ФорумКазинаBlueChip Casino - обща дискусия

BlueChip Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от Sohilshaikh51
|
17124 преглеждания 84 отговора |
|
12 3 45
Radka
преди 1 година

https://youtube.com/@amitslivell9208

https://instagram.com/rohittt_09_?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==

Този известен човек в Instagram с име Rohit zinzurke продава честност и доверие на своите последователи за малко пари

Автоматичен превод:
Sohilshaikh51
преди 1 година

Благодаря!

Препратих вашата актуализация на мой колега! Нещо друго, което желаете да споделите по тази тема? Ако е така, уведомете ме, моля. Дълбоко държим на справедливостта.

Автоматичен превод:
Sohilshaikh51
преди 1 година

Уважаеми Sohilshaikh51,


Благодарим ви за отзивите за нашето казино.


Искаме да ви информираме, че известните инфлуенсъри в социалните медии, които споменахте във вашия преглед, са наши партньори, с които работим от дълъг период от време.


Освен това Рохит е нашият официален посланик на марката и той ни избра, тъй като ние сме честно казино и не сме мамили нашите играчи.


Също така бихме искали да отбележим, че действаме в съответствие с Правилата на Codex of Fair Gambling and Responsible Gaming на Casino Guru, които можете да намерите тук на нашия сайт: https://bluechip.io/responsible-gaming-policy. Затова, ако някога сте се сблъскали с неудобства с нашия сайт, не се колебайте да се свържете с нас чрез customercare@bluechip.io, ние ще се радваме да ви помогнем.


Надяваме се на вашето разбиране и съдействие.


С Най-Добри Пожелания,

Мениджър обслужване на клиенти на BlueChip

Автоматичен превод:
преди 1 година

Сблъсквал съм се с много проблеми с теглене с bluechip, но те не се интересуват. Скоростта на теглене е толкова бавна

Автоматичен превод:
Sohilshaikh51
преди 1 година

Уважаеми Sohilshaikh51,


За съжаление сега имаме временни технически забавяния на тегленията, които не зависят от нас.

В случай, че имате някакви проблеми с процеса на теглене, моля, свържете се с нас чрез customercare@bluechip.io и посочете своя идентификатор на играч, за да можем да проверим акаунта ви и да дадем отговор относно вашия случай.


Очакваме Вашия отговор.


С Най-Добри Пожелания,

Мениджър обслужване на клиенти на BlueChip

Автоматичен превод:
преди 1 година

filefile ч file ttps://www.trustpilot.com/review/bluechip.io?stars=1



Прочетете също чатовете, когато ме помолиха за закриване на акаунт, отне ми 1 час, за да ме убедят да не закривам акаунта в казиното в bluechip. Името му трябва да е bluecheap, защото казиното е много евтино, споделих отхвърлените транзакции и връзката към отзиви от хора от trust pilot. Не мога да разбера защо casinoguru му даде оценка 8,4.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Sohilshaikh51
преди 1 година

Уважаеми Sohilshaikh51,


Благодаря ви за прегледа.


Дълбоко съжаляваме, че не успяхме да отговорим на вашите очаквания и искрено се извиняваме за всяко разочарование или неудовлетвореност, които може да сте изпитали.

Оценяваме доверието, което ни оказахте, когато се присъединихте към нашето казино, и искрено съжаляваме, че не можем да ви предоставим изключителното игрово изживяване, което се стремим да предоставим. Вашето решение да закриете акаунта си ни напомня за важността на непрекъснатото подобряване и поддържането на най-високите стандарти за удовлетвореност на клиентите.

Причината, поради която не затворихме акаунта ви веднага след вашата заявка, е, че бяхме шокирани от вашето решение и искахме да ви убедим да промените решението си и да останете при нас. Ние ценим всеки един от нашите играчи и беше наистина сърцераздирателно да те пуснем. Освен това трябваше да знаем ясната причина за искането ви за закриване на акаунта, за да ви помогнем с проблем, който сте имали, и да направим изживяването ви с нас по-добро.

Въпреки това вашият акаунт беше блокиран за постоянно по ваша молба, тъй като ние уважаваме вашето решение.

Благодарим ви за отделеното време с нас.


С Най-Добри Пожелания,

Мениджър обслужване на клиенти на BlueChip

Автоматичен превод:
преди 1 година

filefile ID на играч -PLa5a7

file потребителско име- milindbalid768


Играя с казино Bluechip от 6 месеца, където депозирах повече от 200 000 рупии/- и загубих по-голямата част от тях. Започнах да печеля доста добри пари този месец, затова направих няколко тегления на малка сума, които бяха успешни, но от 7 юли всички тегления се показваха като чакащи, когато повдигнах заявка за чат, те ми казаха, че проверката ми чака. Завърших проверката си и получих известие в приложението, че акаунтът ми е „потвърден", следователно играх отново, спечелих известна сума и направих заявка за теглене. Когато проверих състоянието на тегленето днес сутринта, т.е. тяхната поддръжка в чата, те ми казаха, че проверката не е завършена и аз подадох отново документа си заедно с банковото извлечение за предишно теглене, което беше пълна безсмислие, поисках много обратни обаждания на тези момчета, но никой не беше готов да ми се обади. Най-накрая реших да завърша процеса на проверка отново, което е много трудно, тъй като тяхната система не улавя правилно селфи и отнема добри 5-10 минути за същото.


След като завърших целия процес, отново получих актуализация на тяхната система, че акаунтът ми е потвърден, така че се свързах отново с поддръжката на клиенти, за да проверя дали има нещо друго, за моя изненада, тези момчета са напълно невежи и не дават ясен отговор дали е готово или не.


Това ми изглежда като измама, тъй като когато депозирате сумата, която ви дават без никаква проверка, но веднага щом спечелите малко пари и се опитате да изтеглите, те ще ви хванат в капан в този процес на проверка, който никога няма да бъде завършен от тяхна страна.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Balidm
преди 1 година

Честно казано, бих казал, че трябва да изчакате още няколко дни. Това е забавяне, да - но също така минаха само няколко дни, откакто завършихте KYC.

Моля, бъдете търпеливи. Виждали ли сте жалбата си?

„Ако вашият акаунт е бил успешно потвърден, историята на игрите ви е проверена, тегленето ви е одобрено от казиното и все още не сте получили печалбите си до 14 дни след заявката за теглене, ние ще се намесим и ще направим всичко възможно, за да ви помогнем."

Опитайте се да се успокоите, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Виждам, че казино гуруто е пристрастно в полза на bluechip. Прочетох всички отзиви и казино гуруто обяснява на клиентите вместо казино. Дори след предоставяне на всички доказателства от всички клиенти

Автоматичен превод:
Sohilshaikh51
преди 1 година

Знаете ли, обяснението как работят нещата в казината помага на играчите да разберат възможните усложнения. Това не означава автоматично, че сме съгласни с това, но честно казано, ние нямаме власт над казината, така че просто не можем да ги принудим да се отдръпнат и да променят настоящите правила или подход, въпреки че не сме съгласни, но можем да информираме играчите да бъдат внимателни следващия време.

Бихте ли посъветвали какво не е наред с Bluechip? Нямате оплакване, така че не съм сигурен какъв изглежда проблемът.

Кажете ми, за да мога да премина направо към въпроса.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

не препоръчвайте хора bluechip

Автоматичен превод:
Arbaz143
преди 1 година

Здравейте, защо е така? Предполагам, че може да се дължи и на вашето неприятно минало преживяване. Видях жалба, която беше затворена като неоснователна .

Имате ли подобен проблем сега?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

да

Автоматичен превод:
Arbaz143
преди 1 година

Смятате ли, че е разумно да продължите да играете в такова казино? Искам да кажа, колко вероятно е те да решат други проблеми, които може да срещнете в бъдеще?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

не ми отблокираха акаунта

Автоматичен превод:
Arbaz143
преди 1 година

Добре. Това е тъжно.

Междувременно мислиш ли за последните ми грижи, чудя се?

Честно казано, не мога да направя много повече за вас в този момент.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Изглежда, че казиното е разрешило проблемите с метода на плащане, които отсъстваха няколко месеца след първия ми депозит, направен чрез Mifinity. Ще видим.... Междувременно те премахнаха всички бонуси за добре дошли, които бяха и се рекламират в тяхното казино.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Nemokid
преди 1 година

Здравей, виждам, че се връщаш в това казино след дълго време, прав ли съм? Що се отнася до методите на плащане и коригирането им, според мен това е добра новина за казиното и играчите.

Що се отнася до бонусите за добре дошли, използвате ли ги често, откакто забелязахте това нещо?

Като алтернатива можете ли да ни дадете обратна връзка, ако е имало проблем или ако сте имали положителен опит?

Мисля, че други играчи също биха могли да използват знанията ви, ако решават дали да се върнат или да бъдат нови клиенти.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Mf guru casino.. Как се има предвид този сайт с 8,7 звезди mf... Това казино bluechip е пълна измама. Депозит nerver идва.. Теглене също не идва... Randi chud site Докладвам и този caiso.guru също....

Автоматичен превод:
12 3 45

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини