ФорумКазинаBitStarz Casino - обща дискусия

BitStarz Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 2 години от dearmonikam
|
21794 преглеждания 136 отговора |
|
1...4 5 67
Добавете пост
Radka
преди 1 година

martingale е най-добрият начин, освен ако играта не е манипулирана. 11 последователни загуби се случват, ако човек продължи да играе, знам.

но това не се случва в първите 2 дни.

освен това дузина от 4 или 5 последователни загуби се случиха в това казино също през първите 2 дни.

това е смешно от гледна точка на вероятностите.

Силно препоръчвам на хората да стоят далеч от това казино.

Автоматичен превод:
преди 1 година

и знам, че това казино плаща много за реклама. Предполагам, че това е много повече от връщане на играчите.

и мисля, че включва рейтингови фирми, затова толкова много оценители класират това казино най-високо.

Автоматичен превод:
преди 1 година

martingale е най-добрият начин, освен ако играта не е манипулирана. 11 последователни загуби се случват, ако човек продължи да играе, знам.

но това не се случва в първите 2 дни.

освен това дузина от 4 или 5 последователни загуби се случиха в това казино също през първите 2 дни.

това е смешно от гледна точка на вероятностите.

Силно препоръчвам на хората да стоят далеч от това казино.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Знаеш ли, уважавам мнението ти, но все пак мисля, че наистина трябва да направиш някои изследвания. Martingale не работи като цяло. Прочетете ръководството, моля. 🙏

Автоматичен превод:
преди 1 година

и знам, че това казино плаща много за реклама. Предполагам, че това е много повече от връщане на играчите.

и мисля, че включва рейтингови фирми, затова толкова много оценители класират това казино най-високо.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Всяко казино плаща за реклама, светът на хазарта е изключително конкурентна среда. Трябва обаче внимателно да разграничите какво се отнася за играчите и какво е обща финансова стратегия.

Лоши ли са скъпите коли, защото производителят ги рекламира по телевизията или в интернет?

Както и да е, мога да ви уверя, че нашите оценки не са за продан - никога не са били и никога няма да бъдат.

Ако все още продължавате да вярвате, че вашата стратегия работи, въпреки че не е - както е обяснено в ръководството - всички казина вероятно ще ви изглеждат несправедливи. Така си мисля и аз.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте казвам се Арт

Присъединих се към този чат, защото имам проблеми със срива на играта в казино bitstars. Играя го от около година и имаше няколко случая, когато изскачах от кораба, преди да се разбие, и никога не успях да спечеля. Проблемът винаги се случва, когато залагам високо. На ebi залагаше 450 ubtc и играта надхвърли сто. Изскочих на около 85, но играта не ми позволи да изскоча, дори след като натиснах бутона за изплащане няколко пъти, не ми позволи и просто се срина, толкова разочарован. Веднага искам да се обърнат към отдела за обслужване на клиенти и да ги уведомя какво се е случило, те казаха, че ще го проверят от тяхна страна и дамата се върна и каза, че сме го проверили и всичко е изиграно правилно, така че съжалявам за вашите нещо като загуба и не ескалира проблемите, което не е нищо друго освен ку*****. Така се случи отново и отново и отново и аз се оплаках отново и отново и отново само този последен път я помолих да погледне играта от своя страна и когато тя се върна веднага ми каза, че ще ескалира този проблем и създаде билет за мен и че някой ще се свърже с мен. На следващия ден получих имейл от тях, че са прегледали играта и всичко е изиграно правилно и не е имало натиснат бутон за теглене преди или след разбиването на кораба. Така че отговорих на имейла и споменах факта, че дамата, с която говорих, първоначално е проверила играта и тя е забелязала, че има проблем с играта, поради което е създала билета правилно. Сега ми казвате, че сте прегледали играта и всичко е изиграно както трябва. Поисках копие от играта, за да мога да я прегледам и да сме на една страница. В имейла, който получих, се казваше, че са следвали насоките и правилата и че решението им е окончателно. Изпратих им друг имейл, че искам копие от играта, за да можем да се разберем и да постигнем взаимно съгласие. Те прехвърлиха билета към друг отбор, върнаха ми и казаха точно същото, така че го помолих за копие от играта. Той не ми даде копие на играта и след като ме попита няколко пъти, ми каза, че все пак няма копие на играта, така че няма какво да ми даде. Така че сега двама души са излъгали, че са прегледали тази игра и са стигнали до несправедливото заключение. Това да питам дамата в първоначалната жалба какво е видяла, че не биха ми позволили, не е толкова смешно. Опитвам се да разбера кой е главният изпълнителен директор или създателите на играта, за да мога да им напиша имейл, защото bitstarz е неразумен и няма да ме изслуша. Последната игра, която играх, заложих $23 долара и бях изскочил около 13 пъти. По този начин губите $299 долара. Забавно е, защото играта постоянно бъгва и спира дори, когато ще стане високо, което ме кара да се изнервям и да искам да скоча рано. Обикновено отстоявам позицията си и играя играта докрай, дори и да загубя. Струва ми се, че играта ме е опознала и винаги, когато залагам високо, тя напълно променя поведението си, така че когато залагам ниско, когато губя, губя и ми харесва да кажем 10 цента или каквото и да е, играта постоянно бъгва Просто съм разстроен и разочарован. Загубата на хиляди долари най-накрая ми стига и този път няма да отстъпя, че трябва да направя каквото е необходимо, за да стигна до правилния човек с интелигентността да върши правилното нещо. Така че, ако някой знае или има някаква информация за това с кого да се свържа, моля, уведомете ме, че ще бъде от голяма помощ и ще продължа да вземам и да ровя, а не по дяволите да ми вземат парите. Бих посъветвал всеки да не играе тази игра или това казино, тъй като според мен е измама. Най-добри пожелания и успех на всички.



Автоматичен превод:
Sofondaboyz
преди 1 година

Мисля, че трябва да занесете историята на игрите си на доставчика на играта и междувременно да спрете да играете играта... 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

Вероятно няма да намерите много по-добри казина, в които да играете, що се отнася до честността и надеждността.

Бързо проверено, тегленето дойде в рамките на обявения срок.

Слотовете са на най-високата RTP-версия.

Имах някои много добри печалби тук, много пъти при 10-20x моя депозит, но те позволяват покупки с високи залози, така че най-вече не свърши добре за мен. Все пак добра стойност за забавление.

Те са малко скъперници на бонусите.

Известен с това, че решава повечето проблеми по честен начин, дори с желание да остави играча в полза на съмнението.

Играйте честно и бъдете третирани честно.

Автоматичен превод:
ac0697360
преди 11 месеца

Здравейте!

Уверете се, че сте проверили папката си кошче/кошче/нежелана поща или промоционална категория, ако използвате Gmail. Както и да е, съобщихте ли за този проблем обратно на казиното? Бих направил това.

Уведомете ме, моля.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте на всички, бих искал подробна помощ за това как мога да тегля чрез pix в bitstarz casino

Малко съм объркан от това

Благодаря много, ако някой може да ми помогне с това

Автоматичен превод:
rodrigocerniftcu2018
преди 10 месеца

Здравейте.

Не съм местен, затова се страхувам, че не мога да осигуря много подробна поддръжка, но искате ли да изпробвате поне резултатите от търсенето с Google? https://bit.ly/3O4pSKu

Опитахте ли да попитате чат оператора на казиното, може би?

Както и да е, опитайте връзката и ако все още се затруднявате, върнете се и ние ще се опитаме да измислим нещо! 🤔

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Да, ние тримата имаме малък разговор, за да можем всички да сме на една и съща страница. Намерих и тези имейли от тях, които ми изпращат за печалбата, но ще ги препратя също или ще ги прикача


Автоматичен превод:
Sofondaboyz
преди 9 месеца

Като вас, представителите на казиното и доставчика на играта, които разговаряте малко?

Ще бъде страхотно да имате някакви резултати!

Покажете какво можете, моля.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте, наистина не съм сигурен какво друго мога да предоставя, тъй като изпратих всичко, което мога. Искате ли да изпратя отново?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте, наистина не съм сигурен какво друго мога да предоставя, тъй като изпратих всичко, което мога. Искате ли да изпратя отново?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Това е просто форум, не казино, не оплакване - никога не сте показвали екранни снимки или друга комуникация там, следователно не следя. Освен това тази тема е за казиното BitStarz , докато единствената ви активна жалба изглежда е срещу Slots Garden.

Така че, да - споделете каквото можете относно проблема с BitStarz, моля. 🙂

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Чувал съм много пъти от приятелите си, че това казино е най-доброто, както всички казват, че е веднъж. Страхотен дизайн, толкова много игри, че вероятно е невъзможно да ги играете всички. Хубави опции за допълване и хубав бонус в началото, но не можах да го използвам. Следната грешка възникна, когато попълних Криптовалута - Верижна услуга

Автоматичен превод:
Resulmustafaev6666
преди 5 месеца

Здравей, добре е, че си намерил казино, което харесваш. Колкото до бонуса, защо не можахте да го използвате?

Що се отнася до крипто, правилно ли разбрах, че не можете да депозирате?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Не успях да използвам бонуса, защото имаше грешка при зареждането с криптовалута - Поддръжка на веригата (английска версия) Опитах 2 пъти.

Автоматичен превод:
Resulmustafaev6666
преди 5 месеца

разбирам по-добре. Опитахте ли да попитате поддръжката дали е възможно да се направи нещо по въпроса и дали могат да ви дадат бонус, ако успеете да депозирате? Или опитахте ли други методи за депозит?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Вчера намерих информация в Google, очевидно това са временни прекъсвания в платежната система с криптовалута, благодаря ви много за помощта ❤



Автоматичен превод:
Resulmustafaev6666
преди 5 месеца

Разбира се, възможно е и да е възникнала такава ситуация, така че се надявам всичко да върви по план и да се получи и да получите бонус. Определено вярвам, че ще можете да спечелите нещо от това. Ако го направите, уведомете ни как е минало. 😊☘️

Автоматичен превод:
1...4 5 67
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини