преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Bankonbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Казиното не изплаща на играчи, нито на партньори... Ще ми е интересно да разбера дали сте получили парите си Casino Guru... Минимум 30+ партньори, които не са платили. Soft2bet също не може да направи нищо.
И на всички играчи не играйте тук!
LG Gamble Nugget
Casino doesn't pay out players and neither do affiliates... I would be interested to know if you got your money Casino Guru... Minimum 30+ affiliates that didn't pay out. Soft2bet can't do anything either.
And to all players do not play here!
LG Gamble Nugget
Casino zahlt die Spieler nicht aus und auch die Affiliates nicht… Würde mich interessieren, ob ihr euer Geld bekommen habt Casino Guru... Minimum 30+ Affiliates die nicht ausgezahlt wurden. Soft2bet kann auch nichts machen bisher.
Und an alle Spieler nicht hier spielen!
LG Gamble Nugget
Здравей,
Вярвам, че трябва да публикувате това във форума на GPWA, който е посветен на партньорите.
Какво мислиш?
Hello there,
I believe you should post this on GPWA forum that is dedicated to affiliates.
What do you think?
Бях притиснат от линк стриймър, който следвам, създадох акаунт, направих депозит от 25 евро, избрах 100% бонус и те никога не ми кредитираха. Свързах се с чата и ми писаха, че е решение на администратора. Това означава, че не можах да ги изтегля, защото трябваше. Заложих ги веднъж и не успях, загубих ги. Как така наруших правило, когато току-що отворих сметка в казиното и не го знам. Техният чат не ми каза точно кое правило съм нарушил. Само трагични неща. Това означава, че няма да има отговор, просто не позволявайте на някой друг като мен да го стъпи.
I was pressured by a link streamer that I follow, I created an account, I made a deposit of 25 euros, I chose a 100% bonus and they never credited me. I contacted the chat and they wrote to me that it was the administrator's decision. It means that I could not withdraw them, because I had to I wagered them once and I didn't succeed, I lost them. How come I broke a rule when I just opened an account at the casino and I don't know it. Their chat didn't tell me exactly which rule I broke. Just tragic things. It means there won't be an answer, just don't let someone else like me step on it.
Έκανα καταπίεση απο link streamer που παρακολουθώ,έφτιαξα λογαριασμό έκανα κατάθεση 25 ευρώ,διάλεξα 100% μπονους και δεν μου το πιστώσανε ποτέ.επικοινώνησα με το τσατ και μου γράψανε ότι ειναι απόφαση του administrator.εννοειται ότι δε μπόρεσα να τα τραβήξω ,διότι έπρεπε να τα κάνω wager μια φορά και δεν τα κατάφερα τα έχασα.Πως γινεται να εχω παραβεί κανόνα που μολις άνοιξα λογαριασμό στο καζίνο του δε το γνωριζω.Το τσατ τους δε μου έλεγε ακριβώς ποιον κανόνα παραβίασα.Απλα τραγικά πράγματα.Εννοειται απάντηση δε θα υπάρξει,απλα μην την πατήσει και αλλος σαν εμενα.
Не бих казал, че си нарушил правила. Бих казал, че бонусът не е бил достъпен за вас или по-скоро казиното просто е решило да не го раздава. Това обикновено се крие от термина решение на администрацията.
Казахте, че сте били притиснати от този стример? Как точно те принуди да депозираш?
между другото, ще бъда много внимателен със стримерите.
I wouldn't say you have broken any rules. I'd say the bonus was not available to you, or rather the casino simply decided not to give it away. This is usually hidden by the term administration's decision.
You said you were pressured by this streamer? How exactly did he force you to deposit?
by the way, I will be very careful with streamers.
Моят лош английски относно натиска. Нямаше натиск. Не мога да разбера кой срок наруших. Знам точно какво става Радка. Веднъж направих казино акаунт в казино, спечелих 1800 евро с пут, те отказаха дайте ми, Питър ми помогна много с моята жалба. Казаха, че нарушават правилата и не могат да платят. Питър каза, че изобщо не съм нарушил правило. Казиното след шест месеца от нищото решиха, че съм правилно и накрая ми плати. но ме поставиха в черния списък на повечето казина. Имам предвид сестринските казина или след като видя, че имат общи списъци и съм в черния списък, като не правя нищо от повечето казина с моя имейл. Казино Amunra направи същото и много мога Не влизам с имейла си, който казва, че съм в черния списък поради пристрастяване. Какво мога да направя. Текущият ми имейл е прикачен към моя акаунт в skrill. Ако поправя друг имейл и го отделя от моя акаунт в skrill, и отида в тези казино и трябва плати ми, това законно ли е или не?
My bad English about pressure.there were no pressure.I can’t understand which term I broke.I know exactly what is going on Radka.I have made once a casino account to a casino ,I won 1800 euro by put they refused to give me,Peter helped me a lo to my complaint.they said that broke the rules and they can’t pay.Peter said that I didn’t broke a rule at all.the casino after six months from nowhere they decided that I was right and finally paid me.but they put me blacklisted to most casino’s.I mean sister casino’s or after I see that they have common lists and I am blacklisted doing nothing from most casino with my email.Amunra casino did the same and many I can’t login with my email saying that I am blacklisted due to addictive.what can I do.my current email is attached to my skrill account.if I fix another email and detach it to my skrill account,and go to those casino and must pay me,is this legal or not?
О, сега разбирам нещата като цяло!
Аз лично бих казал, че сте в черния списък, защото сте се борили за печалбите си, а казината не обичат особено „проблемните играчи". Същото се случва и с играчи, които са инициирали възстановяване на плащания, например 🙁.
Такива черни списъци, разбира се, официално не съществуват.
Но за да бъда комплексен, случвало ли ви се е да се самоизключите поради пристрастяване към хазарта?
Oh, now I understand the thing as a whole!
I would personally say you've been blacklisted because you fought for your winnings, and casinos are not extra fond of "problematic players". The same happens to players who initiated chargebacks, for instance 🙁.
Such blacklists officially don't exist, of course.
But to be complex, have you ever self-excluded before due to gambling addiction?
Не мога да кажа, че съм пристрастен поради измерване на печалбите и загубите, аз съм безуспешен +/-. Играя само с пари, които мога да си позволя, и много малки залози, затова казиното вреди. Когато депозирам 20 евро и залагам и тегля 1800, Вярвам, че съм в черния списък. Въпросът е защо казиното плати след 6 месеца и ме държат в черния списък и нямат възможност да играят обратно, за да получат навреме част от техните пари. Аз ще оцелея, хаха, те губят, аз пазя парите си. благодаря за добрата работа като casinoguru
I can't say that I am addicted due to measuring winnings and loses I am am break even+/-.i play only money I can afford and very small bets that's why casino hurt.when I deposit 20 euro and wagering and withdraw 1800 ,I believe that I am blacklisted.the thing is why the casino paid after 6 months and keep me blacklisted and haven't the opportunity to play back get in time some of their money.i will survive lol ,they lose I keep my money.thanks for the good work as casinoguru
Само в случай, че не се изясних относно самоизключването, не бих посмял да ви попитам дали смятате, че може да сте пристрастен или не. 🙂 Вместо това се чудех дали някога сте затваряли акаунт в казино, като сте казали, че имате проблеми с хазарта.
Не е супер важно, това беше просто идея, която може да обясни, че сте в "черния списък".
Радвам се, че си оптимист с положителна нагласа, мисля, че си прав. Защо да се занимавате с казиното, което реши да ви пусне - намерете друго - по-добро! 😀
Бих искал също да ви благодаря за вашата любезна оценка - ако имате затруднения, знаете къде да отидете. 😉
Чувствайте се свободни да се връщате дори от време на време, винаги можем да използваме честни отзиви за казината.
Just in case I didn't make myself clear about the self-exclusion, I would not dare to ask you whether you think you might be addicted or not. 🙂 Instead, I was wondering, if you ever closed any casino account by saying you're dealing with gambling issues.
It's not super important, it was just an idea that might explain you being "blacklisted".
I'm happy you're optimistic with a positive attitude, I think you're right. Why bother with the casino that decided to let you go - find another - better one! 😀
I'd also like to thank you for your kind appreciation - if you struggle, you know where to go. 😉
Feel free to come back even occasionaly, we could always use honest feedback on casinos.
Не съм затварял никое казино, за да огранича нещо, което досега честно казано мога да контролирам. В черния списък съм, защото съм съгласен с вас, когато ми отговорихте, че не искат играчи, които се борят за печалбите си. Борих се много пъти, за да идентифицирам моите сметки в много казина, само за да получа 80-100 евро печалби. Чаках един или два месеца и тогава те платиха. Друг играч в моята ситуация може би казват да играем на тези малки суми.
благодаря ти за отделеното време
I haven’t closes any casino to restrict something that until now honestly I can control.I am blacklisted because I agree with you when you answered me that they don’t want player that fight for their winnings.I fought many times to to identify my accounts at many casinos, just to get 80-100 euro winnings.I waited one month or two and then they paid.Other player i my situation maybe they say let’s play those small amounts.
thank u for your time
Много добре, толкова се радвам да чуя, че сте „добре", когато става въпрос за тези проблеми!
Никой не трябва да чака два месеца или само един, за да получи печалбите от някое казино, това е прекалено според моите книги.
Нищо чудно, че толкова често чувам, че продължителните проверки и забавените плащания са инструменти, които казината използват, за да накарат играчите да губят пари.
Може би и аз бих си помислил същото.
Както и да е, бъдете бдителни и ако някога се затрудните, елате тук - ние ще се опитаме да ви подкрепим.
Very good, I'm so glad to hear you're "ok" when it comes to those issues!
No one should wait two months or just one to get the winnings from any casino, that's excessive in my books.
No wonder I'm hearing so often that prolonged verifications and delayed payments are instruments casinos use to make players lose money.
Maybe I would think the same.
Anyway, stay vigilant, and if you ever struggle, come here - we shall try to support you.
КАЗИНОТО КАТЕГОРИЧНО ОТКАЗВА ДА ПРОВЕРИ МОЯ АКАУНТ, АЗ ВЕЧЕ СЪМ КАЧИЛ МОИТЕ ДОКУМЕНТИ, КАКТО ТЕ САМИ ПОИСКАХА И ТЕ ПРОСТО ГО ОТХВЪРЛЯТ, КАЗВАЙКИ, ЧЕ Е ГРЕШНО, НЕ МИ КАЗВАТ ЗАЩО ИЛИ НИЩО, ПРОСТО ГО ОТХВЪРЛЯТ. ПОВЕЧЕ ОТ МЕСЕЦ СЕ ОПИТВАМ ДА ПОТВЪРЖДАВАМ АКАУНТА СИ.
ДОРИ ИМАМ ИЗТЕГЛЕНИЕ, КОЕТО ПРЕДСТАВЯ, НО НЕ МОГА ДА ГО АНУЛИРА, ДОКАТО НЕ ВЕРИФИЦИРАТ СМЕТКАТА МИ.
THE CASINO ABSOLUTELY REFUSES TO VERIFY MY ACCOUNT, I HAVE ALREADY UPLOADED MY DOCUMENTS AS THEY REQUESTED THEMSELVES AND THEY SIMPLY REJECT IT SAYING IT IS WRONG, THEY DON'T TELL ME WHY OR ANYTHING THEY JUST REJECT IT. I'VE BEEN TRYING TO VERIFY MY ACCOUNT FOR MORE THAN A MONTH.
I EVEN HAVE A WITHDRAWAL WHICH IS PENDING BUT I CAN'T CANCEL IT UNTIL THEY VERIFY MY ACCOUNT.
EL CASINO SE NIEGA ROTUNDAMENTE A VERIFICAR MI CUENTA, YA HE SUBIDO MIS DOCUMENTO TAL Y COMO ELLOS MISMO SOLICITAN Y SIMPLETEN LO RECHAZAN DICIENDO QUE ESTA MAL, NO ME DICEN EL POR QUE NI NADA SOLO LO RECHAZAN. ESTOY HACE MAS DE UN MES INTENTANDO VERIFICAR MI CUENTA.
INCLUSO TENGO UN RETIRO EL CUAL ESTA PENDIENTE PERO NO LO PUEDO CANCELAR ASTA QUE LLOS VERIFIQUEN MI CUENTA.
Здравейте, мисля, че един месец е достатъчно време, за да потвърдите акаунта си. Виждам, че казиното не ви е дало никаква причина защо вашите документи са били отхвърлени, което е жалко, защото такава информация със сигурност би била полезна, за да имате по-добър преглед на ситуацията. Що се отнася до тегленето, вероятно няма да е възможно да изтеглите парите, докато не завършите процеса успешно.
Въпреки това, тъй като това продължава доста дълго време и смятам, че казиното вече трябва да е разрешило ситуацията, препоръчвам вида подадете жалба при нас тук и нашият екип ще се опита да ви помогне.
Ако имате някаква нова информация, моля, уведомете ме дали сте успели да завършите проверката на акаунта или ако казиното ви е информирало за нещо. Възможно ли е това?
Hello, I think a month is enough time to verify your account. I see that the casino didn't give you any reason why your documents were rejected, which is a pity because such information would certainly be useful to have a better overview of the situation. As far as the withdrawal is concerned, it will probably not be possible to withdraw the money until you complete the process successfully.
However, since it has been going on for quite a long time and I think the casino should have resolved the situation by now, I recommend you open a complaint with us here and our team will try to help you.
If you have any new information, please let me know if you were able to complete the account verification or if the casino informed you about something. Would that be possible ?
Не си правете труда да пускате жалби тук, не се заблуждавайте, грешката е ваша или нямате достатъчно документи, това ще ви кажат, не си губете времето тук.
Don't bother filing a complaint here, don't be fooled, it's your fault or you don't have enough documentation, that's what they'll tell you, don't waste your time here.
No te compliques en poner queja aquí que no te engañen la culpa la tienes tú o no tienes documentación suficiente eso te dirn no pierdes el tiempo aquí.
Не мисля, че сега е най-добре да вземам решения за другите въз основа на вашия пример. Имахте възможността да направите необходимото и не успяхте да го направите. Когато други играчи го докажат и оплакванията им бъдат разрешени, това е нещо, върху което да се замислите. Можете да опитате да видите колко от тях са разрешени, за да имате малък преглед, защото виждам, че все още не можете да понесете факта, че жалбата ви е затворена.
I don't think it's best to make decisions about others based on your example now. You had the opportunity to do what was necessary and you failed to do it. When other players prove it and their complaints are resolved, it's something to think about. You can try to see how many of them are solved to have a little overview because I see that you still can't stand the fact that your complaint has been closed.
здравейте администратори.
Мъча се да изтегля от Bankonbet от 03/03/2024, те анулираха два пъти банковия превод и сега не ми изплатиха и не върнаха парите в баланса, както предишните 2 пъти.
причината за анулирането и двата пъти беше грешка от техния доставчик на плащания, тъй като те се преструваха, че никога не отговарят на имейлите ми и чатът им за обслужване на клиенти е безполезен.
какво мога да направя, моля?
Мерси
hello Admins .
I have been strugulling to withdral from Bankonbet since 03/03/2024 , they cancelled twice the bank transfer and now the didn't pay me out and they didn't give back the money in the balance like the 2 previous time.
the reason of the cancellation both times was an error from their payment provider as they pretend and they never reply to my emails and their customer service chat is useless.
what can i do please ?
thx
Здравейте, ако това продължава толкова дълго, почти месец, определено бих пуснал жалба. Можете да отворите такъв тук .
Както и да е, казиното току-що ви каза, че има проблем с доставчика на плащания и нищо оттогава? Сега имате ли въведено теглене в казиното или не? Верифицирахте ли вече акаунта си в казиното?
Кажи ми.
Hello, if it's been going on for this long, almost a month, I would definitely go ahead and file a complaint. You can open one here.
Anyway, the casino just told you that they had a problem with the payment provider and nothing since ? Now do you have any withdrawal in the casino entered or not ? Have you already verified your account with the casino ?
Let me know.
Здравейте .
Благодаря за бързия ви отговор.
На 03/03 направих първото теглене, след няколко дни те анулираха и го върнаха в сметката. На 11/03 направих същия опит за теглене за същата сума, тъй като никога не съм играл от първия, така че те направиха същото и го отмениха по същата причина: грешка от страна на доставчика на плащане.
На 19/03 направих третия опит, 3 дни по-късно той изчезна от акаунта (обикновено се показва чакащ) и оттогава продължават да ме съветват да чакам по-дълго в техния чат на живо, те никога не отговарят на никакви имейли.
Попитах дали имат нужда от проверка, те казаха, че не е необходима сега.
Между другото това е голяма сума, просто съм разочарован, защото те продължават да мамят ppl всеки ден.
Ще те държа в течение.
Thx отново за вашата подкрепа
Hello .
Thx for your prompt reply.
On the 03/03 I made the first withdrawal, after few days they cancelled and gave it back in the account. On the 11/03 I made same attempt of withdrawal for the same amount as I never played since the first one so they did the same and cancelled it for the same reason: error from the payment provider side.
On the 19/03 I made the third attempt, 3days later it did disappear from the account (usually it show pending) and since then keep advising me to wait longer in their live chat they never replied to any emails.
I asked if they need a verification they said it's not required now.
By the way it's a big amount iam just frustrated because they keep scamming ppl every day.
I will keep you updated.
Thx again for your support
Благодаря за изясняването на ситуацията. Ако беше голяма сума, мисля, че казиното също прави някакво разследване, но ако това продължава повече от месец, това би било твърде много за мен.
Ето защо препоръчах да подадете жалба в предишния си отговор и нашият екип ще се опита да ви помогне.
Мислите ли, че ще опитате или ще изчакате известно време? Не мисля, че има много какво да чакате, тъй като казиното не ви обновява и нямате нова информация. Както и да е, не искам да те подтиквам към нищо. Така че уведомете ме, ако решите да предприемете тази стъпка. 🙂
Thanks for clarifying the situation. If it was a high amount, I think the casino is also making some investigaion, but if it's been going on for over a month, that would be too much for me.
That's why I recommended to file a complaint in my previous reply and our team would try to help you.
Do you think you will go ahead and try it or will you wait for a while ? I don't think there's much to wait for, since the casino doesn't update you and you don't have any new information. Anyway, I don't want to push you into anything. So let me know if you decide to take that step. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.