ФорумКазинаBankonbet Casino - обща дискусия

Bankonbet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от gamblenugget
|
6829 преглеждания 41 отговора |
|
1 2 3
abdelhedimedrami
преди 7 месеца

Изобщо не се тревожете за това. Имате ли някаква актуализация по този въпрос, случайно?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Всеки ден те казват, че ще бъде в акаунта ви...

Наскоро казаха, че това трябва да се случи в петък, 5 април, 24.


Автоматичен превод:
abdelhedimedrami
преди 7 месеца

Добре, дръжте ни в течение, моля.

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Кредитът го върна отново днес. Същата причина.

Автоматичен превод:
abdelhedimedrami
преди 7 месеца

Така че съжалявам, ако същото се случи отново и не сте получили парите. Но не се ли опитахте да попитате дали има алтернативен метод на плащане и да опитате друг? Или сте се свързали с банката, за да видите дали имат проблеми?

Както и да е, тъй като имате открита жалба , нашият екип ще се опита да ви помогне във вашата ситуация и аз твърдо вярвам, че ще получите парите възможно най-скоро. Ако нещо се промени, уведомете ни.


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте екип.

Е, свързах се с тях, за съжаление няма алтернативен начин, тъй като те ясно съветват в отговора си да запазите да речем метода на плащане на депозита също освен банков превод има много методи за криптовалута, които не използвам и теглене към вашата кредитна карта което очевидно не е моят случай. Платих с дебитна карта от банковата си сметка и техният доставчик на плащания я прие незабавно 4 пъти. Това също ме разочарова и наистина не знам какво се случва с тях дали блъфират или какво, тъй като прочетох много отзиви в интернет и изглежда, че това е техният метод за получаване на пари от играчите, наистина съм объркан.

Между другото, днес направих отново същата заявка за теглене и ще ви държа в течение и да видим.

Thx отново за вашата подкрепа ❤❤

Автоматичен превод:
abdelhedimedrami
преди 7 месеца

Здравейте и благодаря за актуализацията. Смятам, че ако сте използвали банковия превод за депозита, трябва да можете да го използвате и за теглене на парите, или казиното трябва да ви даде друга опция, която всъщност е достъпна за вас.🤷‍♀️

Моля, не правете никакви заключения и се опитайте да бъдете търпеливи, за да може нашият екип да работи по вашия случай и да намери решение на този проблем. Изпратихте ли вече информацията, която Вероника поиска във вашата жалба ? Моля, направете го и се надяваме, че тя ще може да ви помогне. Дръжте ни в течение тук със сигурност.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Bankonbet анулира моите тегления и ги анулира вече 5 дни. И не ми дават решение. Искам да изтегля моите 2600 евро, защото. Когато депозирах парите, това никога не ми създаваше проблем, а сега, за да ги извадя, ми създава проблем и искам парите си и решение. Благодаря за помощта

Автоматичен превод:
Grana1931
преди 5 месеца

Здравейте, а причината, поради която не можете да теглите пари, казиното каза ли ви или не? Има ли забавяния или проблеми с доставчика на плащания?

Виждам, че вече сте успели да подадете жалба , така че ако проблемите продължават, екипът ще се опита да ви помогне.

Все пак трябва да се добави, че ние даваме на казината 14 дни да разрешат всичко свързано с този процес и ако не успеят да го направят, тогава нашият екип ще влезе и ще проучи и ще се свърже с казиното.

Засега обаче ще трябва да имаме търпение и със сигурност ще се опитам да се информирам.

Ако имате нещо ново, не забравяйте да ме уведомите.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте 🙋‍♀️ Аз също чакам изплащането си чрез биткойн от 5 дни... Поддръжката е мила и приятелска, но не е налична 24/7 (ГРЕШКА! Zendesk не е наличен). И аз не мисля, че ще получа плащането си 🙁. Направих безкрайни екранни снимки и не разбирам добрата оценка на Casino Guru... Играх там само защото вие дадохте на това казино толкова много точки, защото наистина имам голямо доверие в Casino Guru. file

Автоматичен превод:
Leeamaria
преди 1 месец

Здравейте, добрата новина е, че казиното разглежда техните оплаквания и решава проблемите им.

Въпреки това, когато става въпрос за вашето теглене, каза ли ви казиното защо има забавяне? Това първото ви теглене ли е?

Бих си помислил, че ако беше биткойн, може да е по-бързо, но може да има нещо по пътя, за което все още нямате пари. От друга страна, не бих бил скептичен, стига казиното също да ви отпише и да ви уведоми. Ако нищо не се случи и нищо не се случи след 14 дни и нямате парите си, тогава ни уведомете и ние със сигурност ще се опитаме да ви помогнем. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, да, това е първото ми изплащане... посочената ми причина беше, че финансовият отдел беше много зает и бях в списъка на чакащите. Ще се радвам да се свържа с вас след 12 дни и да дам обратна връзка, ако нещо се промени... Благодаря за помощта, наистина не мога да продължа тук... PS: днес отново ми предложиха безплатни завъртания, които Очевидно не приех, в противен случай изплащането ми щеше да бъде отменено (всички много подвеждащи) filefilefile

Автоматичен превод:
Leeamaria
преди 1 месец

Бяхте прав да не вземете бонуса. Евентуално нямаше да залагам с парите и да чакам да се разреши ситуацията. Също така бих се опитал да се регистрирам от време на време, за да видя какво става с оттеглянето ми и ако не се случи нищо важно, тогава ще подам жалба.

Казиното също има доста висок индекс на безопасност, така че очаквам скоро да бъде решен и вие ще получите парите си.

Ще чакам новини.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Здравей 🙋‍♀️ jarooo писането до теб носи късмет 🍀 сега парите най-накрая са тук... благодаря ти за разговорите! Случаят е разрешен.

Автоматичен превод:
Leeamaria
преди 1 месец

Не можеше да донесеш нищо по-добро. Радвам се, че си получи парите и че не отне повече време. Понякога просто трябва да сте малко по-търпеливи и всичко ще се нареди.

Както и да е, мислите ли, че все още ще играете тук? 🙂☘️😊

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

😃При никакви обстоятелства няма да играя отново в това казино... чакането и съмненията ме стресираха твърде много. Засега си давам почивка от казиното. PS: Благодаря ви отново, наистина мисля, че ми донесохте късмет 🙋‍♀️🌻✌🏻 и се радвам, че Casino Guru съществува!

Автоматичен превод:
Leeamaria
преди 1 месец

Благодаря ви за отговора.

Ако някога отново имате нужда от късмет и имате проблем в казиното, не се колебайте да го споделите и да пишете. Може би ще ти го донеса отново. ☘️😊

Приятен уикенд.😁

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Ще го направя и аз 😃 Приятен уикенд също 🌻✌🏻

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Имам заявка за теглене в това казино от 20.10, просто чака. Онлайн чатът ми съобщава, че има забавяне на плащанията, извинява се и е търпелив с клиентите и това е всичко!

Парите ми са в техния сейф, това е всичко!

Това, което ме хваща е, че това казино забавя плащанията, за да види дали клиентът се отменя и губи всичко!

Не мога да го разбера! Дори не ми искат документи, дори си позволих да ги пратя по имейл и днес всичко е както! Жалко.

Автоматичен превод:
Verinha37
преди 3 седмици

Здравейте, когато погледнах случая на играча, който писа преди вас, той също имаше доста голямо забавяне. Бих казал, че може да е тактика, но не е задължително, очевидно само казиното знае.

Както и да е, бих препоръчал да не правите нищо с парите, не отменяйте тегленето и не залагайте с тях, ако има шанс да ги получите.

Бих добавил също, че ние даваме на казината 14 дни, за да решат какво е необходимо и ако не ви изпратят парите, тогава непременно се свържете и ние ще се опитаме да помогнем.

Можем ли да направим такава сделка?

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини