ФорумКазинаBitStarz Casino - обща дискусия

BitStarz Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 3 години от dearmonikam
|
33687 преглеждания 145 отговора |
|
1...5 6 78
Добавете пост
преди 11 месеца

Здравейте, bitstarz отказва да се регистрира вместо мен и просто ми изтрива акаунта. Може ли някой да ми каже какво означава това?

Никога не съм правил нищо незаконно. На въпрос защо, единственият отговор е цитат от техния FAQ.

Бях депозирал около 7 BCH и ги загубих, без заявка за теглене дойде заявката за проверка и след това, след като изпратих документите си, нищо в продължение на 3 дни и след това сметката просто беше затворена.

Какви са тези процедури?

„Както споменахме в предишния ни имейл, съгласно нашите условия, казиното си запазва правото да извърши допълнителни процедури за проверка и да предприеме всички действия, които ръководството счете за необходимо.

За съжаление решението е окончателно и не подлежи на промяна."


Имате ли представа за какво става въпрос?

Автоматичен превод:
jadzia99
преди 11 месеца

Здравейте, от това, което виждам, казиното определено би могло да използва отговор, защото по този начин всъщност не знаем защо акаунтът ви е бил затворен. Чудя се дали може да е имало проблем с вашите документи, тъй като този проблем се появи по време на проверката.

Въпреки това бих ви препоръчал да подадете жалба и нашият екип ще се опита да разбере повече.Можете да намерите връзка за подаване на жалба тук .

влизаш ли

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Казиното не плаща рано сутрин, чатът за поддръжка е почти винаги офлайн

Автоматичен превод:
poivon
преди 11 месеца

Здравейте, надявам се, че според това, което казвате, нямате проблем с тегленето и просто описвате опита си в това казино. Мисля, че стига да не отнеме много време, всичко е наред, ако казиното не изплати сутринта, защото не виждам проблема. Що се отнася до поддръжката, опитахте ли се да изясните ситуацията или зададохте въпрос, когато споменахте, че те почти винаги са офлайн? Какво искахте да разрешите, ако мога да знам?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Преди играех, когато криптата остана, спрях и казиното е нормално.

Автоматичен превод:
sarokin116
преди 10 месеца

Хм, срещали ли сте случайно проблеми, свързани с крипто? Предполагам, че преводачът ни се подиграва 🙂. Може да звучи глупаво, но не мога да разбера смисъла.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Bitstarz крие минималната сума за теглене, само след депозит и заявка за теглене можете да видите злоупотребяващия минимум за теглене за бразилски играчи. Това ли е най-доброто казино?


Когато видях необходимия минимум за теглене, след като беше депозит, той беше 300 BRL, почти 70 $. Започнах да се смея!!!


Наистина не видях нищо, което да оправдава използването на Bitstarz. Сметката е затворена със сигурност!!!

Автоматичен превод:
Rafaeliton
преди 10 месеца

Ако си спомням правилно, депозитите трябва да бъдат заложени 3 пъти, преди да може да се направи теглене, колко пъти сте залагали депозита си?

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 10 месеца

Говоря за тегления, а не за превъртане на депозити. Например: ако депозирате 50 BRL, или 100 BRL, или 1000 BRL, трябва да достигнете поне 300 BRL, за да поискате теглене. Те го скриват, ако нямате реални пари в баланса си, появява се само съобщение, написано, че няма достатъчно средства за теглене.

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 10 месеца

Някой може да го провери, може би греша, но моята сесия с Money го приключих.

Автоматичен превод:
Rafaeliton
преди 10 месеца

Съжалявам, лошото ми, разбрах погрешно оплакването ви, сега го разбирам. Говорите за минималната разрешена сума за теглене, добре, повечето казина имат минимална сума за теглене и максимална сума за теглене, която обикновено се вижда в раздела за теглене, независимо дали има баланс в сметката или не. Предполагам, че тук минималната сума за теглене зависи от начина на плащане и валутата, за съжаление няма какво да се направи, обикновено в T&C ще намерите клаузи за депозити и тегления, посочващи кой е минималният депозит и минималната и максималната разрешена сума за теглене, следващия път не забравяйте да проверите това или да поискате поддръжка. Към момента в този случай наистина не виждам как да разреша това, освен да залагам повече и да рискувам да изгубя баланса или да получа шанс да достигна минималната сума, или може би да попитам поддръжка, ако тегленето под минимума е възможно

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Някой може да го провери, може би греша, но моята сесия с Money го приключих.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здрасти!

Въпреки че прочетох публикацията ви повече от веднъж, трябва честно да призная, че има малко за проверка в моите книги.

Според добре написаното резюме, което сте получили от SunsetGaze, искам само да добавя, че следващия път бих помолил чата или поддръжката на казиното по-скоро, отколкото по-късно. Опитвам се да кажа, че всички имаме своите предпочитания и обикновено е доста разумно да изясняваме възможните проблеми предварително.

Само за да избегна горчиви чувства.

Автоматичен превод:
Rafaeliton
преди 9 месеца

Минималната сума за теглене наистина е шега, съгласен съм с вас

Автоматичен превод:
poivon
преди 9 месеца

Здравейте, и вие срещали ли сте това неудобство за вас? Мисля, че ако нещо подобно се е случвало преди, е добре да попитате предварително в чата на живо за подобни неща. Поне ще сте сигурни как е и ще можете да разберете дали си струва да депозирате и да играете в такова казино за вас. 🤔

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте, използвам казиното, когато имам финансова възможност да депозирам $300, по-горе, така че е лесно да тегля.


Винаги съм знаел тази информация, когато използвах казиното, но все още не съм съгласен, оттук и моята критика. Така че го използвам, когато мога да депозирам големи суми.


Това е просто критика, а не оплакване, че не знам и т.н. Тъй като минималната сума на депозита е 100, но минималната сума за теглене е 300, така че мисля, че е несправедливо.


Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Притеснявам се относно проблема с тегленето, защото признавам, че когато имам много пари в банката си, нямам търпение да продължа да играя и да увелича залозите си, но днес с повече опит мога да се справя, но проблемът е, че на уебсайта те заявяват, че средното време за теглене е 6~7 минути, така че не разбирам защо всички тегления не се обработват сутрин. О, освен ако не е стойността на поръчката, която в моя случай беше $5,000.00:.: защото ниските стойности в други моменти бяха обработени бързо.

Автоматичен превод:
poivon
преди 9 месеца

Здравейте!

Най-общо казано, всеки лимит: депозит, теглене, залог, например, са важни аспекти, които могат да повлияят много на вашите преживявания; следователно е страхотно, че сте наясно с тях.

Важно е да се отбележи, че в зависимост от вашата история на депозити в казиното или метода на плащане, ограниченията за депозит и теглене могат да се променят. Ако смятате, че лимитът за теглене ви поставя под натиск, особено когато текущият ви баланс е висок, опитайте се да обсъдите това с помощта на намиране на казино с подходящи лимити.

Не се притеснявайте; Знам, че каза, че не се оплакваш. Искам да изразя, че е добре да се опитате да разрешите подобни неудобства по-рано, отколкото по-късно. Имайте предвид отговорния хазарт.

И така, опитахте ли да попитате казиното?



Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте. Бях измамен от BitStarz Casino. Те не са изплатили награда от 375 евро, спечелена на Funky Time.

Те видяха, че съм ги спечелил, но казаха, че за съжаление са загубени поради технически проблеми.


Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Впоследствие закриха сметката ми с почти 300 евро, защото исках да закрия сметката си и те задържаха парите. ВНИМАВАЙТЕ BitStars Casino

Автоматичен превод:
dannierefsgaard
преди 9 месеца

Хей. Хм, единственото нещо, което казиното каза, че не ви е дало печалбата от 375 €, е, че имат технически проблеми, нали?

Що се отнася до закритата ви сметка, вие помолихте казиното да я закрие. Но по отношение на вашите пари, съобщихте ли как можете да ги изтеглите?

Както и да е, видях, че сте подали жалба веднага, така че ми е любопитно да видя как ще се развие всичко. Казиното има доста висок индекс на безопасност и се опитва да се справя с оплаквания, така че се надявам да стигне до вас, когато става въпрос за това.

Вярвам, че всичко ще се реши справедливо.

Автоматичен превод:
1...5 6 78
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини