НачалоФорумКазинаBetmaster Casino - обща дискусия

Betmaster Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от diegogarcia22
|
37 346 преглеждания 182 отговора |
|
1...3 4 5...10
gui13mo12
преди 2 години

Пожелавам ви много късмет!🤞

Автоматичен превод:
Abdulrahaman
преди 2 години

Благодаря ти. Да приятелю. Всичко е наред.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря ти. Да приятелю. Всичко е наред.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Честито!!

Автоматичен превод:
panoskokkalis89
преди 2 години

Страхотно! 🙂

Мислите ли, че можете да обясните решението, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Може да се наложи да депозирате само с Mastercard, а не с карти Visa.

Автоматичен превод:
panoskokkalis89
преди 2 години

Ааа, значи това е 🙂. Благодаря ви много, че ни уведомихте, може би това ще помогне на други играчи от Гърция в бъдеще.

Още ли играеш там, чудя се?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добър вечер, имам сметка в betmaster, след като изпълних необходимите стъпки за теглене на средства, направих тегленето, което не успя, попитах за техническа поддръжка, но не получих отговор, бихте ли ми помогнали

Автоматичен превод:
alejandreag89
преди 2 години

Здравейте,

доста е трудно дори да се познае какво причинява проблема. Вашият акаунт беше ли напълно проверен, моля?

Опитахте ли чата на живо? Ако е така, не се колебайте да споделите всички актуализации, за да имаме по-добра представа кой би бил най-добрият подход.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Казиното иска да потвърди сметката с банково извлечение, но банковото извлечение се прави от банката на 30 дни и те ми казват, че трябва да изчакам оставащите 15 дни, за да изпратя банковото извлечение и да започна моята проверка, мисля, че незаконно е да искаш нещо невъзможно

Автоматичен превод:
brokscrip
преди 2 години

Опитахте ли да поискате от вашата банка да създаде допълнително извлечение/потвърждение? На твое място бих се обадил в банката ти.

Уведомете ме, ако помогне, моля.

Моля, обърнете внимание, че такова потвърждение е важен документ, когато става въпрос за проверка на акаунта и плащането.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Обадих се в банката и не можах да създам банково извлечение, трябваше да чакам до днес и изпратих всички документи и продължават да ме карат да чакам дълго време, отивам за 1 месец и не мога да изтегля парите си, Благодаря ти много

Автоматичен превод:
brokscrip
преди 1 година

Е, междувременно жалбата ви беше затворена , поради вашата неактивност. Така че, ако все още не можете да се оттеглите, моля, отговорете на жалбата или използвайте дадения имейл и поискайте жалбата да бъде отворена отново. След това го проверявайте редовно, моля.

Ако обаче сте изпратили всички документи наскоро, трябва да изчакате няколко дни за оценката. 🤔


Автоматичен превод:
преди 1 година

Вече чаках няколко дни и винаги ми искат още документи

Автоматичен превод:
brokscrip
преди 1 година

Е, може би най-добрият начин е да си сътрудничим.

Смятате ли някакви документи, които е трудно да предоставите?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Тази практика очевидно е много често срещана в това казино или букмейкър. Terrible трябва да преразгледа рейтинга, който има в момента

Автоматичен превод:
Lramos26
преди 1 година

Здравейте,

в случай че екипът за оплакване установи, че казиното е действало несправедливо, ние ще го разгледаме със сигурност. Ако се интересувате да научите повече за последствията, прочетете повече тук .

Прочетох накратко жалбата ви и трябва да кажа, че ми се струва, че това е поредното казино, което има проблеми с доставчика/ите на плащане, и няма да е първото. Позволете ми да спомена, че за да потвърдите и регистрирате нова опция за плащане, нормално е първо да я използвате за минимален депозит, така че тя е валидирана в системата на казиното. Може да звучи доста неподходящо за вашата ситуация, но наистина е стандартна процедура.

Въпреки това ви пожелавам бързо решение 🤞



Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Изпратих всички необходими документи и след това ми изпращат съобщение, в което депозитите, направени в казиното, уж липсват и след 5 дни трябва да им изпратя същия документ, но подчертавам депозитите, за да може техният екип по сигурността да ги намери, те също поискайте ненужни документи като удостоверение от компанията, където са отишли средствата към betmaster!

Автоматичен превод:
brokscrip
преди 1 година

Е, въз основа на предишния ми опит във форума, не смея да спекулирам кое е необходимо и кое не. Но мисля, че доказателството за депозит трябва да показва, че депозитната транзакция е приета.

"сертификатът от компанията, където са отишли средствата към betmaster" има ли шанс да служи като доказателство за доход? Е, доста полезно за допълнителни проверки, въпреки че казиното трябва да има причина да изисква това, по принцип те няма да обяснят целта му, защото това е въпрос на сигурност, мисля.🤔


Автоматичен превод:
преди 1 година

Чакам почти 40 дни да верифицирам акаунта и те не отговарят на единствените, които се осмеляват да поискат дори поверителни документи!


Изглежда, че те използват тези пари за своето казино в продължение на няколко дни, докато верифицират сметката.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Днес уеб страницата не се отваря, както и мобилното приложение на страницата и отивам трябваше да ми дадат отговор от моя акаунт с баланс

Автоматичен превод:
1...3 4 5...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини