Здравейте,
Мисля, че мога отчасти да разбера, че изпадате в идеята, че трябва да действаме по някакъв начин. За съжаление това не е наред и не можем. Но за да подкрепим играчите, ние преглеждаме казината и предлагаме безплатни съвети и предупреждения.
Ние правим всичко възможно, за да предоставим честни отзиви за казино и разглеждаме жалби на играчи безплатно, но не сме официален орган или адвокатска компания. Ние не можем да съдим казина, не можем да ги затворим, не можем да ги докладваме – вие, играчите можете, от друга страна.
Освен това, все още не сте изпратили нито една жалба, така че не сме запознати с проблем, който сте имали. Какво очаквате да направим? Моля, прочетете за процеса на оплакване точно тук , за да придобиете малко знания, които да ви помогнат да разберете как работят нещата, или алтернативно, обърнете се към лицензиращия орган, моля. 🙏
Hello,
I think I can partly understand that you fall into the idea that we should act somehow. Sadly, this is wrong, and we can't. But to support players we review casinos and offer free pieces of advice, and warnings.
We do our best to provide honest casino reviews, and we deal with players' complaints for free, but we are not an official authority or lawyer company. We can't sue casinos, we can't close them, we can't report them - you, the players can, on the other hand.
Furthermore, you have not submitted a single complaint yet, so we are not aware of any issue you experienced. What do you expect us to do? Kindly read about the complaint process right here, to gain some knowledge to help you understand how things work, or alternatively, turn to the licensing authority, please. 🙏
Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод: