преди 2 години
0
Благодаря ти. Да приятелю. Всичко е наред.
Thank you. Yes my friend. Everything is ok.
Страхотно! 🙂
Мислите ли, че можете да обясните решението, моля?
Awesome! 🙂
Do you think you can explain the solution, please?
Ааа, значи това е 🙂. Благодаря ви много, че ни уведомихте, може би това ще помогне на други играчи от Гърция в бъдеще.
Още ли играеш там, чудя се?
Aah, so this is it 🙂. Thank you very much for letting us know, maybe it will help other players from Greece in the future.
Do you still play there, I wonder?
Добър вечер, имам сметка в betmaster, след като изпълних необходимите стъпки за теглене на средства, направих тегленето, което не успя, попитах за техническа поддръжка, но не получих отговор, бихте ли ми помогнали
Good evening, I have an account at betmaster, after following the steps required to withdraw funds, I made the withdrawal and which failed, I asked technical support but I did not receive an answer, could you please help me
Buena noche tengo cuenta en betmaster después de seguir los pasos requieridos para poder retirar fondos hice el retiro y la cual fallo pregunte a soporte técnico pero no recibo respuesta me podrían ayudar por favor
Здравейте,
доста е трудно дори да се познае какво причинява проблема. Вашият акаунт беше ли напълно проверен, моля?
Опитахте ли чата на живо? Ако е така, не се колебайте да споделите всички актуализации, за да имаме по-добра представа кой би бил най-добрият подход.
Hello,
it's quite hard to even guess what is causing the problem. Has your account been fully verified, please?
Did you try the live chat? If so, feel free to share any updates, so we have a better idea of what the best approach would be.
Казиното иска да потвърди сметката с банково извлечение, но банковото извлечение се прави от банката на 30 дни и те ми казват, че трябва да изчакам оставащите 15 дни, за да изпратя банковото извлечение и да започна моята проверка, мисля, че незаконно е да искаш нещо невъзможно
The casino asks to verify the account with a bank statement, but the bank statement is made by the bank on 30 days and they tell me that I have to wait the remaining 15 days to send the bank statement and start my verification, I think it is illegal to ask for something impossible
El casino pide verificar la cuenta con un extracto bancario, pero el estracto bancario se realiza por el banco los días 30 y me comentan que tengo que esperan los 15 días faltantes para mandar el extracto bancario y iniciar mi verificación, pienso que es ilegal pedir algo imposible
Опитахте ли да поискате от вашата банка да създаде допълнително извлечение/потвърждение? На твое място бих се обадил в банката ти.
Уведомете ме, ако помогне, моля.
Моля, обърнете внимание, че такова потвърждение е важен документ, когато става въпрос за проверка на акаунта и плащането.
Did you try to ask your bank to create an extra statement/confirmation? I'd call your bank if I were you.
Let me know if it helps, please.
Kindly note that such confirmation is an important document when it comes to the account and payment verification.
Обадих се в банката и не можах да създам банково извлечение, трябваше да чакам до днес и изпратих всички документи и продължават да ме карат да чакам дълго време, отивам за 1 месец и не мога да изтегля парите си, Благодаря ти много
I called the bank and I couldn't create a bank statement I had to wait until today and I sent all the documents and they keep making me wait a long time I'm going for 1 month and I can't withdraw my money, thank you very much
Llame a el banco y no podía crear un extracto bancario tuve que esperar hasta el día de hoy y mande todos los documentos y me siguen haciendo esperar mucho tiempo ya voy para 1 mes que no puedo retirar mi dinero, muchas gracias
Е, междувременно жалбата ви беше затворена , поради вашата неактивност. Така че, ако все още не можете да се оттеглите, моля, отговорете на жалбата или използвайте дадения имейл и поискайте жалбата да бъде отворена отново. След това го проверявайте редовно, моля.
Ако обаче сте изпратили всички документи наскоро, трябва да изчакате няколко дни за оценката. 🤔
Well, in the meantime your complaint was closed, due to your inactivity. So if you still can't withdraw, please respond to the complaint, or use the given email and ask for the complaint to be reopened. Then check on it regularly, please.
However, if you sent all documents just recently, you should wait a few days for the evaluation. 🤔
Е, може би най-добрият начин е да си сътрудничим.
Смятате ли някакви документи, които е трудно да предоставите?
Well, maybe the best way is to cooperate.
Have you found any documents hard to provide?
Тази практика очевидно е много често срещана в това казино или букмейкър. Terrible трябва да преразгледа рейтинга, който има в момента
This practice is apparently very common with this casino or bookmaker. Terrible should reconsider the rating it currently has
Esta práctica es muy común aparentemente con este casino o casa de apuestas. Terrible debería reconsiderar la calificación que tiene actualmente
Здравейте,
в случай че екипът за оплакване установи, че казиното е действало несправедливо, ние ще го разгледаме със сигурност. Ако се интересувате да научите повече за последствията, прочетете повече тук .
Прочетох накратко жалбата ви и трябва да кажа, че ми се струва, че това е поредното казино, което има проблеми с доставчика/ите на плащане, и няма да е първото. Позволете ми да спомена, че за да потвърдите и регистрирате нова опция за плащане, нормално е първо да я използвате за минимален депозит, така че тя е валидирана в системата на казиното. Може да звучи доста неподходящо за вашата ситуация, но наистина е стандартна процедура.
Въпреки това ви пожелавам бързо решение 🤞
Hello,
in case the complaint team finds out that the casino has acted unfairly, we will consider it for sure. If you are interested to learn more about the consequences, read more here.
I read your complaint briefly and I must say that to me it seems that this is another casino that faces troubles with payment provider/s, and would not be the first. Allow me to mention that in order to verify and register a new payment option, it's normal that one must use it for a minimal deposit first, so it's validated in the casino's system. It may sound quite inappropriate in your situation but is truly a standard procedure.
Nevertheless, I wish you a quick solution 🤞
Изпратих всички необходими документи и след това ми изпращат съобщение, в което депозитите, направени в казиното, уж липсват и след 5 дни трябва да им изпратя същия документ, но подчертавам депозитите, за да може техният екип по сигурността да ги намери, те също поискайте ненужни документи като удостоверение от компанията, където са отишли средствата към betmaster!
I sent all the necessary documents and then they send me a message where the deposits made to the casino are supposedly missing and after 5 days I have to send them the same document but underline the deposits so that their security team can find them, they also ask for unnecessary documents such as the certificate from the company where the funds went to betmaster!
Mande todos los documentos necesarios y después me mandan mensaje donde supuesta mente no están los depósitos realizados al casino y a los 5 días tengo que mandarles el mismo documento pero subrayar los depósitos para que su equipo de seguridad pueda encontrarlos, también piden documentos innecesarios como él acta de la empresa donde salieron los fondos hacia betmaster!
Е, въз основа на предишния ми опит във форума, не смея да спекулирам кое е необходимо и кое не. Но мисля, че доказателството за депозит трябва да показва, че депозитната транзакция е приета.
"сертификатът от компанията, където са отишли средствата към betmaster" има ли шанс да служи като доказателство за доход? Е, доста полезно за допълнителни проверки, въпреки че казиното трябва да има причина да изисква това, по принцип те няма да обяснят целта му, защото това е въпрос на сигурност, мисля.🤔
Well, based on my previous experiences on the forum, I do not dare to speculate about what is necessary and what is not. But I think that proof of deposit should show the deposit transaction to be accepted.
"the certificate from the company where the funds went to betmaster" any chance that it should serve as proof of income? Well, quite useful for additional checks, though the casino should have a reason to demand this, basically they will not explain its purpose because it is a security matter, I think.🤔
Чакам почти 40 дни да верифицирам акаунта и те не отговарят на единствените, които се осмеляват да поискат дори поверителни документи!
Изглежда, че те използват тези пари за своето казино в продължение на няколко дни, докато верифицират сметката.
I have been waiting for almost 40 days to verify the account and they do not respond to the only dare to ask for even confidential documents!
It seems that they use this money for their casino for several days while they verify the account.
Llevo casi 40 días esperando poder verificar la cuenta y no dan respuesta al solo se atreven a pedir documentos inclusive confidenciales!
pareciera que usan este dinero para su casino por varios días mientras verifican la cuenta.
Днес уеб страницата не се отваря, както и мобилното приложение на страницата и отивам трябваше да ми дадат отговор от моя акаунт с баланс
Today the web page does not open and neither does the mobile application of the page and I go they had to give me an answer from my account with balance
Hoy no abre la página web y tampoco la aplicación móvil de la página y voy tenían que darme respuesta de mi cuenta con saldo
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.