НачалоФорумКазинаBetsolino Casino - обща дискусия

Betsolino Casino - обща дискусия (страница 20)

 от davex3
|
77 196 преглеждания 632 отговора |
|
1...19 20 21...32

И все още резултат от 6,3 на казино гуру... разочароващо и невероятно! Betsolino също имат банер в долната част на уебсайта с връзка към казино гуру, имат ли партньорство?

Автоматичен превод:
Boyke123

Същото с 5 бонуса, много висок резултат. Просто невероятно, изглежда, че не само казиното, но и казино гуруто печели заедно с тези измамници.

Edited
Автоматичен превод:
vakah86

Направих проучване и не намерих нищо свързано с това казино. За мен беше червен флаг, така че засега ще стоя далеч от това казино.

Автоматичен превод:

Здравей Джаро,

Както виждате, нещата стават все повече и повече според прогнозите ми.

Това е - АБСОЛЮТНО НЕОБХОДИМО - CasinoGuru най-накрая да оцени това казино Betsolino така, както трябва да бъде с червено 0,0!

Хората губят пари и броят им се увеличава всеки ден. Сигурен съм, че ще има още.

Моля, действайте, не чакайте повече.

Жалбата ми също е в процес на разглеждане в AskGamblers.com и е докладвана на Trustpilot. навсякъде.

Автоматичен превод:

Разбирам, че всеки би искал казиното да има още по-нисък индекс на безопасност, но за съжаление процедурите са такива, че жалбите трябва да завършат в неизгодна позиция на казиното. Не е възможно да се коригира, ако те все още са отворени. Надявам се това да стане скоро, защото досега почти нищо не е решено. За съжаление ще отнеме известно време. 😕

Автоматичен превод:

Казиногуру ще направи ли нещо по въпроса?

Автоматичен превод:

Здравейте, винаги се опитваме да разберем какво се е случило и когато съберем цялата необходима информация, се свързваме с казиното. Досега казиното не ни е сътрудничило много от това, което видях, така че не знам как ще бъде във вашия случай, но не бих се надявал.

Както и да е, тъй като сте пуснали жалба, би било добре да отговорите на въпросите на Вероника и да я оставите да продължи напред.

Просто щракнете тук . ⬅️

Ако научите нещо ново, моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:

Абсолютно не мога да разбера защо гуруто на казиното не прави никакви действия, докато десетки хора съобщават, че техните трудно спечелени пари са измамени.

Разбирам, ако 1-2 души не получават парите си, тогава да, разбираемо е да чакаме и да разберем как ще ескалират нещата, но сега сме много и сумата пари се увеличава всеки ден . И рейтингът на Betsolino и 5bonuses все още е доста приличен.

Винаги получаваме едни и същи съобщения във форума „Моля, попълнете оплакване", „Моля, изчакайте 14 дни казиното да извърши плащането" и т.н. Чаках 8 седмици, НИЩО не се случва. Знаете ли, някак си започвам да усещам, че Casino Guru също има полза от привличането на хора в това казино, защото тази политика на нулева реакция и такава толерантност просто не са разбираеми. И в крайна сметка жалбата е неразрешена, гуруто на казиното казва, че не може да направи нищо, защото казиното игнорира жалбата, докато те са тези, които рекламират казиното с доста приличен рейтинг.

Доколкото знам, Askgamblers даде на това казино ужасна оценка веднага щом започнаха да се появяват оплаквания. Казино гуру се справя по-добре.

Автоматичен превод:

Имаме процес за промяна на индекса на безопасност, така че независимо дали е един играч или 10, ние се опитваме да направим каквото можем за всички. Основно препоръчваме опита на играча, защото когато едно казино е ново и нямаме много опит с него, индексът на безопасност няма как да се промени. За съжаление, когато дойде ново казино и го изгори по този начин, всички съжаляват. И аз не бих искал да чакам толкова дълго за парите си. Но когато ни игнорират, няма какво друго да се направи. Разбира се, жалбата трябва да бъде затворена, така че по някакъв начин да бъде отразена под формата на черни точки. Във вашия случай само веднъж, но казиното поне отговори на жалбата, в случая с това казино не толкова, така че теоретично вие сте малко по-добре от другите играчи. Докато виждаме възможност да го разрешим, няма да затворим жалбата и ако казиното не отговори една седмица, ще удължим таймера за още една. Ако не го направят, тогава всичко ще бъде затворено.

Автоматичен превод:

И все още резултат от 6,3 на казино гуру... разочароващо и невероятно! Betsolino също имат банер в долната част на уебсайта с връзка към казино гуру, имат ли партньорство?

Автоматичен превод:

Е, тъй като жалбите са все още висящи, индексът за безопасност за момента няма да мръдне. Мисля, че обясних това няколко пъти.

Също така, само защото имат банер на сайта си, не означава, че имаме партньорство с тях. Спомням си едно казино, което имаше индекс на безопасност 1 и имаше подобен банер. Но не можем да принудим казино, което не комуникира, да го свали, защото те няма да го променят. Разбира се, когато прегледът беше лош, вероятно на всички беше ясно как е.

Автоматичен превод:

Днес получих същия отговор на изпратените от мен имейли... те са наясно със забавянето на плащанията, но работят по плащането на всички тегления през следващите дни...


Edited
Автоматичен превод:
Boyke123

После ще ни е любопитно да видим кога и как. За мен това казино е мъртво

Автоматичен превод:

Мисля, че това е чат лог, който Boyke123 получи, защото винаги го получавам, когато пиша в чата, но никой не беше там. Особено когато пишете през уикенда, винаги получавате имейл с това изречение следващия понеделник. Но ако погледнете внимателно имейла

file тук например.


Все пак се надявам Bokye123 да е получил различен имейл.

Автоматичен превод:
vakah86

Получих абсолютно същото

Автоматичен превод:

Днес получих същия отговор на изпратените от мен имейли... те са наясно със забавянето на плащанията, но работят по плащането на всички тегления през следващите дни...


Автоматичен превод:

Притеснявам се как ще бъде всичко, когато постепенно всички жалби бъдат затворени като неразрешени. Наистина мислех, че казиното ще ни сътрудничи и че наистина има забавяне и на играчите ще бъде платено. Сега, не бих повярвал толкова много на тези думи, ако чакате доста дълго време. Въпреки това, не остава нищо друго освен да продължим да информираме и натискаме казиното и да се надяваме, че нещо ще се промени. Иска ми се да можем да помогнем повече. 😕

Автоматичен превод:

Днес точно преди 9 седмици направих заявката си за теглене 😤

Автоматичен превод:

Получихте ли много повече спам и нежелана поща от онлайн казина, откакто отворихте акаунт в betsolino? Чудя се, но пощенската ми кутия е десет пъти по-пълна, отколкото преди регистрацията ми @betsolino…

Автоматичен превод:

Жалбата ми току-що получи отговор. Те „проучват проблема".

Автоматичен превод:
xSerious169

уау и хаха, предполагам, че е просто загуба на време. Но се надявам скоро да получите парите си, а след това и всички след това 😉 стискаме палци!

Автоматичен превод:
xSerious169

Дадоха ви същия отговор, който дават при поддръжка на живо xDD

Автоматичен превод:

Жалбата ми току-що получи отговор. Те „проучват проблема".

Автоматичен превод:

Обикновено не вярвам, че са се свързали с нас и следователно ще се опитат да разберат какво се случва. Това е добра новина и се надявам да получиш парите.

Чудя се обаче защо при другите играчи не е така. 😕

Автоматичен превод:

Имам над £8000 в моята сметка в това казино... Ще дам на всеки 20%, ако може да си ги възстанови! хаха 😂

Автоматичен превод:
Jaro

Всеки ден всички се оплакват на Casino Haber, отговорът винаги е един и същ, а след това минават дни и нищо не се случва, тогава успех, jaro

Автоматичен превод:
1...19 20 21...32
Отидете на страницаот 32 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини