НачалоФорумКазинаBetonic Casino - обща дискусия

Betonic Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 3 години от Anonymized223
|
20 094 преглеждания 76 отговора |
|
1 2 34
преди 3 години

Да, бях посочил проблема с хазарта като моя мотивация. В тези случаи до кой орган трябва да се подаде жалба? Antilephone обработва оплаквания само по имейл, ако не се лъжа..

Автоматичен превод:
carsix79
преди 3 години

Тъй като те са лицензирани в Кюрасао, това е органът, с който можете да се свържете по този въпрос. Можете също да подадете жалба на нашия уебсайт, но съм сигурен, че вече го знаете.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Току що отворих жалбата тук. Но ако не е успешно, на кой имейл адрес трябва да бъде изпратена жалбата? complaints@gaminglicences.com?

Вярно е?

Автоматичен превод:
преди 3 години

Имам наистина добър опит с Energy Casino също като партньор. Те са моя акаунт и всички мои играчи, защото . Стойте от тези клоуни. Играх тази игра...много е интересна за игра. https://freerollsdb.com/poker-freerolls

Автоматичен превод:
carsix79
преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Те не са лицензирани Antilephone. Това е друга власт.

Автоматичен превод:
преди 2 години

След почти два месеца от Антифона ми отговориха. Трябваше да подам жалба с друг имейл адрес, за да получа отговор от тях, тъй като те продължаваха да ме игнорират.

Ами това беше техният отговор:

file

След този смущаващ отговор им изпратих имейла, който изпратих до Betonic, в който уточнявам, че причината за самоизключването е именно поради проблеми с хазарта и следователно тази декларация е невярна.

Въпреки това те отхвърлиха жалбата, без да ми посочат причина.

Исках да споделя този опит, за да ви накарам да разберете нивото на ненадеждност на антилефонския орган, който защитава казината им въпреки такъв сериозен проблем като самоизключване.

Предупредете играчите, които разчитат на лицензирани казина от Antilephone, че получават това третиране в случай на оплаквания.

Автоматичен превод:
carsix79
преди 2 години

Бихте ли споделили имейла, който изпратихте до казиното тук?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

filefilefile

Автоматичен превод:
преди 2 години

Прикачих екранни снимки на транзакциите, предмет на жалба, личните данни и имейл адреса, въведени в новия отворен акаунт, които бяха идентични на затворения поради самоизключване и имейла на Betonic, който потвърди закриването на първия акаунт поради постоянно самоизключване. По принцип всичко, което ви изпратих в жалбата, отворих тук в Casino guru.

Изправени пред доказателствата на всички доказателства, те отхвърлиха жалбата.

file

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
carsix79
преди 2 години

Здравейте и благодаря, но бихме искали да видим имейла, в който информирате казиното за вашия проблем с хазарта. Този, който изпратихте в казиното на първо място.

Можете ли да направите това, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Съжалявам, че мислех, че чета авторитет, а не казино. Ето имейла за самоизключване, изпратен до казиното Bellona на 29 ноември 2021 г.

Бях много ядосан, защото преди този имейл изпратих поне още четири в рамките на една седмица и всички те бяха игнорирани, което ме караше да губя повече пари.

filefilefile

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
carsix79
преди 2 години

Здравейте и много ви благодаря.

Като цяло самоизключването трябва да работи много по-ефективно и гладко, за да защити играчите. Ще се консултирам с тези печатни екрани с Google преводач - не съм запознат с италианския език, опасявам се.



Автоматичен превод:
преди 2 години

Съжалявам, че мислех, че чета авторитет, а не казино. Ето имейла за самоизключване, изпратен до казиното Bellona на 29 ноември 2021 г.

Бях много ядосан, защото преди този имейл изпратих поне още четири в рамките на една седмица и всички те бяха игнорирани, което ме караше да губя повече пари.

filefilefile

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей отново,

бихте ли ми препратили този оригинален имейл (radka@casino.guru), моля? Ще ми помогне много с превода.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Препратих ви всичко по имейл. Вижте последните две, защото на първия има само екранни снимки.

Автоматичен превод:
carsix79
преди 2 години

Благодаря ви за всичките ви имейли.

Трябва да кажа, че бяхте много груби в начина, по който ги информирахте за проблема си с хазарта. Просто казвам очевидното. Това, което изглежда интересно тук, е, че дори аз останах с впечатлението, че така или иначе ще играете в казино Sisters. Така че изпратихте имейл, в който обобщихте какво сте загубили и ги информирахте за проблема си с хазарта. Съжалявам, но звучи като извинение предварително. От друга страна, бих искал също да кажа, че лицензиращият орган някак си е пренебрегнал частта за вашия проблем с хазарта. От моя гледна точка беше силно и ясно.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Фактът, че той беше груб, защото, както казах, бях ядосан и ядосан, защото те продължиха да игнорират молбите ми за самоизключване преди това. Всъщност преди това искане бях изпратил други искания за самоизключване, всички игнорирани, което ме накара да загубя още 1000 евро. Следователно последното изречение на моя имейл означаваше, че ако те продължат да не прилагат самоизключването на Betonic, ще поискам възстановяване на сумата за последващи депозити в това казино. Така че не разбирам какво искаш да кажеш с това, че звучи като извинение предварително.

Въпреки това на следващия ден най-накрая получих самоизключването, но след по-малко от месец ми позволиха да отворя нова сметка за игра в казиното-сестра Thrillsy, от която загубих 1750 евро, които бяха предмет на жалбата.

Независимо от грубите думи, властта трябваше да вземе решение въз основа на фактите, които са ясни и действително демонстрират недобросъвестността на казиното, което обяви невярното.

Чувството ми е, че има ясна защита на тези казина от Антилефонския орган. Фактът, че те отговориха на жалбата ми само след като използвах друг имейл адрес, за да се свържа с тях, също доказва това. И начинът, по който след това отговориха, беше повърхностен и прибързан, сякаш решението вече беше взето независимо.

Ако говорим за груби начини, тогава ви предизвиквам да се свържете с тяхната поддръжка за чат, за да видите как техните оператори реагират на проблемите. Те са арогантни и ви дразнят, като измислят отговори, за да ви накарат да млъкнете и да сте добри и да ви доведат до яд. Никога не бих използвал такъв език, ако не бях получил срамно отношение от тях.

Факт е, че жалбата ми беше легитимна и властите все пак доказаха, че казиното е правилно.


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
carsix79
преди 2 години

Здравейте,

Виждам, че историята на този проблем е доста сложна - мога да разсъждавам само върху фрагменти, които ми изпратихте, така че за вас отговорът ми може да звучи извън контекста. И вероятно е така.

Ако персоналът се отнася лошо към играчите, като е неучтив или по-лошо, игнорира сериозни искания, няма да защитавам подобно поведение, разбира се.

Какво може да се каже за антилефонската власт въз основа на присъдата му за бързане? Нищо положително със сигурност...



Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Не намирам историята на този проблем за сложна. Казино не е спазило активно постоянно самоизключване за проблеми с хазарта и органът не приема жалбата. Виждам го много просто: органът има интерес да не се противопоставя на казината, на които е издал лиценза, дори при очевидни отговорности. Причината може да е корупция или икономически интереси, свързани с лицензите, от които властите печелят. В този контекст лицензираните казина от Antilephone винаги ще се разминат без страх от оплаквания.

Много бих искал да знам дали има играч, който е успял да получи положителен резултат от жалба, подадена до този орган. Не мисля така..

Автоматичен превод:
carsix79
преди 2 години

Здравейте,

частта с органа на Антилефона е доста ясна за съжаление. Имах предвид вашата история с тези казина и всички имейли и разговори в чат.

Сигурен съм, че тук във форума можете да намерите много отрицателни отзиви към този авторитет, но не мога да си спомня само една положителна.

Само пример: https://casino.guru/forum/complaints-discussion/communication-with-antillephone-nv-8048---jaz




Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини