За съжаление до тази дата няма напредък. Казаха ми, че извършват проверка на акаунта за 5 работни дни от деня на получаване на последния поискан документ и аз се „съгласих" с това, когато приех техните T&C.
Намерих тази клауза „5.23. Процесът на проверка обикновено може да отнеме до 5 работни дни, в редки случаи повече от това".
Е, „5 дни" и „до 5 дни" са малко различни неща. Повече в „редки случаи" може да отнеме цяла вечност и аз се „съгласих" с това.
Както и да е, 5 работни дни приключиха вчера. Нямам съобщения от тях. Всичките ми заявки за теглене бяха отхвърлени (от статуса на акаунта „непроверен", мисля). Лимитът за теглене без комисионна, зададен за мен, е 600 щатски долара за 48 часа, а времето за обслужване на заявката е (познайте!) - '5.17. Средствата ще бъдат изтеглени от клиентската сметка до пет (5) работни дни след като Компанията получи искането на Клиента".
Колко време ще отнеме да си върна депозитите от 8400 USD? Правя последния си опит да изясня чрез поддръжката какво се случва сега, но мисля да подам жалба по-късно тази вечер. Всеки трябва да внимава с това казино.
Unfortunately no progress to this date. They told me they perform account verification for 5 working days from the day of receival of last requested document and I 'agreed' to that when accepted their T&C.
I found this clause '5.23. Verification process usually may take up to 5 business days, in rare cases longer than this'.
Well '5 days' and 'upto 5 days' is a little bit different things. More in 'rare cases' it can take forever and I 'agreed' to that.
Anyway 5 business days ended yesterday. I got no messages from them. All my withdrawal requests declined (as of account 'not verified' status I think). The limit for no comission withdrawal set to me is 600 usd per 48hrs and time for serving the request is (guess!) - '5.17. The funds will be withdrawn from the client account up to five (5) business days after the Company receives the Client's request'.
How long will it take to get back my deposits of 8400 usdt? I'm doing my last attempt to clarify via support what's going on now but I think I'm going to file complaint later on tonight. Everyone should be careful about this casino.