ФорумКазинаBankonbet Casino - обща дискусия

Bankonbet Casino - обща дискусия

преди 2 години от gamblenugget
|
6436 преглеждания 41 отговора |
|
1 23
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Bankonbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Казиното не изплаща на играчи, нито на партньори... Ще ми е интересно да разбера дали сте получили парите си Casino Guru... Минимум 30+ партньори, които не са платили. Soft2bet също не може да направи нищо.

И на всички играчи не играйте тук!

LG Gamble Nugget

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
gamblenugget
преди 2 години

Здравей,

Вярвам, че трябва да публикувате това във форума на GPWA, който е посветен на партньорите.

Какво мислиш?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Бях притиснат от линк стриймър, който следвам, създадох акаунт, направих депозит от 25 евро, избрах 100% бонус и те никога не ми кредитираха. Свързах се с чата и ми писаха, че е решение на администратора. Това означава, че не можах да ги изтегля, защото трябваше. Заложих ги веднъж и не успях, загубих ги. Как така наруших правило, когато току-що отворих сметка в казиното и не го знам. Техният чат не ми каза точно кое правило съм нарушил. Само трагични неща. Това означава, че няма да има отговор, просто не позволявайте на някой друг като мен да го стъпи.

Автоматичен превод:
Kounabi
преди 1 година

Не бих казал, че си нарушил правила. Бих казал, че бонусът не е бил достъпен за вас или по-скоро казиното просто е решило да не го раздава. Това обикновено се крие от термина решение на администрацията.

Казахте, че сте били притиснати от този стример? Как точно те принуди да депозираш?

между другото, ще бъда много внимателен със стримерите.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Моят лош английски относно натиска. Нямаше натиск. Не мога да разбера кой срок наруших. Знам точно какво става Радка. Веднъж направих казино акаунт в казино, спечелих 1800 евро с пут, те отказаха дайте ми, Питър ми помогна много с моята жалба. Казаха, че нарушават правилата и не могат да платят. Питър каза, че изобщо не съм нарушил правило. Казиното след шест месеца от нищото решиха, че съм правилно и накрая ми плати. но ме поставиха в черния списък на повечето казина. Имам предвид сестринските казина или след като видя, че имат общи списъци и съм в черния списък, като не правя нищо от повечето казина с моя имейл. Казино Amunra направи същото и много мога Не влизам с имейла си, който казва, че съм в черния списък поради пристрастяване. Какво мога да направя. Текущият ми имейл е прикачен към моя акаунт в skrill. Ако поправя друг имейл и го отделя от моя акаунт в skrill, и отида в тези казино и трябва плати ми, това законно ли е или не?

Автоматичен превод:
Kounabi
преди 1 година

О, сега разбирам нещата като цяло!

Аз лично бих казал, че сте в черния списък, защото сте се борили за печалбите си, а казината не обичат особено „проблемните играчи". Същото се случва и с играчи, които са инициирали възстановяване на плащания, например 🙁.

Такива черни списъци, разбира се, официално не съществуват.

Но за да бъда комплексен, случвало ли ви се е да се самоизключите поради пристрастяване към хазарта?


Автоматичен превод:
преди 1 година

Не мога да кажа, че съм пристрастен поради измерване на печалбите и загубите, аз съм безуспешен +/-. Играя само с пари, които мога да си позволя, и много малки залози, затова казиното вреди. Когато депозирам 20 евро и залагам и тегля 1800, Вярвам, че съм в черния списък. Въпросът е защо казиното плати след 6 месеца и ме държат в черния списък и нямат възможност да играят обратно, за да получат навреме част от техните пари. Аз ще оцелея, хаха, те губят, аз пазя парите си. благодаря за добрата работа като casinoguru

Автоматичен превод:
Kounabi
преди 1 година

Само в случай, че не се изясних относно самоизключването, не бих посмял да ви попитам дали смятате, че може да сте пристрастен или не. 🙂 Вместо това се чудех дали някога сте затваряли акаунт в казино, като сте казали, че имате проблеми с хазарта.

Не е супер важно, това беше просто идея, която може да обясни, че сте в "черния списък".

Радвам се, че си оптимист с положителна нагласа, мисля, че си прав. Защо да се занимавате с казиното, което реши да ви пусне - намерете друго - по-добро! 😀

Бих искал също да ви благодаря за вашата любезна оценка - ако имате затруднения, знаете къде да отидете. 😉

Чувствайте се свободни да се връщате дори от време на време, винаги можем да използваме честни отзиви за казината.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Не съм затварял никое казино, за да огранича нещо, което досега честно казано мога да контролирам. В черния списък съм, защото съм съгласен с вас, когато ми отговорихте, че не искат играчи, които се борят за печалбите си. Борих се много пъти, за да идентифицирам моите сметки в много казина, само за да получа 80-100 евро печалби. Чаках един или два месеца и тогава те платиха. Друг играч в моята ситуация може би казват да играем на тези малки суми.


благодаря ти за отделеното време

Автоматичен превод:
Kounabi
преди 1 година

Много добре, толкова се радвам да чуя, че сте „добре", когато става въпрос за тези проблеми!

Никой не трябва да чака два месеца или само един, за да получи печалбите от някое казино, това е прекалено според моите книги.

Нищо чудно, че толкова често чувам, че продължителните проверки и забавените плащания са инструменти, които казината използват, за да накарат играчите да губят пари.

Може би и аз бих си помислил същото.

Както и да е, бъдете бдителни и ако някога се затрудните, елате тук - ние ще се опитаме да ви подкрепим.


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

КАЗИНОТО КАТЕГОРИЧНО ОТКАЗВА ДА ПРОВЕРИ МОЯ АКАУНТ, АЗ ВЕЧЕ СЪМ КАЧИЛ МОИТЕ ДОКУМЕНТИ, КАКТО ТЕ САМИ ПОИСКАХА И ТЕ ПРОСТО ГО ОТХВЪРЛЯТ, КАЗВАЙКИ, ЧЕ Е ГРЕШНО, НЕ МИ КАЗВАТ ЗАЩО ИЛИ НИЩО, ПРОСТО ГО ОТХВЪРЛЯТ. ПОВЕЧЕ ОТ МЕСЕЦ СЕ ОПИТВАМ ДА ПОТВЪРЖДАВАМ АКАУНТА СИ.

ДОРИ ИМАМ ИЗТЕГЛЕНИЕ, КОЕТО ПРЕДСТАВЯ, НО НЕ МОГА ДА ГО АНУЛИРА, ДОКАТО НЕ ВЕРИФИЦИРАТ СМЕТКАТА МИ.

Автоматичен превод:
carmenmina126
преди 11 месеца

Здравейте, мисля, че един месец е достатъчно време, за да потвърдите акаунта си. Виждам, че казиното не ви е дало никаква причина защо вашите документи са били отхвърлени, което е жалко, защото такава информация със сигурност би била полезна, за да имате по-добър преглед на ситуацията. Що се отнася до тегленето, вероятно няма да е възможно да изтеглите парите, докато не завършите процеса успешно.

Въпреки това, тъй като това продължава доста дълго време и смятам, че казиното вече трябва да е разрешило ситуацията, препоръчвам вида подадете жалба при нас тук и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Ако имате някаква нова информация, моля, уведомете ме дали сте успели да завършите проверката на акаунта или ако казиното ви е информирало за нещо. Възможно ли е това?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Не си правете труда да пускате жалби тук, не се заблуждавайте, грешката е ваша или нямате достатъчно документи, това ще ви кажат, не си губете времето тук.

Автоматичен превод:
Anonymized545
преди 7 месеца

Не мисля, че сега е най-добре да вземам решения за другите въз основа на вашия пример. Имахте възможността да направите необходимото и не успяхте да го направите. Когато други играчи го докажат и оплакванията им бъдат разрешени, това е нещо, върху което да се замислите. Можете да опитате да видите колко от тях са разрешени, за да имате малък преглед, защото виждам, че все още не можете да понесете факта, че жалбата ви е затворена.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

здравейте администратори.

Мъча се да изтегля от Bankonbet от 03/03/2024, те анулираха два пъти банковия превод и сега не ми изплатиха и не върнаха парите в баланса, както предишните 2 пъти.

причината за анулирането и двата пъти беше грешка от техния доставчик на плащания, тъй като те се преструваха, че никога не отговарят на имейлите ми и чатът им за обслужване на клиенти е безполезен.

какво мога да направя, моля?

Мерси

Автоматичен превод:
abdelhedimedrami
преди 7 месеца

Здравейте, ако това продължава толкова дълго, почти месец, определено бих пуснал жалба. Можете да отворите такъв тук .

Както и да е, казиното току-що ви каза, че има проблем с доставчика на плащания и нищо оттогава? Сега имате ли въведено теглене в казиното или не? Верифицирахте ли вече акаунта си в казиното?

Кажи ми.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте .

Благодаря за бързия ви отговор.

На 03/03 направих първото теглене, след няколко дни те анулираха и го върнаха в сметката. На 11/03 направих същия опит за теглене за същата сума, тъй като никога не съм играл от първия, така че те направиха същото и го отмениха по същата причина: грешка от страна на доставчика на плащане.

На 19/03 направих третия опит, 3 дни по-късно той изчезна от акаунта (обикновено се показва чакащ) и оттогава продължават да ме съветват да чакам по-дълго в техния чат на живо, те никога не отговарят на никакви имейли.

Попитах дали имат нужда от проверка, те казаха, че не е необходима сега.

Между другото това е голяма сума, просто съм разочарован, защото те продължават да мамят ppl всеки ден.

Ще те държа в течение.

Thx отново за вашата подкрепа

Автоматичен превод:
abdelhedimedrami
преди 7 месеца

Благодаря за изясняването на ситуацията. Ако беше голяма сума, мисля, че казиното също прави някакво разследване, но ако това продължава повече от месец, това би било твърде много за мен.

Ето защо препоръчах да подадете жалба в предишния си отговор и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Мислите ли, че ще опитате или ще изчакате известно време? Не мисля, че има много какво да чакате, тъй като казиното не ви обновява и нямате нова информация. Както и да е, не искам да те подтиквам към нищо. Така че уведомете ме, ако решите да предприемете тази стъпка. 🙂

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

здрасти

Съжалявам за липсата на лидерство, беше печатна грешка, не беше голяма сума само 160 €. Извинявай отново

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини