ФорумКазинаBetmaster Casino - обща дискусия

Betmaster Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 2 години от diegogarcia22
|
33884 преглеждания 182 отговора |
|
1...5 6 7...10
Radka
преди 1 година

За съжаление до тази дата няма напредък. Казаха ми, че извършват проверка на акаунта за 5 работни дни от деня на получаване на последния поискан документ и аз се „съгласих" с това, когато приех техните T&C.

Намерих тази клауза „5.23. Процесът на проверка обикновено може да отнеме до 5 работни дни, в редки случаи повече от това".

Е, „5 дни" и „до 5 дни" са малко различни неща. Повече в „редки случаи" може да отнеме цяла вечност и аз се „съгласих" с това.

Както и да е, 5 работни дни приключиха вчера. Нямам съобщения от тях. Всичките ми заявки за теглене бяха отхвърлени (от статуса на акаунта „непроверен", мисля). Лимитът за теглене без комисионна, зададен за мен, е 600 щатски долара за 48 часа, а времето за обслужване на заявката е (познайте!) - '5.17. Средствата ще бъдат изтеглени от клиентската сметка до пет (5) работни дни след като Компанията получи искането на Клиента".

Колко време ще отнеме да си върна депозитите от 8400 USD? Правя последния си опит да изясня чрез поддръжката какво се случва сега, но мисля да подам жалба по-късно тази вечер. Всеки трябва да внимава с това казино.

Автоматичен превод:
SergeySm
преди 1 година

Здравейте.

Обикновено аз казвам, че проверката е доста трудна, защото няма значение какво е посочено в правилата, казиното просто трябва да провери играча, акаунта, историята на игрите и други подробности, докато всичко не бъде доказано на 100%.

И все пак, казиното също трябва да има предвид, че играчът заслужава ясно обяснение. От моя страна това е моментът, в който казината губят блясъка си твърде често. 🙁

Искам да кажа, кой решава колко време всъщност е било необходимо, за да се премине през всичко това, ако казиното не може да обясни? Нищо чудно, че много играчи се чувстват малтретирани, докато извършват проверката.

Позволете ми да добавя, въпреки това „„5.17. Средствата ще бъдат изтеглени от клиентската сметка до пет (5) работни дни след като Компанията получи искането на Клиента"." първо трябва да преминете проверката. Докато не бъде отворен, теглене няма да се приема, също така тези 5 работни дни се броят за напълно потвърдени сметки.



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Е, въпросът не беше в "проверката" и беше очевидно. Те просто търсят причина да не плащат. Безбройните рекламации за различни документи са само причина да намерите нещо, което не можете да предоставите. Ако всичко е наред - те просто крадат парите. Подробности в жалбата ми. Трябва значително да намалите рейтинга на това казино, за да предупредите всички. Проверете броя на оплакванията и коментарите, че казиното не плаща по каквато и да е причина. Това не е казино - това е "кухня".

Е, спирам да коментирам тук до края на оплакването. И без това няма добри чакания.

Автоматичен превод:
SergeySm
преди 1 година

Това казино е напълно отвратително, точно това правят, те не искат да платят парите, не знам какво, по дяволите, мисли отделът за сигурност, това казино трябва да загуби лицензи от всички, те мамят твърде много хора , затвориха сметката ми с всичко и депозита ми от $100 000 мексикански песо

Автоматичен превод:
преди 1 година

Е, въпросът не беше в "проверката" и беше очевидно. Те просто търсят причина да не плащат. Безбройните рекламации за различни документи са само причина да намерите нещо, което не можете да предоставите. Ако всичко е наред - те просто крадат парите. Подробности в жалбата ми. Трябва значително да намалите рейтинга на това казино, за да предупредите всички. Проверете броя на оплакванията и коментарите, че казиното не плаща по каквато и да е причина. Това не е казино - това е "кухня".

Е, спирам да коментирам тук до края на оплакването. И без това няма добри чакания.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Съжалявам за късния отговор, но мисля, че е честно да актуализирам малко темата.

Според казиното тогава нещата са били съвсем различни. 🙁

Допълнителни подробности са представени в неоснователната жалба .

Е, не е най-добрата новина за деня... Силно се надявам, че никога повече няма да попаднете в подобна ситуация.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

В момента на регистрация бях пренасочен към сайта www.betmaster31.com (също предишни връзки бяха www.betmaster29.com, www.betmaster30.com) от страницата на казиното на Guru betmaster. Използвах услуги чрез този огледален сайт. Не е използван VPN. Коя компания и под какъв лиценз и кой лицензиращ орган ми предостави услуги? Поне представители на betmaster дойдоха в темата ми за оплакване и потвърдиха, че съм се регистрирал, играх и накрая конфискуваха парите. Но не ми беше предоставен правилен номер на фирма и лиценз. Молбата ми за повторно отваряне на случая и изясняване на тази информация от казиното - ИГНОРИРАНО. Моят директен имейл до човек, управлявал моя случай (Андрей П)- ИГНОРИРАН. Свързах се с лицензиращия орган и имам допълнителна информация, която предадох на Guru без реакция от Casino.Guru. Така Guru ми предостави фалшива връзка и откри някои „нарушения" от моя страна, докато играех на този фалшив сайт (ГЛУПОСТИ!!!). Никой не реагира в отговор, тъй като не мога да намеря правилната компания, с която съм играл, за да продължа случая си. Вие ме посъветвахте да се свържа с Gambling Curacao, но те казаха, че такъв уебсайт не е регистриран в техния лиценз, така че няма връзка с Rozert NV. Betmaster манипулира с лицензи. Имам нужда от информация и помощ от Гуру. Защо мълчиш?

PS. Изпратих заявка до complaints@betmaster.help по въпроса, но бих предпочел моят случай да бъде отворен отново, за да обсъдя с казиното там.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

В момента на регистрация бях пренасочен към сайта www.betmaster31.com (също предишни връзки бяха www.betmaster29.com, www.betmaster30.com) от страницата на казиното на Guru betmaster. Използвах услуги чрез този огледален сайт. Не е използван VPN. Коя компания и под какъв лиценз и кой лицензиращ орган ми предостави услуги? Поне представители на betmaster дойдоха в темата ми за оплакване и потвърдиха, че съм се регистрирал, играх и накрая конфискуваха парите. Но не ми беше предоставен правилен номер на фирма и лиценз. Молбата ми за повторно отваряне на случая и изясняване на тази информация от казиното - ИГНОРИРАНО. Моят директен имейл до човек, управлявал моя случай (Андрей П)- ИГНОРИРАН. Свързах се с лицензиращия орган и имам допълнителна информация, която предадох на Guru без реакция от Casino.Guru. Така Guru ми предостави фалшива връзка и откри някои „нарушения" от моя страна, докато играех на този фалшив сайт (ГЛУПОСТИ!!!). Никой не реагира в отговор, тъй като не мога да намеря правилната компания, с която съм играл, за да продължа случая си. Вие ме посъветвахте да се свържа с Gambling Curacao, но те казаха, че такъв уебсайт не е регистриран в техния лиценз, така че няма връзка с Rozert NV. Betmaster манипулира с лицензи. Имам нужда от информация и помощ от Гуру. Защо мълчиш?

PS. Изпратих заявка до complaints@betmaster.help по въпроса, но бих предпочел моят случай да бъде отворен отново, за да обсъдя с казиното там.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте.

Може ли да ми посочите проблема?

Обичайно е казината да използват огледални връзки, за да разграничат различните сегменти от играчи. Някои марки дори притежават няколко лиценза, според които всеки сегмент е установен и достъпен за играчите.

Това е по-скоро техническо решение. Аз лично не виждам нищо лошо в това.

За съжаление не мога да коментирам разговора извън видимата част на жалбата - връзка тук - защото нямам достъп. Но мисля, че има просто решение: просто изпратете отново имейла или поискайте жалбата да бъде отворена отново.

Можете ли да го направите, моля?

Трябва да призная, че не разбирам всички подробности, като „Никой не реагира, тъй като не мога да намеря правилната компания, с която съм играл, за да придвижа моя случай по-нататък."

Помолих екипа за данни да потвърди лицензиращия орган поне за да оправя малко нещата от моя страна, ще се свържа с вас с резултата.



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Вече поисках възобновяване на делото. Не знам колко време отнема обикновено. Също така изпратих подробности на имейла на Андрей, дано намери време да ги прочете.

Разбирам, че огледалата са нормална практика. Основният проблем тук, тъй като ме посъветваха да се свържа с Gaming Curacao като хазартен орган за това казино, но те отговориха, че сайтът www.betmaster31.com не е в списъка на никоя компания под техния лиценз, така че не са сигурни, че съм избрал правилния орган за кандидатстване. Това казино огледало не съдържа информация за лиценза и логото на валидатора на лиценза. Казиното отказва да каже какъв лиценз са използвали, когато са ми предоставяли услуги. Опитах се да го направя чрез онлайн чат няколко пъти без успех. Сега изпратих имейл заявка до тях и чакам отговор.

Следователно проблемът е, че не мога да ескалирам случая, тъй като не разбирам коя компания под какъв лиценз предоставя услуги (тъй като betmaster притежава малко от тях) и какви хазартни права да прилагам. Затова моят адвокат ме помоли да изясня тази информация. Надявам се, че можете да помогнете.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
SergeySm
преди 1 година

Здравейте.

Благодаря ти за пояснението! Да, понякога лицензът не може да бъде намерен на огледалната страница. Не се притеснявайте, междувременно помолих колегите си да проверят лиценза. Само за да съм сигурен, възнамерявам да споделя актуализацията, след като имам такава. Също така ще уведомя Андрей, за да ви помогне малко с контакта, въпреки че се страхувам, че причината за повторното отваряне на жалбата не е сериозна.

Според мен нямате допълнителна информация, за да промените резултата, вместо това имате нужда от помощ, за да се свържете с органа, който не е предмет на жалбата, страхувам се. Следователно това вероятно няма да повлияе на резултата от вашата жалба.

По един или друг начин ще ви държа в течение относно текущия лиценз.




Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, ще разреша този случай по законови начини. Така че просто ми трябва името на фирмата и номерът на лиценза й. В момента имам директен отговор от Gaming Curacao, че Rozert NV не е правилният, така че те не ми помагат. Мисля, че предоставянето на услуги без лиценз е малко по-голямо нарушение.

Ако Rozert NV с лиценз за Gaming Curacao е правилен, тогава представителите на казиното трябва да потвърдят, че съм играл на техния сайт и да го посочат точно като betmaster.io, betmaster.bet, betmaster.com или каквото и да е друго

Автоматичен превод:
SergeySm
преди 1 година

Разбирам. Свързвам се с един от моите колеги от екипа за данни и той каза, че лицензът на това конкретно казино ще бъде преразгледан изцяло.

По времето, когато жалбата ви е била отворена, лицензът е бил валиден; изглежда се промени наскоро.

Ще те държа в течение!


Автоматичен превод:
преди 1 година

За съжаление все още не получих отговор от никого. До момента от момента на регистрацията на 13 май 2023 г. (4 месеца след това) все още не съм информиран коя компания ми е предоставила услуги. Всички замесени страни просто се крият и мълчат. Отказва да назове имената, което ме държи далеч от правните процедури. Чиста измама. Никаква информация, поставена на уебсайт или T&C, ние „подписахме и се съгласихме" (обикновено това е много повече от достатъчна причина да обявим тези T&C за правно нищожни).

Най-логичният начин е да отворите отново случая и да попитате казиното в темата за оплаквания (тъй като те също игнорират моите искания по имейл), но по някаква причина оплакването все още е затворено. Искам отново да подновя жалбата си и да помоля представителите на betmaster да потвърдят името на компанията от Кюрасао и номера на лиценза, които ми предоставиха хазартни услуги.

Автоматичен превод:
SergeySm
преди 1 година

Разбирам отчаянието ви, но бих казал, че процедурата за повторно откриване на жалба не работи по този начин. Според прегледа собственикът е известен като: Rozert NV

Честно казано, колегите се радват на празници, все още няма актуализация. Доколкото мога да предположа, бих казал, че в момента чакаме регулаторът да потвърди статуса на лиценза - технически, ако не съм прав, ние сме в същата позиция като вас.



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Радка, благодаря за отговора!

Според моята информация BETMASTER притежава малко лицензи като MGA, Curacao и някои други. Те използват различни (и различни уеб сайтове) във връзка със страната, от която идва играчът.

Проблемът ми е, че се регистрирах на неидентифицирано огледало www.betmaster31.com и имам официален отговор от Gaming Curacao (365/JAZ), че този домейн не е свързан с Rozert NV. Това е всичко.

Rozert NV има лиценз (GLH-OCCHKTW0705092021, 365/JAZ, www.betmaster.bet, преди беше www.betmaster.io) - това изобщо не е проблемът. Проблемът е, че акаунтът ми, регистриран в www.betmaster31.com, не е свързан официално с тази компания. Ето защо имам нужда от официално потвърждение от Rozert NV - че акаунтът ми е регистриран в Rozert NV и играта се е състояла в Rozert NV (или всяка друга компания, която принадлежи на betmaster, каквато и да е).

Но betmaster отказва да отговори в онлайн чат и игнорира всички мои имейл заявки. Не намирате ли ситуацията за странна? Легално казино се страхува да се обади на името на компанията, която обслужваше акаунта ми, няма информация на уебсайта, няма информация за публикувани T&C (между другото с подвеждаща и невярна информация)? Така че единственият начин да се изясни е чрез жалба. Това е моята гледна точка, въпреки че „процедурата за повторно откриване на жалба не работи", тъй като няма други опции от моя страна.

Както и да е, изпратих още един имейл до Матей и Андрей, надявам се скоро да се върнат от Holidays.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Betmaster е пълна измама, те вземат парите на всички потребители и без обяснение, силно се съмнявам, че казино гуру ще направи нещо за вас, защото те са свързани с betmaster, тоест, ако загубим и те продължат да крадат, казино guru също печели, също така можете да видите, че betmaster като цяло е една от страниците за залагане, която има най-много оплаквания на този уебсайт, СТРАХОТНО Е!!! Всички ги отхвърлят без обяснение или достатъчно аргументи, аз лично депозирах $100 000 мексикански песо (5500 долара) спечелих $420 000 (21 000 долара) и те само блокираха акаунта ми без достатъчно обяснение, точно като вас те игнорират моите имейли, чат, ВСИЧКО !! ЗАПАЗИХА ДЕПОЗИТА МИ, това е измама, очевидно има и съдебно дело, това казино трябва да падне сега!!!! СПРЕТЕ С ИЗМАМИТЕ!!!!!

Автоматичен превод:
SergeySm
преди 1 година

Здравейте!

Все още ми звучи като огледална страница. Някои казина предоставят няколко домейна, всеки с различен лиценз, за да приложат правилните условия, които може да варират в зависимост от лицензионното споразумение. Разбирам, че това е неудобна ситуация и представителите или служителите на казиното вероятно са инструктирани да игнорират този конкретен въпрос. И сега се връщаме към лицензиращия орган.

Ще те настигна, щом имам нещо солидно!


Автоматичен превод:
преди 1 година

Betmaster е пълна измама, те вземат парите на всички потребители и без обяснение, силно се съмнявам, че казино гуру ще направи нещо за вас, защото те са свързани с betmaster, тоест, ако загубим и те продължат да крадат, казино guru също печели, също така можете да видите, че betmaster като цяло е една от страниците за залагане, която има най-много оплаквания на този уебсайт, СТРАХОТНО Е!!! Всички ги отхвърлят без обяснение или достатъчно аргументи, аз лично депозирах $100 000 мексикански песо (5500 долара) спечелих $420 000 (21 000 долара) и те само блокираха акаунта ми без достатъчно обяснение, точно като вас те игнорират моите имейли, чат, ВСИЧКО !! ЗАПАЗИХА ДЕПОЗИТА МИ, това е измама, очевидно има и съдебно дело, това казино трябва да падне сега!!!! СПРЕТЕ С ИЗМАМИТЕ!!!!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Gabygg, фокусирай се върху най-важната част от проблема си с казиното.:

„Необходимо е да преминете KYC, за да изтеглите каквото и да било от акаунт в казино, и всички играчи са длъжни да приемат правилата и условията на казиното при регистрация. Те гласят , че играчите трябва да използват само своите собствени валидни лични данни, методи на плащане, както и като средствата, използвани за депозити . Това са стандартни за индустрията правила във всички онлайн казина. Въз основа на получените данни, показващи толкова много връзки между акаунтите, вероятно би било невъзможно да се докаже, че въпросните акаунти са били използвани от 2 различни души , или би било невъзможно да завършите KYC на оспорвания акаунт. Казиното е действало правилно и в съответствие с неговите правила и условия и ние приемаме неговото решение."

Цитирам неоснователното ви оплакване .

Това казино е действало по съответния начин във вашия случай. Така че, моля, преодолейте това и спрете да казвате, че те измамват. В този случай се оказа грешно... Бъдете умни, поучете се от тази грешка.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, поучете се от тази грешка??? Ако ви покажа, че процесът на проверка на KYC вече е бил успешно проверен, ПРЕДИ МОЖЕХ ДА ПРАВЯ ТЕГЛЕНИЯ, ПРЕДИ АКО ЗАГУБЯ ПАРИ, ТЕ НЕ КАЗАХА НИЩО, ПРЕДИ АКО СПЕЧЕЛЕХ, ДЕПОЗИРАХА МИ ПАРИ, за каква двойна сметка говорите? Казиното дори не ми даде тази информация? Какъв втори акаунт? Какво име ? какъв човек? Толкова ли е трудно за казиното да предостави тази грешка? Законно ли е да пазя дори мой депозит от над 5 хиляди долара? Казвате, че не е измама, защото не го правите

Преминавам към вас, нормално е, не разбирате ситуацията

Автоматичен превод:
преди 1 година

file Както казах преди, това казино вече беше потвърдило акаунта ми, преди това, когато губех пари, нищо не се случваше, но когато спечелих значителна сума пари, уау, те блокираха акаунта ми, колко наистина тъжно, колко тъжно, че се държат по този начин, а вие все още подкрепяйте тези действия !!!

Автоматичен превод:
Gabygg
преди 1 година

Здравейте, мисля, че всичко е достатъчно обяснено както тук, така и във вашата жалба. Тъй като представителят на казиното предостави съответните доказателства, мисля, че всичко е както трябва да бъде.

Със сигурност обаче съжаляваме, че ситуацията се разви така, защото разбирам, че със сигурност не е приятно.

Независимо от това, все още е възможно да обжалвате пред органа по хазарта, ако не сте доволни от резултата. Какво ще кажете да опитате, когато мислите, че всичко е наред от ваша страна.

Автоматичен превод:
1...5 6 7...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини