Здравейте, hugo23mfp, все още нямаме ясен отговор, ако сте се опитали да се свържете с казиното чрез чат на живо или имейл за поддръжка на клиенти. Да знаете дали казиното желае да комуникира с вас е важна информация. Благодаря ти
Hello hugo23mfp, we still have no clear answer if you tried to contact the casino via live chat or customer support email. To know if casino is willing to communicate with you is important information. Thank you
Здравейте, позволете ми да обясня, че с подаването на жалбата вие всъщност не сте се свързали с казиното. Ние не сме служители на BitDice.
Трудно ми е да повярвам, че няма начин да се свържа с казиното:
Би било хубаво, ако опитате да се свържете директно с тях. Кажете ни как работи 🤞
Hello, allow me to explain that by submitting the complaint, you did not actually contact the casino. We are not BitDice's employees.
I find it hard to believe that there is no way how to contact the casino:
Would be nice if you could try to contact them directly. Let us know how it worked 🤞
Влязох и не получих отговор.
I went in and got no response.
Entrei não tive resposta nenhuma
Здравейте, виждам, вашата жалба вече е подадена, да се надяваме сега, че казиното ще има желание да комуникира с нашите колеги.
Hi, I see, your complaint is already submitted, let's hope now, the casino will be willing to communicate with our colleagues.
Можете ли да кажете дали вашият акаунт е потвърден, моля? Според мен не е така, защото сигурно още не сте предоставили никакви документи - прав ли съм? Спомням си, че казахте, че изобщо няма потвърждение, както и никакви искания. Това е наистина важно. Благодаря ти.
Can you say whether your account is verified, please? The way I see it, it is not, because you probably have not provided any documents yet - am I correct? I remember that you said there was no confirmation at all as well as no demands. This is truly important. Thank you.
Здравейте,
звучиш сякаш имаш нужда от помощ. Можете ли да обясните какво ви се случи?
Hello,
you sound like you may need some help. Can you explain what has happened to you?
Така че описах всичко, пуснах го и по-късно получих блок
Поддръжката не отговори
So I described everything, played it, and later received a block
Support didn't respond
Так я всё описал отыграл в последствие получил блокировку
А тех поддержка не дала ответ
Значи акаунтът ви е закрит без причина, нали?
За съжаление можем само да спекулираме за причината. Така или иначе, ако се чувствате малтретирани от казиното, можем да опитаме да разследваме чрез жалба.
Научете повече за процеса тук и ми кажете какво мислите за него.
So your account was closed without a reason, right?
Sadly, we can only speculate about the cause. Anyway if you feel mistreated by the casino, we can try to investigate through a complaint.
Learn more about the process here and let me know what you think about it.
Е, така са решили.
Е, току-що казах на всичките си приятели за случилото се, те също заобикалят това казино
Well, that's what they decided.
Well, I just told all my friends about what happened, they now also bypass this casino
Ну да они так решили
Та ну я просто сказал всем знакомым про то что случилось они теперь тоже обходят стороной это казино
И в бъдеще ще ви кажа, че това казино блокира своите потребители
And in the future I will tell you that this casino blocks its users
И в дальнейшем буду рассказывать что это казино блокирует своих пользователей
Можете ли да потвърдите, че сте успели да изтеглите баланса си, преди да ви блокират, моля?
Can you confirm that you had been able to withdraw your balance before you got blocked, please?
За съжаление не направих екранна снимка.
Unfortunately I didn't take a screenshot.
К сожалению не делал скриншот
Позволете ми да обобщя сега:
Има активен баланс от $50,42 във вашата казино сметка в момента, нали?
Сега имате достъп до акаунта, така че какво ще се случи, ако се опитате да изпратите теглене, моля? Бих проверил и минималните лимити за теглене, за да съм сигурен, че имате „достатъчно" средства, за да продължите, петдесет долара ми звучи доста ниско.
Също така смятам, че можете да опитате да попитате чата точно сега, нали?
Allow me to summarize now:
There is an active balance of $50,42 in your casino account at the moment, right?
You can access the account now, so what happened if you try to submit a withdrawal, please? I would also check the minimum withdrawal limits, to ensure you have "enough" funds to proceed, fifty dollars sounds quite low to me.
I also feel that you can try to ask the chat right now, don't you?
Нямам достъп, преди да направя екранна снимка
Тегленето беше разрешено и след това блокирано
I don't have access before I took a screenshot
The withdrawal was cleared and then blocked
Нет у меня доступа я перед этим делал скриншот шот
Вывод разшешили а после заблокировали
Здравейте,
това става доста объркано. По-рано писахте, че не сте правили екранни снимки.
За да сме 100% сигурни, салдото ви е платено изцяло и след това акаунтът ви е закрит без причина, прав ли съм? Има десетки причини казиното да затваря сметките на играчите, но би било хубаво да ги обясните.
Предполагам, че нямате представа какво може да се обърка, нали?
Hello,
this is getting quite messed up. Earlier you wrote you had not taken any screenshots.
To be 100% sure, your balance was paid in full, and then your account closed without a reason, am I correct? There are dozens of reasons for the casino to close players' accounts, would be nice to explain though.
I guess you have no idea what possibly went wrong, have you?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.