преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BetSofa Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
който решава това мнение много добра репутация.. това казино е шега. Не искат да плащат пари за минимити, защото уж имат проблеми. но няма друг вариант за мен. по IBAN сметка No. skrill не, ecopay не.
Имам две плащания за minifits, защото можете да плащате колкото пъти искате. и след като изчаках 2 дни за проверка и плащане, те ви информират, че не мога да платя за minifity, трябва да анулирам плащанията си и да избера друга опция.
И какво сега??
who decides this opinion very good reputation.. this is a joke this casino. They do not want to pay money for minifity because they supposedly have problems. but there is no other option available for me. to the IBAN account no. skrill no, ecopay no.
I have two payments for minifits, because you can pay as many times as you want. and after waiting 2 days for verification and payment, they inform you that I cannot pay for minifity, I have to cancel my payments and choose another option.
And what now ??
Ако се чудите защо казиното е спечелило много добра репутация, подробности можете да намерите тук . Относно проблема с Mifinity: Казината винаги трябва да прехвърлят тегления, като използват същия метод като играча, използван за депозита, когато е възможно. Ако не е възможно поради обективни причини, те трябва да ви предложат друг метод, който можете да използвате. Разбира се, би било най-добре, ако измислят метод, който ви харесва, но ако това не е така, можете да помислите за подаване на жалба.
Проверявам жалбите, подадени през нашия уебсайт срещу казиното, и виждам, че казиното реагира на жалбите, когато го поискахме, така че има шанс да можем да ви помогнем и с тегленето.
If you wonder why the casino earned a very good reputation, the details can be found here. Regarding the issue with Mifinity: Casinos should always transfer withdrawals using the same method as the player used for the deposit whenever it's possible. If it's not possible due to objective reasons, they need to offer you another method that you can use. Of course, it would be the best if they came up with a method that you're comfortable with, but if this isn't the case, you can consider submitting a complaint.
I'm checking the complaints that were submitted through our website against the casino and I can see the casino reacted to complaints when we asked them for it so there's a chance we might be able to help you with the withdrawal as well.
проблемът е, че казиното не вижда проблем в това, че не мога да изтегля пари. без ангажименти. и това е грешката на казиното е проблемът.
написано:
моля, отменете изплащанията си и използвайте друг наличен метод.
Имам налични само мифинити и крипто.
И какво следва??
защото нищо не предлагат.
тогава информацията, че може би едно от плащанията в minifits ще бъде успешно, но ако анулирам, ще се върна отново на опашката. вероятно пак за 2 дни.
the problem is that the casino sees no problem with me being unable to cash out. no commitment. and that is the fault of the casino is the problem.
written:
please cancel your payouts and use another available method.
I only have mifinity and crypto available.
And what next??
because they don't offer anything.
then the information that maybe one of the payments in minifits will be successful, but if I canceled, I will go back to the queue again. probably for 2 days again.
казиното направи теглене на една от две транзакции.
в очакване на следващото теглене
casino made a cashout one of two transaction.
waiting for next cashout
Здравейте, много ви благодарим, че ни уведомихте 🙂!
Успешен ли беше преводът чрез mifinity или избрахте крипто плащането?
Hello, thank you very much for letting us know 🙂!
So was the transfer via mifinity successful or did you choose the crypto payment?
мифинити.
въпреки че мисля, че беше възможно благодарение на публикацията във вашия форум
mifinity.
although I think it was possible thanks to the post on your forum
Сега съм положително изненадан.
Както и да е, какво ви кара да смятате, че публикуването ви е помогнало? Казиното споменавало ли е нещо подобно? 😀
Now I'm positively surprised.
Anyway, what makes you feel that posting helped you out? Has the casino mentioned something like this? 😀
Искам само да ви попитам - хората в Полша обичат ли да използват Mifinity или е по-скоро нещо, което вие обичате да използвате, но не е толкова популярно в Полша?
I just want to ask you - do people in Poland like to use Mifinity or is it rather something you like to use, but it's not that popular in Poland?
Картата за банкомат е пластмасов тип с магнитна лента, предназначена само за достъп до вашите средства - нищо повече, нали?
Да, регистрирах, че някои бонуси за депозит са изключени въз основа на това коя опция за плащане е избрал играчът, най-често транзакциите на Netteller и Skrill са изключени. 🤔 Не случаят с Betsofa Casino, трябва да добавя.
The ATM card is a plastic type with a magnetic strip only meant for accessing your funds - nothing more, right?
Yeah, I registered that some deposit bonuses are excluded based on which payment option the player chose, most often the Netteller and Skrill transactions are excluded. 🤔 Not the Betsofa Casino case, I have to add.
Да, защото тези методи на плащане често се използват от злоупотребяващите с бонуси (както ги наричат казината), така че много казина предпочитат да избягват даването на бонуси, когато сте използвали тези методи за депозити. Трябва да използвате метод на плащане, регистриран на ваше име в казино. Много по-лесно е за злоупотребяващ с бонус да създаде няколко акаунта в Skrill, използвайки имената на приятелите си (особено когато приятелите са съгласни с това), отколкото да създава специални банкови сметки.
Yes, it's because those payment methods are often used by bonus abusers (as casinos call them), so many casinos prefer to avoid giving bonuses when you used those methods for deposits. You need to use a payment method registered to your name in a casino. It's much easier to for a bonus abuser to create multiple Skrill accounts using their friends names (especially when the friends agree with it) than creating special bank accounts.
За съжаление, казиното не е толкова добро, колкото беше. Хареса ми да играя там, но в момента тегленията се забавят със седмици. Сега, месеци по-късно, печалбите от доставчика винаги трябва да се проверяват.
Бях му дал много добра оценка в началото, но за съжаление не и в момента.
Unfortunately, the casino isn't as good as it used to be. I enjoyed playing there, but currently withdrawals are delayed by weeks. Now, months later, gains from the provider must always be checked.
I had given it a very good rating at the beginning, but unfortunately not at the moment.
Leider ist das Casino nicht mehr so gut wie früher. Ich habe dort gerne gespielt, aber zur Zeit werden Auszahlungen um Wochen verzögert. Jetzt nach Monaten müssen gewinnen vom Provider immer geprüft werden.
Ich hatte am Anfang auch sehr gut bewertet, aber leider im moment nicht.
Казиното предоставило ли ви е някаква причина за забавените тегления? Току-що обсъдихме днес на среща, че казината понякога имат проблеми с доставчиците на игри и банките. Те се блокират и след това трябва да започнат да обясняват източниците на тези средства и т.н. В крайна сметка те се отблокират, но това отнема много време.
Has the casino provided you with any reason for the delayed withdrawals? We've just discussed it today on a meeting that casinos sometimes have issues with game providers and banks. They get blocked and then need to start explaining sources for those funds etc. Eventually, they get unblocked, but it takes a lot of time.
всички бонуси в това казино са ограничени до. максимална сума от 100e, което прави вземането на бонуси за депозит неизгодно. Защото, когато депозирате минимум 20 евро със 100% бонус, трябва да заложите 40*40=. 1600 евро. А за да завъртите 1600 е ви трябват много шест. и въпреки вашия късмет можете да изтеглите само 100e
all bonuses in this casino are limited to . maximum amount of 100e which makes taking any deposit bonuses unprofitable.Because when you deposit min 20euro with a 100% bonus you need to wager 40*40=. 1600 euros.And to spin 1600 e you need a lot of six. and despite your luck you can only withdraw 100e
Здравей ksyzsio,
Намерих този бонус с неограничен лимит за теглене :
Смятате ли, че тези промени се прилагат и за него? 🤔
Hello ksyzsio,
I found this bonus with an unlimited cashout limit:
Do you think that these changes are applied to it as well? 🤔
всички специални промоции. без бонус за добре дошли
all special promotions. without welcome bonus
Разбирам - ще оставя колегата ми да провери в казиното, за да се увери, че бонусът, посочен на нашия сайт, е правилно описан.
Благодаря ви, че следите това! 🙏
I see - will let my colleague check it out with the casino to ensure that the bonus listed on our site is correctly described.
Thank you for keeping an eye on that! 🙏
Днес за първи път се стигна до съмнения във връзка с казино BetSofa.
Вчера бяха заявени 2 тегления. Не може да става въпрос за бързо изплащане.
Затова моля Casino Guru да промени рейтинга! Изрично е посочено, че плащанията се извършват до 24 часа!
Но не го правете! Поне не и в моя случай! Изтеглих парите вчера на 1400 и все още не е там!
Никой не трябва да ми казва, че зависи от банката. Моята банка никога не е имала проблеми. Кандидатствате за 24 часа, така че трябва да се прехвърли и навреме.
Също така твърденията, че може да отнеме до 14 дни, са глупости! Тогава не рекламирайте с него!
Няколко играчи вече се оплакаха от BetSofa!
В края на краищата, казината получават парите ми веднага!
следващ проблем! Днес спечелих по-голяма сума и, разбира се, искам да изтегля! Дневният лимит от 1000 е най-добрата шега, а също и съмнителна!
Тогава казината трябва бавно да получат законови ограничения!
Следващият ми проблем: Днешното теглене на 1000 евро очевидно е било отменено поради технически проблем.
Но получавам имейл, в който се казва, че лимитът ми щеше да бъде надвишен днес, защото изплащането ми от вчера беше обработено едва днес!
Какво може да направи играчът, ако поддръжката е твърде бавна? В крайна сметка поисках теглене вчера и отново днес!
Аз се придържам към правилата и условията, казиното не!
Така че това е съмнително казино и не заслужава да бъде оценено толкова добре!
Today it came for the first time to dubiousness in relation to the BetSofa casino.
2 withdrawals were requested yesterday. There can be no question of a quick payout.
Therefore I ask Casino Guru to change the rating! It is explicitly stated that payments are made within 24 hours!
But don't do it! At least not in my case! I cashed out yesterday at 1400 and it's still not there!
Nobody has to tell me that it depends on the bank. My bank has never had any trouble. You apply for 24 hours, so it must also be transferred in time.
Also the claims that it can take up to 14 days are bullshit! Then don't advertise with it!
Several players have already complained about BetSofa!
After all, the casinos get my money immediately!
next problem! I won a larger amount today and of course I want to cash out! The daily limit of 1000 is the ultimate joke and also dubious!
Then the casinos should slowly get legal limits!
My next problem: Today's 1000 euro withdrawal was apparently canceled due to a technical problem.
But I get an email saying that my limit would have been exceeded today because my payout from yesterday was only processed today!
What can the player do if the support is too slow? I ended up requesting a withdrawal yesterday and again today!
I stick to the terms and conditions, the casino doesn't!
So it is a dubious casino and it doesn't deserve to be rated that well!
Heute kam es das erste Mal zu Unseriösitäten im Bezug auf das BetSofa-Casino.
Gestern wurden 2 Auszahlungen beantragt. Von schneller Auszahlung kann nicht die Rede sein.
Daher bitte ich Casino Guru die Bewertung zu ändern! Es wird expliziet darauf verwiesen, dass Auszahlungen innerhalb von 24 Stunden erfolgen!
Tun sie aber nicht! Zumindest nicht in meinem Fall! Ich habe gestern um 1400 auszahlen lassen und es ist immer noch nicht da!
Mir muss keiner damit kommen, dass es auf die Bank ankommt. Meine Bank hat bisher nie Schwierigkeiten gehabt. Man bewirbt 24 Stunden, also muss es auch in der Zeit überwiesen sein.
Auch die behauptugen, dass es bis zu 14 Tagen dauern kan sind Bullshit! Dann werbt halt nicht damit!
Mehrere Spieler haben sich schon über BetSofa beschwert!
Die Casinos bekommen mein Geld schließlich auch sofort!
Nächstes Problem! Ich habe heute einen größeren Betrag gewonnen und möchte natürlich auszahlen lassen! Das tägliche Limit in Höhe von 1000 ist der Witz schlechthin und ebenfalls unseriös!
Dann sollten Die Casinos langsam auch mal gesetzliche Limits bekommen!
Mein nächstes Problem: Meine heutige 1000 Euro-Auszahlung wurde angeblich wegen einer technischen Störung storniert.
In einer Mail teilt man mir aber mit, dass es daran liegt, dass mein Limit heute überschritten worden wäre, da meine Auszahlung von gestern erst heute bearbeitet wurde!
Was kann der Spieler dafür, dass der Support zu langsam ist? Ich habe schließlich gestern eine Auszahlung beantragt und heute nochmal!
Ich halte mich an die AGB's, das Casino nicht!
Somit ist es ein unseriöses Casino und es gehört nicht so gut bewertet!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.