ФорумКазинаBitDice Casino - обща дискусия

BitDice Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 3 години от ANAMARTIN
|
26565 преглеждания 109 отговора |
|
12 3 4...6
Anonymized255
преди 2 години

имам абсолютно същия проблем kyc отнема години и те не отговарят

Автоматичен превод:
alterburn
преди 2 години

същото тук те не се показват в моя профил, само имам имейли

Автоматичен превод:
ugottabet
преди 2 години

Тъжно е. Колко време чакахте оттеглянето си? Моят приятел има подобен проблем. Чака се около 2 седмици.




Автоматичен превод:
преди 2 години

добре, дори не е тегленето, което чакам, чаках отговора на KIC повече от 70 часа, така че кой знае колко време може да отнеме тегленето

Автоматичен превод:
преди 2 години

имам абсолютно същия проблем kyc отнема години и те не отговарят

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

ние даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с проверката и първото теглене. Бих искал да вярвам, че е просто въпрос на време. Проверих оплакванията и досега всички бяха решени:

file


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Наистина имах такава луда голяма любов към това казино !!!


Огромен брой членове ме обичат като лоялен и изключително мил човек ...


Предоставям много помощ на други и правя стая за чат на най-високо ниво.. с бакшиш и дъжд...


И връща това казино, което ми дава проблем с тегленето, затваряне/деактивиране на моя акаунт...! Това е толкова болезнен период..


Наистина ли съм добър / член като мен заслужава това в замяна !!

@Mike @elon @bitdice

Автоматичен превод:
Butt777
преди 2 години

Здравейте,

мога ли да знам защо акаунтът ви е затворен, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравейте, казаха ми поради проверка за сигурност..

Аз съм член на казиното повече от 1 година ... сега първият път, когато имах " голямо " теглене 450 500 usd, тогава внезапно казах това ... и също така вярвам, че трябва, казах им, че ще подам оплакване там доставчик на лиценз за казино, който сега иска да задържи тегленето.

Абсолютно недопустим непрофесионализъм.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Butt777
преди 2 години

Здравейте,

Сега има смисъл. Позволете ми да кажа, че е съвсем обичайно голяма печалба да задейства допълнителна проверка за сигурност. Казиното най-вероятно ще провери историята ви на игри, за да се увери, че печалбите са наред.

Моля, изчакайте заключението. Вярвам, че никой няма да реши този проблем, ако проверката не е направена.

Опитайте се да бъдете търпеливи, моля.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Огромна печалба 450n500 USD ?? Хм, да, ако това е 4500 5000, разбирам много пъти, ще изтегля 200 300 и ще получа изплащане в същия ден на следващия ни ден, след като имах времева обиколка от 6 дни .. тази комплайн се решава във вашата история.


Не, няма нищо лошо в моите залагания, печалби, всички са законни, нищо, просто късметът беше на моя страна. Разбира се, че ще го провери за сигурност, допускам го, няма проблем, но да не ме информираш и да деактивираш акаунта без да ме информираш е изключително лошо ....


Открих го сам, но не беше изненада, прочетох много удоволствия, че те го правят... така че беше толкова очаквано да се обадя, че това ми се случва.

Както и да е, просто се надявам, че ще получа изплащане сега след деня, когато съм сигурен и доволен.

И от друга страна, агентът/мениджърът по съответствието на Кюрасао също беше информиран за случая.


Също така ви моля да попитате Илон, нашият Майк, в колко часа ще изпратя изтеглянето на печалбите ми.

Автоматичен превод:
Butt777
преди 2 години

Здравейте,

опасявам се, че в някои казина дори 500 да кажем € могат да предизвикат проверки.

Проверих и двете ви затворени жалби и в момента и двете са разрешени.

Съжалявам, че не мога да се свържа с казиното, жалбата е затворена и виждам, че сте заявили, че активният ви баланс ви е изплатен.




Автоматичен превод:
Bowsoocles
преди 2 години

Здравейте,

вашата жалба е съвсем нова, така че любезно дайте време на екипа по жалбите да я прегледа, също така бъдете готови за по-нататъшно сътрудничество. Казиното има добра репутация, така че подозирам, че ще ни сътрудничат и ще ни дадат някакво обяснение.

Останете позитивни, моля.


Автоматичен превод:
преди 2 години

къде ми е плячката

Автоматичен превод:
преди 2 години

Искам си парите

Автоматичен превод:
преди 2 години

Спечелих 186 USD Направих тегленето според тяхната легализация от 150 USD НАПРАВИХ ТЕГЛЕНЕТО В КРИПТО ВАЛУТА И ТО ПАДНА В МОЯ АКАУНТ И НА УЕБСАЙТА СЛЕД ПОТВЪРЖДЕНИЕТО ДАДОХА 1 МИНУТА ДА ВЛЕЗАТ В АКАУНТА И НИЩО НЕ КАДЕ ПАРИТЕ МИ

Автоматичен превод:
hugo23mfp
преди 2 години

Здравейте,

само за ваша информация, това не е чат стая на Bitdice, така че никой не може да провери къде са парите ви.

Правилно ли приемам, че след няколко часа тегленето все още предстои? Можете ли да ми кажете сега дали вашият акаунт е бил напълно потвърден или казиното ви е поискало потвърждение?

Обикновено първо трябва да потвърдите акаунта, така че любезно ме уведомете.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Добро утро, сметката ми беше потвърдена, не поискаха нищо, направих тегленето и дори не изглежда, че може ли някой да ми помогне

Автоматичен превод:
hugo23mfp
преди 2 години

Здрасти,

така че вашият акаунт е бил верифициран без предоставяне на документи? Искрено се съмнявам в това. Бих помолил поддръжката на казиното да се увери, че не се налага да потвърждавате или какво се случва с вашето теглене. Ако се опитате да изпратите тегленето, какво пише? Някакви индикации какво може да не е наред, моля?

Теглили ли сте някога от това казино?

Моля, кажете ми какво ви каза поддръжката на чат.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Никога не съм теглил пари, разбрах на уебсайта тук, получих бонуса, играх, докато конвертирах и реални пари, продължих да залагам и спечелих, след което изтеглих 150 USD, в които те ги превърнаха в криптовалута и не падна. filefilefile


Автоматичен превод:
hugo23mfp
преди 2 години

Здравейте,

така че отново: Попитахте ли казиното, моля? Съжалявам, но тези екранни снимки са безполезни, какво трябва да видя там?

Единственият, който може да обясни какво се случва сега, е казиното, така че уведомете ме, ако поддържате връзка с персонала, моля.

Какво ще кажете за проверката, сигурни ли сте, че не трябва да я преминавате?

Както и да е, забелязахте ли отговора на жалбата си , моля?:

" Ако вашият акаунт е бил успешно потвърден, историята на игрите ви е проверена, тегленето ви е одобрено от казиното и все още не сте получили печалбите си до 14 дни след заявката за теглене, ние ще се намесим и ще направим всичко възможно, за да ви помогнем."

Кажете ми какво научихте от казиното.

Автоматичен превод:
12 3 4...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини