ФорумКазинаBet1000 Casino - обща дискусия

Bet1000 Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от mariana2007
|
15996 преглеждания 131 отговора |
|
12 3 4...8
Добавете пост
преди 11 месеца

Здравей @TiluCrew,


поздравления за вашите печалби! Като регулирано казино, от нас се изисква да събираме определена информация и документи за тегления. Вече споделихме с вас от какво се нуждаем, за да обработим вашето теглене.


С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, играя в bet1000 от известно време. Наскоро получих първата си печалба на стойност теглене. Всичко беше гладко до тази ситуация. Първо качих документите си в сайта (шофьорска книжка и банково извлечение като доказателство за адрес). Тегленето ми беше отменено от казиното и те поискаха селфи с идентификационен номер и селфи с „здравей, bet1000, дата, имейл". Отново моето wd беше отменено и те казаха, че самоснимката не е преминала, така че направих още една с паспорт, която е по-скорошна. Тогава cs каза, че акаунтът ви е добър, можете да поставите wd отново. След това 60 часа по-късно го анулираха отново, без да ми посочат причина (нужна е допълнителна проверка, може да се види в хронологията на плащанията). В момента съм в чат и чакам отговор. Много съм тъжен, тъй като обичам сайта и игрите, но не струва нищо, ако не получите парите си в случай на печалба.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, съжалявам да науча за проблема ви. Що се отнася до допълнителната проверка, какво още трябва да добавите? Чатът на живо също ви каза нещо конкретно за тази ситуация?

Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Кога ще ми оправиш проблема. Казино, което не изплаща печалби, е обречено на фалит. Измисляте начини да НЕ ПЛАЩАТЕ с изфабрикувани обвинения за дублиращи се акаунти и когато поисках доказателства, вие отказахте, обяснявайки, че ще ги дадете на трети страни. За да изтеглите печалби от Вашето казино има ли нужда от трети страни и обжалвания?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Казиното отговори, че това е грешка и трябва просто да поискам теглене отново и те ще го обработят възможно най-скоро. Ще актуализирам, след като получа тегленето си

Автоматичен превод:
TiluCrew
преди 11 месеца

Идеално, така че ще чакам актуализацията и се надявам, че няма да възникнат повече проблеми и ще получите парите си възможно най-скоро. Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Bet1000 вече успешно качи средствата ми в skrill. Вярвам, че това е просто грешка и по-нататъшните тегления ще бъдат изплатени без проблеми 🙂

Автоматичен превод:
TiluCrew
преди 11 месеца

Благодаря за положителните отзиви! 🙂 Радвам се, че получихте своето теглене и ви желая още повече късмет в играта на bet1000 🙂


С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
TiluCrew
преди 11 месеца

Здравейте

Добре е да се знае! Бихте ли ни информирали, след като всичките ви средства бъдат получени?

Може да е полезен опит и за други, а както се казва „Никога няма достатъчно добри новини". 😉

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Здравейте. Вече казах, че средствата са ми преведени 🙂.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Играх само с крипто тук, но мога да препоръчам. Лесен депозит и бързо теглене. (USDT) За мен вариацията на игрите тук е цар.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте. Вече казах, че средствата са ми преведени 🙂.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Разбира се, така че приемете го както е обработено. Радваме се, че в крайна сметка получихте парите си и всичко се нареди добре. Надявам се, че ще имате положителен опит в бъдеще. ☘️😊👍

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Играх само с крипто тук, но мога да препоръчам. Лесен депозит и бързо теглене. (USDT) За мен вариацията на игрите тук е цар.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Така че е страхотно, че имате положителен опит. Ако мога да попитам, колко време отнема тегленето, когато използвате крипто? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Мога да говоря само за себе си, но всъщност доста бързо максимум 6 часа, трябва да кажа, че беше петък, така че нямаше уикенд.

Освен това имах готови всички KYC документи.

Автоматичен превод:
maxim1985
преди 11 месеца

Това обичам да чувам!

Искам да кажа, толкова е хубаво да чуеш, че нещо отне само няколко часа вместо дни!

Освен това бих казал, че давате положителна мотивация, като казвате, че сте били добре подготвени за KYC. Добри точки докрай. 😉


Автоматичен превод:
Публикация на PhoenixR е изтрит
Публикация на PhoenixR е изтрит
Публикация на PhoenixR е изтрит
преди 10 месеца

Hello.Bet 1000 ме обвиняват в дублиране на акаунти и не искат да ми изплатят печалбите. Подадох жалба до казино гуру, но жалбата беше отхвърлена по друга причина и сега не мога да разбера дали имам дублиращи се акаунти или не. BET 1000 не отговаря на имейли.

Автоматичен превод:
PhoenixR
преди 10 месеца

Здравейте, разгледах затворената ви жалба и от това, което видях, тя е неоснователна , защото сте нарушили правилата на казиното: „Стигнахме до заключението, че жалбата на играча е неоснователна поради нарушение на политиката на казиното за един играч на акаунт."

Е, изглежда нашият екип се е опитал да ви помогне, но ето как завърши. Освен това видях Правилата и условията, които ясно посочват, че само един човек може да използва сметката, и забелязах, че вие и съпругата ви използвате една и съща казино сметка. Изглежда, че няма да има повече помощ.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Този сайт за измамно казино същото казино ли казва, че имам дублиращ се акаунт, но не съм отворил акаунт с моето име

Автоматичен превод:
12 3 4...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини