НачалоФорумКазинаBetonic Casino - обща дискусия

Betonic Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 3 години от Anonymized223
|
20 056 преглеждания 76 отговора |
|
12 3 4
carsix79
преди 2 години

За съжаление, според моя опит това не е този вид лицензиращ орган, който наистина има за цел да помогне на играчите. Това е по-скоро лиценз, който казината могат да закупят, за да изглеждат по-официално. От друга страна, това не означава, че всички казина с този лиценз трябва да са лоши. Но това означава, че не можете да разчитате на факта, че казиното е лицензирано. Не значи нищо.

Автоматичен превод:
преди 2 години

здравей ..чета коментара и малко се притеснявам!! Вчера направих заявка за теглене!! Говоря с поддръжка на живо относно проверка на акаунта (знам, че когато теглите, трябва да потвърдите акаунта си в повечето казина), но съм информиран, че те не се нуждаят в момента!! Знам, че ще поискат документ, когато обработят тегленето ми..и това ще бъде дълъг процес ..и това е трик само за вас да похарчите печалбите си!!

Автоматичен превод:
Kokoska15
преди 2 години

Здравейте,

Мога да кажа, че репутацията не е толкова добра, сега ще внимавам.

Минали ли сте вече KYC (процеса на проверка) в Betonic в миналото? Също така варира в зависимост от опцията за плащане. Избрахте ли някаква криптовалута, може би? Може да е причината.

Както и да е, дръжте ни в течение и поддържайте връзка с казиното.



Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте!! Избирам теглене по банков път!! И вчера получих поддръжка на формата по пощата относно KYC проверка!! Изпращам всички документи, които поискаха!!! И сега чакам!! Статусът ми на теглене все още е в изчакване!!

Автоматичен превод:
Kokoska15
преди 2 години

Здравейте.

е, може би това беше просто лош отговор от персонала, това, което получихте по-рано.

Ако имате нужда от помощ с KYC, не се колебайте да попитате.

Дано да стане бързо и гладко.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Изпращам им ..моята шофьорска книжка..интернет сметка за проверка на адреса..и банково извлечение видим адрес iban и bic код!! Това е всичко, което питат..това е всичко, което изпращам!! Но не получих имейл за потвърждение, че акаунтът ми е потвърден!! Така че да видим какво ще стане..надявам се на най-доброто!!

Автоматичен превод:
Kokoska15
преди 2 години

Дайте малко време. Те няма да завършат проверката незабавно - това е процес.

И аз се надявам.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, знам!! По всякакъв начин ще ви държа в течение!! И ако може да задам частен въпрос!? Името ти звучи като от Балкан!? И аз съм от Балкана!! Ex YU!!😀

Автоматичен превод:
Kokoska15
преди 2 години

Добре благодаря. Надявам се, че няма да имате нужда от помощ все пак.

Лично - това е славянско име. Аз съм от Чехия.

Топли поздрави на Балкан! 😀

Автоматичен превод:
преди 2 години

Само актуализация..вчера ми изпратиха имейл, че им трябват допълнителни документи: селфи, държайки личната си карта пред лицето си!! Изпратете ги ..и все още чакате!! Тегленето все още предстои!! И няма потвърждение, че акаунтът ми е потвърден!!

Автоматичен превод:
Kokoska15
преди 2 години

Здравейте, моля, бъдете търпеливи и им изпратете всичко, което поискат. Знам, че е много досадно, но все пак е по-разумно да си сътрудничим.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да разбира се!! Вчера получих имейл, че акаунтът ми е потвърден!! И статусът на теглене се променя на обработка!! Сега чакам парите да дойдат!!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Просто актуализирай Радка..днес си получих парите..всичко мина добре!! Свършиха добра работа!!

Автоматичен превод:
Kokoska15
преди 2 години

Много харесваме този вид актуализация! 😀 Благодаря.

Понякога KYC отнема повече от обикновено или някои документи трябва да бъдат изпратени отново, но винаги е разумно да издържите, бих казал.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Отново имам проблем с Betonic. Имам чакащо теглене от 10 дни, което не е обработено. Последния път отне 10 дни, сега не знаем. Независимо от това, искам да отбележа нещо относно това казино: те не обработват тегления, те ги държат в очакване, така че играчът да се отегчи от чакането и да играе всичко отново. Само те печелят.

Автоматичен превод:
santonastasofabio
преди 1 година

Здравейте, вече видях вашата жалба, която някога сте имали срещу това казино, и тя беше разрешена. Ставаше въпрос за същия проблем, така че се надявам да се реши и този път.

Ние обаче даваме на казината 14 дни за разрешаване на теглене, така че ще отнеме известно време, докато нашият екип се намеси.

Освен това, какъв е мотивът за чакащото ви оттегляне? Казиното дало ли е някаква причина защо това е така?

Въпреки предишните проблеми, вие играхте тук отново и отново се натъкнахте на същия проблем. Ще останете ли тук, ако казиното реши ситуацията ви или ще предпочетете да намерите друго казино?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, добро утро, тегленето е извършено, благодарим ви отново за наличността.

Автоматичен превод:
santonastasofabio
преди 1 година

Страхотно!🙌✨

Благодаря ви за тази добра новина!

Не беше идеално гладко теглене, нали? 😀

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте

Играя с Betonic Casino от Унгария. Имах заявка за плащане на 13.11.2023 г. Сега е 24.11.2023 г. и плащането ми все още не е извършено. Онлайн чатът и електронната поща също идват със същите шаблонни текстове. Много ще ми е любопитно дали изобщо ще ги назначат🙁

Автоматичен превод:
nagybalazselisabeth
преди 1 година

здрасти Ако проверите нашия преглед , казиното не се справя много добре и всъщност някои играчи вече са имали забавени плащания.

Ако мога да попитам, вашият акаунт вече е потвърден? Имате ли идея какъв може да е проблема?

Разбира се, винаги можете да подадете жалба и нашият екип ще направи всичко възможно, за да ви помогне.

Ще чака вашия отговор.

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини