НачалоФорумКазинаBet1000 Casino - обща дискусия

Bet1000 Casino - обща дискусия (страница 5)

37 995 преглеждания 131 отговора |
преди 2 години
|
1...4 5 67
Добавете пост
leszko66
преди 1 година

Това е, което Bet1000 винаги ми изпраща по имейл

Автоматичен превод:
leszko66
преди 1 година

Положителното, което виждам в тази ситуация е, че казиното полага усилия да комуникира и не ви оставя без отговор. От друга страна смятам, че 20 дни не са малко, така че подаването на жалба беше добра стъпка. Да видим кога казиното ще успее да разреши техническите проблеми и се надяваме, че ще имате парите възможно най-скоро.

Когато това се случи или откриете нещо ново и казиното ви пише отново, не забравяйте да ме актуализирате.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Здравей Джаро

Bet1000 Casino изобщо не отговаря на имейлите ми от два дни. Струва ми се, че парите ми вече ги няма и никога няма да си ги върна

Автоматичен превод:
leszko66
преди 1 година

Здрасти!

Е, възхищавам се на търпението ти. Сега, след като стигнахте до тук, бих казал, че е време да предоставите на Кристина пълно описание на ситуацията.

Позволете ми да ви помогна с няколко въпроса:

Вашият акаунт напълно потвърден ли е?

Някога успешно теглили ли сте от това казино?

Натрупахте ли печалбите си със или без бонус?

Какво беше последното съобщение, което получихте от казиното?

Освен това уточнете малко техническите проблеми.

Бих казал, че те покриват основите и повярвайте ми, когато казвам, че е много по-добре да отговорите на тези въпроси веднага.

Моля, направете го, като отворите жалбата си чрез тази връзка 👈👈

Пожелавам ви успех в разрешаването на жалбата.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка

Да, акаунтът ми е напълно верифициран

Да, теглих успешно от това казино много пъти

Не, никога не трупам печалбите си с бонус. Никога не съм използвал никакви бонуси

Винаги получавам съобщение за технически проблеми в мрежата

Последното съобщение беше преди 2 дни със същия текст както винаги

Редактирано
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Този имейл от Bet1000 (преди 5 минути):


Здравейте.


Благодаря ви, че се свързахте.


Нашият екип ще ви уведоми веднага щом заявките за плащане бъдат изпълнени.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Радка

Да, акаунтът ми е напълно верифициран

Да, теглих успешно от това казино много пъти

Не, никога не трупам печалбите си с бонус. Никога не съм използвал никакви бонуси

Винаги получавам съобщение за технически проблеми в мрежата

Последното съобщение беше преди 2 дни със същия текст както винаги

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте и благодаря!

Както казах, трябва да изпратите тази информация към жалбата; Кристина трябва да знае , не аз 🙂.

Моля, копирайте и поставете отговора си на вашата отворена жалба; щракнете или докоснете тази зелена връзка, за да го направите 👈👈

Автоматичен превод:
преди 1 година

Този имейл от Bet1000 (преди 5 минути):


Здравейте.


Благодаря ви, че се свързахте.


Нашият екип ще ви уведоми веднага щом заявките за плащане бъдат изпълнени.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Без въздишки по технически проблеми, бих казал. Може би междувременно казиното го е разрешило!

Редактирано
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

здрасти

Каква е вашата помощ, защото все още не виждам никакви резултати. Bet1000 Casino все още не ми е изплатило парите и изминаха 23 дни, откакто изтеглих печалбите си

Автоматичен превод:
leszko66
преди 1 година

здрасти

Не разбирам съвсем как искате да ми помогнете да си възстановя парите от тегленето на моите 9000 PLN печалби от Bet1000 Casino? Те напълно игнорират имейлите ми, а аз чаках плащането от 28 дни и загубих всяка надежда. Дори не публикувахте моя преглед на Bet1000 Casino, за да предупредите потенциалната жертва. Мисля, че единственото решение ще бъде да информират Интерпол за техните престъпни дейности

Автоматичен превод:
преди 1 година

здрасти

Каква е вашата помощ, защото все още не виждам никакви резултати. Bet1000 Casino все още не ми е изплатило парите и изминаха 23 дни, откакто изтеглих печалбите си

Автоматичен превод:
преди 1 година

здравей

честно казано, постът ти няма смисъл за мен. От една страна казахте, че са минали 23 дни, от друга страна също казахте „откакто сте изтеглили печалбите си"

Освен това много любезно ви моля да спрете да повтаряте едно и също съобщение в жалбата „Не разбирам напълно как искате да ми помогнете да си възстановя парите от тегленето на моите печалби от 9000 PLN от Bet1000 Casino?"

Моля, обърнете внимание на това изявление:

„Поради увеличения обем на жалбите през това време на годината, учтиво ви молим за търпение, докато чакаме отговорите ни. Ние се стремим да публикуваме всяка жалба в рамките на 48 часа от подаването, но си запазваме до 7 дни, за да отговорим на всички последващи коментари. Освен това, моля, имайте предвид, че може да отнеме малко повече време, докато жалбата ви бъде присвоена на разрешаващ, тъй като в момента управляваме над 900 жалби.

Вашето разбиране е високо оценено. Желаем ви радостна, успешна и здрава нова 2024 година и ние ще се свържем с вас възможно най-скоро."

Така че, дръжте под око таймера поне веднъж:

file

Междувременно не се колебайте да прочетете това ръководство, фокусирано върху процеса на подаване на жалби; Обзалагам се, че имате нужда от това:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#duration

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Кристина

Току-що получих имейл от Bet1000 Casino. Както очаквах, те са измамници и крадци. Никога няма да си върна парите:


„Здравей Лешек,

Със съжаление ви съобщаваме, че bet1000 е затворен. Вече не са възможни нови регистрации и правене на залози. Всички оставащи салда и предстоящи тегления ще бъдат обработени скоро. Извиняваме се за неудобството и ви благодарим за разбирането.

С Най-Добри Пожелания"

Автоматичен превод:
leszko66
преди 1 година

Нашият екип ще направи всичко възможно, за да ви помогне, така че все още нищо не е загубено.

Ще трябва обаче да бъдете търпеливи и да се надяваме, че тази ситуация с казиното ще бъде разрешена.

Ще стискам палци 🤞

Автоматичен превод:
leszko66
преди 1 година

Кристина не е тук.

Честно казано, това е форумът, а не вашата тема за оплаквания.

Доколкото мога да предположа и въз основа на „клоунското шоу", което започнахте в жалбата , би било най-добре да запазите спокойствие. Актуализирайте жалбата с тази информация, моля, и внимавайте с тона си. 🙏

В противен случай ще има последствия, разбира се.

Това е само едно любезно предупреждение. Останалото зависи от вас.

Не излагайте на риск шанса да постигнете справедливо решение, бих казал, че не си струва.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 1 година

Bet1000 потвърди тегленето ми преди 2 седмици и преди около седмица получих имейл съобщение, което казваше, че тегленето ми вече е обработено. Все още нищо не съм получил. Някой има ли подобна ситуация и проблем? Така или иначе чаках това плащане от месеци.

Редактирано
Автоматичен превод:
Jugi2334
преди 1 година

здрасти

Имам подобна ситуация. Писаха ми, че тегленето ми е прието, но не направиха плащането. В следващия мейл получих информация, че имат технически проблеми и все още не са платили. Чаках повече от 30 дни. Мисля, че никога повече няма да получим парите си и никой няма да ни помогне да ги върнем

Автоматичен превод:
leszko66
преди 1 година

Получавахте ли имейл съобщения за теглене от този адрес? [email protected]

Автоматичен превод:
Jugi2334
преди 1 година

Не. Имам всички имейли от: [email protected]

Автоматичен превод:
leszko66
преди 1 година

[email protected] / [email protected]


Изпратете имейл на тези два имейл адреса и опишете цялата ситуация. Това е органът, издал лицензите за Bet1000 Casino. Вече ми помагат

Автоматичен превод:
Jugi2334
преди 1 година
Автоматичен превод:
1...4 5 67
Отидете на страницаот 7 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини