Уважаеми Sohilshaikh51,
Благодаря ви за прегледа.
Дълбоко съжаляваме, че не успяхме да отговорим на вашите очаквания и искрено се извиняваме за всяко разочарование или неудовлетвореност, които може да сте изпитали.
Оценяваме доверието, което ни оказахте, когато се присъединихте към нашето казино, и искрено съжаляваме, че не можем да ви предоставим изключителното игрово изживяване, което се стремим да предоставим. Вашето решение да закриете акаунта си ни напомня за важността на непрекъснатото подобряване и поддържането на най-високите стандарти за удовлетвореност на клиентите.
Причината, поради която не затворихме акаунта ви веднага след вашата заявка, е, че бяхме шокирани от вашето решение и искахме да ви убедим да промените решението си и да останете при нас. Ние ценим всеки един от нашите играчи и беше наистина сърцераздирателно да те пуснем. Освен това трябваше да знаем ясната причина за искането ви за закриване на акаунта, за да ви помогнем с проблем, който сте имали, и да направим изживяването ви с нас по-добро.
Въпреки това вашият акаунт беше блокиран за постоянно по ваша молба, тъй като ние уважаваме вашето решение.
Благодарим ви за отделеното време с нас.
С Най-Добри Пожелания,
Мениджър обслужване на клиенти на BlueChip
Dear Sohilshaikh51,
Thank you for your review.
We deeply regret that we were unable to meet your expectations, and we genuinely apologize for any disappointment or frustration you may have experienced.
We appreciate the trust you placed in us when you joined our casino, and we genuinely regret not being able to provide you with the exceptional gaming experience we strive to deliver. Your decision to close your account serves as a reminder to us of the importance of continuous improvement and maintaining the highest standards of customer satisfaction.
The reason we didn't close your account right after your request is because we were shocked by your decision and wanted to convince you to change your mind and stay with us. We value each one of our players, and it was really heartbreaking to let you go. In addition, we needed to know the clear reason of your account closure request to assist you with a problem you had and make your experience with us better.
Nonetheless, your account was blocked permanently per your request, as we respect your decision.
Thank you for your time with us.
Best regards,
BlueChip Customer Care manager
Автоматичен превод: