Е, не бих нарекъл това конкретно добро изживяване на играча. Въпреки че казината са склонни да закриват акаунти, за да ги верифицират без много прекъсвания от която и да е страна, аз все още смятам, че комфортът на играча трябва да е на първо място.
От друга страна, това наистина изглежда като задълбочена проверка на акаунта, ако приемем от вашата жалба, че някои от тях описват закриване на акаунт без предварително известие.
„След като акаунтът беше блокиран, казиното каза, че трябва да направят допълнителна проверка относно моите игрални дейности, след което поисках някои актуализации, без никакъв отговор."
Бих казал, че вашият акаунт е маркиран в казина. Но не ме питайте защо, не бих искал да спекулирам.
Занимавате ли се със спортни залагания, между другото?
Well, I would not call that specifically a good player's experience. Even though casinos tend to close accounts in order to verify them without much disruption from any side, I still think the player's comfort should come first.
On the other hand, this truly looks like a thorough account check, assuming from your complaint that a few of them describe account closure without prior notice.
"After account was blocked casino said that they need to make some additional verification about my gaming activities, then i asked some updates, no any answer."
I'd say your account is flagged across casinos. But do not ask me why, I'd hate to speculate.
Are you involved in sports betting, by the way?