ФорумКазинаBitStarz Casino - обща дискусия

BitStarz Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 2 години от dearmonikam
|
21784 преглеждания 136 отговора |
|
1...6 7
Добавете пост
Jaro
преди 3 месеца

Здравей Джаро


Да, така е, както го описваш. Подадох жалба и се надявам, че казиното ще разгледа чата между нас.


И мен ме изненадва доста. Избрах казиното заради високия им индекс на безопасност.


Благодаря


Автоматичен превод:
dannierefsgaard
преди 3 месеца

Благодаря ви за отговора.

Въпреки това, вие или сте комуникирали с казиното как да изтеглите парите си, когато имате затворена сметка? Казиното посъветва ли ви какво трябва да направите? Казаха ли ви защо са ви изтеглили парите от сметката?

Кажи ми.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Написах, че си искам парите 350 евро, които спечелих. Те отговориха, че поради техническа грешка парите са загубени за съжаление. Тогава отговорих на чата: Как теглите парите си. Бих искал да ги изплатя и да закрия сметката си, защото смятам, че е безотговорно да възникнат технически проблеми и да не получите печалбите си. След това ми отговориха в чата: съжаляваха да чуят това и дали ще се интересувам от безплатни завъртания. Не успях да отговоря и тогава акаунтът току-що беше затворен и оттогава не съм получавал имейл или други съобщения за каквото и да било 🙁


Автоматичен превод:
dannierefsgaard
преди 3 месеца

Да, жалко, че оттогава не сте водили никакъв разговор с казиното. Може би в крайна сметка щеше да стигнеш до някакво разумно споразумение.

Но ако парите просто са загубени, не разбирам наистина. Предполагам, че бих искал да знам повече за възникналата техническа грешка. Опитахте ли също да попитате дали е от страна на доставчика на играта?

Разбира се, Томас ще продължи да разглежда жалбата ви и се надяваме, че ще може да ви помогне без никакви проблеми. Ще ми е любопитно да видя как ще свърши всичко това.

Надявам се да е справедливо. 🙂

Автоматичен превод:
dannierefsgaard
преди 3 месеца

Коя игра беше? Как могат тези пари да бъдат загубени поради "техническа грешка"? Специално в рамките на играта на доставчик?? Когато дадена игра бъде прекъсната, парите се възстановяват във вашия баланс, ако парите са били загубени, защото са били намалени от вашия баланс, за да направите залог на която и да е игра и ако играта по някаква причина е показала печалба, която никога не се е състояла, тогава сумата на залога трябва да се върне във вашия баланс.

Липсват много подробности и би помогнало много, ако дадете повече подробности, като играта, която сте играли, и сумата на залога и ако споменатият залог е върнал печалба

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 3 месеца

Здравейте. Това беше колелото (фънки време), което спечелих в бонус играта Disco.

Играта не беше прекъсната, спечелих 5 евро по 69, т.е. 350 евро. Парите просто не влязоха в сметката ми в казиното. Проверих плейлиста, където мога да видя всичките си залози и тук също пишеше плюс 350 евро, затова написах в чата защо не ги получих? и тук тя отговаря, че се дължи на грешка, вероятно защото съм играл няколко игри едновременно. Винаги обаче имам 2 или 3 отворени маси, когато играя и това никога не е било проблем. Тогава попитах дали парите са загубени? и там тя отговори: да, за съжаление. След това написах, че нямам доверие на казино системата им и как да изплатя текущата сума, защото исках да закрия сметката си. Тогава тя отговори, че съжалява да чуе това и дали не искам безплатни завъртания? Не успях да отговоря преди закриването на акаунта! И сега не мога да изплатя това, което имах в сила... Определено НЕ мисля, че Казиното отговаря на тези отзиви, които имат. Бих посъветвал всички да не играят на места, където рискувате да не ви бъдат изплатени печалби (може да са били 100 000 евро или повече) и тогава те могат просто да заявят, че е имало грешка, може би защото сте играли 2 игри 🙁

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Това ми се струва малко странно, през последните няколко дни имах лоша игра в Bitstarz, играейки техния блек джак, и бях загубил 13 хиляди в лота от 1 или 2 хиляди. След това казах да го прецакаме още веднъж и успях да спечеля 16k от последния си депозит от 1k. Сега трябва да се консултират с доставчика на играта? Това е оригиналният блекджек на Starz и максималното изплащане на рунд би било 3x за блек джак или 2x за нормален рунд. Спредът на залога беше от 100 - $1000. Всички парични депозити без бонус глупости. Това ми изглежда малко странно.

Автоматичен превод:
scottM
преди 1 месец

Опитахте ли да попитате поддръжката за това? Смятам, че ще получите някои отговори веднага щом получат цялата информация от доставчика на играта. За съжаление, засега трябва само да изчакате и няма какво много да направите. Надяваме се, че те ще могат да се свържат с вас след кратко време. Моля, уведомете ни за всяко развитие по този въпрос.

Автоматичен превод:
JakeLazare
преди 4 седмици

Забелязах, че се обърнахте към около десет играчи с тази приятелска препоръка. Извинете за маниерите ми, но бихте ли го подкрепили с екранна снимка, показваща вашите успешни тегления?

Знаете ли, хазартът е много конкурентна индустрия и въпреки че нямам причина да не ви вярвам, предпочитам да съм честен. Играчите обикновено не се държат така, така че вашето сътрудничество се оценява.

Последният път, когато видях такова високо ниво на доста подобна ангажираност, не бяха предоставени екранни снимки.

Оценявам вашето разбиране и поддържане на прозрачност. 🙏

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Приятелят там публикува казино в няколко теми от други дискусии със същата фраза, без никакви доказателства, не вярвам,

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 седмици

Да, те одобриха оттеглянето ми, така че всичко е наред. Просто ми се стори странно, че ще трябва да положат толкова много усилия за нетна печалба от 2 хиляди.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Приятелят там публикува казино в няколко теми от други дискусии със същата фраза, без никакви доказателства, не вярвам,

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Бихте ли били по-конкретни, моля, какво точно насочвате? Тук наистина не разбирам.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Да, те одобриха оттеглянето ми, така че всичко е наред. Просто ми се стори странно, че ще трябва да положат толкова много усилия за нетна печалба от 2 хиляди.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Това наистина е страхотно. Е, не съм много сигурен дали става дума за сумата, или просто наистина трябваше да проверят нещата във вашия случай. Моля, уведомете ни кога ще получите парите. Кой метод на плащане използвате?

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 седмици

Получих второто теглене от 8 хиляди в моята банка днес, всъщност доста бързо за банково теглене.

Автоматичен превод:
scottM
преди 3 седмици

Днес вие сте един от многото, които вече са получили пари в някое казино. Честно казано се радвам да видя колкото се може повече такива играчи.

В този случай ще дадете ли шанс на казиното и ще продължите ли да играете тук? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 седмици

да, не се проточи, бях малко притеснен, тъй като съм виждал други случаи, в които казиното "проверяваше с доставчика", което се проточи с месеци или изобщо не беше платено. Bitstarz бяха доста бързи с тяхната проверка и последващо плащане, така че ще продължа да играя тук.

Автоматичен превод:
scottM
преди 3 седмици

Благодаря за твоето обяснение. Понякога проверките със сигурност могат да бъдат разширени в зависимост от няколко фактора, така че е важно това да се вземе предвид, когато се разглеждат такива случаи.

Въпреки това, стига да нямате значителен проблем, разбирам решението ви.

Нека се справите добре тук. ☘️🤞🤗

Автоматичен превод:
1...6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини