ФорумКазинаBetsolino Casino - обща дискусия

Betsolino Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 4 месеца от davex3
|
37629 преглеждания 587 отговора |
|
12 3 4...30
Добавете пост
Boyke123
преди 3 месеца

Това първото ви теглене ли е?

Автоматичен превод:
davex3
преди 3 месеца

Да, това ще бъде първото теглене... след това имам други чакащи тегления

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Моята проверка вече е завършена и трябва да получа парите в рамките на 72 часа.

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 3 месеца

Надявам се скоро да получите парите си

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 3 месеца

Надявам се скоро да получите парите си

Автоматичен превод:
davex3
преди 3 месеца

Ще ви държа в течение

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 3 месеца

Изпратиха ли ви потвърждение за верифицирания ви акаунт? Не получих имейл за това, но го попитах чрез чат на живо в уебсайта. Домакинът на чата каза, че акаунтът ми е потвърден.

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 3 месеца

Същото се случи и с мен. Не получих имейл, просто попитах в чата на живо.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Не, няма отговори на имейлите, които съм им изпратил. Нито потвърждение на процедурата ми за проверка, нито състоянието на чакащите ми тегления.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

здрасти Изглежда, че тази поддръжка на казиното не е много по имейл. Е, поне чатът някак работи. Може би денят е само временен и всички играчи ще получат парите съвсем скоро. Във всеки случай ние сме тук, за да разберем.

Кажете ни как върви 🤞

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Току-що получих имейл от поддръжката на клиенти. Искат ми крипто портфейл, за да изпратя и парите си. Но аз нямам крипто портфейл и искам те да изпратят парите в акаунта ми в Revolut и това им отговорих.

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 3 месеца

Така или иначе! Много добре!

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 3 месеца

По какъв начин имаш предвид, много добре? ☺️

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 3 месеца

Че искат да платят и да отговорят.

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 3 месеца

Абсолютно, но нямам крипто портфейл

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 3 месеца

Можете да го изпратите до мен 😂

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 3 месеца

Добра идея! Но след това трябва да направим процедурата за проверка отново и това отнема много време ☺️

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Току-що получих имейл от поддръжката на клиенти. Искат ми крипто портфейл, за да изпратя и парите си. Но аз нямам крипто портфейл и искам те да изпратят парите в акаунта ми в Revolut и това им отговорих.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Мислиш ли да си вземеш такъв или ще изчакаш да видиш дали ще могат да плащат към сметката ти в Revolut?

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Току-що създадох такъв и поисках теглене към този крипто портфейл. Може би ще ускорят процеса, когато избера да прехвърля парите в моята крипто сметка. Но аз съм нов в крипто, така че малко ме е страх как работи

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 3 месеца

И аз не знам много за крипто, тъй като не го използвам. Така че, моля, непременно ни дръжте в течение как върви. Много искам да науча резултата. 🙏

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 3 месеца

за помощ моля пишете ми

Автоматичен превод:
12 3 4...30
Отидете на страницаот 30 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини