Здравейте, първо ще Ви помоля да не слагате подобни линкове в поста си, защото е забранено.
Но що се отнася до вашия проблем, много съжалявам, защото от жалбата, която прочетох , акаунтът ви вече е бил напълно потвърден и сега правите допълнителна проверка. Не съм сигурен какво да кажа за казиното, което ви казва, че личната ви карта е стара. В тази ситуация имате ли алтернатива или трябва да си извадите нова лична карта и шофьорска книжка?
Надявам се, че тази ситуация ще бъде разрешена възможно най-скоро, въпреки че не съм сигурен дали ще бъде, тъй като казиното казва, че трябва да получите нови документи.
Както и да е, ако нещо се промени или научите нещо ново, моля, уведомете нас и другите играчи.
Ще чакам с нетърпение.
Hi, first of all I would ask you not to put links of this type in your post, because it is forbidden.
But as for your problem, I'm quite sorry, because from the complaint I've read, your account was already fully verified and now you're doing a additional verification. I'm not sure what to say about the casino telling you that your ID is old. In this situation do you have an alternative or do you have to get a new ID and driving license ?
I hope that this situation will be resolved as soon as possible, although I am not sure if it will be, since the casino says that you have to get new documents.
Anyway, if something changes or you learn anything new, please let us and other players know.
I'll be waiting impatiently.