преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Bet1000 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
"уважаемият" представител на казиното забрави да спомене как блокираха сметката ми без причина с останали 2800 долара. Не мисля, че някой ще играе с тях след това.
the "respectable" casino rep forgot to mention how they blocked my account for no reason with 2800 dollars left. I don't think anyone will play with them after that.
«уважаемый» представитель казино забыл упомянуть как они заблокировали мой аккаунт без причины на котором осталось 2800 долларов. я думаю после этого играть у них никто не будет.
Здравейте
Не съм сигурен кой уважаван представител на казино имате предвид, но съм загрижен за вашия проблем. Можете ли да обясните по-подробно, моля? Какво беше последното действие, което направихте преди акаунтът да бъде блокиран?
Hey there.
Not sure which respectable casino rep you mean, but I'm concerned about your issue. Can you explain further, please? What was the last action you did before the account got blocked?
Здрасти,
същият потребител вече направи преглед преди няколко дни и ние вече отговорихме на този преглед. Също така се радваме да споделим допълнителни подробности или комуникация, която нашият екип е имал с играча, ако е необходимо.
С Най-Добри Пожелания
Hi there,
the same user already made a review a few days ago and we have replied to that review already. Also happy to share any further details or communication our team had with the player, if required.
Best regards
Здравейте и добре дошли!
Да, този потребител изпрати отзив. Ако смятате, че искате да изразите своята гледна точка тук и сега, не се колебайте да го направите. Все пак това е форума. 🙂
Hello there, and welcome!
Yes, this user submitted a review. If you feel you like to express your point of view here and now, feel free to do so. This is the forum, after all. 🙂
Уважаеми Вадим,
ние ценим всяка обратна връзка, която може да ни помогне да подобрим допълнително bet1000 и потребителското изживяване. Въпреки това ще сме благодарни, ако можете да се придържате към фактите и да не разпространявате лъжи като тази. Ние изплатихме вашите печалби от 3 503,80 USD и също така отговорихме на всичките ви съобщения. Нашите агенти за поддръжка на клиенти обмениха повече от 300 съобщения с вас в рамките на период от време от 14 дни. Много от вашите съобщения до нашите агенти по поддръжката бяха изключително обидни. Нашият екип за поддръжка ви помоли няколко пъти любезно да поддържате комуникацията на професионално ниво без никакви обиди. Независимо от това, нашите агенти по поддръжката отговориха на всички ваши съобщения. Напомняме ви, че това беше едно от последните ви съобщения до нашия агент по поддръжката: „Изгори ви педераст в ада, кучките за вас, крадците ще знаят всичко, ще се опитам да повярвам, копелета". Вашият достъп до bet1000 Sportsbook е прекратен съгласно T&C, тъй като сте нарушили T&C многократно. Въпреки това ние изплатихме печалбите ви, както бе споменато по-горе, без никакви проблеми или забавяния. И накрая, изглежда много странно, че се сблъсквате с абсолютно същите проблеми с различни казина според вашите отзиви и оплаквания, заявявайки, че „вашите пари са откраднати" и „вашите съобщения не са получили отговор". Според тях изглежда, че вие също сте нарушили T&C там.
Поздрави,
bet1000
Dear Vadym,
we appreciate any feedback that can help us to further improve bet1000 and the user experience. However, we would appreciate if you could stick to the facts and not spread lies like this.We have paid out your winnings of USD 3.503,80 and also replied to all of your messages. Our customer support agents exchanged more than 300 messages with you within the timespan of 14 days. Many of your messages to our support agents were extremely insulting. Our support team asked you several times to kindly keep the communication on a professional level without any insults. Nonetheless, our support agents replied to all of your messages. Just as a reminder, this was one of your last messages to our support agent: "burn you pederast in hell, bitches about you thieves will know everything, I will try to believe it, bastards". Your bet1000 Sportsbook access has been terminated according to the T&C's as you have violated the T&C's on multiple occasions. Nevertheless, we have paid out your winnings as mentioned above without any issues or delays. On a final note, it seems very odd that you are facing the exact same issues with various different casinos according to your reviews and complaints, stating that "your money was stolen" and "your messages were not replied". According to these, it seems that you have also violated the T&C's there.
Kind regards,
bet1000
здрасти
Сега, безуспешно, през последните няколко дни се опитвах да кореспондирам с казиното. Чатът не работи. В началото беше „Здравейте, как мога да помогна" и след това нищо повече. сега, когато започна чат, изскача само съобщение, което гласи „вашето съобщение е изпратено" и това е всичко.
Не е много успокояващо в случай, че има по-належащи проблеми.
Проблемът ми е двоен. Когато се опитвате да депозирате биткойни, сайтът иска адрес за теглене? Не ви насочва към страницата за депозит, където има QR код за сканиране, за да направите депозит. Това е съвсем различно
от други крипто плащания и казина и съм любопитен защо?
Опитах се да въведа моя адрес, но се появява грешка „грешка при започване на плащане". Ако има проблем от моя страна, бих искал да знам, тъй като много искам да изпробвам казиното.
Моля, подредете вашия чат на живо.
Благодаря, чакам да чуя от вас.
Hi
I have now, unsuccessfully, over the past few days been trying to correspond with the casino. The chat does not work. In the beginning it was "Hello how may I help" and then nothing further. now When I start a chat there is only a message saying "your message has been sent" pops up and that’s it.
Not verry reassuring in case there are more pressing issues.
My issue is twofold. When trying to deposit bitcoin the site is asking for a Withdraw address? It is not directing you to the deposit page where there is a QR code to scan to make a deposit. This is totally different
from other crypto payments and casinos and I’m curious as to why?
I have tried to put in my address but an error pops up "error to initiate payment" If there is an issue on my side I would like to know as I am quite keen to try out the casino.
Please sort out your live chat.
Thanks, waiting to hear from you.
Здравей LuckyMe247,
радвам се да те чуя.
Изискваме адресът за теглене да бъде въведен, преди да направите депозит. Това е, за да се гарантира, че има валиден адрес за теглене, след като искате да направите теглене. Коя крипто валута сте опитвали да използвате? Ако има някакъв технически проблем или затруднения, моля, свържете се с нас, за да можем да го разгледаме възможно най-скоро!
Приятен ден!
С Най-Добри Пожелания,
bet1000
Hi LuckyMe247,
great to hear from you.
We require the withdrawal address to be entered before making a deposit. This is to ensure that there is a valid withdrawal address once you want to make a withdrawal. Which crypto currency have you tried to use? If there are any technical issuer or difficulties, please reach out to us so we can look into it ASAP!
Have a great day!
Best regards,
bet1000
здрасти Благодаря за бързия отговор. Както споменах, когато въведох адреса си, получавам грешка, която не може да започне. Плащам биткойн от моя акаунт в Luno.
за разбирането
Hi. Thanks for the prompt response. As mentioned, when I did put in my address I get an could not initiate error. I'm paying Bitcoin from my Luno account.
Regards
Здрасти,
можете ли да се свържете с нас чрез support@bet1000support.com и да споделите вашето потребителско име / имейл адрес, използван за регистрация, за да можем да го разгледаме?
Hi there,
could you kindly contact us through support@bet1000support.com and share your User ID / email address used for registration so that we can look into it?
здрасти
Сега, безуспешно, през последните няколко дни се опитвах да кореспондирам с казиното. Чатът не работи. В началото беше „Здравейте, как мога да помогна" и след това нищо повече. сега, когато започна чат, изскача само съобщение, което гласи „вашето съобщение е изпратено" и това е всичко.
Не е много успокояващо в случай, че има по-належащи проблеми.
Проблемът ми е двоен. Когато се опитвате да депозирате биткойни, сайтът иска адрес за теглене? Не ви насочва към страницата за депозит, където има QR код за сканиране, за да направите депозит. Това е съвсем различно
от други крипто плащания и казина и съм любопитен защо?
Опитах се да въведа моя адрес, но се появява грешка „грешка при започване на плащане". Ако има проблем от моя страна, бих искал да знам, тъй като много искам да изпробвам казиното.
Моля, подредете вашия чат на живо.
Благодаря, чакам да чуя от вас.
Hi
I have now, unsuccessfully, over the past few days been trying to correspond with the casino. The chat does not work. In the beginning it was "Hello how may I help" and then nothing further. now When I start a chat there is only a message saying "your message has been sent" pops up and that’s it.
Not verry reassuring in case there are more pressing issues.
My issue is twofold. When trying to deposit bitcoin the site is asking for a Withdraw address? It is not directing you to the deposit page where there is a QR code to scan to make a deposit. This is totally different
from other crypto payments and casinos and I’m curious as to why?
I have tried to put in my address but an error pops up "error to initiate payment" If there is an issue on my side I would like to know as I am quite keen to try out the casino.
Please sort out your live chat.
Thanks, waiting to hear from you.
Здравей, видях, че имаш проблем с депозирането на парите. Страхотно е, че казиното също е заинтересовано да разреши проблема ви възможно най-скоро.
Както и да е, бихте ли ни уведомили във форума дали ситуацията ви е разрешена и успявате да въведете адреса си? Сигурен съм, че ще бъде полезно за други играчи, които минават през тази тема. 🙂
Hi, I saw that you had a problem depositing the money. It's great that the casino is also interested in getting your problem solved as soon as possible.
Anyway, could you let us on the forum know if your situation is resolved and you manage to enter your address? I'm sure it will be useful for other players who pass through this thread. 🙂
Здравей Джаро
По някаква причина не мога да депозирам с крипто. Въведох адреса успешно, но получавам съобщение „възникна грешка при инициализиране".
Bet1000 се свързаха с мен и имахме имейли, които се връщаха напред-назад, екранни снимки, екранни записи и така нататък. За съжаление проблемът все още не е решен, но поне се опитват, така че трябва да им го дадете.
Ще публикувам тук, ако се разреши, но някак не се чувствам с довереник. Може да поискам да изтрият акаунта ми и да започна наново.
Би било интересно да знам дали някой друг е имал същия проблем. Ако е изолиран, проблемът най-вероятно е на моя страна.
Както споменахме, те искат да въведете адреса за изпращане и след това предполагам, че ще бъдете насочени към нова страница за адреса на депозита и да въведете сумата, не съм сигурен за това. Други казина, след като изберете крипто, ви насочват към страницата за депозит, където можете да сканирате QR кода, за да депозирате, готово. Настоящият метод не работи за мен за съжаление, но очевидно за други.
Да видим как ще се развият нещата.
Приятен ден.
Hi Jaro
For some reason I am unable to deposit using crypto. I have entered the address successfully but get an "error occurred when initializing" message.
Bet1000 have been in contact with me and we had emails going back and forth, screen shots, screen recordings and so forth. Unfortunately the issue have not been resolved yet but at least they are trying so you gotta give them that.
I'll post here if it gets resolved but some how I'm not feeling to confidant. Might request them to delete my account and start anew.
It would be interesting to know if anyone else had the same issue. If isolated the problem most probably lies on my side.
As mentioned, they request you input the sending address and then I presume you will be directed to a new page for the deposit address and to input the amount, not sure about that. Other casinos, once you've chosen crypto, directs you to the deposit page where you can scan the QR code to deposit, done. The current method is not working for me unfortunately, but obviously for others.
Lets see hou things unfold.
Have a nice day.
Мисля, че ще се опитам да му дам още малко време и да бъда търпелив. Очевидно е, че казиното се опитва да реши проблема ви, но изглежда, че не е толкова лесно. Мислите ли, че можете да се справите и да изчакате още малко?
Що се отнася до някои други преживявания, бих ви препоръчал да проверите оплакванията, където видях, че може да има подобни случаи на вашия, така че ако се чувствате така, можете да погледнете тук: https://casino.guru/bet1000-casino-review #tab=js-tab-reputation
Както и да е, ще чакам следващата ви актуализация и се надявам, че този път вашият случай ще бъде разрешен и ще бъдете доволни.
I think I would try to give it some more time and be patient. It's obvious that the casino is trying to solve your problem, but it looks like it's not so easy. Do you think you can handle it and wait a little longer ?
As for some other experiences, I would recommend you to check the complaints where I saw that there might be similar cases to yours, so if you feel like it you can look here: https://casino.guru/bet1000-casino-review#tab=js-tab-reputation
Anyway, I will wait for your next update and hope that this time your case will be solved and you will be satisfied.
Щастлив съм да съобщя, че казиното е успяло да разреши проблема и всичко работи на 100%.
Скоро ще оставя коментар в раздела за потребителски прегледи.
I'm happy to report that the casino have been able to sort out the issue and everything is working 100%.
I'll be leaving a comment in the user review section soon.
Това ми харесва да чувам. Така че не мина много време от последния ми отговор. Както се казва, "търпението носи рози" и в случая се потвърди на 100%.
Както и да е, ще останете ли в това казино въпреки това недоразумение?
That's what I like to hear. So it hasn't been long since my last reply. As they say, "patience brings roses" and in this case it was 100% confirmed.
Anyway, are you going to stay with this casino despite this misunderstanding ?
Никога не е имало недоразумения от моя страна. Имаше технически проблем, който успяха да разрешат. Ще играя в казиното и ще дам обратна връзка. В момента няма негативни вибрации.
There's never been any misunderstanding as from my side. There were a technical issue they were able to resolve. I'm gonna play at the casino and will give feedback. There's no negative vibes at the moment.
Разбирам, може би просто съм се изказал погрешно, но имах предвид същото като теб. Въпросът беше, че това не ви пречи да играете в казиното, на което отговорихте, и за мен беше важно да видя вашите отзиви.
Както и да е, техническите проблеми са разрешени и се надявам, че няма да срещате повече такива в бъдеще и ще си прекарате добре в казиното с много печалби. 🙂
I see, maybe I just misspoke, but I meant the same as you. The point was that it doesn't deter you from playing in the casino, which you answered, and that was important for me to see your feedback.
Anyway, technical problems solved and I hope you won't encounter any more in the future and you will have a good time in the casino with lots of wins. 🙂
Аз съм играч в казино bet1000, което се управлява от SG international NVI, депозиран в bet1000 и успях да изтегля 740 евро...поисках проверка и изпратих всички необходими документи от 14/9/2023...От този ден ,казиното анулира моето теглене и искат допълнителни документи. Изпратих им идентификационните си документи. Идентификационните карти в гърция нямат дата на изтичане и бяха публикувани през 2010 г.... това е идентификационният номер, всичките ми банкови сметки са свързани, както и данъчни услуги .това е 100% легална идентификация...казиното отказват да я приемат. Така че трябва да променя системата, която полицията публикува идентификационни номера в гърция, само защото залогът от 1000 изобщо не е разумен. Освен това ме помолиха да изпратя паспорта си и шофьорска книжка. Паспортът ми беше с изтекъл срок, така че им изпращам шофьорска книжка. Те не я приемат, защото е стара. С логиката на bet1000 те анулират моите тегления само защото е теглена и трябва да им докажа, че не съм слон. Имам да променя издателската идентификация или системата за шофьорска книжка в гърция и всичките ми документи да са свежи и нови. Това е казино, което е напълно против играча и съм виждал същите оплаквания в много сайтове, които преглеждат казина. Отчаян съм от тях. ние сме би трябвало да играят в лицензирани казина, но поведението им е отвъд въображението и се отнасят към играчите по най-лошия начин. id в гърция нямат дати на изтичане. как могат да разберат това и да разберат, че не можете да помолите играч да публикува-издаде много сериозно правителство документи само защото искат да забавят или анулират плащане? Досега най-лошото изживяване в казиното, което съм имал.....
I am a player at bet1000 casino,which is operated by S.G. international N.V.I deposited at bet1000 and managed to withdraw 740 euro...i have asked verification and send all the documents they needed since 14/9/2023...Since that day,the casino cancells my withdraw and they want additional documents.i have send them my id.ids in greece have no expiration date and it was published in 2010...thats the id i have all my bank accounts connected and tax services as well.it is 100% legal id...casino refuse to accept it.So,i have to change the system that police publishes ids in greece,just because bet 1000 is no reasonable at all.Moreover,they asked my to sent my passport and driving licence.my passport was expired so i send them driving licence.They dont accept it cause its old.With bet1000 logic,they cancel my withdraws only because its withdraw and i have to prove them that i am not an elephant.i have to change the publishing id or driving licence system in greece,and have all my documents fresh and new.It is a casino totally against player and i have seen the same complaints at many sites that review casinos.i am desperate with them.we are supposed to play at licenced casinos,but their behaviour is beyond imagination and treat players with the worst way.ids in greece have no expiration dates.how they can understand that and understand that you can not ask a playe publish-issue a very serious goverment documents just because they wanna delay or cancel a payment?By far,the worst casino experience i had.....
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.