ФорумКазинаBetsolino Casino - обща дискусия

Betsolino Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 4 месеца от davex3
|
37624 преглеждания 587 отговора |
|
1 2 3...30
Добавете пост
davex3
преди 3 месеца

Аз също съм от Холандия и те не касираха заявките ми за теглене повече от седмица. Получихте ли вече парите си?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Същият проблем тук, но с малка разлика. Не успях да кача документите си за проверка. Постоянно имаше грешка в сайта. Така че изпратих имейл и те ми отговориха с опцията да изпратя документите си с имейл. След като изпратих документите си, получих потвърждение със съобщение, че акаунтът ми ще бъде потвърден в рамките на 48 часа. Сега чакам повече от 72 часа и все още не съм получил имейл, че акаунтът ми е потвърден, нито виждам, че е на уебсайта в раздела за моя акаунт.


моята заявка за теглене е в очакване повече от 4 дни.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Имате ли някакви актуализации относно вашата проверка и теглене до момента, може би? Моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Не, няма отговори на имейлите, които съм им изпратил. Нито потвърждение на процедурата ми за проверка, нито състоянието на чакащите ми тегления.

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 3 месеца

Какво казва чата на живо?

Все още чакам моята проверка. Явно трябва да стане днес.

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 3 месеца

Вече е наличен чат на живо. През почивните дни не работят.

Попитах за това днес и ми казаха, че проверката ми ще приключи до 17:00 часа

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 3 месеца

Току-що разговарях за първи път в моята кариера в Betsolino, благодаря за съвета.


домакинът на чата казва, че акаунтът ми е напълно проверен, но не могат да се справят с въпроси за теглене в чата на живо. Затова трябва да изпратя имейл на друг имейл адрес. Току-що изпратих имейла и ще чакам отговор.

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 3 месеца

Но това е добре.

Моля, дръжте ни в течение, надявам се и двете ни изплащания да бъдат обработени бързо.

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 3 месеца

Нямам 🙁

Автоматичен превод:
davex3
преди 3 месеца

Какъв е статусът на вашето изплащане? Все още „чака"?

Или казиното е платило и има проблем с доставчика на платежни услуги?

първото ви изплащане пристигна веднага?

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 3 месеца

Обработен е, поне това, което показва.

Те се извиняват за закъснението, това е всичко.

Да, много бързо, няколко часа.

Автоматичен превод:
davex3
преди 3 месеца

Тогава определено ще пристигне, не се притеснявайте!

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 3 месеца

Те не отговарят, изпратих им имейл преди 1 седмица, няма отговор

Автоматичен превод:
davex3
преди 3 месеца

И какво казва чата на живо?

Това е доста смешно.

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 3 месеца

Те се извиняват за закъснението, това е всичко.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Направих заявка за теглене в петък. Мога да ви уведомя кога ще бъде обработено

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

#755 noda 400EUR 2024-06-13 12:27:01 Статус: OK

Все още не съм го получил, показва се добре от 2 седмици

Автоматичен превод:
davex3
преди 3 месеца

Но след това казиното плати и грешката е другаде.

Автоматичен превод:
davex3
преди 3 месеца

Кой метод използвахте за теглене? Това показва, че казиното е изпратило парите… В моя случай тегленията, които поисках, все още са „чакащи".

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 3 месеца

Не знам, от моя страна направих всичко добре

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 3 месеца

Банкови преводи

Автоматичен превод:
1 2 3...30
Отидете на страницаот 30 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини