ФорумКазинаBETANDYOU Casino - обща дискусия

BETANDYOU Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 3 години от mandliuzer
|
9186 преглеждания 79 отговора |
|
1...3 4
Gambler123
преди 1 месец

Много жалко, ако са ти дали такъв отговор. Струва ми се като изход от ситуацията. Жалбата все още е отворена и наистина съм любопитен да видя дали ще бъде разрешена или не.

Ако не стане, мислите ли, че ще продължите със съдебното дело?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Първо, бих искал действително да получа помощ от казино гуру, за да посреднича по проблема, тъй като имам зашеметяващо количество доказателства. Засега съм разочарован, но предполагам, че ще запазя надеждите си.

След това ще видя какво ще правя. Това беше най-лошото казино, което някога съм играл, те правят всичко възможно да измамят играчите и след това не решават нищо, просто искам да ми възстановят това, което са откраднали от мен. След това с удоволствие ще се дистанцирам от този кошмар на казино.

Защото, ако не ми върнат сумата, както обещаха, след като ми откраднаха парите, ще продължа да преследвам тази жалба и всички действия, които мога.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Gambler123
преди 1 месец

Да, това е доста разумен подход и ще видим какво може да се направи.

Въпреки това видях във вашата жалба, че казиното ви е отговорило и е казал, че в този случай и в тази ситуация властите вече са се произнесли. Така че това вярно ли е и дали сте им го препратили и дали са взели решение или не?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Показах ви отговора на GCB. Нямаше присъди или допълнителен отговор. Това казино е измамило няколко играчи и те са разочаровани, че споделям доказателствата си, тъжно е, че casinoguru не иска да помогне. Bet и вие ще поискате всичко, което е най-добро за тях, просто погледнете проблемите, от които се оплакват повечето играчи, всички те са за едни и същи проблеми и никога не се решават. Наистина кошмарно преживяване, надявам се другите да избягват да играят тук. Най-лошото е, че могат да лежат навсякъде и нищо да не се направи. Ще продължа да преследвам това.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Gambler123
преди 4 седмици

О, видях, че жалбата е затворена и много съжалявам. Ник не би могъл да бъде по-полезен в този процес и аз също щях да бъда разочарован.

Както и да е, ако направите това някъде другаде, надявам се, че можете да подредите всичко, което трябва.

За съжаление, явно нямам какво повече да добавя. 😥

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Това казино BetandYou е ужасно. От самото начало се сблъсках с множество технически проблеми и когато се опитах да изтегля печалбите си, ме сполетяха неочаквани забавяния и неясни извинения от страна на отдела за обслужване на клиенти.

Те изглежда направиха почти невъзможен достъпа до средствата ми и се почувствах напълно игнориран от техния екип за поддръжка. Трудно е да се доверите на сайт, който ясно дава приоритет на печалбата пред удовлетворението на играча. Силно съветвам да не използвате Betandyou Casino; просто не си струва риска.

Автоматичен превод:
antoniojoaotome99
преди 3 седмици

И така в крайна сметка не успяхте да изтеглите нищо там? Имате ли още пари там? Колко време се проточи цялата ситуация?

Мисля, че това не е най-добрият подход от страна на казиното и следователно могат да възникнат технически проблеми, но да бъдете игнорирани и да не знаете нищо и да не можете да теглите пари също не е правилно.

Така че, моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
antoniojoaotome99
преди 3 седмици

здравей

Тъй като това казино не е надеждно и тяхната поддръжка не решава нищо и само игнорира проблемите на играчите, единственият ви шанс е да изпратите жалбата си до GCB, те вероятно няма да направят много, но тъй като са получили няколко оплаквания от тази измама Казино, може да имате късмет. Само GCB всъщност може да направи нещо, така че си струва да опитате.

https://www.gamingcontrolcuracao.org/contact

Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:
Gambler123
преди 3 седмици

Ако мога, вярвам, че всъщност доста зависи от проблема. В ситуации, в които играчът действително може да докаже, че се е случило нещо несправедливо, например, има шанс да помогнете на играча. Не само защото това казино едва ли е измама - то изплаща доста спечелени печалби, що се отнася до мен. Е, нека пропуснем това засега.

Както и да е, можете ли да ме уведомите дали GCB е разгледал проблема ви? Тъй като последната ви препоръка ме кара да мисля да се оплача от бездействието им, бих искал да знам за вашия опит с GCB. Също така съм убеден, че всякаква форма на разрешаване е доста рядка в наши дни. благодаря

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 седмици

Не се различавам. Тук няма шанс да помогнете на играча, ако признанието за вина от казиното и обещанието за възстановяване не са достатъчни за вас, момчета, нищо никога няма да бъде. Пристрастията тук са реални, за съжаление вече не ви вярвам, че сте безпристрастен.

GCB каза, че ще проучи и ще се потопи в жалбата, но те нямат властта да принудят казиното да изплати каквото и да било, дори законни печалби. Така че, ако въпросът ви е за това, че решават нещо, те няма да решат нищо за никого. Те ще ви пренасочат към адвокатите и към съдилищата в Кюрасао. Те може да глобят или да спрат лиценза на казиното, но аз все още не съм видял това да се случи, но бих искал да видя тази измама Казино да бъде пионер в това да се оправят или лицензът им да бъде отнет.

Това е всичко, което мога и ще кажа. Безполезно е да протакате това още тук.

Всички отрицателни оплаквания са за едно и също нещо, игнориране на отговорна игра, много невалидни залози и конфискация на законни печалби. Сигурен съм, че ще има повече отрицателни отзиви за един и същи проблем или повече проблеми, но е почти невъзможно да напишете лош отзив тук.

Избягвайте това казино, ако цените времето и парите си, рано или късно те ще ограбят законните ви печалби.

Редактиран от автора преди 2 седмици
Автоматичен превод:
преди 2 седмици

И само за финал, по-долу имате оплакване, което беше успешно разрешено, казиното призна грешката и разреши проблема с играча. https://casinoguru-int.com/en/vulkan-vegas-casino-the-player-s-self-exclusion-request

Betandyou е Scam Casino, те крадат законни печалби, те крадат депозити и не ги кредитират, те игнорират играчи и игнорират заявките за самоизключване, не е надеждно , това е измамно казино, проверете отзивите навсякъде освен casinoGuru, тъй като тук отзивите са изключително контролирани и филтрирани според предпочитанията на казиното и не се допускат честни лоши отзиви и ще видите какво казват повечето играчи навсякъде другаде. Сигурен съм, че след всичко, което казах, вие ще намерите начин да подкрепите казиното отново и може би дори да повишите рейтинга им, за да измамите други нови играчи, но правете каквото искате.

пазете се

Чао 👋

Редактиран от автора преди 2 седмици
Автоматичен превод:
преди 2 седмици

И само за финал, по-долу имате оплакване, което беше успешно разрешено, казиното призна грешката и разреши проблема с играча. https://casinoguru-int.com/en/vulkan-vegas-casino-the-player-s-self-exclusion-request

Betandyou е Scam Casino, те крадат законни печалби, те крадат депозити и не ги кредитират, те игнорират играчи и игнорират заявките за самоизключване, не е надеждно , това е измамно казино, проверете отзивите навсякъде освен casinoGuru, тъй като тук отзивите са изключително контролирани и филтрирани според предпочитанията на казиното и не се допускат честни лоши отзиви и ще видите какво казват повечето играчи навсякъде другаде. Сигурен съм, че след всичко, което казах, вие ще намерите начин да подкрепите казиното отново и може би дори да повишите рейтинга им, за да измамите други нови играчи, но правете каквото искате.

пазете се

Чао 👋

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Съжалявам, но не наистина, що се отнася до рецензиите тук. Вероятно има ботове, които дават положителни отзиви, но поне моят преглед беше честен и какъв е моят опит с това казино. Нямам намерение да защитавам казиното, знам, че просто искат да вземат колкото могат повече пари от нас, но са много коректни към мен. Вие ми одобрявахте всяко плащане в рамките на 15 минути, а първото беше веднага след регистрацията на акаунта. Това е най-важното за мен, за да не чакам плащането месец, както обикновено ми се случва.

Редактиран от автора преди 2 седмици
Автоматичен превод:
dancerreddevile
преди 2 седмици

Играл съм в десетки казина, всяко със своите възходи и падения, но това беше най-лошото от всички. Ограби ми няколко депозита, измами ме за легитимни печалби, пренебрегна всичките ми права за отговорна игра, анулира нечестно залози, обеща възстановяване на суми, но никога не пристъпва към възстановяване на нищо. И блокира акаунта ми по време на жалбата ми тук в casinoguru, така че нямах достъп до историята на залаганията си и регистрационните файлове на клиентския чат, жалко, че CasinoGuru си партнира с такива измамници и просто не го е грижа за останалото, но това е, което е. Не мога да го подчертая достатъчно, това е измамно казино.

Редактиран от автора преди 2 седмици
Автоматичен превод:
Gambler123
преди 2 седмици

Вярвам, че е така, както казвате. Не съм в течение на тази дискусия, но се чудя как те ограби? Той не ти позволи да осребриш печалбите си?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Не се различавам. Тук няма шанс да помогнете на играча, ако признанието за вина от казиното и обещанието за възстановяване не са достатъчни за вас, момчета, нищо никога няма да бъде. Пристрастията тук са реални, за съжаление вече не ви вярвам, че сте безпристрастен.

GCB каза, че ще проучи и ще се потопи в жалбата, но те нямат властта да принудят казиното да изплати каквото и да било, дори законни печалби. Така че, ако въпросът ви е за това, че решават нещо, те няма да решат нищо за никого. Те ще ви пренасочат към адвокатите и към съдилищата в Кюрасао. Те може да глобят или да спрат лиценза на казиното, но аз все още не съм видял това да се случи, но бих искал да видя тази измама Казино да бъде пионер в това да се оправят или лицензът им да бъде отнет.

Това е всичко, което мога и ще кажа. Безполезно е да протакате това още тук.

Всички отрицателни оплаквания са за едно и също нещо, игнориране на отговорна игра, много невалидни залози и конфискация на законни печалби. Сигурен съм, че ще има повече отрицателни отзиви за един и същи проблем или повече проблеми, но е почти невъзможно да напишете лош отзив тук.

Избягвайте това казино, ако цените времето и парите си, рано или късно те ще ограбят законните ви печалби.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Здравейте,

Тъй като жалбата е доста сложна и не съм запознат с всеки разговор, който сте водили с медиатора, бих искал да заявя, че не видях „признаването на вина", което казиното представи във вашата жалба. Може би това ще ни помогне да разберем по-добре същността или поне ще помогне на мен. Бихте ли пояснили какво имате предвид?

Така че в момента нямам какво да добавя от моя сайт.


Автоматичен превод:
преди 2 седмици

И само за финал, по-долу имате оплакване, което беше успешно разрешено, казиното призна грешката и разреши проблема с играча. https://casinoguru-int.com/en/vulkan-vegas-casino-the-player-s-self-exclusion-request

Betandyou е Scam Casino, те крадат законни печалби, те крадат депозити и не ги кредитират, те игнорират играчи и игнорират заявките за самоизключване, не е надеждно , това е измамно казино, проверете отзивите навсякъде освен casinoGuru, тъй като тук отзивите са изключително контролирани и филтрирани според предпочитанията на казиното и не се допускат честни лоши отзиви и ще видите какво казват повечето играчи навсякъде другаде. Сигурен съм, че след всичко, което казах, вие ще намерите начин да подкрепите казиното отново и може би дори да повишите рейтинга им, за да измамите други нови играчи, но правете каквото искате.

пазете се

Чао 👋

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

С уважение, трябва също така да се обясни по-подробно как вашите две отхвърлени жалби срещу BETANDYOU Casino са пряко свързани с други жалби, подадени срещу различни казино.

Тъй като всяка жалба е различна, използването на едно като вид доказателство в подкрепа на останалите е по-скоро предположение, освен ако нямате достъп до всички имейли и подкрепяща документация от трите случая. Но те разбирам. Инструментите ще последват там, където има желание.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 седмици

Разбирам, че казиното не каза буквално „Ние признаваме грешката", но не е нужно да си гений, за да четеш между редовете.

26 февруари - Проблемът е докладван и препратен към "Специалистите"

27 февруари – Поддръжката признава грешките, Поддръжката казва, че ще обработи възстановяване на сумата до 48 часа

29 февруари - 48 часа са изминали, казват от екипа за поддръжка на клиенти, рундовете ще бъдат възстановени до края на деня. Никога нищо не е било възстановено.


Ако нямаше грешка или някакво потвърждение за грешка, поддръжката никога нямаше да каже, че ще ми възстанови парите. От момента, в който казаха, че ще ми върнат парите след разследване, това означава, че са признали грешката.

Кажете ми сега, ако загубите пари, без дори да играете, поради множество грешки и казиното признае грешката и обеща възстановяване на сумата, няма ли да се разочаровате? Очевидно това е ИЗМАМА Казино, иначе щях да получа парите си възстановени, след като обещаха да ми ги върнат, тъй като ИМАШЕ грешка и те ГО ПРИЗНАХА.


Наистина е жалко, че CasinoGuru вижда само това, което искат да видят. Дори не мога да опиша чувството на неудовлетвореност от това да дойда тук за помощ и да бъда обзаложен с Bias и CasinoGuru, който явно е на страната на Scam Casino, когато доказателствата са налице. Да не говорим колко пъти казиното е излъгало по време на жалбата, което casinoguru видя, но просто не му пука 😀

Сигурен съм, че ще намерите друго извинение както за казиното, така и за отхвърлянето на жалбата, дори когато всички доказателства са на лице, но каквото и да ви кара да спите по-добре през нощта, предполагам.

Редактиран от автора преди 2 седмици
Автоматичен превод:
Gambler123
преди 2 седмици

здрасти

Няма да кажа това, което казах преди. Опитайте се да отворите отново жалбата, ако смятате, че не е била обработена правилно. Тъй като не съм посредник и не мога да видя свързани имейли, например, нямам причина да продължа този разговор, въпреки че не съм видял никакви лъжи. Жалко е, разбира се, че научавате само неща, които подкрепят вашата гледна точка по този въпрос. Логично е защо не можем да постигнем споразумение.

Няма значение за по-нататъшна комуникация на този етап. Други публикации, които изразяват необосновани, подвеждащи мнения - като "CasinoGuru ясно застава на страната на Scam Casino" - ще бъдат премахнати и акаунтът ви ще бъде забранен.

Според мен първо подкрепете твърденията си; след като го направите, можем да продължим нашия разговор.

Редактиран от автора преди 2 седмици
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 седмици

здрасти

Къде не съм архивирал твърденията си? Предоставил съм "разписки" за всеки иск, който съм направил.

Радвам се, че сме съгласни, че няма значение за по-нататъшна комуникация на този етап, изразих мнението си, предоставих всички необходими доказателства, но не мога да принудя никого да види това, което не иска да види. Моето мнение за casinoguru ще остане същото, има ясно пристрастие и ако не искате да го признаете, това е добре за мен. Също така моето мнение за това казино ще остане завинаги същото, просто погледнете всички отзиви, последните 7 от 10 отзива са 1 звезда и всички за едни и същи проблеми, но вие предпочитате да настоявате, че нямам доказателство, за да архивирам моите искове.

Бъдете сигурни, че няма да продължа това, но не се колебайте да забраните акаунта ми, когато пожелаете, това не добавя никаква стойност за мен, като се има предвид какво се случва с оплакванията ми и се случва тук в чата.

Желая ти всичко най-добро. пазете се

Автоматичен превод:
Gambler123
преди 2 седмици

Разбирам, че си почти сигурен, че си доказал всичко и нямам причина да се съмнявам в това. Тъй като сме сигурни, че не сте, обзалагам се, че няма изход от това, поне не чрез форума, за съжаление.

Няма нужда да ви забранявам, защото поне в последния ви отговор липсва дори и най-малкия личен императив и има перфектен смисъл, така че наистина се оценява.

Съжалявам, че свърши така и ти желая само най-доброто.


Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини