преди 2 години
За BitDice предполагам 🙂. Тази тема е посветена на тази.
To BitDice I presume 🙂. This thread is dedicated to this one.
0
За BitDice предполагам 🙂. Тази тема е посветена на тази.
To BitDice I presume 🙂. This thread is dedicated to this one.
Много съм приятно изненадан, че едно казино в Кюрасао също може да бъде добро. Изборът от игри е огромен, всичко, от което се нуждаете, са средства за плащане. Налична е поддръжка и на немски език. Плащането е извършено и директно по сметката в същия ден.
I am very pleasantly surprised that a Curacao casino can also be good. The selection of games is huge, all you need is means of payment. Support also available and in German. Payment was also made directly to the account on the same day.
Казината в Кюрасао могат да бъдат страхотни. Проблемът е, че може да има изключително големи разлики по отношение на качеството и справедливостта между 2 лицензирани казина в Кюрасао. Наистина трябва да изберете правилно.
Curacao casinos can be great. The problem is that there can be extremely big differences in terms of quality and fairness between 2 Curacao licensed casinos. You really need to choose properly.
Здравейте,
щракнете върху бонуса тук: https://casino.guru/bitdice-casino-review#tab=js-tab-bonuses
След това активирайте в акаунта си в казиното. Ако имате нужда от помощ, попитайте техния чат.
Имайте предвид обаче, че това е оферта за безплатно завъртане „играйте сега, депозирайте по-късно".
Трябва да депозирате, за да получите печалбите:
Hello,
click the bonus here: https://casino.guru/bitdice-casino-review#tab=js-tab-bonuses
Then activate in your casino account. If you need help ask their chat.
Be advised though that this is a "play now, deposit later" free spin offer.
You need to deposit in order to get the winnings:
Здравей Радка,
Не е ли малко странно, че за една седмица това казино получава 8 5-звездни прегледа на всички „посетители" само с един преглед..
Разбира се, може да е съвпадение, но се чудя дали е точно, тъй като това наистина компенсира 2-те отрицателни отзива.
Hi Radka,
Is it not a bit weird that in a week time this casino gets 8 5stars review all form 'visitors' with only one review..
Of course it can be coincidence but I do wonder if it is accurate, since this really compensate the 2 negative reviews.
Здравей Yousst,
Не е странно, просто се случва. Има много играчи, които играят в едно казино в продължение на няколко месеца, така че започват с първия преглед като посетител. 🙂
Разбирам обаче накъде си тръгнал. Не се притеснявайте, има специален инструмент в процес на разработка, чувстваме необходимостта да се уверим, че потребителските отзиви са наистина автентични. Сега обаче не искам да описвам механизма, нека изчакаме този инструмент да бъде внедрен.
Hello Yousst,
It's not weird, it just happens. There are tons of players who play in one casino for several months, so they start with the first review as a visitor. 🙂
I understand where you're heading, though. Don't worry there is a special tool in development, we feel the need to make sure that user reviews are truly genuine. However, I don't want to describe the mechanism now, let's wait for this tool to be implemented.
Здравейте момчета, играя в това казино от няколко месеца и направих някои малки тегления на dogecoin (около $200-$300). На 2 юли поисках теглене на dogecoin ($730), но все още не ми е платено. Изпратих съобщение от техния сайт преди 3 дни, но няма отговор. Изпратих съобщение на 4 души през последната седмица и всички те казаха, че скоро ще ми изпратят парите. Винаги получавах парите си до 2-3 дни.
Hello guys, I've been playing at this casino for a few months now and have made some small dogecoin withdrawals (about $200-$300). On July 2nd, I requested a dogecoin withdrawal ($730) but I have not been paid yet. I sent a message from their site 3 days ago but no reply. I have texted 4 people in the last week and they all say they will send me the money soon. I always received my money within 2-3 days.
Завършихте ли техните KYC проверки?
Може да е причината, поради която отнема толкова време, също като се има предвид фактът, че цената на BTC беше „висока" през последните няколко дни, казиното може да обмисли да обработва по-бавно, докато монетите станат по-стабилни.
Did you finish their KYC checks?
Could be a reason why it is taking so long, also given the fact that the BTC price was 'high' last few days the casino could consider to process slower until the coins are more stable.
Писах на 4 души и никой не ми поиска проверка.
I wrote to 4 people and no one asked me for verification.
Може би затова отнема толкова време. За съжаление казиното рекламира с незабавни изплащания, но ако погледнете по-нататък, те самите казват, че може да отнеме до 72 часа.
Можете да опитате да им изпратите имейл, но видях, че сте подали и жалба в Casino Guru, надяваме се, че и те разрешат проблема ви.
Maybe that's why it is taking so long. The casino unfortunately advertise with instant payouts but if you look further they say themselves that it may take up to 72 hours.
You can try to send them an e-mail but I saw that you also filed a complaint on Casino Guru, hopefully they resolve your issue too.
Отне ми малко усилия и време (10 дни), но най-накрая получих парите.
It took some effort and time (10 days) but I finally got the money.
Добър край в крайна сметка 🙂
Благодарим ви, че актуализирахте жалбата си.
Ще продължиш ли да играеш там? 🤔
Good ending after all 🙂
Thank you for updating your complaint.
Are you going to keep playing there? 🤔
Но какво ще стане, ако следващия път ще трябва да изчакате около седмица, преди да получите печалбата си?
С евро/долари не е проблем, ако трябва да чакате дълго парите си, но с криптовалута между една седмица можете или да загубите, или да спечелите от сумата, която теглите, в зависимост от борсата.
But what if the next time you will have to wait a week or so before getting your winnings?
With euros/dollars it is no issue if you have to wait long on your money, but with crypto between a week you could either lose or win on the amount you were withdrawing depending on the exchange.
Поздрави на всички. Имаше ли проблеми с тегленето на средства в това казино в близко бъдеще? Имам 3 висящи тегления за различни суми и различна степен на свежест, но всички те са издадени на litecoin. Първото теглене вече идва, за да стане просрочено, ако не бъде обработено в рамките на посочените казино 72 часа. Интересното е, че нямам номера на транзакции, нищо повече, освен писмата, които получих по имейл, съответно не мога да проследя статуса на тези транзакции.
Greetings to all. Were there any problems with withdrawing funds at this casino in the near future? I have 3 withdrawals hanging for different amounts and different degrees of freshness, but they are all issued on litecoin. The first withdrawal is already coming to become overdue if it is not processed within the stated casino 72 hours. Interestingly, I don't have any transaction numbers, nothing more, except for the letters I received by email, respectively, I can't track the status of these transactions.
Здравейте. Какво трябваше да направите, за да получите средствата си? Изглежда, че имам подобен проблем с вас.
Hello. What did you have to do to get your funds? It looks like I have a similar problem with you.
Здравейте, направих рекламация и чаках 11 дни, за да получа парите. Бях посъветван от Casino Guru да изчакам 14 дни, за да бъде обработен специално следващия път. Направих друго теглене на Dogecoin преди 3 дни и все още нищо. Ще изчакам да минат 14 дни.
Hi, I made a complaint and waited 11 days to get the money. I was advised by Casino Guru to wait 14 days for it to be processed specifically next time. I made another Dogecoin withdrawal 3 days ago and still nothing. I'll wait until it's 14 days.
Поздрави на всички. Имаше ли проблеми с тегленето на средства в това казино в близко бъдеще? Имам 3 висящи тегления за различни суми и различна степен на свежест, но всички те са издадени на litecoin. Първото теглене вече идва, за да стане просрочено, ако не бъде обработено в рамките на посочените казино 72 часа. Интересното е, че нямам номера на транзакции, нищо повече, освен писмата, които получих по имейл, съответно не мога да проследя статуса на тези транзакции.
Greetings to all. Were there any problems with withdrawing funds at this casino in the near future? I have 3 withdrawals hanging for different amounts and different degrees of freshness, but they are all issued on litecoin. The first withdrawal is already coming to become overdue if it is not processed within the stated casino 72 hours. Interestingly, I don't have any transaction numbers, nothing more, except for the letters I received by email, respectively, I can't track the status of these transactions.
Поздрави за вас.
Бих казал, че трябва да изчакате малко. Наистина мисля, че е само въпрос на време.
Моля, обърнете внимание, че ние даваме на казината 14 пълни дни за извършване на плащанията.
Можете също да подадете жалбата, но аз бих изчакал малко.
Greetings to you.
I would say that you should wait a bit. I truly think that it's just a matter of time.
Kindly note, that we allow casinos 14 full days to fulfill the payments.
You can submit the complaint as well, but I would wait a bit.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.