НачалоФорумКазинаBetSofa Casino - обща дискусия

BetSofa Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от kszysio
|
12 405 преглеждания 76 отговора |
|
1...3 4
преди 8 месеца

всички снимки, които са поискани от казиното, вече са изпратени. казиното просто ме игнорира както преди. "регулатор" е абсолютен фейк. няма никакъв отговор. в този момент повече от 10 000 евро са откраднати от казино.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

и вие само пишете, че мога да отворя отново жалба, но в действителност вашият сайт отхвърля всичките ми опити да го направя

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Разбирам ви, вашият сайт е казино адвокат, опитвате се да покажете навсякъде, че комарджия, който рискува със собствените си пари, е направил някакъв неправилен ход и защо казиното може да открадне 10 000 евро печалби

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

повече от 10 000

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

и вие само пишете, че мога да отворя отново жалба, но в действителност вашият сайт отхвърля всичките ми опити да го направя

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравей отново!

Както обясних, това е форумът, а не разделът за оплаквания. Не сме запознати с вашите заявки за повторно отваряне, но всеки път, когато играчите действат като вас, ние се стремим да предложим повторно отваряне, тъй като не зависи от администраторите на форума да разрешават затворени преди това оплаквания.

Може ли да споделите какво сте получили от екипа за оплаквания? Може би някаква причина за отказите?

Въпреки че сме любезни и отворени към вас тук във форума, ние не можем да се намесваме с оплаквания. Съжалявам.

Вие смятате това за нас, администраторите, за поддържащи казина, докато аз просто моля за вашето сътрудничество. Ако обаче жалбата ви няма да бъде отворена отново, трябва да има причина.



Автоматичен превод:
преди 8 месеца

общата причина е, че не искате да отваряте отново жалба

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

причина от моя страна, че преди повече от месец изпратих всички поискани снимки. акаунтът е затворен и, разбира се, това измамно казино не иска да отвори акаунт. измамна схема с някаква допълнителна проверка и "проверка на доставчици". още едно измамно казино, затворен акаунт и откраднати пари, а вие искате да покажете, че всичко е наред🙂)

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Изминаха 2,5 месеца от началото на проверката на доставчика, къде е отговорът? никога няма да съществува, защото няма да има проверка. казиното просто търсеше някаква причина да закрие сметката. и сега вие защитавате това казино. които вече на верифициран акаунт поискаха допълнителна проверка и накрая блокираха и откраднаха всички пари.

Автоматичен превод:
Публикация на aleks86 Скрит от Radka
Причина: Оскърбително съдържание
преди 8 месеца

общата причина е, че не искате да отваряте отново жалба

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, скъпи потребител.

Прекарах известно време с Бранислав, обсъждайки цялото ви сътрудничество с нас.

Въз основа на тази дискусия стана много ясно, че сте приели жалбата като вид игра и много пъти трябва да си сътрудничите правилно не само с казината, но в крайна сметка и с отговорника за жалбите.

Освен това дори нашата система е открила много прилики с други потребители, включващи лични данни и документи. Дори казината не успяха да проверят документите ви, които не успяхте да предоставите правилно. Според начина, по който общувате с нас, а също и поради това, че далеч не ви смятаме за легитимен играч, смятаме, че умишлено губите нашето ценно време.

Въз основа на това, ние сме повече от убедени, че времето ни трябва да бъде прекарано по-добре с играчи, търсещи подкрепа.

Това е резултатът. Така че, ако наистина имате нужда от помощ, зависи от екипа дали ще промени решението си и ще ви даде още един шанс.

Бих искал също да кажа, че опитите ви да накарате работещите по жалби да изглеждат така, сякаш не им пука достатъчно, не са добре дошли. За да уважа поверителността ви, няма да споделя с нас всички подробности, които научих досега за вашата история.

Тъй като вашите действия не са обективни или справедливи, моля да спрете да се държите така.

Ако не го направите, достъпът ви до форума ще бъде затворен.

Този форум няма нужда от негативни емоции.

Подаването на жалбата означава, че се придържате към нейните политики; наистина е толкова просто и от наша гледна точка вие не се държите като обикновен играч, търсещ подкрепа. Така че нашите безплатни услуги не са достъпни за вас в този момент.



Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Казиното е поискало допълнителни снимки. Изпратени са им, а спечелените пари без бонуси са ОТКРАДНАТИ. това са факти. Това, което казваш за негативизма, е смешно. Казиното открадна около 15 000 евро. нека ти откраднат 15 000 и ще си положителен.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

за някои услуги за мен. особено безплатните. вие сте тук, за да защитите казиното, а не да помогнете на играча. Ако искате да помогнете, ситуацията щеше да е различна. Поискана е СНИМКА. Изпратих СНИМКИ. Парите са откраднати.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Казиното не пише за никакви срокове. Вие пренебрегвате това и пишете много текстове. Който прочете това ще разбере за какво става въпрос.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

за някои услуги за мен. особено безплатните. вие сте тук, за да защитите казиното, а не да помогнете на играча. Ако искате да помогнете, ситуацията щеше да е различна. Поискана е СНИМКА. Изпратих СНИМКИ. Парите са откраднати.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Да, затова нашият екип помага на играчите без никакво възнаграждение и не са малко парите, които успяхме да спестим през времето, в което този екип работи. Мисля, че всичко от Радка беше ясно казано и тъй като се интересуваше от вас и този случай, тя написа обективно как нашият екип го вижда.

Ако продължавате да твърдите, че защитаваме казината, а не помагаме на играчите, достъпът ви до форума ще бъде забранен, тъй като това е ваше субективно мнение, което не е подкрепено с доказателства.

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

казвам само факти.

казиното блокира акаунта ми за допълнителна проверка.

изпращат се всички поискани снимки.

казино открадна всички баланси във всички казина.

Казвате, че това е добре 😀

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

проверката на всички сайтове е завършена.

когато имах баланси на всички сайтове, казиното блокира всички акаунти за „допълнителна проверка"

Не бяха написани срокове за проверка.

В деня преди датата, когато казах, че мога да изпратя всичко, вие затворихте рекламацията.

казиното взе всички пари, въпреки че всички снимки бяха изпратени.

Вашият екип, разбира се, има мнение. Но всеки отвън, който чете това, ще разбере дали си струва да направите депозит или не :)

Автоматичен превод:
aleks86
преди 7 месеца

Все пак избягвате да споделяте как сте саботирали процеса на оплакване и сте сътрудничили на казиното. Напълно съм запознат с историята, но тъй като се придържаме към GDPR, не мога да я публикувам във форума, което ни оставя място да отговорим адекватно на вашите полуистини.

Много благодаря за обективността.

Поради тази причина те ограничавам от форума. Бяхте предупредени и съжалявам, че свършва така.


Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини