ФорумКазинаBetonic Casino - обща дискусия

Betonic Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от Anonymized223
|
16769 преглеждания 76 отговора |
|
1...3 4
Добавете пост
преди 10 месеца

Здравейте

Играя с Betonic Casino от Унгария. Имах заявка за плащане на 13.11.2023 г. Сега е 24.11.2023 г. и плащането ми все още не е извършено. Онлайн чатът и електронната поща също идват със същите шаблонни текстове. Много ще ми е любопитно дали изобщо ще ги назначат🙁

Автоматичен превод:
nagybalazselisabeth
преди 10 месеца

здрасти Ако проверите нашия преглед , казиното не се справя много добре и всъщност някои играчи вече са имали забавени плащания.

Ако мога да попитам, вашият акаунт вече е потвърден? Имате ли идея какъв може да е проблема?

Разбира се, винаги можете да подадете жалба и нашият екип ще направи всичко възможно, за да ви помогне.

Ще чака вашия отговор.

Автоматичен превод:
Romi
преди 10 месеца

Благодаря ви за отговора, да, вече писах на всички съществуващи имейл адреси за тях, но отговорът винаги е, че има много искания за плащане, но те ускоряват процеса. Подадох документите за сметката си, но те още се проверяват.

Автоматичен превод:
nagybalazselisabeth
преди 9 месеца

Въпреки горчивия вкус, бих казал, че това е поне разумно обяснение.

Всъщност има смисъл... Има по-малко време да финализирате KYC и да продължите с тегленето, след като на казиното липсва работна ръка 🙁.

Предлагам да му дам до 14 пълни дни, за да го ускоря повече, отколкото бих обмислил подаването на безплатна жалба. Между другото, запознати ли сте с нашия Център за разрешаване на жалби?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

За съжаление не го познавам. Но отхвърлиха искането ми за плащане. filefile споменаха това, но не е вярно

Автоматичен превод:
nagybalazselisabeth
преди 9 месеца

Здравейте. Правилно ли разбирам, че сте играли с бонус и сега казиното казва, че сте нарушили Правилата и условията на този бонус, нали? Наясно ли сте, че го правите?

Както Радка спомена по-горе, имаме страхотен екип в нашия Център за разглеждане на жалби. Ако искате, можете да намерите цялата полезна информация как да подадете жалба в това ръководство.

Винаги, когато решите да го направите, просто използвайте тази връзка и, разбира се, не се колебайте да задавате въпроси.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте казино Джери, надявам се, че сте добре. Имам жалба, която искам да подам на този сайт. Направих залог на спорт и последният ми залог спечели и подписващият казва, че залогът ми е губещ и видях резултата от мач на всички сайтове, които видях, че последният ми залог е спечелил и подписващият казва, че вашият залог е губещ.

Автоматичен превод:
abdo1234s
преди 6 месеца

Здравейте, пишете под casino Betonic и споменавате някакъв Джери, бихте ли показали какво е това, защото единственото, което намерих тук, е това - Slotjerry casino .

Що се отнася до вашия проблем, трябва да ви разочаровам, но ние в Casino Guru не се занимаваме със спортни залагания, защото нямаме експертите или прозрението, за да оценим подобни случаи.

Така че ще се опитам да ви помогна колкото е възможно повече, като споделя някои страници, където можете да подадете жалба и се надявам те да ви помогнат.

Можете да ги намерите тук:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Ако получите резултат или отговор, не се колебайте да ни уведомите дали сте успели да разрешите проблема.

Желая ти късмет. ☘️

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Много негативно! Играх със собствени пари, без бонус промоции. Исках да изплатя печалбите си, получавах фалшива надежда и сега чакам повече от 7 дни за плащането

Автоматичен превод:
vladan4053
преди 5 месеца

Здравейте, даваме на казината 14 дни, за да направят теглене.

Въпреки това, въз основа на индекса на безопасност, бих казал, че не беше най-добрият избор.

Мога ли да попитам дали вашият случай също е свързан със спортни залагания или не? Имате ли потвърдена казино сметка?

Както и да е, видях, че сте успели да подадете жалба , така че когато изтекат 14-те дни, нашият екип ще се опита да ви помогне.

Ако сте имали някаква актуализация, уведомете ни.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Благодаря ти.

Използвах изключително спортни залагания. Акаунтът е потвърден. Ще ви информирам, ако плащането се случи междувременно


Благодаря ти

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
vladan4053
преди 5 месеца

Акаунтът е потвърден.

Автоматичен превод:
vladan4053
преди 5 месеца

Благодарим ви за актуализацията, продължавайте да публикувате новини относно този проблем и се надяваме, че нашият екип за оплаквания ще може да ви помогне.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Това казино, както и Thrillsy, нямат бонуси за бразилски играчи и поддържат страницата с бонуси активирана, за да измамят играчите, сякаш ще ги получат, когато направят първия депозит или дори други. Това трябва да се докладва, защото мамят играчи с фалшиви обещания за бразилци!!!

Автоматичен превод:
rafaelsanchesdepieri
преди 1 месец

О, как го разбра. По този начин искахте да вземете бонуса и не можахте, защото сте от Бразилия? Знам, че понякога се случва, че е заради „административно решение", което не е непременно същото, така че може би бих искал да чуя причината, поради която не можете да ги имате.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Създадох своя акаунт, направих първия си депозит и открих, че те не предоставят бонуси за моя регион (Бразилия). Любопитно е, че бонус страницата изглежда активна за моя португалски език. Подвеждаща реклама, за която вече говорих в чата на живо и ми казаха, че ще я коригират няколко пъти, но не са. Те искат да привлекат нови играчи, но не успяват.

Искат да привлекат нови играчи и не спазват обещанията си.

Автоматичен превод:
rafaelsanchesdepieri
преди 1 месец

Е, това да го оправят, щом самите са признали, че е грешка. Не виждам проблем португалецът да каже нещо за бонусите, защото не само Бразилия говори по този начин. Но ако някъде не кажат, че няма бонуси за бразилските играчи, тогава не трябва да ги привличат.

Както и да е, не се ли опита да провериш условията предварително, за да видиш дали можеш да намериш нещо там?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Точно така, трябва да го оправят, но не го правят. Да, прочетох правилата и условията и няма нищо относно ограниченията на държавата, накратко, казиното ми изглежда злонамерено или няма достатъчно персонал, за да работи според зададените стандарти.


Бихте ли ми помогнали да закрия акаунта си в Betonic и Thrillsy? Вече ги попитах в чата на живо и по имейл, но те никога не отговарят, не се интересуват или нямат подходяща поддръжка.

Автоматичен превод:
rafaelsanchesdepieri
преди 4 седмици

Разбира се, ако не ви бъде разрешено или казиното ви игнорира, можете да подадете жалба и в двете казина и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Мислиш ли, че ще го направиш?

Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още