НачалоФорумКазинаBet1000 Casino - обща дискусия

Bet1000 Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 1 година от mariana2007
|
21 270 преглеждания 131 отговора |
|
1...6 7
преди 11 месеца

И се случи чудо. Bet1000 Casino току-що ми плати парите

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Това е идеална новина. Дори не се надявах, че ще се случи, така че много се радвам, че си получи парите. Надявам се да е така и с останалите играчи. 🎉☘️

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Получих и оттеглянето си!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Отлично. Празнувам с теб, че накрая всичко се нареди добре и получи парите си.

Твърдо вярвам, че повече няма да се сблъскате с подобна ситуация в бъдеще и всичко ще бъде само по-положително.

Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
leszko66
преди 11 месеца

От няколко седмици не съм виждал матрица с лиценз от тях (може би вече го няма), вчера сайта спря да работи изобщо. Днес отново написаха, че се затварят, добавят документи за проверка (но всичко е проверено дълго време и повече от веднъж), преди няколко дни исках да го занеса в yuzdt. да, в полето портфейл беше сменен портфейл (не е мой със сигурност. може би са си помислили, че ще бъда невнимателен)

Автоматичен превод:
Bandera
преди 11 месеца

Здравей, значи не успя да вземеш парите? Предоставените от вас документи вече са проверени? Колкото до вашия портфейл, казахте ли на казиното, че нямат правилния?

Кажи ми.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

сметката е проверявана дълго време и няколко пъти. Нямам въпроси от тяхна страна по този въпрос. Просто казаха, че сега не могат да теглят пари (беше за 3-4 месеца), вече забравих за тях (Кюрасао не отговаря на жалбата). Но една седмица затова получих писмо, че затварят. Отивам в офиса и през yuzdt исках да направя заявка за теглене (така направих депозит). В полето за портфейла моят портфейл не виси и не мога да го променя (направено е нарочно или има някакъв проблем в уебсайта, не знам). Направих няколко скрийншота и ги изпратих... да видим.

Автоматичен превод:
Bandera
преди 11 месеца

Разбирам, значи сега чакате отговор от властите, нали?

Ако се интересувате, можете даподадете жалба при нас на тази връзка , където нашият екип ще се опита да ви помогне, ако се притеснявате.

Екранните снимки, които сте направили, може да са полезни.

Какво казваш ?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Предполагам, че може да се нарече чудо)). Вчера всичко беше изплатено. Те поискаха селфи с адреса на крипто-портфейла. Може би други структури, свързани със закриването, са се заели с този въпрос.

Автоматичен превод:
Bandera
преди 10 месеца

Наистина ли?? Това е страхотно!

Много благодаря за един от най-ярките моменти. 🙂

Може би ще прозвучи неуместно, но как се чувствате към това казино сега? Може би оставате?

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Следя само спортни залагания. И платформата им ми харесва. Но затварят.

Автоматичен превод:
Bandera
преди 10 месеца

За съжаление, това е правилно. 🙁 Нови спортни залагания се появяват почти всеки ден, сигурен съм, че скоро ще намерите нещо интересно.

Между другото, предпочитате ли да залагате на спорт във виртуални/електронни спортове? 😉

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

спорт страхотен тенис и футбол

Автоматичен превод:
Bandera
преди 10 месеца

Виждам! Честно казано, не е моята чаша чай.

Най-малкото, пожелавам ви успех! 🙂 и ни уведомете, когато намерите нов, който си струва да споделите.

Автоматичен превод:
1...6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини