ФорумКазинаBetSofa Casino - обща дискусия

BetSofa Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от kszysio
|
5481 преглеждания 73 отговора |
|
12 3 4
Добавете пост
aleks86
преди 3 месеца

Е, не бих нарекъл това конкретно добро изживяване на играча. Въпреки че казината са склонни да закриват акаунти, за да ги верифицират без много прекъсвания от която и да е страна, аз все още смятам, че комфортът на играча трябва да е на първо място.

От друга страна, това наистина изглежда като задълбочена проверка на акаунта, ако приемем от вашата жалба, че някои от тях описват закриване на акаунт без предварително известие.

„След като акаунтът беше блокиран, казиното каза, че трябва да направят допълнителна проверка относно моите игрални дейности, след което поисках някои актуализации, без никакъв отговор."

Бих казал, че вашият акаунт е маркиран в казина. Но не ме питайте защо, не бих искал да спекулирам.

Занимавате ли се със спортни залагания, между другото?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не препоръчвайте да играете тук. Акаунтът ми все още е блокиран, след като изпратих всички необходими снимки, включително 3 документа за самоличността ми и снимки с жилищната ми къща. Това казино и дъщерните казина обичат да крадат парите на играчите. Casino Guru не искат да ми помогнат с този проблем ^)

Автоматичен превод:
aleks86
преди 1 месец

Не бих казал, че не искаме да ви помогнем с този проблем, след като разгледахме вашата жалба , където нашият екип ви е обяснил причината, както следва:

„След като събрахме цялата необходима информация, приключваме тази жалба като неоснователна поради неспазване на правилата и условията на казиното.

Имаше повече от достатъчно време, за да предоставите на казиното исканите документи, което не успяхте, и след получаване на допълнителни подробности от казиното е ясно, че не сте успели да завършите проверката си. Освен това има няколко несъответствия в публикациите ви по-горе, които нямат смисъл, а също така е предоставена подвеждаща информация.

За съжаление, успешната верификация е задължителна, за да можете да теглите средства от сметката си в казиното. Тъй като не успяхте да преминете KYC, при дадените обстоятелства решихме да се съгласим с решението на казиното."

Какво ще кажете за това?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

в този момент всички необходими снимки са изпратени. когато казиното поиска допълнителни снимки, те не казаха никакъв краен срок, също игнорираха всичките ми имейли. какво ще кажеш за това?

Автоматичен превод:
aleks86
преди 1 месец

Е, бих искал стартът ти да не е сред най-добрите и да направиш някои грешки. Ако казиното е готово да ви даде още един шанс да преминете проверката въпреки предишната ви непоследователност и други аномалии, поне за мен това е знак за тяхната добра воля.

И честно казано, не се учудвам, че засега не се интересуват от вашите имейли.

Просто казано, чрез процедурата за подаване на жалби екипът по жалбите не беше напълно убеден, че казиното е допуснало грешка, защото вие, на първо място, не можете да следвате стандартните изисквания за проверка.

Разбирам, че имате своето мнение, така че все още можете да се свържете с официалния орган и да оставите решението на тях. Просто понякога казината са прави.

Лично аз бих се съсредоточил най-накрая върху преминаването на KYC, ако бях на твое място.

Късмет с това. 🤞


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Виждам, че работите като представители на това казино. И тук се опитвате да объркате всички.

Но вече съм писал много пъти. Че всички необходими снимки (колкото и странни да са изискванията) ВЕЧЕ СА КАЧЕНИ. но казиното отказва да отговори или да отвори сметка. И продължавате да пишете, че казиното е готово да приеме KYC. Не знам колко пъти трябва да пишете едно и също нещо. ВСИЧКИ СНИМКИ, ИЗИСКВАНИ ОТ КАЗИНОТО, СА КАЧЕНИ.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Виждам, че работите като представители на това казино. И тук се опитвате да объркате всички. Опитайте се да представите, че не изпращам необходимите снимки, но снимките са изпратени преди около две седмици. Също така изпратих вашата екранна снимка, когато казиното написа, че акаунтът е потвърден 😀DD И отговори, че трябва да завърши „проверката на доставчика" (пълен фалшив). file

Но вече съм писал много пъти. Че всички необходими снимки (колкото и странни да са изискванията) ВЕЧЕ СА КАЧЕНИ. но казиното отказва да отговори или да отвори сметка. И продължавате да пишете, че казиното е готово да приеме KYC. Не знам колко пъти трябва да пишете едно и също нещо. ВСИЧКИ СНИМКИ, ИЗИСКВАНИ ОТ КАЗИНОТО, СА КАЧЕНИ.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

file

Автоматичен превод:
преди 1 месец

тук можем да видим, че казиното каза, че акаунтът е потвърден... хаха 😀

трябва да синхронизирате по-добре споделените си лъжи

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Виждам, че работите като представители на това казино. И тук се опитвате да объркате всички.

Но вече съм писал много пъти. Че всички необходими снимки (колкото и странни да са изискванията) ВЕЧЕ СА КАЧЕНИ. но казиното отказва да отговори или да отвори сметка. И продължавате да пишете, че казиното е готово да приеме KYC. Не знам колко пъти трябва да пишете едно и също нещо. ВСИЧКИ СНИМКИ, ИЗИСКВАНИ ОТ КАЗИНОТО, СА КАЧЕНИ.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Честно казано много грешите.

Разбирам, че сте качили тези снимки, но тъй като не работя за казиното, едва ли знам дали този път всички документи и снимки ще бъдат приети.

Е, бих казал, че това е доста разумно. 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 1 месец

тук можем да видим, че казиното каза, че акаунтът е потвърден... хаха 😀

трябва да синхронизирате по-добре споделените си лъжи

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Това казва, че вашите залози са в процес на разследване. Няма нищо за успешна проверка, само се споменават приетите документи. Може също да е просто част от процеса на проверка.

Например, аз дори не знам кога се е случил този разговор.

Ще го кажа отново: нищо не може да се синхронизира, защото ние не сме служители на казиното, така че нямаме достъп до вашия акаунт. Затова разчитаме само на вашите думи тук във форума.

Не ни вземайте за врагове, моля. Ние не сме тук, за да ви се противопоставяме, искаме да ви обясним неща, които вероятно не сте разбрали.



Автоматичен превод:
преди 1 месец

Тук се опитвате да защитите казино, което просто е взело парите.

Опитвате се да пишете, че трябва да премина през KYC. Въпреки че изпратих всички снимки, които казиното поиска. Вие също затворихте жалбата, въпреки че написах, че един от тези дни ще изпратя всички снимки.

Автоматичен превод:
преди 1 месец


В момента няма нужда да се измислят никакви нюанси. Казиното затвори акаунта и поиска различни снимки. Снимките са изпратени. Казиното вече отговори, че няма да открие сметка. Това е факт.

Проверката на доставчика е пълна измама. Никога не е съществувал.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Тук се опитвате да защитите казино, което просто е взело парите.

Опитвате се да пишете, че трябва да премина през KYC. Въпреки че изпратих всички снимки, които казиното поиска. Вие също затворихте жалбата, въпреки че написах, че един от тези дни ще изпратя всички снимки.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Честно казано, грешите напълно.

Тъй като не работим за казина, не мога да разбера какво се е объркало във вашия конкретен случай. По същата причина не съм запознат с вашия KYC.

Опитвах се да обясня, че ако казиното има някакви съмнения относно вашите залози или стил на игра, нормално е да се разследва чрез допълнителни проверки. Ако го преминете, вие сте готови за изплащането.

Поради това понякога се нарича допълнителен процес на проверка.


Честно казано, не съм част от екипа по жалбите, така че не съм запознат с предисторията на жалбата.



Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец


В момента няма нужда да се измислят никакви нюанси. Казиното затвори акаунта и поиска различни снимки. Снимките са изпратени. Казиното вече отговори, че няма да открие сметка. Това е факт.

Проверката на доставчика е пълна измама. Никога не е съществувал.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Според мен не си минал през допълнителната проверка.

Проверката при доставчик на игри е обичайна практика, пренебрегването на това няма да ви е от полза, но уважавам мнението ви и се надявам, че никога повече няма да попаднете в същата ситуация.

Честно казано, без допълнителни обяснения от казиното, можем само да се чудим какво се е случило.

Искате ли жалбата ви да бъде отворена отново? Може да си струва да се проучи.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

хахаха, отварям ли отново? не искате да отваряте отново жалба, защото вашата компания иска да затвори жалбата workibg заедно със scam casino. исканите документи се изпращат до казиното, но те разбира се ме измамиха, допълнителната проверка имаше само една цел, да ме блокира за постоянно и да открадне пари.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Казиното не е споменавало преди за някои смъртни случаи с проверка. казвате, че не мога да изпратя паспорт 37 дни… хаха, още една измама. те питаха не само pssport, те питаха много снимки. и преди писах, че в момента не мога да изпратя необходимите снимки, защото имах работа в друг град. ти го пренебрегна, казиното го пренебрегна и сега се опитваш да напишеш тук, че се опитах да игнорирам kyc

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

цялата ви история е само да покаже, че това казино е ясно, но това казино е изяло абсолютна измама

Автоматичен превод:
aleks86
преди 3 седмици

Наистина съжалявам, че се чувстваш така. Препоръчваме повторно отваряне на жалбата на всеки играч, ако има основателна причина за това. Бранислав пише във вашата жалба : „Вземайки предвид всички събрани подробности и допълнителна информация от казиното, екипът по жалбите се съгласи с решението на казиното поради неуспеха на играча да завърши KYC процеса в рамките на стандартния срок. Ние обаче препоръчахме казиното да предостави потребителят с шанс да премине проверката, ако може да изпрати исканите документи по-късно. Значението на това е, че ние вярваме, че казиното трябва да ви даде втори шанс да предоставите всички документи, необходими за проверката. процес, който трябва да се направи, ако сте готови да направите това, разбира се.

Винаги се опитваме да помогнем на всички играчи, когато смятаме, че казиното не е напълно правилно по отношение на начините, по които те пристъпват към KYC. Така че, моля, ако смятате, че този път можете да преминете проверката, опитайте се да отворите отново случая си и нашият екип за оплаквания ще направи всичко възможно, за да ви помогне.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

хахаха, опитваш се да намериш всички възможни начини да защитиш казиното. вашият сайт отхвърля жалба повторно отваряне. пробвах много пъти. Изпращам потвърждение, че всички документи вече са изпратени и казиното не иска да ми върне печалбите. печалби в betsofa направени без използване на бонуси, около 5200 откраднати само от betsofa. lionspin същото, направен депозит без използване на бонуси и получени печалби, абсолютна измама и вие се опитвате да кажете, че правя някои грешки, абсурдно

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини