преди 10 месеца
Това е, което Bet1000 винаги ми изпраща по имейл
This is what the Bet1000 send always to me on e-mail
0
Това е, което Bet1000 винаги ми изпраща по имейл
This is what the Bet1000 send always to me on e-mail
Положителното, което виждам в тази ситуация е, че казиното полага усилия да комуникира и не ви оставя без отговор. От друга страна смятам, че 20 дни не са малко, така че подаването на жалба беше добра стъпка. Да видим кога казиното ще успее да разреши техническите проблеми и се надяваме, че ще имате парите възможно най-скоро.
Когато това се случи или откриете нещо ново и казиното ви пише отново, не забравяйте да ме актуализирате.
The positive thing I see in this situation is that the casino makes an effort to communicate and doesn't leave you without an answer. On the other hand, I think that 20 days is not a short time, so filing a complaint was a good step. Let's see when the casino manages to solve the technical problems and hopefully you will have the money as soon as possible.
When that happens or you find something new and the casino writes you again, be sure to update me.
Здравей Джаро
Bet1000 Casino изобщо не отговаря на имейлите ми от два дни. Струва ми се, че парите ми вече ги няма и никога няма да си ги върна
Hi Jaro
Bet1000 Casino has not responded to my emails at all for two days. It seems to me that my money is already gone and I will never get it back
Здрасти!
Е, възхищавам се на търпението ти. Сега, след като стигнахте до тук, бих казал, че е време да предоставите на Кристина пълно описание на ситуацията.
Позволете ми да ви помогна с няколко въпроса:
Вашият акаунт напълно потвърден ли е?
Някога успешно теглили ли сте от това казино?
Натрупахте ли печалбите си със или без бонус?
Какво беше последното съобщение, което получихте от казиното?
Освен това уточнете малко техническите проблеми.
Бих казал, че те покриват основите и повярвайте ми, когато казвам, че е много по-добре да отговорите на тези въпроси веднага.
Моля, направете го, като отворите жалбата си чрез тази връзка 👈👈
Пожелавам ви успех в разрешаването на жалбата.
Hi there!
Well, I admire your patience. Now that you've made it so far, I'd say it's time to provide Kristina with a full-scale description of the situation.
Allow me to help you out with several questions:
Is your account fully verified?
Have you ever successfully withdrawn from this casino?
Did you accumulate your winnings with or without a bonus?
What was the last message you got from the casino?
Also, specify the technical issues a bit.
I'd say those cover the basics, and believe me when I say it's far better to answer those questions right away.
Please do so by accessing your complaint through this link 👈👈
I wish you the best of luck in resolving the complaint.
Здравей Радка
Да, акаунтът ми е напълно верифициран
Да, теглих успешно от това казино много пъти
Не, никога не трупам печалбите си с бонус. Никога не съм използвал никакви бонуси
Винаги получавам съобщение за технически проблеми в мрежата
Последното съобщение беше преди 2 дни със същия текст както винаги
Hi Radka
Yes my account is fully verified
Yes I have successfully withdrawn from this casino and lots of times
No I never accumulate my winnings with bonus. I never used any bonus
I always get message about some technical problems on they web
The last message was 2 days ago with the same text like always
Този имейл от Bet1000 (преди 5 минути):
Здравейте.
Благодаря ви, че се свързахте.
Нашият екип ще ви уведоми веднага щом заявките за плащане бъдат изпълнени.
This e-mail from Bet1000 (5 min ago):
Hello.
Thank you for reaching out.
Our team will notify you as soon as the payment requests are completed.
Здравей Радка
Да, акаунтът ми е напълно верифициран
Да, теглих успешно от това казино много пъти
Не, никога не трупам печалбите си с бонус. Никога не съм използвал никакви бонуси
Винаги получавам съобщение за технически проблеми в мрежата
Последното съобщение беше преди 2 дни със същия текст както винаги
Hi Radka
Yes my account is fully verified
Yes I have successfully withdrawn from this casino and lots of times
No I never accumulate my winnings with bonus. I never used any bonus
I always get message about some technical problems on they web
The last message was 2 days ago with the same text like always
Здравейте и благодаря!
Както казах, трябва да изпратите тази информация към жалбата; Кристина трябва да знае , не аз 🙂.
Моля, копирайте и поставете отговора си на вашата отворена жалба; щракнете или докоснете тази зелена връзка, за да го направите 👈👈
Hi there, and thank you!
As I said, you need to send this information to the complaint; Kristina needs to know, not me 🙂.
Please copy and paste your reply to your open complaint; click or tap this green link to do so 👈👈
Този имейл от Bet1000 (преди 5 минути):
Здравейте.
Благодаря ви, че се свързахте.
Нашият екип ще ви уведоми веднага щом заявките за плащане бъдат изпълнени.
This e-mail from Bet1000 (5 min ago):
Hello.
Thank you for reaching out.
Our team will notify you as soon as the payment requests are completed.
здрасти
Каква е вашата помощ, защото все още не виждам никакви резултати. Bet1000 Casino все още не ми е изплатило парите и изминаха 23 дни, откакто изтеглих печалбите си
Hi
What is your help because I don't see any results yet. Bet1000 Casino still hasn't paid out my money and it's been 23 days since I withdrew my winnings
здрасти
Не разбирам съвсем как искате да ми помогнете да си възстановя парите от тегленето на моите 9000 PLN печалби от Bet1000 Casino? Те напълно игнорират имейлите ми, а аз чаках плащането от 28 дни и загубих всяка надежда. Дори не публикувахте моя преглед на Bet1000 Casino, за да предупредите потенциалната жертва. Мисля, че единственото решение ще бъде да информират Интерпол за техните престъпни дейности
Hi
I don't quite understand how you want to help me recover my money from withdrawing my PLN 9,000 winnings from Bet1000 Casino? They completely ignore my emails and I have been waiting for the payment for 28 days and I have lost all hope. You didn't even publish my review of Bet1000 Casino to warn the potential victim. I think the only solution will be to inform Interpol about their criminal activities
здрасти
Каква е вашата помощ, защото все още не виждам никакви резултати. Bet1000 Casino все още не ми е изплатило парите и изминаха 23 дни, откакто изтеглих печалбите си
Hi
What is your help because I don't see any results yet. Bet1000 Casino still hasn't paid out my money and it's been 23 days since I withdrew my winnings
здравей
честно казано, постът ти няма смисъл за мен. От една страна казахте, че са минали 23 дни, от друга страна също казахте „откакто сте изтеглили печалбите си"
Освен това много любезно ви моля да спрете да повтаряте едно и също съобщение в жалбата „Не разбирам напълно как искате да ми помогнете да си възстановя парите от тегленето на моите печалби от 9000 PLN от Bet1000 Casino?"
Моля, обърнете внимание на това изявление:
„Поради увеличения обем на жалбите през това време на годината, учтиво ви молим за търпение, докато чакаме отговорите ни. Ние се стремим да публикуваме всяка жалба в рамките на 48 часа от подаването, но си запазваме до 7 дни, за да отговорим на всички последващи коментари. Освен това, моля, имайте предвид, че може да отнеме малко повече време, докато жалбата ви бъде присвоена на разрешаващ, тъй като в момента управляваме над 900 жалби.
Вашето разбиране е високо оценено. Желаем ви радостна, успешна и здрава нова 2024 година и ние ще се свържем с вас възможно най-скоро."
Така че, дръжте под око таймера поне веднъж:
Междувременно не се колебайте да прочетете това ръководство, фокусирано върху процеса на подаване на жалби; Обзалагам се, че имате нужда от това:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#duration
Hi,
frankly, your post makes little sense to me. On one side, you said it had been 23 days, on the other side, you also said "since you have withdrawn your winnings"
Additionally, I ask very kindly to stop repeating the same message in the complaint "I don't quite understand how you want to help me recover my money from withdrawing my PLN 9,000 winnings from Bet1000 Casino? "
Please mind this statement:
"Due to the increased volume of complaints during this time of year, we kindly request your patience while awaiting our responses. We aim to publish each complaint within 48 hours of submission but reserve up to 7 days to reply to any subsequent comments. Additionally, please be aware that it might take a bit longer for your complaint to be assigned to a resolver, as we are currently managing over 900 complaints.
Your understanding is greatly appreciated. Wishing you a joyful, successful, and healthy new year 2024, and we will get back to you as soon as possible."
So, keep an eye on the timer for once:
Meanwhile, feel free to read this guide focusing on the complaint process; I bet you need it:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#duration
Здравей Кристина
Току-що получих имейл от Bet1000 Casino. Както очаквах, те са измамници и крадци. Никога няма да си върна парите:
„Здравей Лешек,
Със съжаление ви съобщаваме, че bet1000 е затворен. Вече не са възможни нови регистрации и правене на залози. Всички оставащи салда и предстоящи тегления ще бъдат обработени скоро. Извиняваме се за неудобството и ви благодарим за разбирането.
С Най-Добри Пожелания"
Hi Kristina
I just received an email from Bet1000 Casino. As I expected, they are cheaters and thieves. I will never get my money back:
"Hello Leszek,
We regret to inform you that bet1000 is closed. New registrations and placing bets is no longer possible. All remaining balances and pending withdrawals will be processed soon. We apologize for the inconvenience and thank you for your understanding.
Best regards"
Нашият екип ще направи всичко възможно, за да ви помогне, така че все още нищо не е загубено.
Ще трябва обаче да бъдете търпеливи и да се надяваме, че тази ситуация с казиното ще бъде разрешена.
Ще стискам палци 🤞
Our team will do their best to help you, so nothing is lost yet.
However, you will need to be patient and hopefully this situation with the casino will be resolved.
I will keep my fingers crossed. 🤞
Кристина не е тук.
Честно казано, това е форумът, а не вашата тема за оплаквания.
Доколкото мога да предположа и въз основа на „клоунското шоу", което започнахте в жалбата , би било най-добре да запазите спокойствие. Актуализирайте жалбата с тази информация, моля, и внимавайте с тона си. 🙏
В противен случай ще има последствия, разбира се.
Това е само едно любезно предупреждение. Останалото зависи от вас.
Не излагайте на риск шанса да постигнете справедливо решение, бих казал, че не си струва.🤷♀️
Kristina is not here.
Frankly, this is the forum, not your complaint thread.
As far as I can assume, and based on the "clown show" you started in the complaint, it would be best to keep it cool. Update the complaint with this information, please, and mind your tone. 🙏
Otherwise, there will be consequences, of course.
It's just a kind warning. The rest is up to you.
Don't jeopardize a chance to achieve a fair resolution, I'd say it's not worth it.🤷♀️
Bet1000 потвърди тегленето ми преди 2 седмици и преди около седмица получих имейл съобщение, което казваше, че тегленето ми вече е обработено. Все още нищо не съм получил. Някой има ли подобна ситуация и проблем? Така или иначе чаках това плащане от месеци.
Bet1000 confirmed my withdrawal 2 weeks ago and about a week ago I received an email message which told that my withdrawal is now processed. I still have not received anything. Does anyone have a similar situation and issue? I have anyway been waiting that payment for months.
здрасти
Имам подобна ситуация. Писаха ми, че тегленето ми е прието, но не направиха плащането. В следващия мейл получих информация, че имат технически проблеми и все още не са платили. Чаках повече от 30 дни. Мисля, че никога повече няма да получим парите си и никой няма да ни помогне да ги върнем
Hi
I have a similar situation. They wrote to me that my withdrawal was accepted but they did not make the payment. In the next e-mail I received information that they were having some technical problems and they had not paid out yet. I've been waiting for over 30 days. I think we will never receive our money again and no one will help us get it back
Получавахте ли имейл съобщения за теглене от този адрес? wlcpayouts@softgamings.com
Did you receive email messages about withdrawal from this address? wlcpayouts@softgamings.com
Не. Имам всички имейли от: support@bet1000support.com
No. I have all the emails from: support@bet1000support.com
certria@gaminglicences.com / complaints@gaminglicences.com
Изпратете имейл на тези два имейл адреса и опишете цялата ситуация. Това е органът, издал лицензите за Bet1000 Casino. Вече ми помагат
certria@gaminglicences.com/complaints@gaminglicences.com
Send an e-mail to these two e-mail addresses and describe the entire situation. This is the authority that issued the licenses for Bet1000 Casino. They are already helping me
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.