преди 8 месеца
Изобщо не се тревожете за това. Имате ли някаква актуализация по този въпрос, случайно?
Do not worry about it at all. Have you got any update regarding this, by any chance?
0
Изобщо не се тревожете за това. Имате ли някаква актуализация по този въпрос, случайно?
Do not worry about it at all. Have you got any update regarding this, by any chance?
Кредитът го върна отново днес. Същата причина.
The credit it back again today . Same reason .
Така че съжалявам, ако същото се случи отново и не сте получили парите. Но не се ли опитахте да попитате дали има алтернативен метод на плащане и да опитате друг? Или сте се свързали с банката, за да видите дали имат проблеми?
Както и да е, тъй като имате открита жалба , нашият екип ще се опита да ви помогне във вашата ситуация и аз твърдо вярвам, че ще получите парите възможно най-скоро. Ако нещо се промени, уведомете ни.
So I'm sorry if the same thing happened again and you didn't get the money. But didn't you try to ask if there would be an alternative payment method and try some other one ? Or have you contacted the bank to see if they have any problems ?
Anyway, since you have an open complaint, our team will try to help you in your situation and I firmly believe that you will get the money as soon as possible. If anything changes, let us know.
Здравейте екип.
Е, свързах се с тях, за съжаление няма алтернативен начин, тъй като те ясно съветват в отговора си да запазите да речем метода на плащане на депозита също освен банков превод има много методи за криптовалута, които не използвам и теглене към вашата кредитна карта което очевидно не е моят случай. Платих с дебитна карта от банковата си сметка и техният доставчик на плащания я прие незабавно 4 пъти. Това също ме разочарова и наистина не знам какво се случва с тях дали блъфират или какво, тъй като прочетох много отзиви в интернет и изглежда, че това е техният метод за получаване на пари от играчите, наистина съм объркан.
Между другото, днес направих отново същата заявка за теглене и ще ви държа в течение и да видим.
Thx отново за вашата подкрепа ❤❤
Hello team.
Well I contacted them, unfortunally there is no alternative way as they clearly advise in their reply to keep the say payment method of the deposit also besides bank transfert there a lot of crypto currency methods that I don't use and withdrawal to your credit card which obviously not my case. I paid with debit card from my bank account and their payment provider accepted it immediately 4 times. This what also frustrated me and I really don't know what's happening with them if they are bluffing or what as I read a lot reviews in the internet and seems to be their method of getting money from players iam really confused.
By the way today I did again the same withdrawal request and I will keep you all updated and let's see .
Thx again for your support ❤❤
Здравейте и благодаря за актуализацията. Смятам, че ако сте използвали банковия превод за депозита, трябва да можете да го използвате и за теглене на парите, или казиното трябва да ви даде друга опция, която всъщност е достъпна за вас.🤷♀️
Моля, не правете никакви заключения и се опитайте да бъдете търпеливи, за да може нашият екип да работи по вашия случай и да намери решение на този проблем. Изпратихте ли вече информацията, която Вероника поиска във вашата жалба ? Моля, направете го и се надяваме, че тя ще може да ви помогне. Дръжте ни в течение тук със сигурност.
Hello and thank you for the update. I reckon that if you used the bank transfer for the deposit, you should be able to use it to withdraw the money as well, or the casino should give you some other option, which is available to you, actually.🤷♀️
Please do not get into any conclusions, and try to be patient, so our team can work on your case and find a solution to this issue. Have you sent the information Veronika asked for in your complaint yet? Please do so, and hopefully she will be able to help you out. Keep us updated here, for sure.
Bankonbet анулира моите тегления и ги анулира вече 5 дни. И не ми дават решение. Искам да изтегля моите 2600 евро, защото. Когато депозирах парите, това никога не ми създаваше проблем, а сега, за да ги извадя, ми създава проблем и искам парите си и решение. Благодаря за помощта
Bankonbet cancels my withdrawals and has been canceling them for 5 days now. And they don't give me a solution. I want to withdraw my 2600 euros because. When I deposited the money it never gave me a problem and now to get it out it gives me a problem and I want my money and a solution. Thanks for helping
Bankonbet me cancela los retiros lleva ya 5 días cancelándomelos . Y no me dan una solución. Quiero retirar mis 2600 euros porque . Cuando ingresaba el dinero nunca me ha dado problema y ahora para sacarlo si me da problema y quiero mi dinero y una solución . Gracias por ayudarme
Здравейте, а причината, поради която не можете да теглите пари, казиното каза ли ви или не? Има ли забавяния или проблеми с доставчика на плащания?
Виждам, че вече сте успели да подадете жалба , така че ако проблемите продължават, екипът ще се опита да ви помогне.
Все пак трябва да се добави, че ние даваме на казината 14 дни да разрешат всичко свързано с този процес и ако не успеят да го направят, тогава нашият екип ще влезе и ще проучи и ще се свърже с казиното.
Засега обаче ще трябва да имаме търпение и със сигурност ще се опитам да се информирам.
Ако имате нещо ново, не забравяйте да ме уведомите.
Hi, and the reason why you can't withdraw money, did the casino tell you or not? Are there any delays or problems with the payment provider?
I see that you have already managed to file a complaint, so if the problems persist, the team will try to help you.
However, it should be added that we give the casinos 14 days to resolve everything relevant to this process, and if they fail to do so, then our team will come in and investigate and contact the casino.
For now, however, we will have to be patient and I would certainly try to keep myself informed.
If you have something new, be sure to let me know.
Здравейте 🙋♀️ Аз също чакам изплащането си чрез биткойн от 5 дни... Поддръжката е мила и приятелска, но не е налична 24/7 (ГРЕШКА! Zendesk не е наличен). И аз не мисля, че ще получа плащането си 🙁. Направих безкрайни екранни снимки и не разбирам добрата оценка на Casino Guru... Играх там само защото вие дадохте на това казино толкова много точки, защото наистина имам голямо доверие в Casino Guru.
Hello 🙋♀️ I've also been waiting for my payout via bitcoin for 5 days... Support is nice and friendly but not available 24/7 (ERROR! Zendesk is not available). I don't think I'll get my payout either 🙁. I've taken endless screenshots and don't understand the good rating of Casino Guru... I only played there because you gave this casino so many points, because I really have a lot of trust in Casino Guru.
Hallo 🙋♀️ warte auch seit 5 Tagen auf meine Auszahlung per bitcoin … Support ist nett und freundlich aber auch nicht 24/7 erreichbar (FEHLER! Zendesk is not available) . Ich denke auch nicht das ich meine Auszahlung noch erhalte 🙁 . Habe Screenshots ohne Ende gemacht und verstehe die gute Bewertung von Casino Guru nicht … habe nur dort gespielt , weil ihr diesem Casino soviele Punkte gegeben habt , weil ich echt großes Vertrauen zu Casino Guru habe .
Здравейте, добрата новина е, че казиното разглежда техните оплаквания и решава проблемите им.
Въпреки това, когато става въпрос за вашето теглене, каза ли ви казиното защо има забавяне? Това първото ви теглене ли е?
Бих си помислил, че ако беше биткойн, може да е по-бързо, но може да има нещо по пътя, за което все още нямате пари. От друга страна, не бих бил скептичен, стига казиното също да ви отпише и да ви уведоми. Ако нищо не се случи и нищо не се случи след 14 дни и нямате парите си, тогава ни уведомете и ние със сигурност ще се опитаме да ви помогнем. 🙂
Hi, the good news is that the casino handles their complaints and addresses their problems.
However, when it comes to your withdrawal, did the casino tell you why it has a delay? Is this your first withdrawal?
I would have thought that if it was bitcoin, it might be faster, but there might be something in the way that you don't have the money for yet. On the other hand, I wouldn't be skeptical as long as the casino also writes you off and lets you know. If nothing happens and nothing happens in 14 days and you don't have your money, then let us know and we will certainly try to help you as well. 🙂
Здравейте, да, това е първото ми изплащане... посочената ми причина беше, че финансовият отдел беше много зает и бях в списъка на чакащите. Ще се радвам да се свържа с вас след 12 дни и да дам обратна връзка, ако нещо се промени... Благодаря за помощта, наистина не мога да продължа тук... PS: днес отново ми предложиха безплатни завъртания, които Очевидно не приех, в противен случай изплащането ми щеше да бъде отменено (всички много подвеждащи)
Hello, yes, it's my first payout... the reason given to me was that the finance department was very busy and I was in a waiting list. I'll be happy to get back to you in 12 days and give feedback if anything changes... Thanks for the help, I really can't get any further here... PS: today I was offered free spins again, which I obviously didn't accept, otherwise my payout would have been cancelled (all very misleading)
Hallo , ja ist meine erste Auszahlung … als Grund wurde mir genannt , die Finanzabteillung wäre stark ausgelastet und bin in einer Warteschlange .ich meld mich gerne in 12 Tagen wieder und gebe auch Feedback falls sich was ändert … Danke für die Hilfe , komm hier echt nicht weiter … ps : heute wurden mir schon wieder Freispiele angeboten, die ich nartürlich nicht angenommen habe , ansonsten wäre meine Auszahlung storniert wurden ( alles sehr irreführend)
Бяхте прав да не вземете бонуса. Евентуално нямаше да залагам с парите и да чакам да се разреши ситуацията. Също така бих се опитал да се регистрирам от време на време, за да видя какво става с оттеглянето ми и ако не се случи нищо важно, тогава ще подам жалба.
Казиното също има доста висок индекс на безопасност, така че очаквам скоро да бъде решен и вие ще получите парите си.
Ще чакам новини.
You were right not to take the bonus. Eventually, I wouldn't have gambled with the money and waited for the situation to be resolved. I would also try to check in once in a while to see what's going on with my withdrawal, and if nothing relevant happens, then I would file a complaint.
The casino also has a pretty high safety index, so I would expect it to be resolved soon and you will get your money.
I'll be waiting for news.
Здравей 🙋♀️ jarooo писането до теб носи късмет 🍀 сега парите най-накрая са тук... благодаря ти за разговорите! Случаят е разрешен.
Hello 🙋♀️ jarooo writing to you brings luck 🍀 now the money is finally here... thank you for the conversations! Case solved.
Hallo 🙋♀️ jarooo das Schreiben mit dir bringt Glück 🍀 jetzt ist Geld endlich da … vielen Dank für die Gespräche! Fall gelöst .
Не можеше да донесеш нищо по-добро. Радвам се, че си получи парите и че не отне повече време. Понякога просто трябва да сте малко по-търпеливи и всичко ще се нареди.
Както и да е, мислите ли, че все още ще играете тук? 🙂☘️😊
You couldn't have brought anything better news. I'm glad you got your money and that it didn't take any longer. Sometimes you just have to be a little more patient and everything will work out.
Anyway, do you think you'll still be playing here? 🙂☘️😊
😃При никакви обстоятелства няма да играя отново в това казино... чакането и съмненията ме стресираха твърде много. Засега си давам почивка от казиното. PS: Благодаря ви отново, наистина мисля, че ми донесохте късмет 🙋♀️🌻✌🏻 и се радвам, че Casino Guru съществува!
😃Under no circumstances will I play in this casino again... the waiting and doubts stressed me out too much. I'm taking a break from the casino for now. PS: thank you again, I really think you've brought me luck 🙋♀️🌻✌🏻 and I'm glad that Casino Guru exists!
😃auf garkein Fall , werde ich in diesem Casino noch spielen … hat mich zu doll gestresst das warten und zweifeln. Ich mach erstmal Casino Pause . Ps : vielen Dank nochmal , ich glaub wirklich, du hast mir Glück gebracht 🙋♀️🌻✌🏻und bin froh das es Casino Guru gibt !
Благодаря ви за отговора.
Ако някога отново имате нужда от късмет и имате проблем в казиното, не се колебайте да го споделите и да пишете. Може би ще ти го донеса отново. ☘️😊
Приятен уикенд.😁
Thank you for your reply.
If you ever need luck again and have a problem in the casino, feel free to share it and write. Maybe I'll bring it to you again. ☘️😊
Have a nice weekend.😁
Имам заявка за теглене в това казино от 20.10, просто чака. Онлайн чатът ми съобщава, че има забавяне на плащанията, извинява се и е търпелив с клиентите и това е всичко!
Парите ми са в техния сейф, това е всичко!
Това, което ме хваща е, че това казино забавя плащанията, за да види дали клиентът се отменя и губи всичко!
Не мога да го разбера! Дори не ми искат документи, дори си позволих да ги пратя по имейл и днес всичко е както! Жалко.
I've had a withdrawal request at this casino since 20.10, it's simply pending. The online chat informs me that there is a delay in payments, apologizes and is patient with the customers and that's all!
My money is in their safe, that's all!
What gets me is that this casino delays payments to see if the customer cancels and loses everything!
I can't understand it! They don't even ask me for documents, I even took the liberty of sending them by email and everything is the same today! Lamentable.
Tenho um pedido de levantamento neste casino desde 20.10, está simplesmente pendente. O chat on-line informa que há um atraso nos pagamentos, pede desculpa e paciência aos clientes e nada mais!
O meu dinheiro está no cofre deles, só isto!
O que me passa pela cabeça é que este casino atrasa os pagamentos para ver se o cliente cancela e perde tudo!
Não consigo entender! Nem me pedem documentos, até tomei a liberdade de os mandar por mail e tudo na mesma à data de hoje! Lamentável.
Здравейте, когато погледнах случая на играча, който писа преди вас, той също имаше доста голямо забавяне. Бих казал, че може да е тактика, но не е задължително, очевидно само казиното знае.
Както и да е, бих препоръчал да не правите нищо с парите, не отменяйте тегленето и не залагайте с тях, ако има шанс да ги получите.
Бих добавил също, че ние даваме на казината 14 дни, за да решат какво е необходимо и ако не ви изпратят парите, тогава непременно се свържете и ние ще се опитаме да помогнем.
Можем ли да направим такава сделка?
Hi, when I looked at the case of the player who wrote before you, he also had a rather long delay. I would say it could be a tactic but it doesn't have to be, obviously only the casino knows.
Anyway, I would recommend not to do anything with the money, don't cancel the withdrawal or gamble with it if there is a chance of getting it.
I would also add that we give casinos 14 days to sort out what is needed and if they don't send you the money, then by all means get in touch and we will try to help.
So could we make a deal like that?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.