ФорумКазинаBitDice Casino - обща дискусия

BitDice Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 3 години от ANAMARTIN
|
26479 преглеждания 109 отговора |
|
1...4 5 6
Radka
преди 1 година

По-рано писах това. Няма скрийншот, но се обърках, оказа се, че е в телефона

Акаунтът е блокиран след подаване на заявка за теглене

И не отговаря на имейли


Автоматичен превод:
tolikvecir
преди 1 година

Така че правилно ли разбирам, че не сте успели да изтеглите печалбите и сметката ви е блокирана сега?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Точно по същество

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Всичко е точно така

Редактиран от Radka преди 1 година
Причина: празното място е изтрито
Автоматичен превод:
tolikvecir
преди 1 година

Вероятно сте пропуснали информацията за процеса на оплакване, но това е добре, ще го повторя, защото смятам, че трябва да подадете такова.

„Научете повече за процеса тук и ми кажете какво мислите за него."

Това означава, че ако смятате, че имате нужда от нашата помощ, любезно изпратете жалбата тук и изчакайте допълнителни инструкции, също така се опитайте да обясните цялата ситуация отново там.



Автоматичен превод:
hugo23mfp
преди 1 година

Имали ли сте някога контакт! Току-що бях блокиран, след като изтеглих 2000…..Игнорира ме с дни и сега прекрати акаунта ми….

Автоматичен превод:
tolikvecir
преди 1 година

Абсолютно същото се случи и с мен.... Изтеглих 2000 и след дни без контакт подадох оплакване и сега съм блокиран и нямам достъп до акаунта си... Шокиращо -

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имали ли сте някога контакт! Току-що бях блокиран, след като изтеглих 2000…..Игнорира ме с дни и сега прекрати акаунта ми….

Автоматичен превод:
преди 1 година

Винаги намирам това за много странно, когато играчите получават някаква част от печалбите си и след това биват баннати по някаква причина. Или си направил нещо лошо и изобщо не трябва да ти се плаща, или не си направил нищо лошо и тогава трябва да ти платят всичко, което си спечелил. (ако не са приложени лимити за печалба)

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Не съм направил нищо лошо… те са измамници

Автоматичен превод:
alexellenshipley
преди 1 година

Би трябвало да можем да научим повече чрез вашата жалба, надявам се да разберем какво не е наред и евентуално да помогнем да го оправим 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Те не отговарят, така че какво мога да направя? Те правят това с всички играчи от декември... крадат пари и след това деактивират акаунта... Искам да бъдат разкрити, така че повече играчи да не губят средства

Автоматичен превод:
alexellenshipley
преди 1 година

Здравейте, много съжалявам и разбирам разочарованието ви. Казвате, че това засяга много играчи от декември и също така споменахте, че сте свикнали да играете в това казино дълго време с проверка преди две години. Ако не сте имали предишни проблеми в миналото, чудя се, че внезапно биха действали несправедливо. Може да има много причини, поради които това се случва, особено в този натоварен коледен месец и казиното може да се сблъска с някои неудобства сега (между другото казиното има добра репутация и 18 разрешени случая, както можете да видите сами). Съгласен съм, че имате причина да се ядосвате сега, защото ви прекъсвам това, което обикновено не трябва да се случва, но моля, останете търпеливи засега. Даваме на казината две седмици за процес на проверка и теглене. Да видим дали Криситина покани казиното към вашата комуникация и дали те приемат поканата към вашата жалба и да изясним ситуацията. Желая ти късмет✨

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
zor75
преди 1 година

Здравей zor75,

Чувствам, че бихте могли да използвате помощ. Имате ли все още активен баланс в нашата казино сметка? Ако отговорът е да, не се колебайте да подадете жалба и ние ще се опитаме да разберем какво се е случило.

Предполагам, че не сте получили никакво обяснение, нали?


Автоматичен превод:
zor75
преди 1 година

Здравейте,

Мисля, че мога отчасти да разбера, че изпадате в идеята, че трябва да действаме по някакъв начин. За съжаление това не е наред и не можем. Но за да подкрепим играчите, ние преглеждаме казината и предлагаме безплатни съвети и предупреждения.

file

Ние правим всичко възможно, за да предоставим честни отзиви за казино и разглеждаме жалби на играчи безплатно, но не сме официален орган или адвокатска компания. Ние не можем да съдим казина, не можем да ги затворим, не можем да ги докладваме – вие, играчите можете, от друга страна.

Освен това, все още не сте изпратили нито една жалба, така че не сме запознати с проблем, който сте имали. Какво очаквате да направим? Моля, прочетете за процеса на оплакване точно тук , за да придобиете малко знания, които да ви помогнат да разберете как работят нещата, или алтернативно, обърнете се към лицензиращия орган, моля. 🙏


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, дойдох да съобщя за моя проблем, случи се следното: Препоръчаха ми казино с бонус без депозит от 100 безплатни завъртания, говоря за BitDice Casino. Успях да напълня лентата за залагане (wagger bar), за да мога да изтегля спечеленото, което беше добре, те прехвърлиха сумата от 100 безплатни завъртания в портфейла ми в казиното, направих тегленето в портфейла си с лимон, 10 дни преди и днес, когато искам да вляза в казиното, ИЗНЕНАДА, изтриха акаунта ми. Очаквам отговор дали не е казино ИЗМАМНИК и ако не е, ще ви оставя моя опит, за да не губите време със 100-те безплатни шота (бях там 2 дни, за да напълня wagger бара на 100%). Благодаря ви, че ми предоставихте място на вашата страница, за да разкажа опита си с това казино.

Автоматичен превод:
intimados
преди 1 година

Предполагам, че не сте инвестирали известно време, за да проверите предварително казиното, отзивите или опита на други играчи, нали?

Сега знаете, че трябва, така че, моля, проверете всяко казино, в което искате да играете, тук или в друг сайт за рецензии. Не играйте неподготвени. Проверете репутацията на BitDice точно тук. 🙁


Бих казал, че в този случай е доста добре, че казиното затвори акаунта ви, трябва да си намерите по-прилично казино, в което да играете.

Автоматичен превод:
zor75
преди 1 година

Здрасти,

Предполагам, че можем да кажем, че също сме забелязали проблеми:

https://casino.guru/bitdice-casino-review#tab=js-tab-reputation - проверете репутацията.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Най-накрая го забелязахте

Автоматичен превод:
tolikvecir
преди 1 година

Чувствайте се свободни да ни информирате за всички важни намеци, на които може да попаднете - за всяко казино.

Всяка помощ се оценява!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Вече ти писах

Какво е това най-лошото казино в света




Автоматичен превод:
1...4 5 6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини