ФорумКазинаBetmaster Casino - обща дискусия

Betmaster Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от diegogarcia22
|
32080 преглеждания 182 отговора |
|
1 2 3...10
Добавете пост
Radka
преди 2 години

И ми се струва, че това не е казино, което е попаднало в капан, а играчи, които по някаква случайност са спечелили случайно и сега искат да получат печалбите си. Как мога да направя еднопосочно плащане. Това е абсурдно. Банката не се интересува от коя страна да приема плащания. Ако плащането е направено в една посока, тогава ще премине от другата страна, в противен случай не работи. Или това или не.

Автоматичен превод:
Abdulrahaman
преди 2 години

Да, точно така казината регистрират опциите за плащане в своята система, позволявайки на играчите да ги използват.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Вчера получих имейл от казиното, в който се посочва, че проблемът с директните банкови депозити е решен, за съжаление, когато го опитах, продължих да получавам едни и същи отговори (неуспешен опит) може би съм направил друга жалба до екипа за поддръжка, надявам се да бъде решен ВЪЗМОЖНО НАЙ-СКОРО.

Автоматичен превод:
Abdulrahaman
преди 2 години

Е, изглежда, че проблемът е много по-голям, отколкото може да изглежда на пръв поглед 🙁

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Мисля, че проблемът е или от доставчика на плащания, или от моята банка, моят приятел ми каза, че е успял да депозира в акаунта си в 1win, използвайки местната валута (найра), но не може да депозира с долари, опцията е останала!

Така че или доставчиците на плащания, които отговарят за конвертирането, не са налични, или нигерийските банки не издават чуждестранна валута в момента!

Автоматичен превод:
Abdulrahaman
преди 2 години

Здравейте,

ми се струва, че ситуацията става все по-сложна. Моля да ме уведомите какво ще се случи след това.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Вчера приятел направи успешен депозит в портфейла си на betmaster, използвайки банкови преводи, въпреки че валутата на портфейла й е в Найра!

Мисля също така да помоля казиното да промени валутата на акаунта ми в найра вместо USD.

Автоматичен превод:
Abdulrahaman
преди 2 години

Това е страхотна идея, кажете ни как работи! 👍

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Радка,

Валутата на акаунта ми по-късно беше променена от долар на найра и успях да направя 2 успешни депозита, използвайки както директни банкови депозити, така и Skrill (и двата минимални депозита) и имах късмета да достигна минималните лимити за теглене и след това започнах теглене към Skrill .

За съжаление тегленията не преминаха, казаха ми, че всяка сума на средствата, депозирана чрез метод, ще трябва да бъде изтеглена по същия метод, че депозитите и печалбите се изчисляват автоматично.

Мислех, че методите за депозиране и теглене са алтернативни един на друг!😔

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Abdulrahaman
преди 2 години

Искам казино, което ще ми плаща в моя доларов или крипто портфейл, независимо от начина ми на депозиране.

1win плаща точно по начина, който ме облагодетелства, но конфискува печалбите, без да посочва адекватни причини за това!

Ще продължа да търся, може би скоро ще попадна на правилния!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Радка,

Валутата на акаунта ми по-късно беше променена от долар на найра и успях да направя 2 успешни депозита, използвайки както директни банкови депозити, така и Skrill (и двата минимални депозита) и имах късмета да достигна минималните лимити за теглене и след това започнах теглене към Skrill .

За съжаление тегленията не преминаха, казаха ми, че всяка сума на средствата, депозирана чрез метод, ще трябва да бъде изтеглена по същия метод, че депозитите и печалбите се изчисляват автоматично.

Мислех, че методите за депозиране и теглене са алтернативни един на друг!😔

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Абдулрахаман,


за съжаление това е много често срещана практика, казината обикновено предпочитат един и същ метод за депозит и теглене. Но бих казал, че едно прилично казино трябва да ви помогне дори с това и сега отново стигаме до репутацията. 🙂

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Искам казино, което ще ми плаща в моя доларов или крипто портфейл, независимо от начина ми на депозиране.

1win плаща точно по начина, който ме облагодетелства, но конфискува печалбите, без да посочва адекватни причини за това!

Ще продължа да търся, може би скоро ще попадна на правилния!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Опитайте нашия списък с най-добрите казина , бих искал да мисля, че това е най-доброто начално място 🙂.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка,

Така че добавих повече средства в портфейла си, играх някои казино и спортни игри, загубих някои и спечелих някои... най-накрая получих нещо, което мога да изтегля, така че започнах тегления и по двата метода, с които депозирах, вече над 12 часа, нито едно теглене не беше успешно, така че се оплаках на поддръжката и те казаха, че е ескалирало до техния специалист, помолиха ме да проявя още малко търпение!


Казиното има много добра репутация тук, оценихте го с 8/10.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Абдулрахаман,


за съжаление това е много често срещана практика, казината обикновено предпочитат един и същ метод за депозит и теглене. Но бих казал, че едно прилично казино трябва да ви помогне дори с това и сега отново стигаме до репутацията. 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Радка,

Казиното ме уведоми, че ще трябва да затворят предишния акаунт и след това ще отворя друг акаунт със същия имейл адрес, но този път ще трябва да използвам naira, което направих, но сега ме обвиниха за множество акаунти!

Конфискуваха печалбите ми и блокираха сметката.


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Радка,

Казиното ме уведоми, че ще трябва да затворят предишния акаунт и след това ще отворя друг акаунт със същия имейл адрес, но този път ще трябва да използвам naira, което направих, но сега ме обвиниха за множество акаунти!

Конфискуваха печалбите ми и блокираха сметката.


Автоматичен превод:
преди 2 години

filefilefile

Потвърдих се, въпреки целия този разговор и процеси те все още блокираха акаунта ми. Опитах се да им обясня, но те спряха да отговарят.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Abdulrahaman
преди 2 години

Здравей отново,

Не вярвам да са го направили... Добре, че подадохте жалбата . За мен изглежда, че един от тези оператори на чат е направил грешка и не ви е предоставил правилна информация или не е информирал колегите си за решението, което е предложил, така че другият оператор + други отдели не са знаели цялата история.

Е, ние оценяваме казиното високо, така че очаквам справедлив резултат.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Е, изглежда, че проблемът е много по-голям, отколкото може да изглежда на пръв поглед 🙁

Автоматичен превод:
преди 2 години

Мисля, че заради моите приятели, които препоръчах, те също загубиха достъп до акаунтите си.

Слава богу, аз съм единственият със средства и игри в сметката му.

Въпреки това от казиното знаеха, че ще кажа на приятелите си за тях.

Аз и приятелите ми учим заедно, но не живеем в един и същи апартамент или общежитие, освен това и двамата имаме различни профили и банкови системи, всеки може да премине своя KYC индивидуално с различни адреси на пребиваване.

По-долу беше, когато казах за моите приятели, когато имахме затруднения с депозирането.

Поддръжката трябваше да ми забрани да казвам на приятелите си.

filefilefile

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Abdulrahaman
преди 2 години

Здравей Абдулрахаман ,

Все още чувствам, че казиното по някакъв начин загуби точка и в крайна сметка направи грешка. Е, мисля, че нашият екип за жалби ще успее да разреши нещата.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

И аз се чувствам по същия начин,

Благодаря ви за отговорите.

Автоматичен превод:
Abdulrahaman
преди 2 години

Здравейте,

Радвам се да поддържам връзка с вас. Моля, уведомете ме, в случай че пропусна някакво развитие във вашата жалба.

Имаме нов член на екипа и процесът да я запознаем с това какво и как правим отнема доста време 🙂. Би ни помогнало много.

Благодаря за разбирането.

Автоматичен превод:
1 2 3...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини