Разбирам, че казиното не каза буквално „Ние признаваме грешката", но не е нужно да си гений, за да четеш между редовете.
26 февруари - Проблемът е докладван и препратен към "Специалистите"
27 февруари – Поддръжката признава грешките, Поддръжката казва, че ще обработи възстановяване на сумата до 48 часа
29 февруари - 48 часа са изминали, казват от екипа за поддръжка на клиенти, рундовете ще бъдат възстановени до края на деня. Никога нищо не е било възстановено.
Ако нямаше грешка или някакво потвърждение за грешка, поддръжката никога нямаше да каже, че ще ми възстанови парите. От момента, в който казаха, че ще ми върнат парите след разследване, това означава, че са признали грешката.
Кажете ми сега, ако загубите пари, без дори да играете, поради множество грешки и казиното признае грешката и обеща възстановяване на сумата, няма ли да се разочаровате? Очевидно това е ИЗМАМА Казино, иначе щях да получа парите си възстановени, след като обещаха да ми ги върнат, тъй като ИМАШЕ грешка и те ГО ПРИЗНАХА.
Наистина е жалко, че CasinoGuru вижда само това, което искат да видят. Дори не мога да опиша чувството на неудовлетвореност от това да дойда тук за помощ и да бъда обзаложен с Bias и CasinoGuru, който явно е на страната на Scam Casino, когато доказателствата са налице. Да не говорим колко пъти казиното е излъгало по време на жалбата, което casinoguru видя, но просто не му пука 😀
Сигурен съм, че ще намерите друго извинение както за казиното, така и за отхвърлянето на жалбата, дори когато всички доказателства са на лице, но каквото и да ви кара да спите по-добре през нощта, предполагам.
I understand that the casino didn't literally say " We acknowledge the error " but it doesnt take a genius to read between the lines.
26 February - Problem reported and forwarded to the "Specialists"
27 February - Support acknowledges the errors, Support say they will process a refund in up to 48H
29 February - 48H have passed, Customer support say, rounds will be refunded until the end of the day. Nothing was ever refunded.
If there was no error, or any acknowledgement of error, the support would never say they would refund me the money. From the moment they said they would refund me the money after investigating, it means they acknowledged the error.
Now you tell me, if you lost money without even playing due to multiple errors, and the casino acknowledged the error and promised a refund, wouldn't you get frustrated? Obviously this is a SCAM Casino, or else I would have gotten my money refunded after they promised to refund me since THERE WAS an error and they ACKNOWLEDGED IT.
It's truly a shame CasinoGuru only sees what they want to see. I can't even put into word the frustration of coming here for help and being bet with a Bias and CasinoGuru clearly siding with a Scam Casino when the evidence it's all there. Not to mention the amount of times the casino Lied during the complaint, which casinoguru saw, but just didn't care 😀
I am sure you will find another excuse for both the casino and the complaint being dismissed even when all the evidence is there in plain sight, but whatever makes you sleep better at night I guess.
Редактиран от автора преди 2 седмици
Автоматичен превод: