ФорумКазинаBETANDYOU Casino - обща дискусия

BETANDYOU Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 3 години от mandliuzer
|
9300 преглеждания 79 отговора |
|
1 2 34
Robertand
преди 2 години

Здравейте,

благодаря ви за вашето известие, виждам, че вече сте изпратили потребителския преглед прибл. преди месец, така че сега предполагам, че все още сте щастлив играч 🙂.

Доволни ли сте и от опциите за плащане, достъпни за играчи от Бразилия?


Автоматичен превод:
преди 2 години

Добро казино, играя дълго време бяха както загуби, така и печалби. Проблеми с оттеглянето досега не е имало, доволен е, че има активна услуга за поддръжка

Автоматичен превод:
gretopac
преди 2 години

Здравейте, радвам се да чуя, че сте доволни там. Защо не напишете потребителско мнение за казиното и не споделите опита си с други играчи? 🙂 Колко време играеш между другото?

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, радвам се да чуя, че сте доволни там. Защо не напишете потребителско мнение за казиното и не споделите опита си с други играчи? 🙂 Колко време играеш между другото?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, написах рецензия на самата страница, но получих известие, че модераторът Даниел е отхвърлил рецензията ми и тя не е публикувана. Затова реших да споделя впечатленията си тук. Играя от около пролетта, преди това си направих малка почивка. Аз съм прост човек и не се нуждая от много, за да получа удоволствие, в това казино Betandyou ме устройва добре

Ако има проблеми, ще ви уведомя...


Автоматичен превод:
преди 1 година

Обръщам се!! Снощи в 22:50 направих депозит от 10 евро, до 22:55 играх 3 чифта, в 22:57 ме блокираха напълно. Вече не можех да играя нищо. Когато зададох въпроса си за чата, те ми отговориха, че КОМПАНИЯТА ЗА ЗАЛОЖЕНИЯ НЕ Е ЗАДЪЛЖЕНА ДА ДАВА ОБОСНОВА. Само за 5 минути игра.

Автоматичен превод:
veljkomaksimovic96
преди 1 година

Ако трябва да предполагам, бих казал, че казиното вероятно е открило някакви нередности в сесията на играта или предполага вид измама. Би било интересно да разберем какво се е случило, за съжаление това изисква известно сътрудничество от страна на казиното. 🙁.

Има ли останал активен баланс в сметката ви в казиното?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте!

може ли някой да ми помогне

Опитах се да закрия акаунта си от betandyou четири или пет пъти. За първи път ми казаха, че не могат да ми затворят акаунта. В техните T&C се казва, че имам право да закрия завинаги акаунта си от сайта им. При втория път ми дадоха друг контакт и след това вече не ми отговориха. Не залагам твърде много пари, но те нямат никакви инструменти за отговорен хазарт и обичам да поставям ограничения.


Какво мога да напиша или направя? Някакви съвети?


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
tftcosta
преди 1 година

Здравейте, в този случай бих ви предложил да подадете жалба тук на тази връзка: https://casinoguru-pt.com/reclamacoes/todas , тъй като казвате, че не сте успели да затворите акаунта си 5 пъти. Мисля, че казината трябва да се отнасят сериозно към подобни въпроси и да не пренебрегват подобни искания, особено когато имат информация за закриване на сметка в своите Правила и условия.

Смятате ли, че си струва да опитате да подадете жалба?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, работих като стриймър с Bet and You и те ме измамиха, моля, бих искал да говоря с вас, за да докладвам доказателствата, те не плащат на своите сътрудници и задържат пари несправедливо

Автоматичен превод:
derbydeer4
преди 6 месеца

Здравейте, съжалявам да науча за проблема, с който се сблъсквате. Трябва обаче да поясня, че ние не можем да помогнем в такива ситуации и не публикуваме оплаквания, свързани с партньорски сделки. Нашата платформа се фокусира единствено върху посредничеството при проблеми между играчи и онлайн казина. Като се има предвид, че вашето партньорство с казиното включва правен договор, бих препоръчал да се обърнете към тези проблеми с юристи, които са специализирани в подобни въпроси.

Съжалявам. 😕

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Искам да посъветвам/предупредя всички да не използват това казино, BetAndYou. Не само, че имат едно от най-лошите услуги за клиенти, които някога съм виждал, те ще измислят лъжи, за да ви заблудят и да се опитат да ви дискредитират. Те ще изкривят своите ToS и общи условия за лична изгода и ще се отклонят от думата си, за да не ви върнат нищо, което са обещали! Уверете се, че винаги запазвате всяко взаимодействие с това казино! Буквално най-лошото преживяване в онлайн казино.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Gambler123
преди 3 месеца

Както виждам, нашият екип вече работи по този доста сложен случай във вашата жалба и се надяваме, че ще успеем да постигнем възможно най-добрия резултат с помощта на вашия отговорник по жалби, Михал.

Наистина съжалявам, че трябва да преминете през такава ситуация и ще стискам палци това да се разреши скоро.🤞

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Оценявам отговора ви Роми и цялата помощ от Casino Guru. Не знам как ще се развие моят случай, но прегледах раздела за оплаквания и вие помогнахте на много играчи.

Единственото нещо, което бих казал като градивна критика, би било да се приспособи към малко по-нисък хронометър за оплаквания. Чувствам, че 7 дни са твърде дълги и мисля, че 5 дни/120 часа биха били идеални. 🙂

Въпреки че разбирам, че броят на оплакванията понякога е твърде много, така че всичко е наред.

Автоматичен превод:
Gambler123
преди 3 месеца

здравей

Оценявам вашата обективност. Екипът за жалби със сигурност би искал да види времето, запазено за всяка фаза, намалено, но както правилно отбелязвате, има много отворени жалби. Поради тази причина извършването на такава промяна няма да помогне ни най-малко за ускоряване на процеса.

Може би един ден 🙂.

Тъй като това е сериозен проблем, съжалявам да видя, че жалбата е свързана с отговорен хазарт и неподходяща стратегия. Искрено се надявам, че можем да ви помогнем по смислен начин.

Ако имате още нещо да добавите, моля, направете го. Може да успеете да спасите някой друг от объркваща или опасна ситуация. Това е просто представа, разбира се.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Не знам дали казиното ме предпочита, но никога не съм имал проблеми с изплащанията. Може би защото направих депозит веднага след регистрацията на акаунта и не исках да приема никакъв бонус. Първото ми теглене беше половин час след регистрацията и казиното одобри тегленето в рамките на 5 минути. Но аз дори не съм получавал никакъв бонус, който предлага казиното; 200% при плащане чрез skrill, 100% при първи депозит или при втори... Никога не са ми давали нищо, но затова пък последния път, когато поисках плащане, беше одобрено за по-малко от 5 минути...

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
dancerreddevile
преди 3 месеца

Хей, мислиш ли, че е заради това? Тъй като може да се случи, че когато играчите играят с бонуси, казиното проверява играта и всичко възможно, за да види дали играчите са извършили някакво нарушение, така че може би сте го получили по тази причина по-рано. Радвам се, че никога не си имал проблеми в това казино.

Както и да е, теглихте ли с крипто, когато го имахте в акаунта си толкова рано? 😉

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Никога не съм използвал крипто при транзакции в това казино, така че не мога да кажа нищо за него. Освен че има голям избор от криптовалути. Единственото нещо, което използвам за транзакции в двете посоки е skrill и всичко е моментално. Много казина имат правила, че изплащането ще бъде същото като депозита.

Автоматичен превод:
dancerreddevile
преди 3 месеца

Да, прав си, но напоследък също се сблъсквам, че играчите депозират чрез някакъв метод на плащане и той не се поддържа за теглене, така че понякога може да влоши ситуацията. Но от това, което пишете, това не е вашият случай и ако сте имали пари в сметката си толкова бързо и сте използвали Skrill, тогава е перфектно.

Надявам се да продължавате да се справяте добре тук. 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Това със сигурност е едно казино, което никога повече няма да използвам. Умопомрачително е количеството лъжи и подвеждаща информация, която те споделят и предават на своите играчи/потребители, за да увеличат максимално своите печалби. Дори в моята жалба те продължават да предоставят невярна и измамна информация, която всички да видят.

Оставих прегледа си преди повече от 3 седмици, надявам се да бъде прегледан и приет.

Наистина ужасен от моя опит с BetAndYou в течение на почти 3 години.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Gambler123
преди 3 месеца

Случаят все още е отворен, така че нека не изпреварваме и да видим как ще се развие.

Що се отнася до потребителския преглед, след като имате жалба, тя ще бъде разгледана според това как е окончателно затворена. Опитваме се да направим процеса възможно най-справедлив.

Стискам ти палци, защото виждам, че доста се протака. 😕

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини