Да, това е съвсем логично. Но ще платите повече за бърза обработка на паспорта, както казвате, а за една проверка вероятно няма да е оптимално. Затова се опитайте да общувате с тях по-нататък и вижте какво ще ви кажат. Ако нищо не може да бъде разрешено, ще се опитаме да помогнем.
Стискайте палци.🤞
Yes, that's quite logical. But you will pay more for a fast passport processing as you say, and for one verification it would probably not be optimal. So try to communicate with them further and see what they tell you. If nothing can be resolved, we will try to help.
Fingers crossed.🤞
Поддръжката ми даде различна позиция днес. Казаха, че ще го предадат на отговорния отдел и ще се свържат с мен по имейл. Ще чакам и ще се надявам да се получи. 🤞🤞
Support gave me a different position today. They said they would pass it on to the department in charge and get back to me via e-mail. I'll wait and hope it works out. 🤞🤞
O Suporte hoje me passou uma posição diferente. Disse que passaria para o Departamento responsável e me posicionaria via E-mail. Vou aguardar e torcer para que dê certo. 🤞🤞
Това е малко по-положителен отговор, така че нека изчакаме и да видим какво ще измислят. Надяваме се, че ще успеят да намерят алтернатива и вие ще можете да проверите.
Успех ☘️😊
That's a slightly more positive answer, so let's wait and see what they come up with. Hopefully they'll be able to find an alternative and you'll be able to verify.
Good luck. ☘️😊
Здравейте, добавям жалба в casino guru, но жалбата се разглежда сега, чакам 12 дни за проверка, първо чакам 5 дни за проверка на всички документи в сайта, всички документи ще се приемат на всеки 24 часа, не по-бързо 🙂, след тази поддръжка изпратете ми поща, за да изпратя друга снимка с номера, ще го направя след това, изпратете ми още един имейл, за да запиша видео, и след това днес чакам 6 дни. Това е една голяма шега.
Hello , i add complaint in casino guru but complaint is examing now, i wait 12 days for verification, first of all i wait 5 days for verify all documents in site all document will accepted every 24 hours not faster 🙂, after this support send me mail to send another photo with numbers, i will do IT after this send me another mail to record video, and after this today i wait 6 days. Its one big joke.
Здравейте, наближавате срока, който даваме на казината за завършване на проверката. Това е доста дълго време и ако продължават да питат нещо различно, аз лично бих предпочел да питам наведнъж, за да мога да изпратя всичко. Но може би казиното смята, че нещо не е правилно и трябва да го провери на 100% и иска да бъде сигурно. Така че е добре, че съдействате и вярвам, че ако направите проверката успешно, вече няма да имате проблеми.
Ако го направите, нашият екип ще бъде тук, за да ви помогне. Ако разберете нещо ново, ще съм тук.
Стискайте палци.🤞🤞
Hello, you are getting close to the time frame we give casinos to complete the verification. It's quite a long time and if they keep asking something different I personally would be in favor of asking it all at once so I can send everything. But maybe the casino doesn't think something is right and they need to verify it 100% and want to be sure. So it's good that you cooperate and I believe that if you do the verification successfully, you won't have problems anymore.
If you do, our team will be here to help you. If you find out anything new, I'll be here.
Fingers crossed.🤞🤞
грешно??
Аз съм на 39 години, изпращам всичко, какво може да не е наред?? Само казино, i Игра без бонус само слотове. Депозирам 496 и искам да изтегля 1000.
Wrong ??
Im 39 years old, i send everything , what can be wrong ?? Only casino , i Play without bonus only slots. I deposit 496 and want withdraw 1000.
Но понякога казиното може да не хареса нещо относно документите, селфито или това, което изпращате, и затова те искат повече. Не знам какво може да е, но това е процес, към който казината са особено внимателни и със сигурност не сте първият или последният човек, който преминава през нещо подобно. Въпреки това, докато всичко върви добре от ваша страна, няма за какво да се притеснявате и ще се оправи, надявам се.
But sometimes the casino may not like something about the documents, selfie or what you send and that's why they ask for more. I don't know what it could be but it's a process that casinos are extra careful with and you're certainly not the first or last person to go through something like this. However, as long as everything is going well on your side then there is nothing to worry about and it will turn out fine I hope.
Jaro имам над 100 акаунта в казино и букмейкъри, имам всички портфейли като binance, coinbase и т.н., винаги документът ми ще бъде приет без проблем, това е първият път, когато проверката ми е толкова дълга 🙂
Jaro i have over 100 casino and bookmakers account , i have all of wallet like binance , coinbase etc, always my document will accept without problem , this is first time where my verification is so long 🙂
Разбирам, че понякога казината могат малко да удължат проверката по някаква причина, но както казах, вероятно просто искат да са сигурни в нещо. Ако отнема повече от 14 дни, можете да подадете жалба при нас и нашият екип ще се опита да ви помогне. Как мислите, можете ли да се справите? 🙂
I understand that, sometimes casinos may extend the verification a bit for some reason but as I said, they probably just want to be sure of something. If it takes more than 14 days, you can file a complaint with us and our team will try to assist you. What do you think, can you manage? 🙂
Имам оплакване в случай на казино гуру, който се разглежда от Виктория, но все още няма новини
I have complaint in casino guru case is examing , by Victoria but still no news
Знам какво е, и аз имам проблеми с KYC. Имам и няколко сметки в други казина. Вече минах през някои, които бяха много инвазивни и бюрократични, дори поисках извлечение от сметките си за последните 3 месеца, изпратих всичко, дори без да съм съгласен и след период от 12 дни всичко беше наред (този инвазивен KYC, който описаното не е от Betsofa). Вярвам, че KYC на Betsofa трябва да се подобри, да бъде по-гъвкав и да се увеличат опциите за автоматично приемани документи, за да се намалят ръчните анализи, които отнемат най-дълго.
I know what it's like, I'm having trouble with KYC too. I also have several accounts at other casinos. I've already been through some that were very invasive and bureaucratic, even asking for a statement of my accounts for the last 3 months, I sent everything even without agreeing and after a period of 12 days everything was fine (This invasive KYC that I described was not from Betsofa). I believe that Betsofa's KYC needs to be improved, to be more agile and to increase the options of automatically accepted documents in order to reduce the manual analyses that take the longest.
Eu sei como é isso, tbm estou com dificuldade nesse KYC. Tbm tenho várias contas em outros Cassinos. Ja passei por uns que foram bem invasivos e burocraticos pedindo ate extrato das minhas contas do ultimos 3 meses, envei tudo mesmo sem concordar e apos um periodo de 12 dias deu tudo certo (Esse KYC invasivo que descrevi não era da Betsofa). Acredito que esse KYC da Betsofa precisa de um aprimoramento, para ter maior agilidade e aumentar aa opções de documentos aceitos de modo automático pra reduzir as análises manuais que são as que mais demoram.
Добре, вчера акаунтът ми е потвърден, тегля пари ЧРЕЗ крипто по отношение на времето за изплащане е 0-24 часа, но betsofa удължава всичко до максимум, сега ще чакам 18 часа 🙁
Ok yesterday my account is verified, i withdrawal money VIA crypto in terms time payout is 0-24 hours, but betsofa extends everything to the max now i will wait 18 hours 🙁
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.