ФорумКазинаBitDice Casino - обща дискусия

BitDice Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 3 години от ANAMARTIN
|
25315 преглеждания 109 отговора |
|
1...5 6
Добавете пост
tolikvecir
преди 1 година

Това е страхотно, но някога чувствали ли сте се удовлетворени в казино? Пишете за това 🙂. Знаеш ли, споделянето на важни съвети не означава да ми кажеш кое е най-лошото и след това да продължиш да го повтаряш. Вместо това става въпрос за предоставяне на полезна информация на цялата общност.

Съжалявам, че избрахте лошо казино. Следващият път обърнете внимание на прегледа, моля. Надявам се да е по-добре.

Автоматичен превод:
zor75
преди 1 година

Здравейте,

Спомням си, че ок. преди година казиното имаше доста добър резултат и беше оценено поне като добро - вече не. 🙁

Считам, че трябва да подадете жалба, просто докоснете/щракнете върху тази връзка , предоставете всички свързани съобщения и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
zor75
преди 1 година

Да, казиното умишлено блокира потребители в чата, които могат да представят казиното по негативен начин. Говорих на Bitdice с един потребител, той също имаше такава ситуация, той също подаде жалба, за да може екипът на казино гуру да му помогне, което ви съветвам. Също така пуснах жалба и успях да си върна средствата. Те също така забавят тегленията по различни причини или просто игнорират играча.

Автоматичен превод:
zor75
преди 1 година

След това ви призовавам да подадете жалбата - просто щракнете или докоснете тази връзка и получете шанса да получите помощ от членовете на нашия екип за жалби.

Наистина мисля, че си струва да опитате.

Кажете ми какво мислите за това.

Автоматичен превод:
zor75
преди 1 година

Защото за всяка нерешена жалба има последствия. Прочетете за това точно тук .

Без натиск, въпреки че жалбата може да помогне за коригиране на резултата на казиното.

Автоматичен превод:
zor75
преди 1 година

Моят случай беше миналата година през лятото. Получих парите на 3-ия ден след като завърших транзакцията за теглене на средства. Но през тези три дни постоянно писах на поддръжката на Bitdice, като се позовавах на факта, че ще оставя лоша рецензия за тях и ще подам жалба на уебсайта на Casinoguru. И едва след като създадохме жалба на уебсайта на Casinoguru, започнахме диалог с представител на Bitdice и успях да разреша проблема си. До този момент ме игнорираха както в чата, така и по имейл. Ще ви изпратя линк към моята жалба, за да го прочетете. Съжалявам, ако не сте разбрали всичко от отговора ми. Английският ми е лош, затова използвам преводач.


Линк за моя случай

https://casino.guru/bitdice-casino-player-s-withdrawals-have-been-delayed

Автоматичен превод:
zor75
преди 1 година

Да, прав си. Не съм посещавал уебсайта на Bitdice от дълго време. Сега влязох и видях, че спортната секция вече напълно липсва там, няма чат за играчи. Сега наистина изглежда като ИЗМАМА .






Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
alterburn
преди 1 година

Всъщност има доста измамници, които лично съм преживял

Автоматичен превод:
zor75
преди 1 година

Здравейте,

Мисля, че пропуснахте частта от думите

„Ако жалбата е основателна и ние не можем да я разрешим, тя се затваря и се категоризира като „неразрешена". Това се случва, когато казиното или не ни отговори, или откаже да направи това, което считаме за справедливо в тази конкретна ситуация .Няма да получите желания резултат, но жалбата ще бъде запазена в нашата система, казиното ще бъде наказано с по-ниска оценка от нас и нашият преглед на казиното ще предупреди другите играчи за случилото се. Нещо повече, ако казиното иска за да подобри рейтинга си в бъдеще, ще бъде принуден да разгледа жалбата, така че има шанс вашата жалба да бъде разрешена на по-късна дата."

Но това е добре, ако не се интересувате, не го правете, но ми се струва безсмислено да се оплаквате само тук във форума.

Късмет.

Автоматичен превод:
zor75
преди 1 година

Здравейте, преместих публикацията ви под това конкретно казино, с което изглежда имате проблем. Фактът, че тегленията понякога отнемат повече време, е реалност. Това може да се случи поради редица фактори, така че не мислете веднага негативно и бъдете малко търпеливи, когато става въпрос за тях.

Разбирам обаче разочарованието ви, защото според моята информация това казино спря да плаща на играчите от ден на ден. Ако се интересувате, можете също да разгледате статията: https://bitcoincasinokings.com/news/bitdice-casino-down-news-2023/


Във вашия случай предлагам да подадете жалба, където ще се опитаме да ви помогнем. Можете да го направите на тази връзка: https://casino.guru/complaints

Въпреки това, тъй като казиното е затворено , вероятно има малък шанс то да се върне при вас.

Както и да е, казиното даде ли ви някаква причина, поради която не можете да изтеглите парите си? Вашият акаунт вече ли е потвърден?

Мисля, че такава информация би била полезна.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
1...5 6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини