Здравейте, скъпи потребител.
Прекарах известно време с Бранислав, обсъждайки цялото ви сътрудничество с нас.
Въз основа на тази дискусия стана много ясно, че сте приели жалбата като вид игра и много пъти трябва да си сътрудничите правилно не само с казината, но в крайна сметка и с отговорника за жалбите.
Освен това дори нашата система е открила много прилики с други потребители, включващи лични данни и документи. Дори казината не успяха да проверят документите ви, които не успяхте да предоставите правилно. Според начина, по който общувате с нас, а също и поради това, че далеч не ви смятаме за легитимен играч, смятаме, че умишлено губите нашето ценно време.
Въз основа на това, ние сме повече от убедени, че времето ни трябва да бъде прекарано по-добре с играчи, търсещи подкрепа.
Това е резултатът. Така че, ако наистина имате нужда от помощ, зависи от екипа дали ще промени решението си и ще ви даде още един шанс.
Бих искал също да кажа, че опитите ви да накарате работещите по жалби да изглеждат така, сякаш не им пука достатъчно, не са добре дошли. За да уважа поверителността ви, няма да споделя с нас всички подробности, които научих досега за вашата история.
Тъй като вашите действия не са обективни или справедливи, моля да спрете да се държите така.
Ако не го направите, достъпът ви до форума ще бъде затворен.
Този форум няма нужда от негативни емоции.
Подаването на жалбата означава, че се придържате към нейните политики; наистина е толкова просто и от наша гледна точка вие не се държите като обикновен играч, търсещ подкрепа. Така че нашите безплатни услуги не са достъпни за вас в този момент.
Hello, dear user.
I spent some time with Branislav discussing your whole cooperation with us.
Based on this discussion, it came out very clearly that you took the complaint like a sort of game, and many times you have to properly cooperate, not just with casinos but eventually with the complaint handler.
Additionally, even our system has detected many similarities with other users involving personal data and documents. Even the casinos were unable to verify your documents, which you were not able to provide correctly. According to the way you have communicated with us and also because we are far from considering you a legitimate player, we feel you have been deliberately wasting our precious time.
Based on that, we are more than convinced our time should be better spent with players seeking support.
This is the result. So if you actually need help, it's up to the team whether they change their minds and give you another chance.
I would also like to say that your attempts to make the complaint handlers look like they do not care enough are not welcome. To respect your privacy, I won't share all the details I've learned so far about your history with us.
Because your actions are not objective or fair, I ask that you kindly stop acting like that.
If you don't, your access to the forum will be closed.
This forum does not need negative vibes.
Submitting the complaint means you adhere to its policies; it's really that simple, and from our point of view, you have not been acting like a regular player seeking support. So, our free services are not available for you at this moment.
Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод: