НачалоФорумКазинаBet1000 Casino - обща дискусия

Bet1000 Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от mariana2007
|
21 302 преглеждания 131 отговора |
|
1 2 3...7
aivas2003
преди 1 година

Здравейте, първо ще Ви помоля да не слагате подобни линкове в поста си, защото е забранено.

Но що се отнася до вашия проблем, много съжалявам, защото от жалбата, която прочетох , акаунтът ви вече е бил напълно потвърден и сега правите допълнителна проверка. Не съм сигурен какво да кажа за казиното, което ви казва, че личната ви карта е стара. В тази ситуация имате ли алтернатива или трябва да си извадите нова лична карта и шофьорска книжка?

Надявам се, че тази ситуация ще бъде разрешена възможно най-скоро, въпреки че не съм сигурен дали ще бъде, тъй като казиното казва, че трябва да получите нови документи.

Както и да е, ако нещо се промени или научите нещо ново, моля, уведомете нас и другите играчи.

Ще чакам с нетърпение.

Автоматичен превод:
aivas2003
преди 1 година

Със сигурност е най-разумно да не играете, докато всичко не е решено. Разбирам вашата ситуация и виждам колко е разочароващо, ако документите ви са валидни навсякъде другаде, освен в това казино. За мен няма много смисъл, ако е така, както казваш. Ако по някакъв начин получавате нова лична карта, паспорт, шофьорска книжка, бихте ли могли да я обработите, така че да има дата на изтичане, когато във вашата страна тези документи нямат тази необходима дата?

Що се отнася до оплакванията, прочетохте ли ги, преди да играете в казиното? Понякога може да помогне при вземането на решение дали да играете там или не.

Както и да е, аз силно вярвам, че тази ситуация може да бъде разрешена. Най-доброто нещо би било да се намери консенсус с казиното, но се страхувам, че това може да не е така. Независимо от това всяка допълнителна информация от вас в контекста на този случай ще бъде благодарна. Ще чакам.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ужасно казино. От 21 септември 2023 г. моите печалби от 200 евро не се изплащат. Поискаха допълнителна проверка на документи и адреси, изпратих всичко, сметката беше верифицирана, но парите не бяха изтеглени. Срокът за теглене е 48 часа, но е нарушен от тяхна страна. Те нарушават собствените си правила, игнорират ги в пощата и в чата за въпроса „кога ще бъде направено тегленето?" Те издадоха забрана, без да отговорят на този въпрос. Мисля, че това казино е в черния списък. Те също не реагират на оплаквания.

Автоматичен превод:
aivas2003
преди 1 година

Здравей Aivas2003,


както беше информирано от нашия агент по поддръжката, регулаторите и доставчиците на плащания изискват от нас да изпълняваме KYC процедури. Това включва текущ ID. За съжаление не можем да приемем вече изтекли документи за самоличност или такива, които са толкова стари, че не е възможно да се разпознае лицето по тях.


Ние сме повече от щастливи да обработим вашето теглене веднага щом разполагаме с актуален и валиден документ за самоличност.


С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
Dobronx
преди 1 година

Здрасти,


това оттегляне вече е одобрено. Освен това споменахме, че проверката на документите и одобрението на първото теглене може да отнеме малко повече време от обичайните няколко часа, на които нашите играчи се радват. Можете да намерите повече информация за това в секцията T&C на казиното.


С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
преди 1 година
Публикация на aivas2003 е изтрит
преди 1 година

Разбирам. Аз обаче нямах представа за тази наредба и поне научих нещо ново. Но както казахте, ситуацията ще изисква хладнокръвие и търпение. Изглежда, че дори след отговора на казиното вероятно ще е необходимо да получите нова лична карта, така че ако продължите с това, не се колебайте да ме уведомите как се справяте. Дано след това всичко да е наред.

Стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ужасно казино. От 21 септември 2023 г. моите печалби от 200 евро не се изплащат. Поискаха допълнителна проверка на документи и адреси, изпратих всичко, сметката беше верифицирана, но парите не бяха изтеглени. Срокът за теглене е 48 часа, но е нарушен от тяхна страна. Те нарушават собствените си правила, игнорират ги в пощата и в чата за въпроса „кога ще бъде направено тегленето?" Те издадоха забрана, без да отговорят на този въпрос. Мисля, че това казино е в черния списък. Те също не реагират на оплаквания.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Хей. Не мисля, че е необходимо да се паникьосвате веднага, ако парите ви не са пристигнали след 2 дни.

Казиното обаче каза, че тегленето ви вече е одобрено, така че предполагам, че е само въпрос на време да получите парите си.

Както и да е, със сигурност не е хубаво, ако не получите отговор на въпроса си или когато просто ви забранят в чата, разбирам това.

Въпреки това, можете ли да ни уведомите дали тегленето ви е било успешно и сте получили парите си?

Автоматичен превод:
преди 1 година

благодаря, оценявам

Автоматичен превод:
преди 1 година
Публикация на aivas2003 е изтрит
преди 1 година

Да, до голяма степен съм съгласен с вас, че казиното не може да принуди играча да направи каквото и да било. Много е жалко, когато възникнат проблеми от този тип.

Но ще видим как ще се развие с времето и докъде ще стигне. Ще се опитам да мисля положително и да се надявам всичко да се нареди добре за вас. Ще чакам нещо ново. Пазете се 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Играя в казиното от 02.2023 г. и досега имах много депозити и тегления без никакъв проблем. Първоначалната ми проверка изисква само лична карта, която предоставих. По време на последния ми депозит и превъртен бонус от моя страна и сума за теглене от 330 евро ми беше поискана допълнителна проверка (нормално). Подадох документите и след два дни преводът беше отказан с аргумента, че имам дублираща се сметка , и няма такова дублиране, защото само аз играя. Моля за съвет какво да правя?

Автоматичен превод:
PhoenixR
преди 1 година

Здравейте.

Обикновено тук подходът е различен. Дори ако случайно сте създали друг акаунт, ние вярваме, че това не трябва да е причина за анулиране на вашия баланс.

Тъй като сте убедени, че няма други сметки, важно е да разберете какво прави казиното толкова сигурно в това.

Имате ли представа как казиното е стигнало до такова заключение? Казаха ли ви?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

„При проверка на вашата заявка за теглене и акаунт забелязахме, че вашият профил е свързан с друг профил в системата. Опасявам се, че съгласно точка 4.5 от нашите Общи условия това не е позволено:"

Това е отговорът от тяхна страна. Пробвах да пиша в чат на живо, но оттам дават същия отговор. Нямам представа откъде черпят информация за профилите за дублаж. Имам един профил и играя от него от 6 месеца.

Автоматичен превод:
PhoenixR
преди 1 година

Разбирам, но говорех за конкретни точки, които трябва да разгледаме.

Според мен сега трябва да подадете безплатна жалба. Започнете, като прочетете това ръководство , моля.

Ако сте вътре, тази връзка води до създателя на жалбата ; не забравяйте да попълните цялата важна информация, моля.

Вярваме, че към всеки такъв случай трябва да се подходи индивидуално, надяваме се, че ще успеем да разберем справедливостта.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, играя в bet1000 от известно време. Наскоро получих първата си печалба на стойност теглене. Всичко беше гладко до тази ситуация. Първо качих документите си в сайта (шофьорска книжка и банково извлечение като доказателство за адрес). Тегленето ми беше отменено от казиното и те поискаха селфи с идентификационен номер и селфи с „здравей, bet1000, дата, имейл". Отново моето wd беше отменено и те казаха, че самоснимката не е преминала, така че направих още една с паспорт, която е по-скорошна. Тогава cs каза, че акаунтът ви е добър, можете да поставите wd отново. След това 60 часа по-късно го анулираха отново, без да ми посочат причина (нужна е допълнителна проверка, може да се види в хронологията на плащанията). В момента съм в чат и чакам отговор. Много съм тъжен, тъй като обичам сайта и игрите, но не струва нищо, ако не получите парите си в случай на печалба.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей @TiluCrew,


поздравления за вашите печалби! Като регулирано казино, от нас се изисква да събираме определена информация и документи за тегления. Вече споделихме с вас от какво се нуждаем, за да обработим вашето теглене.


С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, играя в bet1000 от известно време. Наскоро получих първата си печалба на стойност теглене. Всичко беше гладко до тази ситуация. Първо качих документите си в сайта (шофьорска книжка и банково извлечение като доказателство за адрес). Тегленето ми беше отменено от казиното и те поискаха селфи с идентификационен номер и селфи с „здравей, bet1000, дата, имейл". Отново моето wd беше отменено и те казаха, че самоснимката не е преминала, така че направих още една с паспорт, която е по-скорошна. Тогава cs каза, че акаунтът ви е добър, можете да поставите wd отново. След това 60 часа по-късно го анулираха отново, без да ми посочат причина (нужна е допълнителна проверка, може да се види в хронологията на плащанията). В момента съм в чат и чакам отговор. Много съм тъжен, тъй като обичам сайта и игрите, но не струва нищо, ако не получите парите си в случай на печалба.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, съжалявам да науча за проблема ви. Що се отнася до допълнителната проверка, какво още трябва да добавите? Чатът на живо също ви каза нещо конкретно за тази ситуация?

Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Кога ще ми оправиш проблема. Казино, което не изплаща печалби, е обречено на фалит. Измисляте начини да НЕ ПЛАЩАТЕ с изфабрикувани обвинения за дублиращи се акаунти и когато поисках доказателства, вие отказахте, обяснявайки, че ще ги дадете на трети страни. За да изтеглите печалби от Вашето казино има ли нужда от трети страни и обжалвания?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Казиното отговори, че това е грешка и трябва просто да поискам теглене отново и те ще го обработят възможно най-скоро. Ще актуализирам, след като получа тегленето си

Автоматичен превод:
TiluCrew
преди 1 година

Идеално, така че ще чакам актуализацията и се надявам, че няма да възникнат повече проблеми и ще получите парите си възможно най-скоро. Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Bet1000 вече успешно качи средствата ми в skrill. Вярвам, че това е просто грешка и по-нататъшните тегления ще бъдат изплатени без проблеми 🙂

Автоматичен превод:
1 2 3...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини