НачалоФорумКазинаBlueChip Casino - обща дискусия

BlueChip Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 2 години от Sohilshaikh51
|
18 713 преглеждания 86 отговора |
|
1...4 5
преди 5 месеца

blue chip is scap casino is froud casino сметката ми е блокирана и парите не са изпратени тотално fraud casino не ме поддържа, тревожа се

моето gmail id vandanaforme24@gmail.com моята идентификация на синия чип, моля, помогнете ми да отблокирам идентификацията си

Автоматичен превод:
shivyogfor
преди 5 месеца

Здравейте, казиното каза ли ви защо акаунтът ви е блокиран? Важно е да знам причината, затова питам. Бихте ли ми казали нещо повече, което мога да разбера и следователно как попаднахте в тази ситуация? Играхте ли с някакви бонуси?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

да

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

да, казиното ми кажи, че акаунтът ти е блокиран и казиното ми кажи, че аз

наруши правило № 10.1 нищо друго, не, не съм играл с никакъв бонус

Преди 15 дни отворих акаунта си, моля, помогнете ми

Автоматичен превод:
shivyogfor
преди 5 месеца

"10.1 Компанията има строга политика за борба с измамите и използва различни инструменти и техники за борба с измамите. Компанията счита следните действия за измамни, включително, но не само:

участие във всякакъв вид тайни споразумения с други играчи;

разработване и използване на стратегии, насочени към нелоялна злоупотреба с бонуси;

измамни действия срещу други онлайн казина или доставчици на плащания;

предоставяне на фалшиви документи;

използване на откраднати карти;

създаване на повече от един акаунт, за да се възползвате от промоциите на компанията;

предоставяне на неверни данни за регистрация;

предоставяне на фалшиви документи".


Намерих това под 10.1. Така че казиното не ви каза конкретно какво сте нарушили, нали? Имате ли предположения какво може да е било? Случайно да имате някой във вашия район, който също има сметка в това казино?

Ако смятате, че не сте счупили нищо и не знаете как да излезете от тази ситуация, тогава можете да подадете жалба при нас и нашият екип ще проучи всичко и ще види накъде отива.

Кажете ми как решихте.



Автоматичен превод:
преди 1 седмица

здравейте всички! Разбрах, че тук мога да споделя някои интересни факти.

Наскоро играх в този проект. Това е страхотен проект, визуално привлекателен. Печеленето беше малко предизвикателство досега: в момента съотношението печалба/загуба е 50/50, но проектът е обещаващ. Бих подчертал поддръжката като отделна точка — свързах се веднъж в 4 сутринта и те реагираха незабавно и разрешиха проблема ми.

Сред доставчиците харесвам Hacksaw, Pragmatic Play и Belatra — те са отлични доставчици.

Автоматичен превод:
Martin.Klay
преди 1 седмица

Здравейте и благодаря за прозрението. С какво трябваше да се справите с екипа за поддръжка и с какво ви помогнаха?

Какви игри играете от Belatra, не се случва често да чувам играчи да играят игри от този доставчик.🙂

Автоматичен превод:
1...4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини