ФорумКазинаBet1000 Casino - обща дискусия

Bet1000 Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 1 година от mariana2007
|
16070 преглеждания 131 отговора |
|
1...4 5 6...8
Добавете пост
преди 10 месеца

Накратко bet1000 е сайт за измамници, моля, не играйте в тяхното казино, те ни плячкосват

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, каква е ситуацията, когато сте на това мнение? Може ли малко по-подробно, защото от казаното не става ясно през какво сте преминали.

Автоматичен превод:
Публикация на leszko66 е изтрит
преди 8 месеца

ВНИМАНИЕ!!!! ВНИМАНИЕ!!!! ВНИМАНИЕ!!!!


BET1000 Casino е куп крадци и измамници. Не депозирайте пари при тези престъпници или никога няма да получите печалбата си. Интерпол разглежда случая и започва разследване!!!!!!

Автоматичен превод:
leszko66
преди 8 месеца

Здравей, виждам, че вероятно нямаш добър опит с казиното. Мога ли да знам какво се е случило? Питам, защото може би можем да ви помогнем.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Здравей Джаро

Bet1000 Casino отказва да изплати моите печалби от 9000 PLN. Те продължават да изпращат имейли с един и същи текст и да твърдят, че имат технически проблеми. Разбира се, че не вярвам

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Здравей Джаро

Защо не отговаряш на съобщението ми?

Автоматичен превод:
leszko66
преди 8 месеца

Колко време е минало, откакто казиното не ви е плащало? Вашият случай касае ли спортни залагания? Имат ли технически проблеми с метода на плащане?

Що се отнася до отговора, не работя 24/7, така че се опитвам да стигна до всички, когато е възможно.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Здравей Джаро

Днес минаха 20 дни от оттеглянето ми. Печалбите идват от нормална въртяща се машина. Методът на плащане е MiFinity, така че е напълно безопасен и безпроблемен


Автоматичен превод:
leszko66
преди 8 месеца

Благодаря ви за отговора. Ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на заявки за теглене, така че виждам, че сте изтекли това време. Казиното каза ли ви също защо отнема толкова време?

Както и да е, в този случай бих препоръчал даподадете жалба при нас, на тази връзка. Нашият екип ще проучи ситуацията и ще се опита да ви помогне.

Бих се радвал, ако не се налагаше да прибягвам до това, но 20 дни не са най-малкото. Надявам се всичко да се реши възможно най-скоро. Ако имате някакви новини, не забравяйте да ме уведомите.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Здравей Лешек!

Здравейте,


Съжаляваме за неудобството, но проблемът на нашия уебсайт все още не е решен. Ние ще ви информираме за това възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
leszko66
преди 8 месеца

Това е, което Bet1000 винаги ми изпраща по имейл

Автоматичен превод:
Публикация на leszko66 е изтрит
leszko66
преди 8 месеца

Положителното, което виждам в тази ситуация е, че казиното полага усилия да комуникира и не ви оставя без отговор. От друга страна смятам, че 20 дни не са малко, така че подаването на жалба беше добра стъпка. Да видим кога казиното ще успее да разреши техническите проблеми и се надяваме, че ще имате парите възможно най-скоро.

Когато това се случи или откриете нещо ново и казиното ви пише отново, не забравяйте да ме актуализирате.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Здравей Джаро

Bet1000 Casino изобщо не отговаря на имейлите ми от два дни. Струва ми се, че парите ми вече ги няма и никога няма да си ги върна

Автоматичен превод:
leszko66
преди 8 месеца

Здрасти!

Е, възхищавам се на търпението ти. Сега, след като стигнахте до тук, бих казал, че е време да предоставите на Кристина пълно описание на ситуацията.

Позволете ми да ви помогна с няколко въпроса:

Вашият акаунт напълно потвърден ли е?

Някога успешно теглили ли сте от това казино?

Натрупахте ли печалбите си със или без бонус?

Какво беше последното съобщение, което получихте от казиното?

Освен това уточнете малко техническите проблеми.

Бих казал, че те покриват основите и повярвайте ми, когато казвам, че е много по-добре да отговорите на тези въпроси веднага.

Моля, направете го, като отворите жалбата си чрез тази връзка 👈👈

Пожелавам ви успех в разрешаването на жалбата.


Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Здравей Радка

Да, акаунтът ми е напълно верифициран

Да, теглих успешно от това казино много пъти

Не, никога не трупам печалбите си с бонус. Никога не съм използвал никакви бонуси

Винаги получавам съобщение за технически проблеми в мрежата

Последното съобщение беше преди 2 дни със същия текст както винаги

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Този имейл от Bet1000 (преди 5 минути):


Здравейте.


Благодаря ви, че се свързахте.


Нашият екип ще ви уведоми веднага щом заявките за плащане бъдат изпълнени.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравей Радка

Да, акаунтът ми е напълно верифициран

Да, теглих успешно от това казино много пъти

Не, никога не трупам печалбите си с бонус. Никога не съм използвал никакви бонуси

Винаги получавам съобщение за технически проблеми в мрежата

Последното съобщение беше преди 2 дни със същия текст както винаги

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте и благодаря!

Както казах, трябва да изпратите тази информация към жалбата; Кристина трябва да знае , не аз 🙂.

Моля, копирайте и поставете отговора си на вашата отворена жалба; щракнете или докоснете тази зелена връзка, за да го направите 👈👈

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Този имейл от Bet1000 (преди 5 минути):


Здравейте.


Благодаря ви, че се свързахте.


Нашият екип ще ви уведоми веднага щом заявките за плащане бъдат изпълнени.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Без въздишки по технически проблеми, бих казал. Може би междувременно казиното го е разрешило!

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

здрасти

Каква е вашата помощ, защото все още не виждам никакви резултати. Bet1000 Casino все още не ми е изплатило парите и изминаха 23 дни, откакто изтеглих печалбите си

Автоматичен превод:
1...4 5 6...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини