ФорумКазинаBetonic Casino - обща дискусия

Betonic Casino - обща дискусия

преди 3 години от Anonymized223
|
18712 преглеждания 76 отговора |
|
1 2...4
Добавете пост
преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betonic Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 години

Здравейте, регистрирах се в тях миналата седмица, спечелих и сега са необходими четири дни досега, за да опитам да получа проверка, изненада изненада.

Някой друг имал ли е проблеми с проверката и изплащането с това казино?

Автоматичен превод:
Anonymized223
преди 3 години

Това беше подредено, отне четири дни, но в крайна сметка стигна до там.

Автоматичен превод:
Anonymized223
преди 3 години

Здравейте, хубаво е да знам. Благодаря ви 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 години

Това казино не приема виза, нетелер или каквото и да било за правене на депозити и това ми се случва в много казина.

Прекарвам часове и часове в регистрация в различни казина и се оказва, че не можете да депозирате с нито един от методите, споменати от Гуру. невероятен

При теглене също се случва същото, допускат само крипто

Автоматичен превод:
canaberto
преди 3 години

О, съжалявам да го чуя.

Може ли да ми изпратите казина, които сте открили проблеми с различни опции за плащане, моля? Имейлът е: radka@casino.guru

Бих искал да го предам на подходящи лица.

Благодаря ти.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Два коментара за това казино, за които също бих искал да подам жалба.

Преди няколко месеца получих, след изпитание от неуспешни опити, постоянното самоизключване в сестринското казино Slot10, управлявано от същата компания Bellona NV, която управлява казино Betonic. Бях поискал самоизключване за многобройните измамни практики, на които съм бил жертва.

Преди няколко дни се регистрирах в казино Betonic, без да знаех, че първоначално е част от същата компания като Slot10. Въпреки самоизключването в сила на slot10, те ме упълномощиха да отворя нова сметка за игра в това казино.

Направих два депозита от 500 евро с автоматично активиране на бонуса за добре дошли при първите депозити. Първият депозит загубих, докато с втория успях да получа 2800 евро печалби. Исках да тегля, но не можах да тегля, защото имах активиран бонус за депозит. След това решавам да отменя бонуса, чието преобръщане беше непостижимо и се озовавам с удивление и много гняв всички печалби, получени от реалния баланс, нулиран. Вие ми кажете как работят тези казина. Със сигурност компанията е замесена в някаква система за пране на пари, защото с тези политики те са сигурни само да избягат от играчите, които страдат от тези грешки.

Стойте далеч от всички казина, управлявани от Bellona n. V.

Автоматичен превод:
carsix79
преди 2 години

Много е важно да знаете конкретните бонуси. Някои бонус условия казват, че всички печалби се анулират, в случай че анулирате бонуса, преди да е изпълнено изискването за залагане. Това може да е така.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Това е точно така. И тъй като намирам, че е доста несправедливо към играча, препоръчвам да избягвате това казино и всички сестри казина, управлявани от Bellona NV.

Освен това, което е още по-сериозно, те не прилагат самоизключването, което многократно съм искал по имейл 6 пъти в рамките на една седмица. Моят акаунт все още е отворен и не отговарят на исканията ми. Така че опитайте да ревизирате рейтинга на това казино надолу, за да го сравните със сестринското му казино slot10

Автоматичен превод:
carsix79
преди 2 години

Ако им кажете в имейла, че имате проблеми с хазарта, те трябва да закрият акаунта ви в разумен срок. Ако не си проблемен комарджия, те така или иначе трябва да го затворят, но случаят е различен.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Това е имейлът, който получих след седмия 5-годишен имейл с искане за самоизключване относно тяхното казино за проблеми с хазарта. Забележете какво пишат в края. Bellona NV е престъпна компания и трябва да бъде лишена от възможността да управлява всички свои казина под десетки различни имена, но всички с една и съща престъпна политика.

Юрген (...)

30 ноември 2021 г., 11:27 EET

Уважаеми Марко,


Това е имейл за потвърждение относно вашата заявка за самоизключване.


Можем да потвърдим, че вашият акаунт е забранен и ще остане забранен за неопределено време или за периода, посочен от вас, когато се свържете с нас.


Силно препоръчваме, ако имате акаунти при други оператори, да се свържете незабавно с тях и също да се самоизключите с тях.


Правим всичко възможно, за да открием и предотвратим отварянето на следващи сметки на клиенти по време на периода на самоизключване. Поради тази причина ви молим да се свържете с нас в случай на промени в личните ви данни.


В случай, че клиент заобиколи нашите системи, за да избегне разкриването, ние няма да носим отговорност за последващи решения за игри и вашите депозити и всички понесени печалби или загуби ще останат.


Има редица професионални и поверителни организации, които предоставят подкрепа и помощ на хора, които развиват проблем с хазарта и ние съветваме играчите да се свържат с организация за самопомощ за допълнителна помощ.


Анонимни играчи

http://www.gamblersanonymous.org/ga/


Хазартна терапия

https://www.gamblingtherapy.org/en


Ако трябва да преразгледате решението си и да решите да отворите отново акаунта си, моля, свържете се с нашия екип за поддръжка на клиенти, който може да ви помогне с всяко вземане на решение.


Искрено Ваш,

Юрген | Поддръжка на клиенти

Автоматичен превод:
carsix79
преди 2 години

Какво не е наред с имейла, който са ви изпратили?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Извинете, не прочетохте ли последното изречение на имейла?

„Ако трябва да преразгледате решението си и да решите да отворите отново акаунта си, моля, свържете се с нашия екип за поддръжка на клиенти, който може да ви помогне с всяко вземане на решение."

Един иска самоизключване и те ви позволяват да отворите отново акаунта си по всяко време, само като се свържете с тях. Ако това е нормално за вас, значи сме в много лошо състояние.


Автоматичен превод:
carsix79
преди 2 години

Определено би било погрешно, ако просто ви позволят да го отворите отново, тъй като сте им казали специално за проблема си с хазарта.

Знам, че звучи така, сякаш ще го отворят веднага, но не е 100%. Ако се опитате да направите това в добро казино и се свържете с тях, те ще ви информират, че тъй като сте споменали проблемите с хазарта, е невъзможно да отворите отново акаунта и те трябва да предоставят връзки към съответните институции, които биха могли да ви помогнат с вашите проблеми с хазарта. Това правят добрите казина.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Е, но всъщност това не е добро казино като всички управлявани от Bellona. Всъщност преди месеци на slot10 имах същия проблем и ми позволиха да отворя отново акаунта, като просто вляза. В този случай бях поискал постоянно самоизключване поне десет пъти за цял месец, преди да го затворят завинаги.

Така че съвет към всички. Стойте настрана и не разчитайте на положителната оценка, дадена от казино гурута.

Автоматичен превод:
carsix79
преди 2 години

Не бих казал, че казиното има положителна оценка. Означено е като ново казино, което означава, че все още нямаме много информация за тях. Освен това не получихме нито една обоснована и затворена жалба срещу тях, така че наистина нямаше причина да им даваме лоша оценка.

Ще видим как ще се развие репутацията. Срещу тях вече има 2 открити жалби.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Едно от най-лошите казина, които намерих тук и в крайна сметка спечелих и те продължават да измислят извинения да не плащат и няма да отговорят на нито един от имейлите ми


Автоматичен превод:
sebbgustaofnm
преди 2 години

Добре, че жалбата ви е разрешена.


Автоматичен превод:
преди 2 години

В случай на искане за самоизключване за 5 години във всички казина, управлявани от Bellona NV, които искат това казино, могат ли да открият игрови сметки в други сестри казина, като например Thrillsy casino?

Автоматичен превод:
carsix79
преди 2 години

Мисля, че е важно и каква беше причината за самоизключването. Ако играчът реши да го затвори заради проблеми с хазарта, тогава те не трябва да му позволяват да играе в сестри казина.

Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини