преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betonic Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, регистрирах се в тях миналата седмица, спечелих и сега са необходими четири дни досега, за да опитам да получа проверка, изненада изненада.
Някой друг имал ли е проблеми с проверката и изплащането с това казино?
Hello, I signed up to these last week, had a win and now its taking four days so far to try get verified, surprise surprise.
Has anyone else had any issues getting verified and paid out with this casino?
Това беше подредено, отне четири дни, но в крайна сметка стигна до там.
This has been sorted, took four days but got there eventually.
Това казино не приема виза, нетелер или каквото и да било за правене на депозити и това ми се случва в много казина.
Прекарвам часове и часове в регистрация в различни казина и се оказва, че не можете да депозирате с нито един от методите, споменати от Гуру. невероятен
При теглене също се случва същото, допускат само крипто
This casino does not accept a visa, a neteller or anything to make deposits and this is happening to me in a lot of casinos.
I spend hours and hours registering at various casinos and it turns out that you cannot deposit with any of the methods mentioned by Guru. incredible
With withdrawal it also happens the same, they only admit crypto
Este casino no admite ni visa, ni neteller ni nada para hacer depositos y esto me esta pasando en un monton de casinos.
Me pego horas y horas registrandome en varios casinos y resulta que no se puede depositar con ningun metodo de los que menciona Guru. increible
Con retiro tambien pasa igual , solo admiten crypto
О, съжалявам да го чуя.
Може ли да ми изпратите казина, които сте открили проблеми с различни опции за плащане, моля? Имейлът е: radka@casino.guru
Бих искал да го предам на подходящи лица.
Благодаря ти.
Oh, I am sorry to hear that.
Could send me casinos you've dected probems with different payment options, please? Email is: radka@casino.guru
I would like to forward it to proper persons.
Thank you.
Два коментара за това казино, за които също бих искал да подам жалба.
Преди няколко месеца получих, след изпитание от неуспешни опити, постоянното самоизключване в сестринското казино Slot10, управлявано от същата компания Bellona NV, която управлява казино Betonic. Бях поискал самоизключване за многобройните измамни практики, на които съм бил жертва.
Преди няколко дни се регистрирах в казино Betonic, без да знаех, че първоначално е част от същата компания като Slot10. Въпреки самоизключването в сила на slot10, те ме упълномощиха да отворя нова сметка за игра в това казино.
Направих два депозита от 500 евро с автоматично активиране на бонуса за добре дошли при първите депозити. Първият депозит загубих, докато с втория успях да получа 2800 евро печалби. Исках да тегля, но не можах да тегля, защото имах активиран бонус за депозит. След това решавам да отменя бонуса, чието преобръщане беше непостижимо и се озовавам с удивление и много гняв всички печалби, получени от реалния баланс, нулиран. Вие ми кажете как работят тези казина. Със сигурност компанията е замесена в някаква система за пране на пари, защото с тези политики те са сигурни само да избягат от играчите, които страдат от тези грешки.
Стойте далеч от всички казина, управлявани от Bellona n. V.
Two comments on this casino that I would also like to open a complaint about.
A few months ago I got, after an ordeal of unsuccessful attempts, the permanent self-exclusion on the sister casino Slot10 managed by the same company Bellona NV that manages Betonic casino. I had asked for self-exclusion for the numerous fraudulent practices of which I have been a victim.
A few days ago I signed up to Betonic casino not knowing initially it was part of the same company as Slot10. Despite the self-exclusion in force on slot10 they authorized me to open a new game account at this casino.
I made two deposits of 500 euros with the automatic activation of the welcome bonus on the first deposits. The first deposit lost while with the second I was able to get 2800 euros in winnings. I wanted to cash out but couldn't cash out because I had the deposit bonus activated. I then decide to cancel the bonus whose rollover was unattainable and I find myself with amazement and a lot of anger all the winnings obtained from the real balance reset to zero. You tell me how these casinos operate. Certainly the company is involved in some system of money laundering because with these policies they are sure only to escape the players who suffer these wrongs.
Stay away from all casinos run by Bellona n. V.
Due osservazioni su questo casinò su cui vorrei anche aprire un reclamo.
Pochi mesi fa ho ottenuto, dopo un calvario di inutili tentativi, l'autoesclusione permanente sul casinò gemello Slot10 gestito dalla stessa società Bellona N. V. che gestisce Betonic casinò. Avevo chiesto l'autoesclusione per le numerose pratiche truffaldine di cui sono stato vittima.
Pochi giorni fa mi sono iscritto al casinò Betonic non sapendo inizialmente facesse parte della stessa società di Slot10. Nonostante l'autoesclusione in vigore su slot10 mi hanno autorizzato l'apertura di un nuovo conto gioco su questo casinò.
Ho versato due depositi da 500 euro con l'attivazione automatica dei bonus di benvenuto sui primi depositi. Il primo deposito perso mentre col secondo ero riuscito ad ottenere 2800 euro di vincite. Volevo passare all'incasso ma non potevo incassare le vincite perché avevo attivo il bonus sul deposito. Decido quindi di annullare il bonus il cui rollover era irraggiungibile e mi ritrovo con stupore e molta rabbia tutte le vincite ottenute dal saldo reale azzerate. Ditemi voi come fanno ad operare questi casinò. Certamente la società è coinvolta in qualche sistema di riciclaggio di denaro sporco perché con queste politiche di sicuro fanno solo scappare i giocatori che subiscono questi torti.
State lontani da tutti i casinò gestiti dai truffatori di Bellona n. V.
Много е важно да знаете конкретните бонуси. Някои бонус условия казват, че всички печалби се анулират, в случай че анулирате бонуса, преди да е изпълнено изискването за залагане. Това може да е така.
It's very important to know the specific bonuses. Some bonus terms and conditions say that any winnings are voided in case you cancel the bonus before the wagering requirement is complete. This might be the case.
Това е точно така. И тъй като намирам, че е доста несправедливо към играча, препоръчвам да избягвате това казино и всички сестри казина, управлявани от Bellona NV.
Освен това, което е още по-сериозно, те не прилагат самоизключването, което многократно съм искал по имейл 6 пъти в рамките на една седмица. Моят акаунт все още е отворен и не отговарят на исканията ми. Така че опитайте да ревизирате рейтинга на това казино надолу, за да го сравните със сестринското му казино slot10
This is precisely the case. And as I find it quite unfair to the player, I recommend avoiding this casino and all the sister casinos operated by Bellona NV.
Moreover, what is even more serious, they do not apply the self-exclusion that I have repeatedly requested via email 6 times in the space of a week. My account is still open and they don't respond to my requests. So try to revise this casino's rating down to par with its sister casino slot10
È proprio questo il caso. E siccome lo trovo un sistema alquanto ingiusto verso il giocatore consiglio di evitare questo casinò e tutti i casinò gemelli gestiti da Bellona N. V.
Inoltre cosa ancora più grave non applicano l'autoesclusione che ho ripetutamente richiesto via mail 6 volte nell'arco di una settimana. Il mio conto è ancora aperto e non rispondono alle mie richieste. Quindi cercate di rivedere al ribasso la valutazione di questo casinò al pari del casinò gemello slot10
Ако им кажете в имейла, че имате проблеми с хазарта, те трябва да закрият акаунта ви в разумен срок. Ако не си проблемен комарджия, те така или иначе трябва да го затворят, но случаят е различен.
If you told them in the email that you have gambling issues, they should close your account within a reasonable time. If you're not a problem gambler, they should close it anyway, but it's a different case.
Това е имейлът, който получих след седмия 5-годишен имейл с искане за самоизключване относно тяхното казино за проблеми с хазарта. Забележете какво пишат в края. Bellona NV е престъпна компания и трябва да бъде лишена от възможността да управлява всички свои казина под десетки различни имена, но всички с една и съща престъпна политика.
Юрген (...)
30 ноември 2021 г., 11:27 EET
Уважаеми Марко,
Това е имейл за потвърждение относно вашата заявка за самоизключване.
Можем да потвърдим, че вашият акаунт е забранен и ще остане забранен за неопределено време или за периода, посочен от вас, когато се свържете с нас.
Силно препоръчваме, ако имате акаунти при други оператори, да се свържете незабавно с тях и също да се самоизключите с тях.
Правим всичко възможно, за да открием и предотвратим отварянето на следващи сметки на клиенти по време на периода на самоизключване. Поради тази причина ви молим да се свържете с нас в случай на промени в личните ви данни.
В случай, че клиент заобиколи нашите системи, за да избегне разкриването, ние няма да носим отговорност за последващи решения за игри и вашите депозити и всички понесени печалби или загуби ще останат.
Има редица професионални и поверителни организации, които предоставят подкрепа и помощ на хора, които развиват проблем с хазарта и ние съветваме играчите да се свържат с организация за самопомощ за допълнителна помощ.
Анонимни играчи
http://www.gamblersanonymous.org/ga/
Хазартна терапия
https://www.gamblingtherapy.org/en
Ако трябва да преразгледате решението си и да решите да отворите отново акаунта си, моля, свържете се с нашия екип за поддръжка на клиенти, който може да ви помогне с всяко вземане на решение.
Искрено Ваш,
Юрген | Поддръжка на клиенти
This is the email I received after the seventh 5 year self-exclusion request email about their casino for gambling problems. Notice what they write at the end. Bellona NV is a criminal company and should be deprived of the ability to operate all of their casinos under dozens of different names but all with the same criminal policy.
Jürgen (...)
30 Nov 2021, 11:27 EET
Dear Marco,
This is a confirmation email regarding your self-exclusion request.
We can confirm that your account has been banned and will remain banned indefinitely or for the period indicated by you when you contact us.
We strongly recommend that if you have accounts with other operators that you contact them immediately and also self-exclude with them.
We do our best to detect and prevent clients from opening subsequent accounts during the self-exclusion period. For this reason we ask you to contact us in case of changes to your personal information.
In the event that a customer bypasses our systems to avoid detection, we will not be held responsible for subsequent gaming decisions and your deposits and any winnings or losses incurred will remain.
There are a number of professional and confidential organizations that provide support and assistance to people who develop a gambling problem and we advise players to contact a self-help organization for further help.
Anonymous players
http://www.gamblersanonymous.org/ga/
Gambling therapy
https://www.gamblingtherapy.org/en
Should you need to reconsider your decision and decide to reopen your account, please contact our customer support team who can help you with any decision making.
Yours sincerely,
Jürgen | Customer Support
Questa è la mail che ho ricevuto dopo la settima mail di richiesta di autoesclusione per 5 anni sui loro casinò per problemi col gioco d'azzardo. Notate bene cosa scrivono alla fine. Bellona N. V. è una società criminale e dovrebbe essere tolta la possibilità di operare a tutti i loro casinò con decine di nomi diversi ma tutti con la stessa politica criminale.
Jürgen (...)
30 nov 2021, 11:27 EET
Gentile Marco,
Questa è un'e-mail di conferma in merito alla tua richiesta di autoesclusione.
Possiamo confermare che l'account è stato escluso e rimarrà tale a tempo indeterminato o per il periodo da te indicato quando ci contatti.
Consigliamo vivamente che se hai account con altri operatori di contattarli immediatamente e anche di autoescluderti con loro.
Facciamo del nostro meglio per rilevare e impedire ai clienti di aprire conti successivi durante il periodo di autoesclusione. Per questo motivo ti chiediamo di contattarci in caso di modifiche alle tue informazioni personali.
Nel caso in cui un cliente aggiri i nostri sistemi per evitare il rilevamento, non saremo ritenuti responsabili per le successive decisioni di gioco e i tuoi depositi e le eventuali vincite o perdite subite rimarranno.
Esistono numerose organizzazioni professionali e riservate che forniscono supporto e assistenza alle persone che sviluppano un problema con il gioco d'azzardo e consigliamo ai giocatori di contattare un'organizzazione di auto-aiuto per ulteriore aiuto.
Giocatori anonimi
http://www.gamblersanonymous.org/ga/
Terapia del gioco d'azzardo
https://www.gamblingtherapy.org/en
Se dovessi riconsiderare la tua decisione e decidere di riaprire l'account, contatta il nostro team di assistenza clienti che può aiutarti con qualsiasi processo decisionale.
Cordiali saluti,
Jürgen | Customer Support
Какво не е наред с имейла, който са ви изпратили?
What's wrong about the email they sent to you?
Извинете, не прочетохте ли последното изречение на имейла?
„Ако трябва да преразгледате решението си и да решите да отворите отново акаунта си, моля, свържете се с нашия екип за поддръжка на клиенти, който може да ви помогне с всяко вземане на решение."
Един иска самоизключване и те ви позволяват да отворите отново акаунта си по всяко време, само като се свържете с тях. Ако това е нормално за вас, значи сме в много лошо състояние.
Sorry, didn't you read the last sentence of the email?
"If you need to reconsider your decision and decide to reopen your account, please contact our customer support team who can help you with any decision making."
One asks for self-exclusion and they allow you to reopen your account at any time just by contacting them. If this is normal for you then we are in really bad shape.
Scusa non hai letto l'ultima frase della mail?
"Se dovessi riconsiderare la tua decisione e decidere di riaprire l'account, contatta il nostro team di assistenza clienti che può aiutarti con qualsiasi processo decisionale."
Uno chiede l'autoesclusione e loro ti consentono di riaprire il conto in qualsiasi momento semplicemente contattandoli. Se per voi è normale così allora siamo proprio messi male.
Определено би било погрешно, ако просто ви позволят да го отворите отново, тъй като сте им казали специално за проблема си с хазарта.
Знам, че звучи така, сякаш ще го отворят веднага, но не е 100%. Ако се опитате да направите това в добро казино и се свържете с тях, те ще ви информират, че тъй като сте споменали проблемите с хазарта, е невъзможно да отворите отново акаунта и те трябва да предоставят връзки към съответните институции, които биха могли да ви помогнат с вашите проблеми с хазарта. Това правят добрите казина.
It would definitely be wrong if they just let you to reopen it since you specifically told them about your gambling problem.
I know it sounds like they would reopen it immediately, but it's not 100%. If you tried to do this in a good casino and contacted them, they'd inform you that since you mentioned the gambling issues, it's impossible to reopen the account and they should provide links to relevant institutions that could help you with your gambling issues. That's what good casinos do.
Е, но всъщност това не е добро казино като всички управлявани от Bellona. Всъщност преди месеци на slot10 имах същия проблем и ми позволиха да отворя отново акаунта, като просто вляза. В този случай бях поискал постоянно самоизключване поне десет пъти за цял месец, преди да го затворят завинаги.
Така че съвет към всички. Стойте настрана и не разчитайте на положителната оценка, дадена от казино гурута.
Eh but in fact this is not a good casino like all those managed by Bellona. In fact months ago on slot10 I had the same problem and they let me reopen the account by simply logging in. In that case I had asked for permanent self-exclusion at least ten times for a full month before they closed it for good.
So a tip to everyone. Stay away and don't rely on the positive rating given by casino gurus.
Eh ma infatti questo non è un buon casinò come tutti quelli gestiti da Bellona. Infatti mesi fa sul slot10 ho avuto lo stesso problema e mi lasciavano riaprire il conto facendo semplicemente login. In quel caso avevo chiesto autoesclusione permanente almeno dieci volte per un mese intero prima che me lo chiudessero definitivamente.
Quindi un consiglio a tutti. Statene lontani e non fate affidamento al rating positivo dato da casinò guru.
Не бих казал, че казиното има положителна оценка. Означено е като ново казино, което означава, че все още нямаме много информация за тях. Освен това не получихме нито една обоснована и затворена жалба срещу тях, така че наистина нямаше причина да им даваме лоша оценка.
Ще видим как ще се развие репутацията. Срещу тях вече има 2 открити жалби.
I wouldn't say the casino has a positive rating. It's marked as a fresh casino meaning that we don't have much information about them yet. We also didn't get a single justified and closed complaints against them so there was really no reason to give them poor rating.
We'll see how the reputation is going to develop. There are already 2 open complaints against them.
Едно от най-лошите казина, които намерих тук и в крайна сметка спечелих и те продължават да измислят извинения да не плащат и няма да отговорят на нито един от имейлите ми
One of the worst acasinos i found it here and ended up winning and they keep coming up with excuses not to pay out and wont answer any of my emails
В случай на искане за самоизключване за 5 години във всички казина, управлявани от Bellona NV, които искат това казино, могат ли да открият игрови сметки в други сестри казина, като например Thrillsy casino?
In case of a request for self-exclusion for 5 years on all casinos managed by Bellona NV requesting this casino, can they open game accounts at other sister casinos such as Thrillsy casino?
In caso di richiesta di autoesclusione per 5 anni su tutti i casinò gestiti da Bellona N.V. richiesta a questo casinò possono aprire conti gioco su altri casinò gemelli tipo Thrillsy casinò?
Мисля, че е важно и каква беше причината за самоизключването. Ако играчът реши да го затвори заради проблеми с хазарта, тогава те не трябва да му позволяват да играе в сестри казина.
I think it's also important what was the reason for self-exclusion. It the player decides to close it for gambling issues, then they shouldn't allow him to play in sister casinos.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.