ФорумКазинаBet1000 Casino - обща дискусия

Bet1000 Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 1 година от mariana2007
|
19434 преглеждания 131 отговора |
|
1...5 6 7
Добавете пост
leszko66
преди 10 месеца

Изпратете имейл на тези два имейл адреса и опишете цялата ситуация. Това е органът, издал лицензите за Bet1000 Casino. Вече ми помагат

Автоматичен превод:
leszko66
преди 10 месеца

Да, ще изпратя, благодаря. Също така водя разговор с този имейл, който е техният екип за плащания. Обещаха да ми платят тегленето скоро, но се страхувам, че нищо няма да се случи.

Автоматичен превод:
juusohamalaine
преди 10 месеца

Получих имейл, който ме информира, че казино Bet1000 е затворено. Сигурен съм, че никога повече няма да получим парите си

Автоматичен превод:
leszko66
преди 10 месеца

Техният екип по плащанията ми каза, че казиното е затворено, но те все още ще обработват тегления. Така че все още не съм загубил всяка надежда. Все още отговарят на съобщенията ми.

Автоматичен превод:
juusohamalaine
преди 10 месеца

Те също ми писаха това, но от няколко дни не отговарят на имейлите ми от няколко дни

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
leszko66
преди 10 месеца

Да, техният екип за поддръжка вече не отговаря, но екипът по плащанията отговаря. Опитайте да се свържете с този адрес wlcpayouts@softgamings.com

Автоматичен превод:
juusohamalaine
преди 10 месеца

Добре, ще го направя. Благодаря много за информацията

Автоматичен превод:
juusohamalaine
преди 10 месеца

здрасти

Кога последно се чухте с тях? Вчера им писах имейл и те дори не го отвориха

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Bet1000 потвърди тегленето ми преди 2 седмици и преди около седмица получих имейл съобщение, което казваше, че тегленето ми вече е обработено. Все още нищо не съм получил. Някой има ли подобна ситуация и проблем? Така или иначе чаках това плащане от месеци.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Трябва да кажа, че можете също да подадете безплатна жалба тук: https://casino.guru/complaints/createaaa

Може да не успеем да ви помогнем да получите парите, но резултатът ще се отрази негативно на индекса за безопасност на казиното, ако не успеем да помогнем.

Знам как звучи подобно предложение, но те моля да го направиш все пак.

„Ако жалбата е основателна и ние не можем да я разрешим, тя се затваря и се категоризира като „неразрешена". Това се случва, когато казиното или не ни отговори, или откаже да направи това, което считаме за справедливо в тази конкретна ситуация .Няма да получите желания резултат , но жалбата ще бъде запазена в нашата система, казиното ще бъде наказано с по-ниска оценка от нас и нашият преглед на казиното ще предупреди другите играчи за случилото се. Нещо повече, ако казиното иска за да подобри рейтинга си в бъдеще, ще бъде принуден да разгледа жалбата, така че има шанс вашата жалба да бъде разрешена на по-късна дата.

Оставям решението на вас 🙏

Автоматичен превод:
leszko66
преди 10 месеца

Вчера те отговориха. Обикновено са отговаряли между 15:00 и 18:00 часа.

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Вече го направих преди поне месец.

Автоматичен превод:
juusohamalaine
преди 10 месеца

Писахте ли на двата имейл адреса, които ви дадох? Ето какво ми писаха. Мисля, че те ще ви помогнат да си върнете парите от Bet1000 Casino:



Оплаквания

12:50 (3 часа)



направи complaints@egamings.com , mnie, Рекламации, bet1000




Препратихме имейла ви до центъра за преобразуване за повече подробности!


на Ваше разположение


АНТИЛЕФОН Н.В

Лиценз и разрешаване на спорове 8048/JAZ

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Да, писах на тези имейли. Все още няма отговор. Дано да ни помогнат. Между другото току-що прочетох дискусия за Foxyplay. Това е дъщерният им казино сайт и той също се затваря. Играчите са имали подобни забавяния на тегления там. Някои играчи на Foxyplay получиха теглене днес. Той беше направил оплакване на тези имейли.

Автоматичен превод:
juusohamalaine
преди 10 месеца

Това е отлична новина. Може и да извадим късмет и да ни платят. Що се отнася до двата имейла, които ви дадох, това е службата, която издава лицензи на казината и мисля, че те изискват депозит от казината.

Автоматичен превод:
juusohamalaine
преди 10 месеца

И се случи чудо. Bet1000 Casino току-що ми плати парите

Автоматичен превод:
juusohamalaine
преди 10 месеца

Опитайте се постоянно да пишете на ANTILLEPHONE NV, защото те и само те ми помогнаха да си върна парите от Bet1000 Casino. Дадох ви имейл адресите. Наистина си струва!!!

Автоматичен превод:
leszko66
преди 10 месеца

Чудесно е да го чуя. Радвам се за теб. Дано и на мен ми платят. Поискаха само един документ и аз го изпратих.

Автоматичен превод:
juusohamalaine
преди 10 месеца

От все сърце ти желая да е успешна и да си върнеш парите

Автоматичен превод:
leszko66
преди 10 месеца

Получих и оттеглянето си!

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Вече го направих преди поне месец.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Ще се опитате ли да подадете жалба до лицензиращия орган, както Бранислав препоръча? Може би ще има успех, въпреки че със сигурност не обещавам нищо. 🤔

Автоматичен превод:
1...5 6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини