Здравейте казвам се Арт
Присъединих се към този чат, защото имам проблеми със срива на играта в казино bitstars. Играя го от около година и имаше няколко случая, когато изскачах от кораба, преди да се разбие, и никога не успях да спечеля. Проблемът винаги се случва, когато залагам високо. На ebi залагаше 450 ubtc и играта надхвърли сто. Изскочих на около 85, но играта не ми позволи да изскоча, дори след като натиснах бутона за изплащане няколко пъти, не ми позволи и просто се срина, толкова разочарован. Веднага искам да се обърнат към отдела за обслужване на клиенти и да ги уведомя какво се е случило, те казаха, че ще го проверят от тяхна страна и дамата се върна и каза, че сме го проверили и всичко е изиграно правилно, така че съжалявам за вашите нещо като загуба и не ескалира проблемите, което не е нищо друго освен ку*****. Така се случи отново и отново и отново и аз се оплаках отново и отново и отново само този последен път я помолих да погледне играта от своя страна и когато тя се върна веднага ми каза, че ще ескалира този проблем и създаде билет за мен и че някой ще се свърже с мен. На следващия ден получих имейл от тях, че са прегледали играта и всичко е изиграно правилно и не е имало натиснат бутон за теглене преди или след разбиването на кораба. Така че отговорих на имейла и споменах факта, че дамата, с която говорих, първоначално е проверила играта и тя е забелязала, че има проблем с играта, поради което е създала билета правилно. Сега ми казвате, че сте прегледали играта и всичко е изиграно както трябва. Поисках копие от играта, за да мога да я прегледам и да сме на една страница. В имейла, който получих, се казваше, че са следвали насоките и правилата и че решението им е окончателно. Изпратих им друг имейл, че искам копие от играта, за да можем да се разберем и да постигнем взаимно съгласие. Те прехвърлиха билета към друг отбор, върнаха ми и казаха точно същото, така че го помолих за копие от играта. Той не ми даде копие на играта и след като ме попита няколко пъти, ми каза, че все пак няма копие на играта, така че няма какво да ми даде. Така че сега двама души са излъгали, че са прегледали тази игра и са стигнали до несправедливото заключение. Това да питам дамата в първоначалната жалба какво е видяла, че не биха ми позволили, не е толкова смешно. Опитвам се да разбера кой е главният изпълнителен директор или създателите на играта, за да мога да им напиша имейл, защото bitstarz е неразумен и няма да ме изслуша. Последната игра, която играх, заложих $23 долара и бях изскочил около 13 пъти. По този начин губите $299 долара. Забавно е, защото играта постоянно бъгва и спира дори, когато ще стане високо, което ме кара да се изнервям и да искам да скоча рано. Обикновено отстоявам позицията си и играя играта докрай, дори и да загубя. Струва ми се, че играта ме е опознала и винаги, когато залагам високо, тя напълно променя поведението си, така че когато залагам ниско, когато губя, губя и ми харесва да кажем 10 цента или каквото и да е, играта постоянно бъгва Просто съм разстроен и разочарован. Загубата на хиляди долари най-накрая ми стига и този път няма да отстъпя, че трябва да направя каквото е необходимо, за да стигна до правилния човек с интелигентността да върши правилното нещо. Така че, ако някой знае или има някаква информация за това с кого да се свържа, моля, уведомете ме, че ще бъде от голяма помощ и ще продължа да вземам и да ровя, а не по дяволите да ми вземат парите. Бих посъветвал всеки да не играе тази игра или това казино, тъй като според мен е измама. Най-добри пожелания и успех на всички.
Hello my name is Art
I have joined this chat because I'm having issues with the game crash at bitstars casino. I've been playing it for about a year now and it has been multiple occasions where I would jump out of the ship before it crashes and I never get the win,. The glitch always happens when I bet high. On ebi was betting 450 ubtcs and the game went over one hundred. I jumped out at around 85 but the game would not let me jump out, even after hitting the cash out button several times it wouldn't let me and just crashed, so frustrated. I immediately want to customer service and let them know what had happened they said that they were going to check it out on their end and the lady came back on and said we've checked it out and everything was played through properly so sorry for your loss kind of thing and didnt escalate the issues Which is nothing but b*******. So it happened again and again and again and I complained again and again and again only this last time I asked her to look at the game on her end and when she came back immediately told me that she was going to escalate this issue and created a ticket for me and that somebody would get back to me. The next day I got an email from them saying that they had reviewed the game and everything was played through properly and there was no cash out button hit before or after the ship crashed. So I replied to the email and mentioned the fact that the lady that I spoke to originally checked out the game and she noticed that there was a problem with the game that's why she created the ticket correct. Now you're telling me that you have reviewed the the game and everything was played properly. I asked for a copy of the game so that I can review it and we could be on the same page. The email that I got back was saying that they followed the guidelines and the rules and that their decision was final. I sent them another email saying I would like a copy of the game so that we can understand and come to a mutual agreement. They escalated the ticket to another team was got back to me and said the exact same thing so I asked him for a copy of the game. He would not give me a copy of the game and after asking several times he told me that there was no copy of the game after all so there's nothing to give to me. So now two people have lied about reviewing this game and coming to the unfair conclusion. That's asking the lady in the original complaint what she saw they would not let me isn't that funny. I'm trying to find out who the CEO or makers of the game are so that I can write them an email because bitstarz is unreasonable and won't hear me out. The last game I played I was betting $23 dollars and had jumped out at about 13 times. Thus losing $299 dollars. It's funny because the game will glitch constantly and pause even, when it's going to go high making me nervous and wanting to jump early. I usually stand My ground and play the game all the way through even if I lose. It seems to me like the game has gotten to know me and whenever I bet high it completely changes its behavior so when I bet low when I'm losing losing and I'm down to like let's say 10 cents or whatever the game constantly glitches I'm just upset and frustrated. Losing thousands of dollars I have finally had enough and this time I won't back down having to do whatever it takes to get to the right person with the intelligence of doing the right thing. So if anybody knows or has any information as to who to contact please let me know it would be a great help and I'll keep taking and digging and not at these f****** take my money. I would advise anybody everybody not to play this game or this casino for it is a scam I believe. Best wishes and to all good luck.