преди 4 месеца
0
Да, това ще бъде първото теглене... след това имам други чакащи тегления
Yes it will be the first cashout… after that I have an other withdrawals pending
Изпратиха ли ви потвърждение за верифицирания ви акаунт? Не получих имейл за това, но го попитах чрез чат на живо в уебсайта. Домакинът на чата каза, че акаунтът ми е потвърден.
Did they sent you a confirmation about your verified account? I didn’t get any email about it but asked it via live chat in the website. The chat host said my account is verified.
Същото се случи и с мен. Не получих имейл, просто попитах в чата на живо.
Same thing happened to me. I didn't receive an email, I just asked in the live chat.
Bei mir das gleiche. Habe keine email erhalten, nur im Live Chat gefragt.
Не, няма отговори на имейлите, които съм им изпратил. Нито потвърждение на процедурата ми за проверка, нито състоянието на чакащите ми тегления.
No there are no replies on the emails I’ve sent them. Neither confirmation of my verification procedure or the status of my pending withdrawals.
здрасти Изглежда, че тази поддръжка на казиното не е много по имейл. Е, поне чатът някак работи. Може би денят е само временен и всички играчи ще получат парите съвсем скоро. Във всеки случай ние сме тук, за да разберем.
Кажете ни как върви 🤞
Hi! It seems like this casino support is not much into emailing. Well, at least the chat somehow works. Perhaps the daley is just temporary, and all players will get the money quite soon. In any case, we are here to find out.
Let us know how it goes 🤞
Току-що получих имейл от поддръжката на клиенти. Искат ми крипто портфейл, за да изпратя и парите си. Но аз нямам крипто портфейл и искам те да изпратят парите в акаунта ми в Revolut и това им отговорих.
I’ve just received an email from the costumer support. They ask me for a crypto wallet to send my money too. But I don’t have a crypto wallet and want them to send the money to my Revolut account, and that’s what I answered them.
По какъв начин имаш предвид, много добре? ☺️
In what way do you mean, very good? ☺️
Че искат да платят и да отговорят.
That they want to pay out and respond.
Das sie auszahlen wollen und antworten.
Можете да го изпратите до мен 😂
You can have it sent to mine 😂
Kannst es zu meinem schicken lassen 😂
Добра идея! Но след това трябва да направим процедурата за проверка отново и това отнема много време ☺️
Good idea! But then we have to do the verifying procedure again and that takes a long long time ☺️
Току-що получих имейл от поддръжката на клиенти. Искат ми крипто портфейл, за да изпратя и парите си. Но аз нямам крипто портфейл и искам те да изпратят парите в акаунта ми в Revolut и това им отговорих.
I’ve just received an email from the costumer support. They ask me for a crypto wallet to send my money too. But I don’t have a crypto wallet and want them to send the money to my Revolut account, and that’s what I answered them.
Току-що създадох такъв и поисках теглене към този крипто портфейл. Може би ще ускорят процеса, когато избера да прехвърля парите в моята крипто сметка. Но аз съм нов в крипто, така че малко ме е страх как работи
I just created one, and I request a withdrawal to that crypto wallet. Maybe they’ll speed up the process when I choose to transfer the money to my crypto account. But I’m new in crypto so I’m a little bit scared how it works
И аз не знам много за крипто, тъй като не го използвам. Така че, моля, непременно ни дръжте в течение как върви. Много искам да науча резултата. 🙏
I don't know much about crypto either, as I don't use it. So, please, surely keep us informed on how it goes. I really want to learn the outcome. 🙏
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.