games. I love cards, and i found dozens of live tables with a quite low min bet to try them!
Страхотно място за игра! Има добро разнообразие от игри и турнири. Тъй като уебсайтът е доста млад, все още няма толкова много играчи, така че е възможно да попаднете в класацията и да получите награда там. Що се отнася до мен, няма толкова много крипто опции, но се надявам скоро да добавят няколко алткойни
Great place to play! Good game variety and tournaments are there. Since the website is pretty young, there are not so many players yet, so it's possible to hit the leaderboard and have a reward there. As for me, not so many crypto options, but I hope they'll add a few altcoins soon
Здравейте,
изглежда, че играчите от Индия харесват особено това казино 🙂.
Hello,
seems like players from India are especially fond of this casino 🙂.
Така че най-накрая знам, че уебсайтът на Bluechip е пълна измама. Създадох акаунта си преди няколко дни и го верифицирах с моите документи. Никога не съм създавал втори акаунт със същия имейл/номер/самоличност. Вчера депозирах 300 INR само за да проверя дали депозитът им наистина работи, депозирах сумата, която не се появи по-късно в баланса ми там. Така че говорих с екипа за поддръжка в чата и те ми казаха да потвърдя плащането със същия метод отново (като попълня същата сума и идентификатор на транзакция) отново... Така че направих същото и те казаха, че има някакъв технически проблем, така че те препращам проблема си към съответния отдел и скоро ще бъде решен. Чаках почти 6 часа, балансът все още е нула, не се появи депозит, така че излязох от акаунта си и заспах. Днес сутринта се събудих с надеждата, че сметката ми е депозирана със сумата сега, затова се опитах да вляза в акаунта си, но показваше грешка, моля, проверете паролата или имейла си, опитах три пъти, след което промених паролата си, като щракнете върху „забрави" парола" отново се опита да влезе с нова парола и получи същата грешка "няма влизане". Създадох 2-ри акаунт с мобилния телефон и имейла на баща ми и попитах въпроса за поддръжка в чата за моя акаунт, бях изненадан, когато казаха, че може да сте поставили своя идентификатор на транзакция отново (не поставих, но написах, защото беше в екранните снимки така че видях и написах всеки знак правилно), добре, тогава казаха, че може да имате 2-ри акаунт със същите данни, адрес, IP вход. Казах не, това беше единственият ми потвърден акаунт с моите данни. По-късно това не ми даде подходяща причина, така че поисках да ми възстановят парите, те казаха, моля, попитайте вашия доставчик на плащания, имам предвид какво, по дяволите... Плащането ми беше удържано от моята банка, така че как може моята банка да го плати на аз сега. След това те отказаха да ми върнат плащането и ми казаха големи уроци относно правилата и условията, че може да не съм прочел T&C и сега не могат да ми върнат парите, които дори не бяха депозирани в сметката ми и бяха блокирани. Страхотно... Моля всички ви и казино гуру да поставите това казино в черния списък възможно най-скоро, тъй като имам всички доказателства за плащане, които им изпратих и не получих обратно, дори плащането ми беше нула и все още е нула след приспадане от моя банка. Никога не се опитвайте да играете в това казино, никога не правете сметка там. Те са чисти измамници и никога не оставят нито един шанс да ви ограбят парите.
Това (vikrantkumar97297@gmail.com) е моята електронна поща, която беше свързана с моя потвърден акаунт, който беше блокиран, без да получа депозита си в игралната си сметка.
So finally I know that bluechip website is totally a scam. I created my account a few days ago and made it verified with my documents. I never created any 2nd account with the same email/number/identity. Yesterday I deposited 300 INR just to check if their deposit really works, I deposited the amount which wasn't appearing later in my balance over there. So I talked to chat support and they told me to verify the payment with the same method again (by filling the same amount and transaction ID) again... So I did the same and they said that there's some technical issue so that they're forwarding my issue to appropriate department and it will be resolved soon. I waited for almost 6 hours, still balance is zero, no deposit appeared so I logged out my account and went to sleep. Today morning I woke up with a hope that my account is deposited with the amount now so I tried to log into my account but it was showing an error that please check your password or email, I tried thrice then changed my password by clicking 'forget password' again tried to login with new password and got same error 'no login'. I created an 2nd account with my father's mobile and email and asked the issue to chat support about my account, I was surprising when they said that you might had pasted your transaction ID again (I didn't paste but typed because it was in screenshots so I saw and typed each and every character properly), okay then they said that you might have 2nd account with same details, address, IP login. I said no that was my only verified account with my details. Later that that didn't give me a proper reason so I asked to refund my money, they said please ask your payment provider, I mean what the hell... My payment got deducted from my bank so how could my bank pay it to me now. Then they denied returning my payment and told me big lessons on terms and conditions that I might have didn't read the T&Cs and now they can't return my money which wasn't even deposited into my account and got blocked. Great... I'm requesting you everyone and casino guru to make this casino blacklisted ASAP as I've all the proofs of payment I sent to them and didn't get return even my payment was zero and still zero after deducted from my bank. Don't ever try to olay on this casino, don't ever make any account there. They're pure scammers and don't ever leave a single chance to rip your money.
This (vikrantkumar97297@gmail.com) is my e-mail which was associated with my verified account that got blocked without getting my deposit in my gaming account.
Здравейте,
Предполагам, че би било най-добре, ако можете да подадете жалба. Чувствайте се свободни да го направите тук .
Моля, вмъкнете всички свързани комуникации и екранни снимки и нашият екип за оплаквания ще прегледа всичко.
Hello,
I guess that it would be best if you could submit a complaint. Feel free to do so here.
Please insert all associated communications and screenshots and our complaint team will go through it all.
Изглежда, че сте изпратили грешна екранна снимка за плащане. Моля, проверете го отново.
Установихме, че сте създали няколко акаунта. За съжаление, това нарушава нашите правила. Така че трябваше да блокираме някои от тях. Все пак един е активен, за да ви позволи да се присъедините към играта.
Ако имате някакви въпроси, не се колебайте да се свържете с нас pr@bluechip.io
It seems you've sent the wrong payment screenshot. Please, re-check it.
We found that you've created several accounts. Unfortunately, it brakes our rules. So we had to block some of them. Still, one is active to allow you to join the game.
If you have any questions, feel free to contact us pr@bluechip.io
Здравейте, можете да се регистрирате чрез имейл.
Hi, you can register via e-mail.
Пазете се от bluechip. Сайт за големи измами не плащайте тегления, ако искате да знаете повече, направете собствено проучване в youtube. Това е измама, всъщност дори не си и помисляйте да депозирате. Мисля, че всички положителни отзиви тук са публикувани от собствения им персонал. Предупреждение, че има много по-добри онлайн казина от това лайно. Освен това те не спазват правилата за отговорен хазарт.
Beware of bluechip. Big fraud site don't pay withdrawals if you want to know more do your own research over youtube. It's a scam actually don't even think to deposit. I think all positive reviews here are posted by their own staff. Alert there are lots of better online casinos than this shit. Also they don't follow responsible gambling rules.
Здравей,
изглежда, че все още не сте подали оплаквания срещу това казино - за разлика от други.
Какво не е наред, моля?
Hello there,
seems like you have not submitted any complaints against this casino yet - unlike you have against others.
What seems to be wrong, please?
Съжаляваме да научим, че сте разочаровани от нашите услуги, но без съмнение всички проблеми могат да бъдат разрешени, когато се свържете с екипа за поддръжка.
Ако се сблъскате с проблеми с плащанията, те могат да бъдат причинени от временни проблеми с доставчик на плащания, неуспешна проверка или в резултат на нарушаване на правилата на казиното. За да разберете кой от случаите е вашият, моля, пишете ни и нека разберем целта на проблема ви. Ще се радваме да ви помогнем с тегленето.
We're sorry to hear you're disappointed in our services, but there's no doubt any issues can be solved when you contact the support team.
If you face any payment issues, they can be caused by temporary problems with a payment provider, failed verification, or as a result of casino rules violation. To figure out which of the cases is yours, please, write to us, and let's find the purpose of your issue. We'll be happy to help you with the withdrawal.
бихте ли казали, че повечето прегледи са законни за това казино?
would you say that most review is legitimate about this casino ?
Ако имахме неоспоримо доказателство, че някои не са, нямаше да приемем подобни рецензии.
Ние правим всичко възможно да проверяваме всяка очаквана рецензия, за да запазим оценката безпристрастна, въпреки че нашата система не е перфектна, ни позволява да разкрием няколко „нередности". Доколкото мога да кажа, ние сме единственият уебсайт, който се интересува от потребителските рецензии на такъв по-високо ниво.
If we had undisputable proof that some are not, we would not accept such reviews.
We do our best to check every pending review to keep the rating unbiased, though our system is not perfect, t allows us to uncover several "irregularities" As far as I can tell we are the only website that cares about user reviews on such a higher level.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.