Уважаеми @BetAndYou,
Въпреки че оценявам времето и усилията ви да разгледате моята жалба, тук, в CasinoGuru, за съжаление сте малко закъснели. За да бъдем точни, 1,5 години твърде късно. Правата ми за отговорна игра бяха нарушени и пренебрегнати, анулираните ми залози не бяха възстановени, въпреки че казахте, че ще бъдат възстановени. Поради всичко това, търся обезщетение за депозитите и за залозите, които не бяха възстановени поради грешки от ваша страна. Това е единственият възможен и справедлив резултат/разрешение.
Клиентът изрази желание акаунтът да бъде изпратен на отделна поща. В съответствие с изискванията той трябваше да премине през процедурата за деактивиране: да напише писмо върху плика и да го попълни KYC.
Което направих... и ти не успя да изпълниш задълженията си . Моля, потвърдете грешката от ваша страна и разрешите оплакването мирно и приятелски, това е всичко, което моля. Нямам лоши чувства към BetAndYou, но нарочно или с небрежност вие спечелихте хиляди, като ме измамихте. Всичко, което искам, е жалбата ми да бъде разрешена успешно, тъй като съм изключително разумен и всичко, което искам, е възстановяване на сумата от анулираните залози, които казахте, че ще възстановите, но никога не сте го направили, и възстановяване на нетните депозити, откакто завърших успешно моето самоизключване и вие не изпълнихте задълженията си, като блокирахте акаунта ми. Моля, имайте предвид, че ще трябва да споделя всичко, което претърпях по време на престоя си с BetAndYou в моята жалба, имам няколко екранни снимки на обслужване на клиенти, които ме въвеждат в грешка и предоставят няколко погрешни информации, включително не ми позволяват да ограничавам депозитите, за да контролирам моя разходи, имам доказателство, че успешно се свързах с отдела, който ми казахте, изпратих им писмо, както ми казахте, избрах времето за изключване и завърших KYC, както беше поискано, и все още не успяхте да блокирате моя акаунт.
Кой знае колко още са минали през същото като мен?
Ще се радвам да оттегля жалбата си веднага щом решите проблема ми и ще ви пожелая късмет в бъдеще.
Dear @BetAndYou,
Although I do appreciate your time and effort to adress my complaint, here on CasinoGuru, unfortunately, you are a little too late. To be exact, 1.5 Years too late. My responsible gaming rights were mishandled and neglected, my Void Bets were not refunded even though it was said by you, they would be refunded. Due to all of this, I am seeking Compensation for the deposits and for the Bets that were not refunded due to errors on your part. This is the only possible and fair outcome/resolution.
The client expressed a wish for the account to be sent to a separate mail. In accordance with the requirements, he had to go through the deactivation procedure: write a letter on the envelope and fill it out KYC.
Which I did... and you failed to fulfill your obligations. Please, acknowledge the error on your end, and solve the complaint peacefully and amicably, that's all I ask. I have no Ill feelings towards BetAndYou, but either purposely or with negligence, you profited thousands by deceiving me. All i want is my complaint to be successfully resolved, since I am being extremely reasonable, and all I want is a Refund from the Void bets that you said you would refund but never did, and a refund for the net deposits since I successfully finished my Self-exclusion and you failed to fulfill your obligations by blocking my account. Kindly note that, i will have to share everything i suffered during my time with BetAndYou in my complaint, i have several screenshots of customer service inducing me in error and providing several wrongful informations, including not allowing me to limit deposits in order to control my spendings, I have proof that I successfully contacted the department you told me, I sent them a letter as you told me, i chose the time for the exclusion and finished KYC as requested, and you still failed to block my account.
Who knows how many more went through the same as me?
I will be more than Happy to drop my complaint as soon as you solve my issue, and I will wish you the best of luck in the future.
Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод: