НачалоФорумКазинаBETANDYOU Casino - обща дискусия

BETANDYOU Casino - обща дискусия (страница 5)

 от mandliuzer
|
14 780 преглеждания 109 отговора |
|
1...4 5 6

Проверих акаунта си, нямаше други чакащи тегления, но те все пак отмениха заявката ми, след което ми казаха да го направя отново, което направих вчера, така че сега трябва да изчакам още 4 или 5 дни, за да видя какво ще се случи този път.

Автоматичен превод:
paulf402

Здравейте, колко пъти ви се е налагало да правите това и да въвеждате отново тегленето? Казиното каза ли също някаква причина, поради която продължава да отменя? Колко време чакаш парите си?

Моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:

Това е 3-ти път, когато се опитвам да изтегля £200

Казаха ми да изчистя бисквитките и кеша на моя уеб браузър и да използвам Google Chrome.

Направих всичко това и пак не се получи

Казаха ми да опитам пак

Което направих и пак не се получи

Сега опитвам за трети път, чаках общо 13 последователни дни!.

Автоматичен превод:

Това е 3-ти път, когато се опитвам да изтегля £200

Казаха ми да изчистя бисквитките и кеша на моя уеб браузър и да използвам Google Chrome.

Направих всичко това и пак не се получи

Казаха ми да опитам пак

Което направих и пак не се получи

Сега опитвам за трети път, чаках общо 13 последователни дни!.

Автоматичен превод:

Хм, в такъв случай вероятно бих се замислил да подам жалба. Ако това е единственият съвет, който ви дават и той все още не работи, тогава вероятно трябва да продължат да се занимават с него и да търсят по-успешни решения. Ако не стане и не знаете какво да правите, тогава оплакването е може би най-добрият начин.

какво мислиш

Автоматичен превод:

Да, ще тръгна по този път, ако тегленето отново се провали!

Автоматичен превод:
Palfcc22

Добре тогава, не се колебайте да ме уведомите, ако отново се провали или напротив, успя да премине това препятствие.

Ще чакам отговора.

Автоматичен превод:

Аз ще го направя!

Автоматичен превод:

Току-що получих известие, че тегленето ми е обработено, сега чакам още 3 работни дни, за да видя дали парите пристигат в банковата ми сметка!

Автоматичен превод:

Току-що получих известие, че тегленето ми е обработено, сега чакам още 3 работни дни, за да видя дали парите пристигат в банковата ми сметка!

Автоматичен превод:

Отлично. Съдейки по факта, че други играчи са получили същото и някой вече е получил пари, това е на прав път. Чувствайте се свободни да ме уведомите, когато се свържат с вас, ако всичко е наред.🙂

Автоматичен превод:

Парите, получени вчера следобед, получиха £198,30, много съм щастлив, че накрая получих парите си

Автоматичен превод:
paulf402

Добри новини!

Съдейки по това колко време продължи цялата ситуация, знам, че играчите се страхуват за парите си, но всичко е добре, когато свършва добре.

Мислиш ли, че ще играеш отново тук след такова преживяване или не? 🙂

Автоматичен превод:

Не, няма, ще играя отново, сега получих парите си.

Автоматичен превод:

Започвах да се притеснявам малко за тези играчи, които изпитваха затруднения с тегленията. Но сега разбирам защо този букмейкър е първият ми избор.

Автоматичен превод:

Не, няма, ще играя отново, сега получих парите си.

Автоматичен превод:

Разбирам и предполагам, че не съм изненадан.

Нека се справяте добре другаде.☘️

Автоматичен превод:

Да, но ще избере добре позната и уважавана платформа в бъдеще като Ladbrokes

Автоматичен превод:
Palfcc22

О, извинете, обърках се, защото сте писали от друг акаунт.

Надяваме се, че ще избегнете всякакви проблеми в бъдеще, разбира се.😉

Автоматичен превод:
Palfcc22

Избягвайте това казино. Това е един от най-лошите. Ежедневни проблеми, откраднати депозити, необработени тегления, неизплатени печалби... Радвам се, че получихте парите си. Най-доброто, което можете да направите, е да не играете тук никога повече, ако цените времето и парите си

Edited
Автоматичен превод:

Благодаря ви за съвета, напълно съм съгласен с това, което казвате.

Имах късмет в този случай.

Моля, внимавайте всички!. Може да нямате такъв късмет като мен.

Придържайте се към утвърдени платформи за игри!.

Автоматичен превод:
Palfcc22

Нямах такъв късмет. Бях напълно измамен от тях. Избягвайте да играете тук, тъй като ще ви откраднат парите и никой няма да може да ви помогне, защото имат ужасен лиценз, а поддръжката на клиенти е най-некомпетентната. Играйте някъде с лиценз от вашата държава.

Автоматичен превод:

Какъв метод на плащане сте използвали, за да направите своето теглене.

Нямах късмет с тегленията, използвайки метода на Visa, те продължиха да анулират тегленията.

След това опитах чрез опцията за банков превод и се получи.

Автоматичен превод:
1...4 5 6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини