Фактът, че той беше груб, защото, както казах, бях ядосан и ядосан, защото те продължиха да игнорират молбите ми за самоизключване преди това. Всъщност преди това искане бях изпратил други искания за самоизключване, всички игнорирани, което ме накара да загубя още 1000 евро. Следователно последното изречение на моя имейл означаваше, че ако те продължат да не прилагат самоизключването на Betonic, ще поискам възстановяване на сумата за последващи депозити в това казино. Така че не разбирам какво искаш да кажеш с това, че звучи като извинение предварително.
Въпреки това на следващия ден най-накрая получих самоизключването, но след по-малко от месец ми позволиха да отворя нова сметка за игра в казиното-сестра Thrillsy, от която загубих 1750 евро, които бяха предмет на жалбата.
Независимо от грубите думи, властта трябваше да вземе решение въз основа на фактите, които са ясни и действително демонстрират недобросъвестността на казиното, което обяви невярното.
Чувството ми е, че има ясна защита на тези казина от Антилефонския орган. Фактът, че те отговориха на жалбата ми само след като използвах друг имейл адрес, за да се свържа с тях, също доказва това. И начинът, по който след това отговориха, беше повърхностен и прибързан, сякаш решението вече беше взето независимо.
Ако говорим за груби начини, тогава ви предизвиквам да се свържете с тяхната поддръжка за чат, за да видите как техните оператори реагират на проблемите. Те са арогантни и ви дразнят, като измислят отговори, за да ви накарат да млъкнете и да сте добри и да ви доведат до яд. Никога не бих използвал такъв език, ако не бях получил срамно отношение от тях.
Факт е, че жалбата ми беше легитимна и властите все пак доказаха, че казиното е правилно.
The fact that he was rude is because as I said I was angry and exasperated because they kept ignoring my requests for self-exclusion prior to this one. In fact, before that request I had sent other requests for self-exclusion, all ignored, making me lose another 1000 euros. Therefore the final sentence of my email meant that if they continued to not apply the self-exclusion on Betonic I would ask for a refund on subsequent deposits at that casino. So I don't understand what you mean by saying it sounds like an excuse upfront.
However, the next day I finally had the self-exclusion but after less than a month they allowed me to open a new game account on the sister casino Thrillsy on which I lost the 1750 euro which was the subject of the complaint.
Regardless of the rude words, the authority had to decide on the basis of the facts which are clear and indeed demonstrate the bad faith of the casino that declared the false.
My feeling is that there is clear protection of these casinos by the Antillephone authority. The fact that they only responded to my complaint after I used another email address to get in touch with them also proves this. And the way in which they then replied was superficial and hasty as if the decision had already been made regardless.
If we talk about rude ways then I challenge you to contact their chat support to see how their operators respond to the issues. They are arrogant and tease you by inventing answers to just make you shut up and good and lead you to exasperation. I would never have used such language if I had not received shameful treatment from them.
The fact is that my complaint was legitimate and the authorities nevertheless proved the casino right.
Il fatto che sia stato scortese è perché come ho già detto ero arrabbiato ed esasperato perché continuavano ad ignorare le mie richieste di autoesclusione precedenti a questa. Infatti prima di quella richiesta avevo inviato altre richieste di autoesclusione, tutte ignorate, facendomi perdere altri 1000 euro. Perciò la frase finale della mia mail significava che se continuavano a non applicare l'autoesclusione su Betonic avrei chiesto il rimborso sui depositi successivi in quel casinò. Perciò non capisco cosa intendi nel dire che suona come una scusa in anticipo.
Comunque il giorno dopo ho avuto finalmente l'autoesclusione ma dopo neanche un mese mi hanno consentito l'apertura di un nuovo conto gioco sul casinò gemello Thrillsy su cui ho perso i 1750 euro oggetto di reclamo.
A prescindere dalle parole scortesi l'autorità doveva decidere in base ai fatti che sono chiari e anzi dimostrano la malafede del casinò che ha dichiarato il falso.
La mia sensazione è che ci sia una chiara protezione di questi casinò da parte dell'autorità Antillephone. Anche il fatto che abbiano risposto al mio reclamo solo dopo che ho utilizzato un altro indirizzo mail per mettermi in contatto con loro lo dimostra. E il modo in cui poi hanno risposto è stato superficiale e sbrigativo come se la decisione fosse stata già presa a prescindere.
Se parliamo poi di modi scortesi vi sfido a contattatare il loro supporto chat per vedere come rispondono i loro operatori alle problematiche. Sono arroganti e ti prendono in giro inventandosi risposte per farti solo stare zitto e buono portandoti all'esasperazione. Non avrei mai usato un linguaggio simile se non avessi avuto un trattamento vergognoso da parte loro.
Sta di fatto che il mio reclamo era legittimo e l'autorità nonostante questo ha dato ragione al casinò.
Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод: