ФорумКазинаBet1000 Casino - обща дискусия

Bet1000 Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 1 година от mariana2007
|
16128 преглеждания 131 отговора |
|
1...5 6 78
Добавете пост
leszko66
преди 8 месеца

здрасти

Не разбирам съвсем как искате да ми помогнете да си възстановя парите от тегленето на моите 9000 PLN печалби от Bet1000 Casino? Те напълно игнорират имейлите ми, а аз чаках плащането от 28 дни и загубих всяка надежда. Дори не публикувахте моя преглед на Bet1000 Casino, за да предупредите потенциалната жертва. Мисля, че единственото решение ще бъде да информират Интерпол за техните престъпни дейности

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

здрасти

Каква е вашата помощ, защото все още не виждам никакви резултати. Bet1000 Casino все още не ми е изплатило парите и изминаха 23 дни, откакто изтеглих печалбите си

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

здравей

честно казано, постът ти няма смисъл за мен. От една страна казахте, че са минали 23 дни, от друга страна също казахте „откакто сте изтеглили печалбите си"

Освен това много любезно ви моля да спрете да повтаряте едно и също съобщение в жалбата „Не разбирам напълно как искате да ми помогнете да си възстановя парите от тегленето на моите печалби от 9000 PLN от Bet1000 Casino?"

Моля, обърнете внимание на това изявление:

„Поради увеличения обем на жалбите през това време на годината, учтиво ви молим за търпение, докато чакаме отговорите ни. Ние се стремим да публикуваме всяка жалба в рамките на 48 часа от подаването, но си запазваме до 7 дни, за да отговорим на всички последващи коментари. Освен това, моля, имайте предвид, че може да отнеме малко повече време, докато жалбата ви бъде присвоена на разрешаващ, тъй като в момента управляваме над 900 жалби.

Вашето разбиране е високо оценено. Желаем ви радостна, успешна и здрава нова 2024 година и ние ще се свържем с вас възможно най-скоро."

Така че, дръжте под око таймера поне веднъж:

file

Междувременно не се колебайте да прочетете това ръководство, фокусирано върху процеса на подаване на жалби; Обзалагам се, че имате нужда от това:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#duration

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравей Кристина

Току-що получих имейл от Bet1000 Casino. Както очаквах, те са измамници и крадци. Никога няма да си върна парите:


„Здравей Лешек,

Със съжаление ви съобщаваме, че bet1000 е затворен. Вече не са възможни нови регистрации и правене на залози. Всички оставащи салда и предстоящи тегления ще бъдат обработени скоро. Извиняваме се за неудобството и ви благодарим за разбирането.

С Най-Добри Пожелания"

Автоматичен превод:
leszko66
преди 8 месеца

Нашият екип ще направи всичко възможно, за да ви помогне, така че все още нищо не е загубено.

Ще трябва обаче да бъдете търпеливи и да се надяваме, че тази ситуация с казиното ще бъде разрешена.

Ще стискам палци 🤞

Автоматичен превод:
leszko66
преди 8 месеца

Кристина не е тук.

Честно казано, това е форумът, а не вашата тема за оплаквания.

Доколкото мога да предположа и въз основа на „клоунското шоу", което започнахте в жалбата , би било най-добре да запазите спокойствие. Актуализирайте жалбата с тази информация, моля, и внимавайте с тона си. 🙏

В противен случай ще има последствия, разбира се.

Това е само едно любезно предупреждение. Останалото зависи от вас.

Не излагайте на риск шанса да постигнете справедливо решение, бих казал, че не си струва.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Bet1000 потвърди тегленето ми преди 2 седмици и преди около седмица получих имейл съобщение, което казваше, че тегленето ми вече е обработено. Все още нищо не съм получил. Някой има ли подобна ситуация и проблем? Така или иначе чаках това плащане от месеци.

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
juusohamalaine
преди 8 месеца

здрасти

Имам подобна ситуация. Писаха ми, че тегленето ми е прието, но не направиха плащането. В следващия мейл получих информация, че имат технически проблеми и все още не са платили. Чаках повече от 30 дни. Мисля, че никога повече няма да получим парите си и никой няма да ни помогне да ги върнем

Автоматичен превод:
Публикация на leszko66 е изтрит
leszko66
преди 8 месеца

Получавахте ли имейл съобщения за теглене от този адрес? wlcpayouts@softgamings.com

Автоматичен превод:
juusohamalaine
преди 8 месеца

Не. Имам всички имейли от: support@bet1000support.com

Автоматичен превод:
leszko66
преди 8 месеца

certria@gaminglicences.com / complaints@gaminglicences.com


Изпратете имейл на тези два имейл адреса и опишете цялата ситуация. Това е органът, издал лицензите за Bet1000 Casino. Вече ми помагат

Автоматичен превод:
juusohamalaine
преди 8 месеца
Автоматичен превод:
leszko66
преди 8 месеца

Изпратете имейл на тези два имейл адреса и опишете цялата ситуация. Това е органът, издал лицензите за Bet1000 Casino. Вече ми помагат

Автоматичен превод:
leszko66
преди 8 месеца

Да, ще изпратя, благодаря. Също така водя разговор с този имейл, който е техният екип за плащания. Обещаха да ми платят тегленето скоро, но се страхувам, че нищо няма да се случи.

Автоматичен превод:
juusohamalaine
преди 8 месеца

Получих имейл, който ме информира, че казино Bet1000 е затворено. Сигурен съм, че никога повече няма да получим парите си

Автоматичен превод:
leszko66
преди 8 месеца

Техният екип по плащанията ми каза, че казиното е затворено, но те все още ще обработват тегления. Така че все още не съм загубил всяка надежда. Все още отговарят на съобщенията ми.

Автоматичен превод:
juusohamalaine
преди 8 месеца

Те също ми писаха това, но от няколко дни не отговарят на имейлите ми от няколко дни

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
leszko66
преди 8 месеца

Да, техният екип за поддръжка вече не отговаря, но екипът по плащанията отговаря. Опитайте да се свържете с този адрес wlcpayouts@softgamings.com

Автоматичен превод:
juusohamalaine
преди 8 месеца

Добре, ще го направя. Благодаря много за информацията

Автоматичен превод:
juusohamalaine
преди 8 месеца

здрасти

Кога последно се чухте с тях? Вчера им писах имейл и те дори не го отвориха

Автоматичен превод:
1...5 6 78
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини