преди 1 месец
Изобщо не се тревожете за това. Имате ли някаква актуализация по този въпрос, случайно?
Do not worry about it at all. Have you got any update regarding this, by any chance?
0
Изобщо не се тревожете за това. Имате ли някаква актуализация по този въпрос, случайно?
Do not worry about it at all. Have you got any update regarding this, by any chance?
Кредитът го върна отново днес. Същата причина.
The credit it back again today . Same reason .
Така че съжалявам, ако същото се случи отново и не сте получили парите. Но не се ли опитахте да попитате дали има алтернативен метод на плащане и да опитате друг? Или сте се свързали с банката, за да видите дали имат проблеми?
Както и да е, тъй като имате открита жалба , нашият екип ще се опита да ви помогне във вашата ситуация и аз твърдо вярвам, че ще получите парите възможно най-скоро. Ако нещо се промени, уведомете ни.
So I'm sorry if the same thing happened again and you didn't get the money. But didn't you try to ask if there would be an alternative payment method and try some other one ? Or have you contacted the bank to see if they have any problems ?
Anyway, since you have an open complaint, our team will try to help you in your situation and I firmly believe that you will get the money as soon as possible. If anything changes, let us know.
Здравейте екип.
Е, свързах се с тях, за съжаление няма алтернативен начин, тъй като те ясно съветват в отговора си да запазите да речем метода на плащане на депозита също освен банков превод има много методи за криптовалута, които не използвам и теглене към вашата кредитна карта което очевидно не е моят случай. Платих с дебитна карта от банковата си сметка и техният доставчик на плащания я прие незабавно 4 пъти. Това също ме разочарова и наистина не знам какво се случва с тях дали блъфират или какво, тъй като прочетох много отзиви в интернет и изглежда, че това е техният метод за получаване на пари от играчите, наистина съм объркан.
Между другото, днес направих отново същата заявка за теглене и ще ви държа в течение и да видим.
Thx отново за вашата подкрепа ❤❤
Hello team.
Well I contacted them, unfortunally there is no alternative way as they clearly advise in their reply to keep the say payment method of the deposit also besides bank transfert there a lot of crypto currency methods that I don't use and withdrawal to your credit card which obviously not my case. I paid with debit card from my bank account and their payment provider accepted it immediately 4 times. This what also frustrated me and I really don't know what's happening with them if they are bluffing or what as I read a lot reviews in the internet and seems to be their method of getting money from players iam really confused.
By the way today I did again the same withdrawal request and I will keep you all updated and let's see .
Thx again for your support ❤❤
Здравейте и благодаря за актуализацията. Смятам, че ако сте използвали банковия превод за депозита, трябва да можете да го използвате и за теглене на парите, или казиното трябва да ви даде друга опция, която всъщност е достъпна за вас.🤷♀️
Моля, не правете никакви заключения и се опитайте да бъдете търпеливи, за да може нашият екип да работи по вашия случай и да намери решение на този проблем. Изпратихте ли вече информацията, която Вероника поиска във вашата жалба ? Моля, направете го и се надяваме, че тя ще може да ви помогне. Дръжте ни в течение тук със сигурност.
Hello and thank you for the update. I reckon that if you used the bank transfer for the deposit, you should be able to use it to withdraw the money as well, or the casino should give you some other option, which is available to you, actually.🤷♀️
Please do not get into any conclusions, and try to be patient, so our team can work on your case and find a solution to this issue. Have you sent the information Veronika asked for in your complaint yet? Please do so, and hopefully she will be able to help you out. Keep us updated here, for sure.
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.