ФорумКазинаBet1000 Casino - обща дискусия

Bet1000 Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 1 година от mariana2007
|
19446 преглеждания 131 отговора |
|
1...4 5 67
Добавете пост
leszko66
преди 10 месеца

Това е, което Bet1000 винаги ми изпраща по имейл

Автоматичен превод:
leszko66
преди 10 месеца

Положителното, което виждам в тази ситуация е, че казиното полага усилия да комуникира и не ви оставя без отговор. От друга страна смятам, че 20 дни не са малко, така че подаването на жалба беше добра стъпка. Да видим кога казиното ще успее да разреши техническите проблеми и се надяваме, че ще имате парите възможно най-скоро.

Когато това се случи или откриете нещо ново и казиното ви пише отново, не забравяйте да ме актуализирате.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Здравей Джаро

Bet1000 Casino изобщо не отговаря на имейлите ми от два дни. Струва ми се, че парите ми вече ги няма и никога няма да си ги върна

Автоматичен превод:
leszko66
преди 10 месеца

Здрасти!

Е, възхищавам се на търпението ти. Сега, след като стигнахте до тук, бих казал, че е време да предоставите на Кристина пълно описание на ситуацията.

Позволете ми да ви помогна с няколко въпроса:

Вашият акаунт напълно потвърден ли е?

Някога успешно теглили ли сте от това казино?

Натрупахте ли печалбите си със или без бонус?

Какво беше последното съобщение, което получихте от казиното?

Освен това уточнете малко техническите проблеми.

Бих казал, че те покриват основите и повярвайте ми, когато казвам, че е много по-добре да отговорите на тези въпроси веднага.

Моля, направете го, като отворите жалбата си чрез тази връзка 👈👈

Пожелавам ви успех в разрешаването на жалбата.


Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Здравей Радка

Да, акаунтът ми е напълно верифициран

Да, теглих успешно от това казино много пъти

Не, никога не трупам печалбите си с бонус. Никога не съм използвал никакви бонуси

Винаги получавам съобщение за технически проблеми в мрежата

Последното съобщение беше преди 2 дни със същия текст както винаги

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Този имейл от Bet1000 (преди 5 минути):


Здравейте.


Благодаря ви, че се свързахте.


Нашият екип ще ви уведоми веднага щом заявките за плащане бъдат изпълнени.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравей Радка

Да, акаунтът ми е напълно верифициран

Да, теглих успешно от това казино много пъти

Не, никога не трупам печалбите си с бонус. Никога не съм използвал никакви бонуси

Винаги получавам съобщение за технически проблеми в мрежата

Последното съобщение беше преди 2 дни със същия текст както винаги

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте и благодаря!

Както казах, трябва да изпратите тази информация към жалбата; Кристина трябва да знае , не аз 🙂.

Моля, копирайте и поставете отговора си на вашата отворена жалба; щракнете или докоснете тази зелена връзка, за да го направите 👈👈

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Този имейл от Bet1000 (преди 5 минути):


Здравейте.


Благодаря ви, че се свързахте.


Нашият екип ще ви уведоми веднага щом заявките за плащане бъдат изпълнени.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Без въздишки по технически проблеми, бих казал. Може би междувременно казиното го е разрешило!

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

здрасти

Каква е вашата помощ, защото все още не виждам никакви резултати. Bet1000 Casino все още не ми е изплатило парите и изминаха 23 дни, откакто изтеглих печалбите си

Автоматичен превод:
leszko66
преди 10 месеца

здрасти

Не разбирам съвсем как искате да ми помогнете да си възстановя парите от тегленето на моите 9000 PLN печалби от Bet1000 Casino? Те напълно игнорират имейлите ми, а аз чаках плащането от 28 дни и загубих всяка надежда. Дори не публикувахте моя преглед на Bet1000 Casino, за да предупредите потенциалната жертва. Мисля, че единственото решение ще бъде да информират Интерпол за техните престъпни дейности

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

здрасти

Каква е вашата помощ, защото все още не виждам никакви резултати. Bet1000 Casino все още не ми е изплатило парите и изминаха 23 дни, откакто изтеглих печалбите си

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

здравей

честно казано, постът ти няма смисъл за мен. От една страна казахте, че са минали 23 дни, от друга страна също казахте „откакто сте изтеглили печалбите си"

Освен това много любезно ви моля да спрете да повтаряте едно и също съобщение в жалбата „Не разбирам напълно как искате да ми помогнете да си възстановя парите от тегленето на моите печалби от 9000 PLN от Bet1000 Casino?"

Моля, обърнете внимание на това изявление:

„Поради увеличения обем на жалбите през това време на годината, учтиво ви молим за търпение, докато чакаме отговорите ни. Ние се стремим да публикуваме всяка жалба в рамките на 48 часа от подаването, но си запазваме до 7 дни, за да отговорим на всички последващи коментари. Освен това, моля, имайте предвид, че може да отнеме малко повече време, докато жалбата ви бъде присвоена на разрешаващ, тъй като в момента управляваме над 900 жалби.

Вашето разбиране е високо оценено. Желаем ви радостна, успешна и здрава нова 2024 година и ние ще се свържем с вас възможно най-скоро."

Така че, дръжте под око таймера поне веднъж:

file

Междувременно не се колебайте да прочетете това ръководство, фокусирано върху процеса на подаване на жалби; Обзалагам се, че имате нужда от това:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#duration

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравей Кристина

Току-що получих имейл от Bet1000 Casino. Както очаквах, те са измамници и крадци. Никога няма да си върна парите:


„Здравей Лешек,

Със съжаление ви съобщаваме, че bet1000 е затворен. Вече не са възможни нови регистрации и правене на залози. Всички оставащи салда и предстоящи тегления ще бъдат обработени скоро. Извиняваме се за неудобството и ви благодарим за разбирането.

С Най-Добри Пожелания"

Автоматичен превод:
leszko66
преди 10 месеца

Нашият екип ще направи всичко възможно, за да ви помогне, така че все още нищо не е загубено.

Ще трябва обаче да бъдете търпеливи и да се надяваме, че тази ситуация с казиното ще бъде разрешена.

Ще стискам палци 🤞

Автоматичен превод:
leszko66
преди 10 месеца

Кристина не е тук.

Честно казано, това е форумът, а не вашата тема за оплаквания.

Доколкото мога да предположа и въз основа на „клоунското шоу", което започнахте в жалбата , би било най-добре да запазите спокойствие. Актуализирайте жалбата с тази информация, моля, и внимавайте с тона си. 🙏

В противен случай ще има последствия, разбира се.

Това е само едно любезно предупреждение. Останалото зависи от вас.

Не излагайте на риск шанса да постигнете справедливо решение, бих казал, че не си струва.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Bet1000 потвърди тегленето ми преди 2 седмици и преди около седмица получих имейл съобщение, което казваше, че тегленето ми вече е обработено. Все още нищо не съм получил. Някой има ли подобна ситуация и проблем? Така или иначе чаках това плащане от месеци.

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
juusohamalaine
преди 10 месеца

здрасти

Имам подобна ситуация. Писаха ми, че тегленето ми е прието, но не направиха плащането. В следващия мейл получих информация, че имат технически проблеми и все още не са платили. Чаках повече от 30 дни. Мисля, че никога повече няма да получим парите си и никой няма да ни помогне да ги върнем

Автоматичен превод:
leszko66
преди 10 месеца

Получавахте ли имейл съобщения за теглене от този адрес? wlcpayouts@softgamings.com

Автоматичен превод:
juusohamalaine
преди 10 месеца

Не. Имам всички имейли от: support@bet1000support.com

Автоматичен превод:
leszko66
преди 10 месеца

certria@gaminglicences.com / complaints@gaminglicences.com


Изпратете имейл на тези два имейл адреса и опишете цялата ситуация. Това е органът, издал лицензите за Bet1000 Casino. Вече ми помагат

Автоматичен превод:
juusohamalaine
преди 10 месеца
Автоматичен превод:
1...4 5 67
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини