преди 2 години
имам абсолютно същия проблем kyc отнема години и те не отговарят
i have the exact same problem kyc takes ages and they don't respond
ik heb precies hetzelfde probleem kyc duurt eeuwen en ze reageren niet
0
имам абсолютно същия проблем kyc отнема години и те не отговарят
i have the exact same problem kyc takes ages and they don't respond
ik heb precies hetzelfde probleem kyc duurt eeuwen en ze reageren niet
същото тук те не се показват в моя профил, само имам имейли
same here they dont show up in my profile only got emails
Тъжно е. Колко време чакахте оттеглянето си? Моят приятел има подобен проблем. Чака се около 2 седмици.
It is sad. How long have you been waiting for your withdrawal? My friend has a similar problem. He has been waiting for about 2 weeks.
добре, дори не е тегленето, което чакам, чаках отговора на KIC повече от 70 часа, така че кой знае колко време може да отнеме тегленето
well its not even the withdrawl im waiting for ive been waiting on the kyc reply for over 70 hours now so who knows how long the withdrawl might take
Здравейте,
ние даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с проверката и първото теглене. Бих искал да вярвам, че е просто въпрос на време. Проверих оплакванията и досега всички бяха решени:
Hello,
we allow casinos 14 full days to proceed with the verification and the first withdrawal. I'd like to believe that it's just a matter of time. I checked the complaints and all were solved so far:
Наистина имах такава луда голяма любов към това казино !!!
Огромен брой членове ме обичат като лоялен и изключително мил човек ...
Предоставям много помощ на други и правя стая за чат на най-високо ниво.. с бакшиш и дъжд...
И връща това казино, което ми дава проблем с тегленето, затваряне/деактивиране на моя акаунт...! Това е толкова болезнен период..
Наистина ли съм добър / член като мен заслужава това в замяна !!
@Mike @elon @bitdice
I really had such a crazy big love for this casino !!!
A huge nr of member love me as a loyal and extremly nice guy ...
I providet alot of help to other and make chat room at top level.. with tip and rain ...
And It return this casino give me a withdrawal issue close/ deactivatemy account...! Its such an painfull period ..
Really bitdice do I / a member like me deserves this in return !!
@Mike @elon @bitdice
Здравейте,
мога ли да знам защо акаунтът ви е затворен, моля?
Hello,
may I know why your account has been closed, please?
Здравейте, казаха ми поради проверка за сигурност..
Аз съм член на казиното повече от 1 година ... сега първият път, когато имах " голямо " теглене 450 500 usd, тогава внезапно казах това ... и също така вярвам, че трябва, казах им, че ще подам оплакване там доставчик на лиценз за казино, който сега иска да задържи тегленето.
Абсолютно недопустим непрофесионализъм.
Hello , thay told me due to security check..
I have been member of the casino for over 1 year ... now the first time I had a " big " withdrawal 450 500 usd then thay suddenly say this ... and olso I believe due I told them i will submit complaine to there casino license provider thay now want hold on the withdrawal.
Totally unacceptable unprofessional .
Здравейте,
Сега има смисъл. Позволете ми да кажа, че е съвсем обичайно голяма печалба да задейства допълнителна проверка за сигурност. Казиното най-вероятно ще провери историята ви на игри, за да се увери, че печалбите са наред.
Моля, изчакайте заключението. Вярвам, че никой няма да реши този проблем, ако проверката не е направена.
Опитайте се да бъдете търпеливи, моля.
Hello,
It makes sense now. Allow me to say that it is quite usual that a huge win triggers an additional security check. The casino will most probably check your gaming history to make sure that the winnings are ok.
Kindly wait for the conclusion, please. I believe that nobody will solve this issue unless the check has been done.
Try to be patient, please.
Огромна печалба 450n500 USD ?? Хм, да, ако това е 4500 5000, разбирам много пъти, ще изтегля 200 300 и ще получа изплащане в същия ден на следващия ни ден, след като имах времева обиколка от 6 дни .. тази комплайн се решава във вашата история.
Не, няма нищо лошо в моите залагания, печалби, всички са законни, нищо, просто късметът беше на моя страна. Разбира се, че ще го провери за сигурност, допускам го, няма проблем, но да не ме информираш и да деактивираш акаунта без да ме информираш е изключително лошо ....
Открих го сам, но не беше изненада, прочетох много удоволствия, че те го правят... така че беше толкова очаквано да се обадя, че това ми се случва.
Както и да е, просто се надявам, че ще получа изплащане сега след деня, когато съм сигурен и доволен.
И от друга страна, агентът/мениджърът по съответствието на Кюрасао също беше информиран за случая.
Също така ви моля да попитате Илон, нашият Майк, в колко часа ще изпратя изтеглянето на печалбите ми.
Huge win 450n500 usd ?? Hmm yes if its 4500 5000 i understand many times I will 200 300 I withdrawal and get payout same day our next day once I had time lap of 6 days ..that compline is solve in your history.
No there is nothing wrong with my bet wins all are legality nothing it's just luck was on my side. Sure thay will security check it I allow it no problem but to not inform me and deactivate account without infor me is extremly bad ....
I find it out by my self, but it was not a suprice I have read many pleases that thay do so.... so it was so call expected this happens to me to.
Anyway i just hope thay payout med now after day er secure and satisfied.
And on the other side curacao- compliancy agent / manager had been informed about the case olso .
I ask you olso to please ask Elon our Mike what time thay will send my wins withdrawal.
Здравейте,
опасявам се, че в някои казина дори 500 да кажем € могат да предизвикат проверки.
Проверих и двете ви затворени жалби и в момента и двете са разрешени.
Съжалявам, че не мога да се свържа с казиното, жалбата е затворена и виждам, че сте заявили, че активният ви баланс ви е изплатен.
Hello,
in some casinos, even 500 let's say € can trigger checks, I'm afraid.
I checked both your closed complaints and both are resolved at the moment.
I'm sorry I can't contact the casino, the complaint has been closed and I can see that you stated that your active balance was paid to you.
Здравейте,
вашата жалба е съвсем нова, така че любезно дайте време на екипа по жалбите да я прегледа, също така бъдете готови за по-нататъшно сътрудничество. Казиното има добра репутация, така че подозирам, че ще ни сътрудничат и ще ни дадат някакво обяснение.
Останете позитивни, моля.
Hello,
your complaint is quite fresh, so kindly allow the complaint team some time to review it, also be prepared for further cooperation. The casino has a good reputation so I suspect they will collaborate with us and provide some explanation.
Stay positive, please.
Спечелих 186 USD Направих тегленето според тяхната легализация от 150 USD НАПРАВИХ ТЕГЛЕНЕТО В КРИПТО ВАЛУТА И ТО ПАДНА В МОЯ АКАУНТ И НА УЕБСАЙТА СЛЕД ПОТВЪРЖДЕНИЕТО ДАДОХА 1 МИНУТА ДА ВЛЕЗАТ В АКАУНТА И НИЩО НЕ КАДЕ ПАРИТЕ МИ
I won 186 USD I made the withdrawal according to their legalization of 150 USD I MADE THE WITHDRAWAL IN CRYPTO CURRENCY AND IT NAK FALL INTO MY ACCOUNT AND ON THE WEBSITE AFTER THE CONFIRMATION THEY GAVE 1 MINUTE TO ENTER THE ACCOUNT AND NOTHING CADE MY MONEY
Ganhei 186 USD fiz o saque conforme legalização deles de 150 USD FIZ A RETIRADA EM CRIPTO MOEDA E E NAK CAIU NA MINHA CONTA E NO SITE APOS A CONFIRMAÇÃO DERAM 1 MINUTO PRA ENTRAR EM CONTA E NADA CADE MEU DINHEIRO
Здравейте,
само за ваша информация, това не е чат стая на Bitdice, така че никой не може да провери къде са парите ви.
Правилно ли приемам, че след няколко часа тегленето все още предстои? Можете ли да ми кажете сега дали вашият акаунт е бил напълно потвърден или казиното ви е поискало потвърждение?
Обикновено първо трябва да потвърдите акаунта, така че любезно ме уведомете.
Hello,
just for your information, this is not a Bitdice chatroom, so no one can check where your money is.
Do I assume correctly that after a couple of hours, the withdrawal is still pending? Can you tell me now, if your account has been fully verified, or did the casino ask you for verification?
Usually, you need to verify the account first, so kindly let me know.
Добро утро, сметката ми беше потвърдена, не поискаха нищо, направих тегленето и дори не изглежда, че може ли някой да ми помогне
Good morning, my account was verified, they didn't ask for anything I made the withdrawal and it doesn't even appear there can someone help me
Bom dia, minha conta foi verificada , não pediram nada fiz a retirada e ela nem aparece lá alguém pode me ajudar
Здрасти,
така че вашият акаунт е бил верифициран без предоставяне на документи? Искрено се съмнявам в това. Бих помолил поддръжката на казиното да се увери, че не се налага да потвърждавате или какво се случва с вашето теглене. Ако се опитате да изпратите тегленето, какво пише? Някакви индикации какво може да не е наред, моля?
Теглили ли сте някога от това казино?
Моля, кажете ми какво ви каза поддръжката на чат.
Hi there,
so your account has been verified without providing any documents? I honestly doubt that. I would ask the casino support to make sure that you don't have to verify, or what is happening with your withdrawal. If you try to submit the withdrawal, what does it says? Any indications of what may be wrong, please?
Have you ever withdrawn from this casino before?
Let me know what the support of chat told you, please.
Никога не съм теглил пари, разбрах на уебсайта тук, получих бонуса, играх, докато конвертирах и реални пари, продължих да залагам и спечелих, след което изтеглих 150 USD, в които те ги превърнаха в криптовалута и не падна.
I never cashed out, I found out on the website here, I got the bonus, I played until I converted and real money, I kept betting and I won then I made a withdrawal of 150 USD in which they turned it into crypto and it didn't fall.
Nunca retirei, conheci pelo site aqui, ganhei o bônus, joguei até converter e dinheiro real, continue apostando e ganhei aí fiz saque de 150 USD no qual eles transforma em cripto e não caiu não aparece em levantamento na.minha conta
Здравейте,
така че отново: Попитахте ли казиното, моля? Съжалявам, но тези екранни снимки са безполезни, какво трябва да видя там?
Единственият, който може да обясни какво се случва сега, е казиното, така че уведомете ме, ако поддържате връзка с персонала, моля.
Какво ще кажете за проверката, сигурни ли сте, че не трябва да я преминавате?
Както и да е, забелязахте ли отговора на жалбата си , моля?:
" Ако вашият акаунт е бил успешно потвърден, историята на игрите ви е проверена, тегленето ви е одобрено от казиното и все още не сте получили печалбите си до 14 дни след заявката за теглене, ние ще се намесим и ще направим всичко възможно, за да ви помогнем."
Кажете ми какво научихте от казиното.
Hello,
so again: Did you ask the casino, please? I'm sorry, but those screenshots are useless, what am I supposed to see there?
The only one who can explain what is happening now is the casino, so let me know if you are in touch with the staff, please.
What about the verification, are you sure you don't have to pass it?
Anyway, did you notice the reply to your complaint, please?:
"If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you."
Let me know what you learned from the casino.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.