НачалоФорумКазинаBitDice Casino - обща дискусия

BitDice Casino - обща дискусия (страница 4)

 от ANAMARTIN
|
32 489 преглеждания 109 отговора |
|
1...3 4 56

Не получих нищо и казиното също не казва нищо

Автоматичен превод:
hugo23mfp

Здравейте, hugo23mfp, все още нямаме ясен отговор, ако сте се опитали да се свържете с казиното чрез чат на живо или имейл за поддръжка на клиенти. Да знаете дали казиното желае да комуникира с вас е важна информация. Благодаря ти

Автоматичен превод:

В сайта им няма такава опция, аз се свързах с тях само тук чрез оплакване

Автоматичен превод:
hugo23mfp

Здравейте, позволете ми да обясня, че с подаването на жалбата вие всъщност не сте се свързали с казиното. Ние не сме служители на BitDice.

Трудно ми е да повярвам, че няма начин да се свържа с казиното:

file

Би било хубаво, ако опитате да се свържете директно с тях. Кажете ни как работи 🤞

Автоматичен превод:
Radka

Влязох и не получих отговор.

Автоматичен превод:
hugo23mfp

Здравейте, виждам, вашата жалба вече е подадена, да се надяваме сега, че казиното ще има желание да комуникира с нашите колеги.

Автоматичен превод:
hugo23mfp

Можете ли да кажете дали вашият акаунт е потвърден, моля? Според мен не е така, защото сигурно още не сте предоставили никакви документи - прав ли съм? Спомням си, че казахте, че изобщо няма потвърждение, както и никакви искания. Това е наистина важно. Благодаря ти.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Отвратителен забранен акаунт в казино

Поддръжката не отговаря


Най-лошото преживяване


Автоматичен превод:
tolikvecir

Здравейте,

звучиш сякаш имаш нужда от помощ. Можете ли да обясните какво ви се случи?

Автоматичен превод:
Radka

Така че описах всичко, пуснах го и по-късно получих блок

Поддръжката не отговори

Автоматичен превод:
tolikvecir

Значи акаунтът ви е закрит без причина, нали?

За съжаление можем само да спекулираме за причината. Така или иначе, ако се чувствате малтретирани от казиното, можем да опитаме да разследваме чрез жалба.

Научете повече за процеса тук и ми кажете какво мислите за него.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Radka

Е, така са решили.

Е, току-що казах на всичките си приятели за случилото се, те също заобикалят това казино

Автоматичен превод:
tolikvecir

И в бъдеще ще ви кажа, че това казино блокира своите потребители


Автоматичен превод:
tolikvecir

Можете ли да потвърдите, че сте успели да изтеглите баланса си, преди да ви блокират, моля?


Автоматичен превод:
Radka

За съжаление не направих екранна снимка.

Автоматичен превод:
tolikvecir

Чакай там

Автоматичен превод:

file

Автоматичен превод:
tolikvecir

Позволете ми да обобщя сега:

Има активен баланс от $50,42 във вашата казино сметка в момента, нали?

Сега имате достъп до акаунта, така че какво ще се случи, ако се опитате да изпратите теглене, моля? Бих проверил и минималните лимити за теглене, за да съм сигурен, че имате „достатъчно" средства, за да продължите, петдесет долара ми звучи доста ниско.

Също така смятам, че можете да опитате да попитате чата точно сега, нали?



Автоматичен превод:
Radka

Нямам достъп, преди да направя екранна снимка

Тегленето беше разрешено и след това блокирано

Автоматичен превод:
tolikvecir

Здравейте,

това става доста объркано. По-рано писахте, че не сте правили екранни снимки.

За да сме 100% сигурни, салдото ви е платено изцяло и след това акаунтът ви е закрит без причина, прав ли съм? Има десетки причини казиното да затваря сметките на играчите, но би било хубаво да ги обясните.

Предполагам, че нямате представа какво може да се обърка, нали?

Автоматичен превод:
1...3 4 56
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини