ФорумКазинаBitDice Casino - обща дискусия

BitDice Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 3 години от ANAMARTIN
|
25318 преглеждания 109 отговора |
|
1...3 4 56
Добавете пост
преди 1 година

Не получих нищо и казиното също не казва нищо

Автоматичен превод:
hugo23mfp
преди 1 година

Здравейте, hugo23mfp, все още нямаме ясен отговор, ако сте се опитали да се свържете с казиното чрез чат на живо или имейл за поддръжка на клиенти. Да знаете дали казиното желае да комуникира с вас е важна информация. Благодаря ти

Автоматичен превод:
преди 1 година

В сайта им няма такава опция, аз се свързах с тях само тук чрез оплакване

Автоматичен превод:
hugo23mfp
преди 1 година

Здравейте, позволете ми да обясня, че с подаването на жалбата вие всъщност не сте се свързали с казиното. Ние не сме служители на BitDice.

Трудно ми е да повярвам, че няма начин да се свържа с казиното:

file

Би било хубаво, ако опитате да се свържете директно с тях. Кажете ни как работи 🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Влязох и не получих отговор.

Автоматичен превод:
hugo23mfp
преди 1 година

Здравейте, виждам, вашата жалба вече е подадена, да се надяваме сега, че казиното ще има желание да комуникира с нашите колеги.

Автоматичен превод:
hugo23mfp
преди 1 година

Можете ли да кажете дали вашият акаунт е потвърден, моля? Според мен не е така, защото сигурно още не сте предоставили никакви документи - прав ли съм? Спомням си, че казахте, че изобщо няма потвърждение, както и никакви искания. Това е наистина важно. Благодаря ти.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Отвратителен забранен акаунт в казино

Поддръжката не отговаря


Най-лошото преживяване


Автоматичен превод:
tolikvecir
преди 1 година

Здравейте,

звучиш сякаш имаш нужда от помощ. Можете ли да обясните какво ви се случи?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Така че описах всичко, пуснах го и по-късно получих блок

Поддръжката не отговори

Автоматичен превод:
tolikvecir
преди 1 година

Значи акаунтът ви е закрит без причина, нали?

За съжаление можем само да спекулираме за причината. Така или иначе, ако се чувствате малтретирани от казиното, можем да опитаме да разследваме чрез жалба.

Научете повече за процеса тук и ми кажете какво мислите за него.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Е, така са решили.

Е, току-що казах на всичките си приятели за случилото се, те също заобикалят това казино

Автоматичен превод:
tolikvecir
преди 1 година

И в бъдеще ще ви кажа, че това казино блокира своите потребители


Автоматичен превод:
tolikvecir
преди 1 година

Можете ли да потвърдите, че сте успели да изтеглите баланса си, преди да ви блокират, моля?


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

За съжаление не направих екранна снимка.

Автоматичен превод:
tolikvecir
преди 1 година

Чакай там

Автоматичен превод:
преди 1 година

file

Автоматичен превод:
tolikvecir
преди 1 година

Позволете ми да обобщя сега:

Има активен баланс от $50,42 във вашата казино сметка в момента, нали?

Сега имате достъп до акаунта, така че какво ще се случи, ако се опитате да изпратите теглене, моля? Бих проверил и минималните лимити за теглене, за да съм сигурен, че имате „достатъчно" средства, за да продължите, петдесет долара ми звучи доста ниско.

Също така смятам, че можете да опитате да попитате чата точно сега, нали?



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Нямам достъп, преди да направя екранна снимка

Тегленето беше разрешено и след това блокирано

Автоматичен превод:
tolikvecir
преди 1 година

Здравейте,

това става доста объркано. По-рано писахте, че не сте правили екранни снимки.

За да сме 100% сигурни, салдото ви е платено изцяло и след това акаунтът ви е закрит без причина, прав ли съм? Има десетки причини казиното да затваря сметките на играчите, но би било хубаво да ги обясните.

Предполагам, че нямате представа какво може да се обърка, нали?

Автоматичен превод:
1...3 4 56
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини