ФорумКазинаBet1000 Casino - обща дискусия

Bet1000 Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 1 година от mariana2007
|
16077 преглеждания 131 отговора |
|
1...6 7 8
Добавете пост
преди 8 месеца

Bet1000 потвърди тегленето ми преди 2 седмици и преди около седмица получих имейл съобщение, което казваше, че тегленето ми вече е обработено. Все още нищо не съм получил. Някой има ли подобна ситуация и проблем? Така или иначе чаках това плащане от месеци.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Трябва да кажа, че можете също да подадете безплатна жалба тук: https://casino.guru/complaints/createaaa

Може да не успеем да ви помогнем да получите парите, но резултатът ще се отрази негативно на индекса за безопасност на казиното, ако не успеем да помогнем.

Знам как звучи подобно предложение, но те моля да го направиш все пак.

„Ако жалбата е основателна и ние не можем да я разрешим, тя се затваря и се категоризира като „неразрешена". Това се случва, когато казиното или не ни отговори, или откаже да направи това, което считаме за справедливо в тази конкретна ситуация .Няма да получите желания резултат , но жалбата ще бъде запазена в нашата система, казиното ще бъде наказано с по-ниска оценка от нас и нашият преглед на казиното ще предупреди другите играчи за случилото се. Нещо повече, ако казиното иска за да подобри рейтинга си в бъдеще, ще бъде принуден да разгледа жалбата, така че има шанс вашата жалба да бъде разрешена на по-късна дата.

Оставям решението на вас 🙏

Автоматичен превод:
leszko66
преди 8 месеца

Вчера те отговориха. Обикновено са отговаряли между 15:00 и 18:00 часа.

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Вече го направих преди поне месец.

Автоматичен превод:
juusohamalaine
преди 8 месеца

Писахте ли на двата имейл адреса, които ви дадох? Ето какво ми писаха. Мисля, че те ще ви помогнат да си върнете парите от Bet1000 Casino:



Оплаквания

12:50 (3 часа)



направи complaints@egamings.com , mnie, Рекламации, bet1000




Препратихме имейла ви до центъра за преобразуване за повече подробности!


на Ваше разположение


АНТИЛЕФОН Н.В

Лиценз и разрешаване на спорове 8048/JAZ

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Да, писах на тези имейли. Все още няма отговор. Дано да ни помогнат. Между другото току-що прочетох дискусия за Foxyplay. Това е дъщерният им казино сайт и той също се затваря. Играчите са имали подобни забавяния на тегления там. Някои играчи на Foxyplay получиха теглене днес. Той беше направил оплакване на тези имейли.

Автоматичен превод:
juusohamalaine
преди 8 месеца

Това е отлична новина. Може и да извадим късмет и да ни платят. Що се отнася до двата имейла, които ви дадох, това е службата, която издава лицензи на казината и мисля, че те изискват депозит от казината.

Автоматичен превод:
juusohamalaine
преди 8 месеца

И се случи чудо. Bet1000 Casino току-що ми плати парите

Автоматичен превод:
juusohamalaine
преди 8 месеца

Опитайте се постоянно да пишете на ANTILLEPHONE NV, защото те и само те ми помогнаха да си върна парите от Bet1000 Casino. Дадох ви имейл адресите. Наистина си струва!!!

Автоматичен превод:
leszko66
преди 8 месеца

Чудесно е да го чуя. Радвам се за теб. Дано и на мен ми платят. Поискаха само един документ и аз го изпратих.

Автоматичен превод:
juusohamalaine
преди 8 месеца

От все сърце ти желая да е успешна и да си върнеш парите

Автоматичен превод:
leszko66
преди 8 месеца

Получих и оттеглянето си!

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Вече го направих преди поне месец.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Ще се опитате ли да подадете жалба до лицензиращия орган, както Бранислав препоръча? Може би ще има успех, въпреки че със сигурност не обещавам нищо. 🤔

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

И се случи чудо. Bet1000 Casino току-що ми плати парите

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Това е идеална новина. Дори не се надявах, че ще се случи, така че много се радвам, че си получи парите. Надявам се да е така и с останалите играчи. 🎉☘️

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Получих и оттеглянето си!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Отлично. Празнувам с теб, че накрая всичко се нареди добре и получи парите си.

Твърдо вярвам, че повече няма да се сблъскате с подобна ситуация в бъдеще и всичко ще бъде само по-положително.

Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
leszko66
преди 7 месеца

От няколко седмици не съм виждал матрица с лиценз от тях (може би вече го няма), вчера сайта спря да работи изобщо. Днес отново написаха, че се затварят, добавят документи за проверка (но всичко е проверено дълго време и повече от веднъж), преди няколко дни исках да го занеса в yuzdt. да, в полето портфейл беше сменен портфейл (не е мой със сигурност. може би са си помислили, че ще бъда невнимателен)

Автоматичен превод:
Bandera
преди 7 месеца

Здравей, значи не успя да вземеш парите? Предоставените от вас документи вече са проверени? Колкото до вашия портфейл, казахте ли на казиното, че нямат правилния?

Кажи ми.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

сметката е проверявана дълго време и няколко пъти. Нямам въпроси от тяхна страна по този въпрос. Просто казаха, че сега не могат да теглят пари (беше за 3-4 месеца), вече забравих за тях (Кюрасао не отговаря на жалбата). Но една седмица затова получих писмо, че затварят. Отивам в офиса и през yuzdt исках да направя заявка за теглене (така направих депозит). В полето за портфейла моят портфейл не виси и не мога да го променя (направено е нарочно или има някакъв проблем в уебсайта, не знам). Направих няколко скрийншота и ги изпратих... да видим.

Автоматичен превод:
Bandera
преди 7 месеца

Разбирам, значи сега чакате отговор от властите, нали?

Ако се интересувате, можете даподадете жалба при нас на тази връзка , където нашият екип ще се опита да ви помогне, ако се притеснявате.

Екранните снимки, които сте направили, може да са полезни.

Какво казваш ?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Предполагам, че може да се нарече чудо)). Вчера всичко беше изплатено. Те поискаха селфи с адреса на крипто-портфейла. Може би други структури, свързани със закриването, са се заели с този въпрос.

Автоматичен превод:
Bandera
преди 7 месеца

Наистина ли?? Това е страхотно!

Много благодаря за един от най-ярките моменти. 🙂

Може би ще прозвучи неуместно, но как се чувствате към това казино сега? Може би оставате?

Автоматичен превод:
1...6 7 8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини