ФорумКазинаBlueChip Casino - обща дискусия

BlueChip Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Sohilshaikh51
|
16666 преглеждания 84 отговора |
|
1 2 3...5
Добавете пост
BlueChip Casino
преди 1 година

Моля, не си играйте с трудно спечелените пари на невинни хора. Плащайте им навреме, добавете отговорен хазарт в началната страница, вместо да ги привличате чрез създаване на групи в телеграми и използване на различни видове техники, за да направите пристрастяване.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, всъщност можем да кажем, че ставаме жертва на това казино. Те използват много различни техники, за да направят хората пристрастяващи, като наемане на известни влиятелни лица в социалните медии, създаване на групи в социалните медии, които ги добавят към групата. И много може би моето проучване е недостатъчно, ако можете да потърсите за него, ще намерите много, просто напишете bluechip scam в youtube, ще видите само положителните видеоклипове на техните филиали и някои клиенти, създадени за опита си с това казино. Освен това те не спазват правилата за отговорен хазарт. Ако има минус рейтинг, това ще подхожда на това казино, моля, уведомете невинните хора за тази измама

Автоматичен превод:
Rokey_W
преди 1 година

Знам, че сте от казино bluechip, затова пишете положителен отзив за него.🤣🤣🤣

Автоматичен превод:
Sohilshaikh51
преди 1 година

Здравейте, личен опит ли беше или на приятел? Виждам, че сте подали жалба, но не до това казино. За съжаление потребителските отзиви на играчите (дадените им звезди) нямат ефект върху общата оценка на казиното. Можете да научите повече за прегледите на казиното и процеса на оценяване тук, на нашия уебсайт .

Автоматичен превод:
Magda
преди 1 година

Това е личен опит file

Автоматичен превод:
Sohilshaikh51
преди 1 година

Здравейте, благодаря ви за предоставената екранна снимка. Доста голяма сума от заявени тегления, бих казал. Съжалявам, че беше отхвърлено. 😕 Дадоха ли ви обяснението защо е отхвърлен? Казиното трябва да ви информира за несъответствията.

Автоматичен превод:
Sohilshaikh51
преди 1 година

Здравейте,

Не можах да намеря вашето оплакване, което да обясни какво се е случило. Бихте ли обяснили сега, моля?

Винаги сме загрижени за всеки проблем или възможно недоразумение, това е целта на този форум.

Само за ваше внимание, ние предоставяме честни отзиви за казино, ние не препоръчваме казина, така че само фактът, че казиното е посочено на нашия уебсайт означава, че е прегледано и тествано, това не е препоръка. 🙂


Автоматичен превод:
Sohilshaikh51
преди 1 година

Здравей, Sohilshaikh51!


Тъжно е да знам, че имате такова впечатление от нашето казино.


В bluechip.io ние държим на почтеността на отговорния хазарт с голямо уважение. Игрите трябва да се третират единствено като форма на забавление и свободно време. Забавлението винаги е основната цел на залаганията, предлагани от нашето казино. Политиката за отговорна игра е предназначена на нашия сайт да ви предостави информация и инструменти, чрез които можете да предотвратите превръщането на залагането в пристрастяване.


Що се отнася до вашите тегления, трябва да кажем, че много фактори могат да повлияят на забавянето или анулирането. За да разберете проблема си по-подробно, моля, пишете ни на имейл customercare@bluechip.io и ние ще намерим начини за разрешаване на тази ситуация.

Автоматичен превод:
Sohilshaikh51
преди 1 година

Човече, току-що се регистрирах днес и сега виждам това, проклет съм с тези крипто казина, нито едно не изглежда добро 😂 завършихте ли проверката на акаунта?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не е възможно казиното да ви позволи да се регистрирате с предпочитаната валута, да приемете депозита с настоящите методи и след това да блокирате акаунта си без основателна причина! Моля, не давайте повече такива положителни отзиви за такива казина, защото такова отношение не заслужава никаква сериозност!

filefilefile

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Nemokid
преди 1 година

Скъпи Немокид.

Въпреки че разбирам загрижеността ви и оценявам, че отделихте време да ни информирате, не бих могъл да разбера как валутата е обвързана с блокирането на акаунта. Според мен това казино (както някои други) в момента има проблеми с наличните опции за плащане. Такъв проблем винаги е временен - да, досадно е, но поради геополитическата нестабилност, която бушува в световен мащаб, просто се случва. Казината трябва да направят всичко възможно, за да разрешат подобно усложнение възможно най-скоро. Как затвореният акаунт се вписва в този проблем, моля? Имам нужда от подсказка, защото чувствам, че може да се случи нещо друго, просто не сте го споменали още. близо ли съм

Както и да е, свързахте ли се с поддръжката? Какво научихте?

Уведомете ни, моля.

(Както и да е, ако проблемът продължава и изглежда, че никой не го е грижа, подайте друга жалба.)


Автоматичен превод:
Nemokid
преди 1 година

Уважаеми Nemokid, Благодарим ви за обратната връзка. Извиняваме се за всяко объркване относно методите на плащане. Причината, поради която не можете да видите наличните методи на плащане, е, че избраната от вас валута в момента не се поддържа от методите на плащане във вашия регион. Препоръчваме да създадете нов акаунт с валутата на вашето местоположение. Това ще ви помогне да използвате акаунта си за игри и да избегнете подобни проблеми в бъдеще. Текущият ви акаунт не е блокиран, но без поддържана валута няма да имате достъп до методите на плащане. Работим върху добавянето на мултивалута към нашия сайт и в бъдеще ще можете да изберете предпочитаната от вас валута. Надяваме се, че това обяснение ще изясни всяко недоразумение и дълбоко съжаляваме за причиненото неудобство. Чувствайте се свободни да се свържете с нашия екип за поддръжка на клиенти, ако имате допълнителни въпроси или притеснения.

С Най-Добри Пожелания,

Екипът на BlueChip.

Автоматичен превод:
Nemokid
преди 1 година

Наскоро прочетох какво са отговорили на вашия преглед и ви казват да си отворите нов акаунт с друга валута, ако са блокирали акаунта ви само за това, тогава съм 100% сигурен, че ще ви блокират и за това, че имате няколко акаунта 😆 как успяхте ли да завършите проверката? Миналия месец опитах и беше невъзможно, те съобщиха, че това е грешка в стъпката на метода на плащане, така че днес реших да отворя отново акаунта и да опитам, познайте какво? Отново БЕШЕ НЕВЪЗМОЖНО да продължа, ако изберете крипто като опция за плащане, те наистина ме накараха да загубя 1 час от времето си, отрицателните отзиви на Trustpilot са верни: всички тези хора с техните блокирани тегления използваха крипто, но няма начин за да завършите стъпката на метода на плащане, тъй като няма начин да докажете вашите крипто транзакции, следователно проверката не е завършена и тегленията няма да бъдат обработени 😆😆 слава Богу, разбрах това, преди да направя депозит 😆

Автоматичен превод:
преди 1 година

Казиното приема крипто депозити, но не е възможно да се докажат крипто транзакции, тъй като е невъзможно да се докаже, че стъпката на метода на плащане по време на проверката също е невъзможна за завършване, което означава, че тегленията ще бъдат блокирани, защото KYC не е завършен. За да изпълнят тази стъпка, те изискват банково извлечение, дори ако сте използвали криптовалута за депозиране, КАК ИМА СМИСЪЛ ТОВА? Единственият начин, който би могъл да има смисъл, е ако сте купили криптовалута чрез централизирана борса с картата си и тази транзакция ще бъде видима в банковото извлечение, това е единственият възможен случай, в който ЩЕ има смисъл, но какво ще стане, ако просто сте направили депозита с криптовалута сте закупили P2P с електронни портфейли, или че просто сте съхранили някъде, може би в някакъв обмен или студен портфейл и няма банкова транзакция, свързана със споменатите средства? Нелепо, смешно, как би било полезно банковото извлечение, ако транзакцията е КРИПТО, а не ФИАТ? Преди един месец съобщих, че проверката е невъзможна за завършване, защото процесът е заседнал в стъпката на метода на плащане, така че затворих акаунта си, казиното излъга и каза, че това е грешка, която вече е разрешена, отвори отново акаунта, опита днес и НЕ, все още е невъзможно да завършите проверката, така че затворихте акаунта отново. ДЪЛГА ИСТОРИЯ НАКРАТКО: невъзможно е да завършите проверката, ако изберете крипто като метод на плащане, което означава, че НЯМА да можете да теглите, ПРОВЕРЕТЕ ТЕХНИТЕ ОТЗИВИ В TRUSTPILOT. Стойте далеч! file

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 1 година

Очаквайте отговор от казиното.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Чудя се дали използването на VPN е разрешено в това казино,Защото при нас няма да мога да влизам в уебсайтове, без да използвам VPN

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 1 година

Това, което току-що попитах, казаха, че виртуалните валути не изискват банково доказателство file

Автоматичен превод:
anran
преди 1 година

Напълно различно от това, което ми каза друг агент по поддръжката, не знам кой е правилният или не, на стъпката на начина на плащане по време на проверката, той иска да предостави метод на депозит, ако изберете която и да е крипто и се опитате да продължите с процес ще останете в тази стъпка, тя не ви позволява да продължите, което прави проверката невъзможна

Автоматичен превод:
anran
преди 1 година

Обикновено използването на VPN е забранено и ще доведе до блокиране на вашия акаунт и конфискуване на средства! Това е нормален термин за почти всички казина, изключително малкото, които ви позволяват да използвате VPN, са анонимни, които не изискват KYC, това не е едно. Не си спомням да съм виждал клауза за VPN в техните T&C, но ако хазартът не е законен във вашата юрисдикция, ще бъдете блокиран, дори ако вашата страна не е в техния списък с ограничени юрисдикции, така че внимавайте

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, всъщност можем да кажем, че ставаме жертва на това казино. Те използват много различни техники, за да направят хората пристрастяващи, като наемане на известни влиятелни лица в социалните медии, създаване на групи в социалните медии, които ги добавят към групата. И много може би моето проучване е недостатъчно, ако можете да потърсите за него, ще намерите много, просто напишете bluechip scam в youtube, ще видите само положителните видеоклипове на техните филиали и някои клиенти, създадени за опита си с това казино. Освен това те не спазват правилата за отговорен хазарт. Ако има минус рейтинг, това ще подхожда на това казино, моля, уведомете невинните хора за тази измама

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте

Просто си мислех, бихте ли посочили имената на тези стримери или да предоставите допълнителна информация относно това, което описахте тогава, моля? Показване на екранни снимки или преписи, може би?

Изглежда, че моите колеги биха искали да проучат допълнително. 🙏


Автоматичен превод:
1 2 3...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини