ФорумКазинаBet1000 Casino - обща дискусия

Bet1000 Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 1 година от mariana2007
|
19484 преглеждания 131 отговора |
|
1...6 7
Добавете пост
преди 10 месеца

И се случи чудо. Bet1000 Casino току-що ми плати парите

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Това е идеална новина. Дори не се надявах, че ще се случи, така че много се радвам, че си получи парите. Надявам се да е така и с останалите играчи. 🎉☘️

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Получих и оттеглянето си!

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Отлично. Празнувам с теб, че накрая всичко се нареди добре и получи парите си.

Твърдо вярвам, че повече няма да се сблъскате с подобна ситуация в бъдеще и всичко ще бъде само по-положително.

Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
leszko66
преди 9 месеца

От няколко седмици не съм виждал матрица с лиценз от тях (може би вече го няма), вчера сайта спря да работи изобщо. Днес отново написаха, че се затварят, добавят документи за проверка (но всичко е проверено дълго време и повече от веднъж), преди няколко дни исках да го занеса в yuzdt. да, в полето портфейл беше сменен портфейл (не е мой със сигурност. може би са си помислили, че ще бъда невнимателен)

Автоматичен превод:
Bandera
преди 9 месеца

Здравей, значи не успя да вземеш парите? Предоставените от вас документи вече са проверени? Колкото до вашия портфейл, казахте ли на казиното, че нямат правилния?

Кажи ми.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

сметката е проверявана дълго време и няколко пъти. Нямам въпроси от тяхна страна по този въпрос. Просто казаха, че сега не могат да теглят пари (беше за 3-4 месеца), вече забравих за тях (Кюрасао не отговаря на жалбата). Но една седмица затова получих писмо, че затварят. Отивам в офиса и през yuzdt исках да направя заявка за теглене (така направих депозит). В полето за портфейла моят портфейл не виси и не мога да го променя (направено е нарочно или има някакъв проблем в уебсайта, не знам). Направих няколко скрийншота и ги изпратих... да видим.

Автоматичен превод:
Bandera
преди 9 месеца

Разбирам, значи сега чакате отговор от властите, нали?

Ако се интересувате, можете даподадете жалба при нас на тази връзка , където нашият екип ще се опита да ви помогне, ако се притеснявате.

Екранните снимки, които сте направили, може да са полезни.

Какво казваш ?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Предполагам, че може да се нарече чудо)). Вчера всичко беше изплатено. Те поискаха селфи с адреса на крипто-портфейла. Може би други структури, свързани със закриването, са се заели с този въпрос.

Автоматичен превод:
Bandera
преди 9 месеца

Наистина ли?? Това е страхотно!

Много благодаря за един от най-ярките моменти. 🙂

Може би ще прозвучи неуместно, но как се чувствате към това казино сега? Може би оставате?

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Следя само спортни залагания. И платформата им ми харесва. Но затварят.

Автоматичен превод:
Bandera
преди 9 месеца

За съжаление, това е правилно. 🙁 Нови спортни залагания се появяват почти всеки ден, сигурен съм, че скоро ще намерите нещо интересно.

Между другото, предпочитате ли да залагате на спорт във виртуални/електронни спортове? 😉

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

спорт страхотен тенис и футбол

Автоматичен превод:
Bandera
преди 9 месеца

Виждам! Честно казано, не е моята чаша чай.

Най-малкото, пожелавам ви успех! 🙂 и ни уведомете, когато намерите нов, който си струва да споделите.

Автоматичен превод:
1...6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини