Трябва да кажа, че можете също да подадете безплатна жалба тук: https://casino.guru/complaints/createaaa
Може да не успеем да ви помогнем да получите парите, но резултатът ще се отрази негативно на индекса за безопасност на казиното, ако не успеем да помогнем.
Знам как звучи подобно предложение, но те моля да го направиш все пак.
„Ако жалбата е основателна и ние не можем да я разрешим, тя се затваря и се категоризира като „неразрешена". Това се случва, когато казиното или не ни отговори, или откаже да направи това, което считаме за справедливо в тази конкретна ситуация .Няма да получите желания резултат , но жалбата ще бъде запазена в нашата система, казиното ще бъде наказано с по-ниска оценка от нас и нашият преглед на казиното ще предупреди другите играчи за случилото се. Нещо повече, ако казиното иска за да подобри рейтинга си в бъдеще, ще бъде принуден да разгледа жалбата, така че има шанс вашата жалба да бъде разрешена на по-късна дата.
Оставям решението на вас 🙏
I should say you may also submit a free-of-charge complaint right here: https://casino.guru/complaints/createaaa
We might not be able to help you get the money, but the result will affect the casino's safety index negatively if we don't manage to help.
I know how such a proposal sounds, but asking you to do that anyway.
"If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date."
I leave the decision up to you 🙏
Автоматичен превод: