НачалоФорумКазинаBetmaster Casino - обща дискусия

Betmaster Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от diegogarcia22
|
37 269 преглеждания 182 отговора |
|
12 3 4...10
преди 2 години

Здравейте, аз съм потребител от Испания (казаха, че мога да играя с помощта на VPN). Тази седмица затвориха акаунта ми, обвинявайки ме в мулти акаунт. Имам само една сметка в betmaster, не разбирам защо ми отнемат 1200 евро баланс. Те казаха, че не могат да преразгледат случая. Може ли някой да ми помогне?

Автоматичен превод:
gui13mo12
преди 2 години

Всъщност имам право да играя от моята страна без VPN, но бях обвинен за множество акаунти, междувременно самите те ме помолиха да затворя и отворя отново друг акаунт поради неправилна валута.

Можете да опитате да подадете жалба, може да отговорят на вашата.

Така или иначе не са ми отговорили!

Автоматичен превод:
Abdulrahaman
преди 2 години

Пуснах жалба, но ми отговориха "Решението е окончателно и не подлежи на преразглеждане.".

Вече казах, че трябва да е грешка. Това е единственият ми акаунт.

Автоматичен превод:
gui13mo12
преди 2 години

Имам предвид тук, на сайта на казино гуру, те могат да ви помогнат да се свържете с тях.

Същото и тук, когато се свързах с тях, те ми казаха, че решението е окончателно.

Автоматичен превод:
Abdulrahaman
преди 2 години

Добре, подадох жалба и тук.

Четох, че други хора са били възстановени с помощта на казино гуру.

Автоматичен превод:
gui13mo12
преди 2 години

Точно така, и аз го видях, но изглежда са променили условията.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, аз съм потребител от Испания (казаха, че мога да играя с помощта на VPN). Тази седмица затвориха акаунта ми, обвинявайки ме в мулти акаунт. Имам само една сметка в betmaster, не разбирам защо ми отнемат 1200 евро баланс. Те казаха, че не могат да преразгледат случая. Може ли някой да ми помогне?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Съжалявам, че сте имали такива проблеми в казиното. Можете да подадете жалбата - както е предложено, просто щракнете тук .

Нашият екип за жалби ще направи всичко възможно да проучи и евентуално да помогне.

Според нашата база данни Испания в момента е сред ограничените страни, така че сега се чудя коя държава сте попълнили във формуляра за регистрация.


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Регистрирах се с моя испански телефонен номер и всичко беше наред. Вече подадох жалба вчера, да.

Автоматичен превод:
gui13mo12
преди 2 години

Здравейте, добре, страхотно, нека изчакаме нови инструкции от Ник сега.

Автоматичен превод:
преди 2 години

здрасти Направих акаунт малко преди 3 дни. Верифицирах акаунта си незабавно и направих депозит от 40 евро, който беше приет. Днес видях, че са ми отказали депозита, без дори да ме уведомят. Чакам ги да го видят по-нататък и ще се върна с моята оценка. Надяваме се, че това казино не е измама като много други.

Връщайки се към моя проблем, трябва да кажа, че беше решен след един ден. Успешно направих теглене. Ако извадят пари, това определено ще бъде една от най-добрите платформи за хазарт.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
panoskokkalis89
преди 2 години

Здравейте,

Приемам това казино за честно, страхотно е, че потвърдихте акаунта си толкова скоро.

Предполагам, че трябва да сте информирани за проблема,

можете също да попитате доставчика на плащания или поддръжката на електронния портфейл, която сте използвали за този депозит .

Позволете ми да кажа, че измамните казина приемат депозити, но не изплащат печалби, вашият проблем е неприетият депозит, така че е доста различно, бих казал.

Както и да е, кажете ми какво сте научили, моля.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Най-накрая проблемът беше решен. Определено това ще бъде една от любимите ми платформи, тъй като е много бърза в процедурите, дори ако имах това неудобство. Дано съм ти помогнал.


Автоматичен превод:
panoskokkalis89
преди 2 години

Здравейте, супер новина! 😀

Доста бързо решение тогава, така че какъв беше проблемът, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Не ми позволиха да тегля пари чрез картата виза, дори това да беше моят начин на плащане.

Автоматичен превод:
panoskokkalis89
преди 2 години

Здравейте,

Съжалявам да го чуя. Предполагам, че доставчиците на казино плащания са изправени пред значителни проблеми поради местните ограничения за хазарта в Гърция. Няма да е първият случай. Това, което намирам за много важно, е дали казиното е предложило различна опция за плащане, която можете да използвате в момента.

Има ли такъв начин на плащане, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

да Предложиха ми да депозирам вместо това чрез Mastercard, което веднага направих.

Автоматичен превод:
panoskokkalis89
преди 2 години

Съжалявам, но сега съм объркан, защото написахте, че „Не ми позволиха да тегля пари чрез картата си Visa, дори това да беше моят метод на плащане."

И така, какви други възможности имате за ОТТЕГЛЯНЕ, моля?

Проблемът все още ли продължава?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Проблемът е решен. Всичко е наред .

Автоматичен превод:
gui13mo12
преди 2 години

Здравей gui13mo12,

Надяваме се, че имате напредък по отношение на акаунта си?

Автоматичен превод:
Abdulrahaman
преди 2 години

Благодаря! Жалбата ми все още се разглежда...

Автоматичен превод:
12 3 4...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини