НачалоФорумКазинаBETANDYOU Casino - обща дискусия

BETANDYOU Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 3 години от mandliuzer
|
10 482 преглеждания 79 отговора |
|
12 3 4
Jaro
преди 4 месеца

Този проблем продължава вече месеци. BetAndYou не съдейства изключително много и ми предостави няколко измамни информации, затова трябваше да отнеса това на CasinoGuru.

И за съжаление съм съгласен с вас, че въпреки няколкото месеца, в които се боря с това, изглежда, че ще отнеме още повече време. Доста тъжно за гледане.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

@ Gambler123

Уважаеми клиенти! Ние вече изтрихме вашия акаунт с вас! Любезно ви напомняме процеса за деактивиране на акаунт.

Клиентът изрази желание акаунтът да бъде изпратен на отделна поща. В съответствие с изискванията той трябваше да премине през процедурата за деактивиране: да напише писмо върху плика и да го попълни KYC.

Разбираме вашата ситуация и вече дебитирахме сметката ви преди седмица, без да преминем през необходимата процедура.

В момента първата жалба от играча беше отхвърлена от лицензополучателя, тъй като условията и изискванията на играча не бяха нарушени от наша страна.

Компанията винаги се отнася с уважение към желанията на играчите и прави всичко в рамките на законните дейности.

Автоматичен превод:
BETANDYOU Casino
преди 4 месеца

Уважаеми @BetAndYou,

Въпреки че оценявам времето и усилията ви да разгледате моята жалба, тук, в CasinoGuru, за съжаление сте малко закъснели. За да бъдем точни, 1,5 години твърде късно. Правата ми за отговорна игра бяха нарушени и пренебрегнати, анулираните ми залози не бяха възстановени, въпреки че казахте, че ще бъдат възстановени. Поради всичко това, търся обезщетение за депозитите и за залозите, които не бяха възстановени поради грешки от ваша страна. Това е единственият възможен и справедлив резултат/разрешение.

Клиентът изрази желание акаунтът да бъде изпратен на отделна поща. В съответствие с изискванията той трябваше да премине през процедурата за деактивиране: да напише писмо върху плика и да го попълни KYC.

Което направих... и ти не успя да изпълниш задълженията си . Моля, потвърдете грешката от ваша страна и разрешите оплакването мирно и приятелски, това е всичко, което моля. Нямам лоши чувства към BetAndYou, но нарочно или с небрежност вие спечелихте хиляди, като ме измамихте. Всичко, което искам, е жалбата ми да бъде разрешена успешно, тъй като съм изключително разумен и всичко, което искам, е възстановяване на сумата от анулираните залози, които казахте, че ще възстановите, но никога не сте го направили, и възстановяване на нетните депозити, откакто завърших успешно моето самоизключване и вие не изпълнихте задълженията си, като блокирахте акаунта ми. Моля, имайте предвид, че ще трябва да споделя всичко, което претърпях по време на престоя си с BetAndYou в моята жалба, имам няколко екранни снимки на обслужване на клиенти, които ме въвеждат в грешка и предоставят няколко погрешни информации, включително не ми позволяват да ограничавам депозитите, за да контролирам моя разходи, имам доказателство, че успешно се свързах с отдела, който ми казахте, изпратих им писмо, както ми казахте, избрах времето за изключване и завърших KYC, както беше поискано, и все още не успяхте да блокирате моя акаунт.

Кой знае колко още са минали през същото като мен?

Ще се радвам да оттегля жалбата си веднага щом решите проблема ми и ще ви пожелая късмет в бъдеще.

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Казино @BETANDYOU,

O cliente expressou o desejo de que a conta fosse enviada para um e-mail parado. De acordo com os requisitos, ele teve que passar pelo procedimento de desativação: escrever uma carta no envelope e preenchê-la com KYC.

Ще споделя в жалбата си, за да могат всички да видят, всички екранни снимки, на които правя това и получавам отговори от вас, така че да знаем, че наистина сте получили моите имейли и след като преминах през цялата процедура, вие не сте блокирали моя сметка.

Entendemos sua situação e já debitamos sua conta há uma semana sem passar pelo procedimento necessário

Ако наистина разбирате ситуацията, любезно ви моля да я коригирате, като имате предвид, че предоставих всички необходими доказателства и е очевидно и за всички да видят, че успешно преминах през всички необходими изисквания, а вие не успяхте изпълни задълженията си и се възползва от мен.

Искрено се надявам, че ще поемете отговорност, с доказателствата, които предоставих и добросъвестно, ще признаете грешката и ще обработите възстановяването. Това е всичко, което питам. След това ще затворя жалбата си като решена.

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Този проблем продължава вече месеци. BetAndYou не съдейства изключително много и ми предостави няколко измамни информации, затова трябваше да отнеса това на CasinoGuru.

И за съжаление съм съгласен с вас, че въпреки няколкото месеца, в които се боря с това, изглежда, че ще отнеме още повече време. Доста тъжно за гледане.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Ще видим, така или иначе виждам, че и казиното, и вие сте активни. Би било хубаво да видим щастлив край, при който и двете страни са съгласни и всичко е решено. 😕

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Осигурил съм им всичко. Всички екранни снимки, на които правя всичко, което поискаха от мен. Ясно е, че аз направих всичко възможно, а те не изпълниха задълженията си. Грешката е от тяхна страна. Надявам се да поправят грешката си.

Автоматичен превод:
Gambler123
преди 4 месеца

И аз се надявам да се получи добре. Ако чуете нещо ново или ако нещо се промени, със сигурност можете да ме уведомите.

Пожелавам ти много късмет. ☘️

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Споделих всичко, което имам за това казино в жалбата си.

Уважаеми @Jaro или който и да е администратор на форум/отзиви, учтиво моля, когато е възможно, да одобрите моя преглед, тъй като смятам, че е от решаващо значение другите да знаят какво могат да очакват, когато използват това казино.

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
Gambler123
преди 4 месеца

Хубаво е да го направиш.

Що се отнася до потребителския преглед, когато играч има жалба срещу казино, тя се оценява след приключване на жалбата. Така че ние също искаме да видим как ще се развие и да се справим с него справедливо. Така че, когато целият процес приключи, тогава ще се заемем с потребителския преглед.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

По-долу ще предоставя най-полезните връзки за разглеждане на жалби срещу несъответстващи и измамни казина като това. Винаги първо трябва да изпратите съобщение до казиното и да се опитате да разрешите проблема/спора, преди да отидете на тези връзки.


Фирмен регистър на BetAndYou, както можете да видите, ако търсите в Търговската камара на Кюрасао: Номер 161662

Търговско име Tixi Multimedia BV

Правна форма Дружество с ограничена отговорност

Официално име Tixi Multimedia BV

Проверка на фирма (Тук можете да проверите дали фирмата е законна и установена):

Търговска камара на Кюрасао: https://www.curacaochamberofcommerce.com/registry-services/registry-search/


Отдели за ADR:

CasinoGuru - https://casinoguru-int.com/

Fundashon pa Konsumidó -


Официален отдел за ADR, известен още като доставчик на лиценз (Curacao Egaming, Колкото повече оплаквания има едно казино с доставчика на лиценз, толкова по-голяма е вероятността да бъде разследван, което да доведе до санкции или дори загуба на лиценз, но те никога няма да отсъдят в полза на играча, тъй като искат само пари от казиното):

https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/complaints-step-1


Табло за контрол на игрите в Кюрасао (Скоро ще бъде главното за всички хазартни игри в Кюрасао)

http://www.gamingcontrolcuracao.org/

Имейл:


Централната банка на Кюрасао (в 99,9% от случаите няма да направи нищо срещу казината, но винаги си струва да опитате):

https://exch.centralbank.cw/applications-forms/file-a-complaint-or-report-a-signal

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Gambler123
преди 3 месеца

Надявам се да е полезно на някого. Бих казал, че ако някой не знае къде да се обърне, той все още може да пише тук и да попита и ние ще се опитаме да ги посъветваме точно както другите играчи се опитват да направят.

Надявам се скоро вашият случай да бъде решен.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Трябва да предупредя всички да не играят тук. Това не е надеждно казино, това е измама. Не вярвайте само на моята дума, повярвайте на думата на доставчика на лицензи в Кюрасао.

file

Най-добри пожелания

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Gambler123
преди 2 месеца

Здравейте, всички лицензи за Кюрасао вече не трябва да са валидни, затова получихте този имейл. Те постепенно са загубили своята валидност и трябва да бъдат променени.

Но проверих уебсайта им и не видях валидатора там. Значи видяхте казиното да го показва някъде?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Наистина съм изненадан, че имате проблеми с плащането в това казино. Все още правя плащания (чрез skrill), почти мигновено. Сега започнаха да ми дават бонуси, които преди не одобряваха.

Автоматичен превод:
dancerreddevile
преди 2 месеца

Считайте се за късметлия. Бонусът, който ви дават, не отговаря на информацията, която предоставят. Те твърдят, че някои нямат залагане или са много ниски (5 пъти), но в действителност са 15-20 пъти и трябва да депозирате и залагате с реални пари, преди да отключите бонуса. Което няма да можете да направите, защото техните игри ще срещнат грешки и ще загубите залога си, без да играете.

Ако проверите други уважавани уебсайтове за рецензии, ще видите много от тях с предупреждения срещу това казино. ThePogg и Casinomeister имат предупреждения срещу това казино. LCB също така има много потребителски отзиви и оплаквания относно невалидни плащания без възстановяване на средства, некредитирани депозити и липса на отговор за запитвания по имейл. Споделих това, което съм събрал през месеците, всичко, което мога да направя, е да предупредя играчите да не се оказват измамени, както направих аз, но вие носите отговорност дали да продължите да играете или не. Бих ви посъветвал да играете някъде другаде, ако не искате един ден да се събудите без пари в сметката си или да загубите достъп до средствата си вътре. В крайна сметка ще стане.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

да Освен това Fundashon Po Konsumido, Фондация за правата на потребителите в Кюрасао, също подаде жалба срещу това казино с моя помощ и адвокат в Кюрасао. Това не е реномирано казино. Мнозина биват измамени ежедневно. Предадохме всички доказателства на GCB, Централната банка на Кюрасао и скоро на министъра на финансите. file

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

да Освен това Fundashon Po Konsumido, Фондация за правата на потребителите в Кюрасао, също подаде жалба срещу това казино с моя помощ и адвокат в Кюрасао. Това не е реномирано казино. Мнозина биват измамени ежедневно. Предадохме всички доказателства на GCB, Централната банка на Кюрасао и скоро на министъра на финансите. file

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Наистина ви желая късмет с това съдебно дело и да успеете да съберете всичко, което това казино ви дължи.

Автоматичен превод:
Gambler123
преди 2 месеца

Може би са справедливи към мен, защото когато отворих акаунта, отказах бонуса за добре дошли, платих депозита и веднага изпратих копие от личната карта.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

да Освен това Fundashon Po Konsumido, Фондация за правата на потребителите в Кюрасао, също подаде жалба срещу това казино с моя помощ и адвокат в Кюрасао. Това не е реномирано казино. Мнозина биват измамени ежедневно. Предадохме всички доказателства на GCB, Централната банка на Кюрасао и скоро на министъра на финансите. file

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

В такъв случай ви желая успех в разрешаването на вашия случай. Ще се радвам да ни информирате, ако имате нещо ново, виждам, че други играчи също са доста заинтересовани и виждам, че други имат различен опит.

Стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Изглежда, че новият главен лиценз има по-малко мощност от предишните 4 доставчика на лицензи, което е жалко. GCB може да спре или анулира лиценз, но те имат ограничени правомощия да отсъждат компенсации на играчи, измамени от казина, като мен от Betandyou.

Те могат да спрат или отменят лиценза си, но не могат да принудят казината да плащат, а само съдилищата. Единственото хубаво нещо е, че повечето казина, дори да са изкривени и мръсни като това, ще предпочетат да плащат на играчите, вместо да загубят лиценза си. И все пак, за съжаление, казината в Кюрасао ще продължат да имат лоша репутация в книгите ми, защото всъщност не отговарят пред никого, освен пред съдилищата.

file

Всичко, което мога да кажа е, избягвайте да играете в казина с лоша репутация като това. Спестете време и пари и играйте някъде с добра репутация и добра история на решаване на проблеми.


Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини