преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BitStarz Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Защо няма геоблок за играчи от САЩ? Bitstarz блокира играчи от Великобритания. Какво дава? Чувствам се дискриминиран. Има безброй много хора, полудени, че им е позволено да депозират, но имат проблеми с осребряването.
Вече подадох жалбата си. Просто искам да знам едно - ЗАЩО BITSTARZ ОЩЕ ПРЕДОСТАВЯ СВОИТЕ УСЛУГИ НА ИГРАЧИТЕ В САЩ, ЧЕ РАЗРЕШВА ДОСТЪП ДО ТЯХНИЯ САЙТ?
Благодаря ви предварително.
Why isn’t there a geoblock for USA players? Bitstarz blocked UK players. What gives? I feel discriminated against. There’s countless amounts of people mad that they are allowed to deposit, but have issues cashing out.
I already submitted my complaint. I’m just want to know one thing— WHY IS BITSTARZ STILL PROVIDING THEIR SERVICES TO USA PLAYERS BY ALLOWING ACCESS TO THIER WEBSITE?
Thank you in advance.
Също така от чисто любопитство можете ли да ги помолите да изяснят защо те или използват, или са използвали сами IP АДРЕС на САЩ:
Това е от 2018 г. и виждам, че те променят своя IP адрес за около 1 година. Но насадете.Намерете това да е малко странно. Всъщност не е от значение, но силно се съмнявам, че bitstarz така или иначе ще възстанови всичко друго. Така че няма нищо лошо да попитам.
Благодаря ви отново
Also, out of sheer curiosity can you also ask them to clarify why they either use or have used a USA IP ADDRESS themselves:
This is from 2018, and I see they change their up IP address about 1 year or so. But instill.find that to be a bit weird. Not really relevant actually, but I highly doubt bitstarz will refund anything else anyway. So cant hurt to ask.
Thank you again
Oops актуализира своята информация за сървъра
Уебсайт www. bitstarz24.com Хост IP104.28.26.98 МестоположениеСъединени щати
🤔
Oops updated their Server Information
WebSite www.bitstarz24.comHost IP104.28.26.98LocationUnited States
🤔
Здравейте, просто разглеждам подадената от вас жалба: https://casino.guru/bitstarz-casino-player-s-account-has-been-blocked-1
Разбира се, би било много по -добре, ако казиното блокира играчите от САЩ и други страни с ограничен достъп. Има дори казина, които не ви позволяват достъп до уебсайта, когато се опитвате да получите достъп до него от ограничена държава. Друг вариант е да се уверите, че няма да успеете да завършите процеса на регистрация.
За съжаление това, което описахте, е много често срещано. Играчите успяват да се регистрират и казината приемат, че сте прочели техните Общи условия преди да се регистрирате. От друга страна, чета във вашата жалба, че сте успели да потвърдите акаунта си, като изпратите американския паспорт, така че не съм много сигурен как ще се реши този случай. Това е доста сложна ситуация.
Hi, I'm just looking at the complaint you submitted: https://casino.guru/bitstarz-casino-player-s-account-has-been-blocked-1
Of course, it would be much better if the casino blocked the players from the USA and other restricted countries. There are even casinos that don't allow you to access the website when you're trying to access it from a restricted country. Another option is to make sure that you won't manage to complete the registration process.
Unfortunately, what you described is very common. The players manage to register and the casinos assume that you read their Terms and Conditions before you register. On the other hand, I'm reading in your complaint that you managed to verify your account by sending the US passport so I'm not really sure how this case is going to be resolved. It's a pretty tricky situation.
Недоволство последно публикувано. Съжалявам, виждам, че Yoyve призна това.
Disgreard last posted. Sorry i see yoyve acknowledged this.
Но както отбелязахте, това изглежда е основната жалба /обща тема сред САЩ или други държави с ограничен достъп. Първо, колкото и да са „страхотни", не мога да се въртя, защо дори позволяват на забранените играчи от графства да имат достъп до сайта им. (Освен ако и само предполагам, bot accussin, gm, освен ако в тях няма нещо за тях, те са яли, като са спечелили, като са позволили достъп), което за мен е невероятно не е готино, не е наред. Не съм сигурен, че много пъти сте чували това оплакване и проблем. Съжалявам, знам, че трябва да остарее
But as you noted, this seems to be the main complaint /common theme amgoust a usa or other restricted countries. Fir beongh as big an "great" as they are, i cant wrapnmh head around why they even let banned counrty players tonaccess their site. (Unless, and im just guessing, bot accussin,g m, unless theres something in it for them they ate gaining by allowing access) which to me is incredibly not cool, not okay. Im surenyou heard this complain mt and issue many times. Sorry i know it must get old tonhear
Имам чувството, че ако ви позволят да се регистрирате, да играете и дори да проверите документите, винаги трябва да имате шанс да спечелите, когато депозирате пари на техния уебсайт.
Някои казина твърдят, че не могат да изплатят печалбите, защото ще бъдат наказани от лицензиращия орган за приемане (и изпращане на тегления) на играчи от страни с ограничен достъп. В такъв случай смятаме, че казиното трябва да ви възстанови всички депозити.
I feel like if they let you register, play and even verify the documents, you should always have a chance to win when you deposit money on their website.
Some casinos claim that they can't payout the winnings, because they would be punished by their licensing authority for accepting (and sending withdrawals) to players from restricted countries. In that case, we believe that the casino should refund you all deposits.
изглежда, че на американските играчи е разрешено или трябва да използват VPN? Прочетох това в няколко различни форума сега, вярно ли е това?
it appears that USA players are allowed or shoukd use a VPN? I read this on a few different forums nowz is this correct?
Може да е истина, но наистина ви препоръчвам да попитате поддръжката на клиентите на казиното и да запазите отговора им, в случай че в бъдеще те биха твърдели обратното 👍
Could be true, but I really recommend you to ask the casino's customer support and save their reply just in case they would claim the opposite in the future 👍
Благодаря за обратната връзка. Ти беше полезен. Много оценени! 😀
Thanks for your feedback. You were helpful. Many appreciated! 😀
Те все пак ще твърдят друго и нямат запис на споменатия отговор. Как оспорвате това с екранна снимка/запис на чат?
They will still claim otherwise and have no record of said reply. How do you contest that with a screenshot/record of chat?
Те могат да претендират каквото си искат, но ако можете да покажете екранна снимка, доказваща, че са ви дали фалшива информация, тогава те претендират каквото си искат. Ако го покажете на казиното, представителя на CasinoGuru или лицензиращия орган, тогава имате доста добър шанс да спечелите делото.
They can claim whatever they want but if you can show a screenshot proving that they gave you false information, then they claim whatever they want. If you show it to the casino, CasinoGuru representative or the licensing authority, then you have a pretty good chance of winning the case.
Моля. Най-общо казано, препоръчвам да правите екранни снимки на всяка важна информация, която получавате от представители на казиното във всяко казино, в което играете. Не става въпрос само за Bitstarz.
You're welcome. Generally speaking, I recommend to take screenshots of any important information you're given by casino representatives in any casino where you play. It's not just about Bitstarz.
Здравей.
Казино Bitstarz работи под лицензионния орган на Кюрасао, можете да намерите техния валидатор в долната част на уебсайта им (вижте логото по-долу).
Въпреки че авторитетът не се счита за един от най-добрите, ние имаме само страхотен опит с това казино. Както можете да видите в нашия преглед на казиното , ние ги оценяваме доста добре 🙂.
Hello there.
The Bitstarz Casino operates under the Curaçao licensing authority, you can find their validator on the bottom of their website (see logo below).
Although the authority is not consider as one of the best, we have had only great experiences with this casino. As you can see in our review of the casino, we rate them pretty well 🙂.
Регистрирах се с тях преди 2 години, но така и не успях да влезем. Защото Bang! изскачащ бонус по целия екран с крещящ бонус. Затварям прозореца и правя още една крачка в казиното. Кликване върху слот или моя акаунт Bang! Право в лицето ми. Затварям прозореца, правя още една крачка.... . Взривяване.
Просто си представи. Влизате в казино и всеки път, когато направите крачка, някой разбива знак в лицето ви.
I signed up with them 2 years ago but never made it past log in. Because Bang! a pop-up all over my screen screaming bonus. I close the window and take another step into the casino. Clicking on a slot or my account Bang! Right in my face. I close the window take another step.... . Bang.
Just imagine. You walk into a casino and everytime you take a step someone smash a sign into your face.
Хаха, това звучи като много неприятно преживяване. Честно казано, това могат да правят изскачащите прозорци и на нашия уебсайт. Опитвам се да се уверя, че няма да се появява твърде често, но имаме различни изскачащи прозорци с различно време и съдържание. Понякога, ако нямате късмет, можете да получите 2-3 изскачащи прозорци за няколко минути. Както и да е, ако щракнете върху „Не показвай в бъдеще", никога повече няма да видите същия изскачащ прозорец 🙂
Haha, that sounds like a very unpleasant experience. Honestly, that's what pop ups can do on our website as well. I try to make sure that it won't pop up too often, but we have different pop ups with different timing and content. Sometimes, if you're very unlucky, you can get 2-3 pop ups during few minutes. Anyway, if you click on "Don't display in the future", you'll never see the same pop up again 🙂
Видео слотове казино също. След като се регистрират Те блокират екрана ви със съобщението „Направете първи депозит, за да получите достъп до казиното" Попитах поддръжката дали могат да го премахнат „Не, защо? Каква разлика има. Все пак трябва да направите депозит." Така че Попитах го дали ще плати депозит или наем на къща или апартамент, които никога без да е огледал мястото? Разбира се, че не. Така или иначе го помолих да изтрие акаунта ми завинаги. Няколко от моите рецензии в мрежата просто разказват история за моите 2 или 3 минути 8 в казиното и защо напуснах. Това може да е дизайнът или бонусът за регистрация да се окаже различен от това, което ми предложиха. Ако нещо ме дразни, тръгвам. не ме интересува. Вижте пазара. Изборът, който имам. Ако едно казино не може да получи дори добре посрещане, просто пробвам съседното
Video Slots Casino as well. After signing up They block your screen with the message 'Make first deposit to get access to the casino' I asked support if they could remove it" No, why? What' a difference does make.you must make a deposit anyway. " So I asked him if he would pay a deposit or rent on a house or flat he never without ever having a look around the place?. Of course not. Anyway I asked him to delete my account for good. A few of my reviews around the net just tell a story of my 2or 3 minutes 8n the casino and whys I left. That might be the design, or the sign up bonus turn out different from what they offered me. If something annoys me I'm off, gone. I don't care. Look at the market. The choice I have. If a casino can't get even the wellcome right, I just try the one next door
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.