Здравейте, каква е ситуацията, когато сте на това мнение? Може ли малко по-подробно, защото от казаното не става ясно през какво сте преминали.
Hi, what is the situation when you are of this opinion ? Could you elaborate a bit more, because from what you say it is not clear what you went through.
ВНИМАНИЕ!!!! ВНИМАНИЕ!!!! ВНИМАНИЕ!!!!
BET1000 Casino е куп крадци и измамници. Не депозирайте пари при тези престъпници или никога няма да получите печалбата си. Интерпол разглежда случая и започва разследване!!!!!!
ATTENTION !!!! ATTENTION !!!! ATTENTION !!!!
BET1000 Casino is a bunch of thieves and fraudsters. Don't deposit any money with these criminals or you will never get your winnings. Interpol is looking into the case and starting an investigation!!!!!!
Здравей, виждам, че вероятно нямаш добър опит с казиното. Мога ли да знам какво се е случило? Питам, защото може би можем да ви помогнем.
Hi, I see you probably don't have a good experience with the casino. May I know what happened ? I'm asking because we might be able to help you.
Здравей Джаро
Bet1000 Casino отказва да изплати моите печалби от 9000 PLN. Те продължават да изпращат имейли с един и същи текст и да твърдят, че имат технически проблеми. Разбира се, че не вярвам
Hi Jaro
Bet1000 Casino refuses to pay my PLN 9,000 winnings. They keep sending emails with the same text and claiming that they are having some technical problems. Of course I don't believe it
Здравей Джаро
Защо не отговаряш на съобщението ми?
Hi Jaro
Why aren't you replying to my message?
Колко време е минало, откакто казиното не ви е плащало? Вашият случай касае ли спортни залагания? Имат ли технически проблеми с метода на плащане?
Що се отнася до отговора, не работя 24/7, така че се опитвам да стигна до всички, когато е възможно.
How long has it been since the casino has not paid you ? Does your case concern sports betting ? Do they have technical problems with the payment method ?
As for the answer, I don't work 24/7 so I try to get to everyone when possible.
Здравей Джаро
Днес минаха 20 дни от оттеглянето ми. Печалбите идват от нормална въртяща се машина. Методът на плащане е MiFinity, така че е напълно безопасен и безпроблемен
Hi Jaro
Today it has been 20 days since my withdrawal. The winnings come from a normal spinning machine. The payment method is MiFinity, so it is completely safe and hassle-free
Благодаря ви за отговора. Ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на заявки за теглене, така че виждам, че сте изтекли това време. Казиното каза ли ви също защо отнема толкова време?
Както и да е, в този случай бих препоръчал даподадете жалба при нас, на тази връзка. Нашият екип ще проучи ситуацията и ще се опита да ви помогне.
Бих се радвал, ако не се налагаше да прибягвам до това, но 20 дни не са най-малкото. Надявам се всичко да се реши възможно най-скоро. Ако имате някакви новини, не забравяйте да ме уведомите.
Thank you for your reply. We give casinos 14 days to resolve withdrawal requests, so I see that you are over that time. Did the casino also tell you why it is taking so long ?
Anyway, in this case I would recommend to submit a complaint with us, on this link. Our team will investigate the situation and try to help you.
I would be happy if it was not necessary to resort to this, but 20 days is not the least. I hope everything will be resolved as soon as possible. If you have any news, be sure to let me know.
Здравей Лешек!
Здравейте,
Съжаляваме за неудобството, но проблемът на нашия уебсайт все още не е решен. Ние ще ви информираме за това възможно най-скоро.
Hi Leszek!
Hello,
I'm sorry for the inconvenience but the issue on our website is still not resolved. We will be informing you about it as soon as possible.
Това е, което Bet1000 винаги ми изпраща по имейл
This is what the Bet1000 send always to me on e-mail
Положителното, което виждам в тази ситуация е, че казиното полага усилия да комуникира и не ви оставя без отговор. От друга страна смятам, че 20 дни не са малко, така че подаването на жалба беше добра стъпка. Да видим кога казиното ще успее да разреши техническите проблеми и се надяваме, че ще имате парите възможно най-скоро.
Когато това се случи или откриете нещо ново и казиното ви пише отново, не забравяйте да ме актуализирате.
The positive thing I see in this situation is that the casino makes an effort to communicate and doesn't leave you without an answer. On the other hand, I think that 20 days is not a short time, so filing a complaint was a good step. Let's see when the casino manages to solve the technical problems and hopefully you will have the money as soon as possible.
When that happens or you find something new and the casino writes you again, be sure to update me.
Здравей Джаро
Bet1000 Casino изобщо не отговаря на имейлите ми от два дни. Струва ми се, че парите ми вече ги няма и никога няма да си ги върна
Hi Jaro
Bet1000 Casino has not responded to my emails at all for two days. It seems to me that my money is already gone and I will never get it back
Здрасти!
Е, възхищавам се на търпението ти. Сега, след като стигнахте до тук, бих казал, че е време да предоставите на Кристина пълно описание на ситуацията.
Позволете ми да ви помогна с няколко въпроса:
Вашият акаунт напълно потвърден ли е?
Някога успешно теглили ли сте от това казино?
Натрупахте ли печалбите си със или без бонус?
Какво беше последното съобщение, което получихте от казиното?
Освен това уточнете малко техническите проблеми.
Бих казал, че те покриват основите и повярвайте ми, когато казвам, че е много по-добре да отговорите на тези въпроси веднага.
Моля, направете го, като отворите жалбата си чрез тази връзка 👈👈
Пожелавам ви успех в разрешаването на жалбата.
Hi there!
Well, I admire your patience. Now that you've made it so far, I'd say it's time to provide Kristina with a full-scale description of the situation.
Allow me to help you out with several questions:
Is your account fully verified?
Have you ever successfully withdrawn from this casino?
Did you accumulate your winnings with or without a bonus?
What was the last message you got from the casino?
Also, specify the technical issues a bit.
I'd say those cover the basics, and believe me when I say it's far better to answer those questions right away.
Please do so by accessing your complaint through this link 👈👈
I wish you the best of luck in resolving the complaint.
Здравей Радка
Да, акаунтът ми е напълно верифициран
Да, теглих успешно от това казино много пъти
Не, никога не трупам печалбите си с бонус. Никога не съм използвал никакви бонуси
Винаги получавам съобщение за технически проблеми в мрежата
Последното съобщение беше преди 2 дни със същия текст както винаги
Hi Radka
Yes my account is fully verified
Yes I have successfully withdrawn from this casino and lots of times
No I never accumulate my winnings with bonus. I never used any bonus
I always get message about some technical problems on they web
The last message was 2 days ago with the same text like always
Този имейл от Bet1000 (преди 5 минути):
Здравейте.
Благодаря ви, че се свързахте.
Нашият екип ще ви уведоми веднага щом заявките за плащане бъдат изпълнени.
This e-mail from Bet1000 (5 min ago):
Hello.
Thank you for reaching out.
Our team will notify you as soon as the payment requests are completed.
Здравей Радка
Да, акаунтът ми е напълно верифициран
Да, теглих успешно от това казино много пъти
Не, никога не трупам печалбите си с бонус. Никога не съм използвал никакви бонуси
Винаги получавам съобщение за технически проблеми в мрежата
Последното съобщение беше преди 2 дни със същия текст както винаги
Hi Radka
Yes my account is fully verified
Yes I have successfully withdrawn from this casino and lots of times
No I never accumulate my winnings with bonus. I never used any bonus
I always get message about some technical problems on they web
The last message was 2 days ago with the same text like always
Здравейте и благодаря!
Както казах, трябва да изпратите тази информация към жалбата; Кристина трябва да знае , не аз 🙂.
Моля, копирайте и поставете отговора си на вашата отворена жалба; щракнете или докоснете тази зелена връзка, за да го направите 👈👈
Hi there, and thank you!
As I said, you need to send this information to the complaint; Kristina needs to know, not me 🙂.
Please copy and paste your reply to your open complaint; click or tap this green link to do so 👈👈
Този имейл от Bet1000 (преди 5 минути):
Здравейте.
Благодаря ви, че се свързахте.
Нашият екип ще ви уведоми веднага щом заявките за плащане бъдат изпълнени.
This e-mail from Bet1000 (5 min ago):
Hello.
Thank you for reaching out.
Our team will notify you as soon as the payment requests are completed.
здрасти
Каква е вашата помощ, защото все още не виждам никакви резултати. Bet1000 Casino все още не ми е изплатило парите и изминаха 23 дни, откакто изтеглих печалбите си
Hi
What is your help because I don't see any results yet. Bet1000 Casino still hasn't paid out my money and it's been 23 days since I withdrew my winnings
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.