ФорумКазинаBankonbet Casino - обща дискусия

Bankonbet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от gamblenugget
|
3980 преглеждания 26 отговора |
|
1 2
Добавете пост
abdelhedimedrami
преди 1 месец

Изобщо не се тревожете за това. Имате ли някаква актуализация по този въпрос, случайно?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Всеки ден те казват, че ще бъде в акаунта ви...

Наскоро казаха, че това трябва да се случи в петък, 5 април, 24.


Автоматичен превод:
abdelhedimedrami
преди 1 месец

Добре, дръжте ни в течение, моля.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Кредитът го върна отново днес. Същата причина.

Автоматичен превод:
abdelhedimedrami
преди 1 месец

Така че съжалявам, ако същото се случи отново и не сте получили парите. Но не се ли опитахте да попитате дали има алтернативен метод на плащане и да опитате друг? Или сте се свързали с банката, за да видите дали имат проблеми?

Както и да е, тъй като имате открита жалба , нашият екип ще се опита да ви помогне във вашата ситуация и аз твърдо вярвам, че ще получите парите възможно най-скоро. Ако нещо се промени, уведомете ни.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте екип.

Е, свързах се с тях, за съжаление няма алтернативен начин, тъй като те ясно съветват в отговора си да запазите да речем метода на плащане на депозита също освен банков превод има много методи за криптовалута, които не използвам и теглене към вашата кредитна карта което очевидно не е моят случай. Платих с дебитна карта от банковата си сметка и техният доставчик на плащания я прие незабавно 4 пъти. Това също ме разочарова и наистина не знам какво се случва с тях дали блъфират или какво, тъй като прочетох много отзиви в интернет и изглежда, че това е техният метод за получаване на пари от играчите, наистина съм объркан.

Между другото, днес направих отново същата заявка за теглене и ще ви държа в течение и да видим.

Thx отново за вашата подкрепа ❤❤

Автоматичен превод:
abdelhedimedrami
преди 1 месец

Здравейте и благодаря за актуализацията. Смятам, че ако сте използвали банковия превод за депозита, трябва да можете да го използвате и за теглене на парите, или казиното трябва да ви даде друга опция, която всъщност е достъпна за вас.🤷‍♀️

Моля, не правете никакви заключения и се опитайте да бъдете търпеливи, за да може нашият екип да работи по вашия случай и да намери решение на този проблем. Изпратихте ли вече информацията, която Вероника поиска във вашата жалба ? Моля, направете го и се надяваме, че тя ще може да ви помогне. Дръжте ни в течение тук със сигурност.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини