ФорумКазинаAvoCasino - обща дискусия

AvoCasino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от User90111
|
5376 преглеждания 41 отговора |
|
1 2 3
shmotles
преди 6 месеца

Скъпи играч,


Благодарим ви, че отделихте време да споделите своя опит. Дълбоко съжаляваме за неудобствата, с които сте се сблъскали, и оценяваме възможността да отговорим на притесненията ви.


Първо, извиняваме се за объркването по отношение на процеса KYC (Опознайте своя клиент). Нашето намерение е да спазваме регулаторните изисквания и да осигурим безопасна и сигурна среда за всички наши играчи. Ние изискваме KYC да подобри мерките за сигурност и да предотврати измамни дейности. Разбираме, че това може да е причинило разочарование и преразглеждаме нашите комуникационни практики, за да избегнем подобни недоразумения в бъдеще.


Както правилно беше отбелязано, нашите T&C гласят, че депозитът трябва да бъде заложен поне три пъти, преди да може да бъде направено теглене. Оценяваме вашето търпение и разбиране, докато това беше коригирано.


По отношение на ограничените държави се извиняваме за погрешната информация, предоставена от нашия екип за поддръжка. Ние също така сме наясно с опасенията, повдигнати относно ограниченията в страната. Стремим се да предоставим ясни насоки на нашата платформа, за да предотвратим всякакви неудобства за нашите играчи. А списъкът с ограничени държави е ясно посочен в раздел 2.1.2 от нашите правила и условия.


Моля, бъдете сигурни, че вашият KYC процес е с приоритет и ние се стремим да разрешим незабавно вашата заявка за оттегляне. Ние ценим вашите отзиви и се ангажираме да подобряваме нашите услуги. Ако имате допълнителни проблеми или въпроси, моля, не се колебайте да се свържете директно с нас.


Благодарим ви за разбирането и търпението.


С Най-Добри Пожелания,


Екипът на AvoCasino

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Скъпи играч,


Благодарим ви, че отделихте време да споделите своя опит. Дълбоко съжаляваме за неудобствата, с които сте се сблъскали, и оценяваме възможността да отговорим на притесненията ви.


Първо, извиняваме се за объркването по отношение на процеса KYC (Опознайте своя клиент). Нашето намерение е да спазваме регулаторните изисквания и да осигурим безопасна и сигурна среда за всички наши играчи. Ние изискваме KYC да подобри мерките за сигурност и да предотврати измамни дейности. Разбираме, че това може да е причинило разочарование и преразглеждаме нашите комуникационни практики, за да избегнем подобни недоразумения в бъдеще.


Както правилно беше отбелязано, нашите T&C гласят, че депозитът трябва да бъде заложен поне три пъти, преди да може да бъде направено теглене. Оценяваме вашето търпение и разбиране, докато това беше коригирано.


По отношение на ограничените държави се извиняваме за погрешната информация, предоставена от нашия екип за поддръжка. Ние също така сме наясно с опасенията, повдигнати относно ограниченията в страната. Стремим се да предоставим ясни насоки на нашата платформа, за да предотвратим всякакви неудобства за нашите играчи. А списъкът с ограничени държави е ясно посочен в раздел 2.1.2 от нашите правила и условия.


Моля, бъдете сигурни, че вашият KYC процес е с приоритет и ние се стремим да разрешим незабавно вашата заявка за оттегляне. Ние ценим вашите отзиви и се ангажираме да подобряваме нашите услуги. Ако имате допълнителни проблеми или въпроси, моля, не се колебайте да се свържете директно с нас.


Благодарим ви за разбирането и търпението.


С Най-Добри Пожелания,


Екипът на AvoCasino

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Сега отново казахте, че трябва да заложа поне три пъти...

Но вярвам, че това е просто печатна грешка от ваша страна.


вашите T&C:


5.6. Като превенция срещу пране на пари, депозитът трябва да бъде заложен поне веднъж, преди да може да се направи теглене. Моля, имайте предвид, че ако са налице изисквания за залагане, изискването за залагане трябва да се спазва, преди да бъде поискано теглене.


6.5. avocasino.com има право да откаже теглене, ако общата сума на залога е по-малка от сумата на последния депозит. Трябва да върнете първоначалния депозит поне веднъж, преди да можете да теглите.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

както се очакваше, те ме измамиха дори за 50 €.


Казаха ми, че трябва да заложа останалите 50 3 пъти (3 ПЪТИ), освен това не само 3 пъти, но също така трябва да е ПЕЧЕЛИВ ЗАЛОГ, така че за да изтегля, трябва да спечеля 3 пъти оставащия си баланс 🙂


моля, премахнете ги напълно от сайта, най-измамното "казино", което съм виждал.

Автоматичен превод:
shmotles
преди 6 месеца

За съжаление не разбирам напълно в кой момент биха се опитали да ви измамят.🤷‍♀️ Трябва ясно да се опитате да помолите казиното да ви обясни изискванията за залагане, ако не ги разбирате напълно.

Видях жалбата ви, в която Вероника се опитва да разреши проблема, така че ако имате нещо да добавите, моля, дайте й някои отговори. Надяваме се, че проблемът ще бъде решен скоро.

Автоматичен превод:
Публикация на nmfacc Скрит от Romi
Причина: Неприемлив език
преди 6 месеца

За съжаление не разбирам напълно в кой момент биха се опитали да ви измамят.🤷‍♀️ Трябва ясно да се опитате да помолите казиното да ви обясни изискванията за залагане, ако не ги разбирате напълно.

Видях жалбата ви, в която Вероника се опитва да разреши проблема, така че ако имате нещо да добавите, моля, дайте й някои отговори. Надяваме се, че проблемът ще бъде решен скоро.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Шегуваш ли се с мен приятел? Точно това направих...

Попитах - първо ми казаха, че трябва да залагам x3 в чата, след това им изпратих техните собствени TC и те се коригираха, че - да, трябва ми само 1x, а 3x е само ако има бонус, след това след kyc i' Опитах се да тегля и ми казаха, че имам нужда от 3x залог и НЕ само 3x залог, но и 3x WIN WAGER.


Просто не мога с техните bs. Можете сами да видите чата, на който ще го изпратя след 5 минути veronika.l@casino.guru .



PS. ако желаете, изпратете ми и вашата поща и аз ще ви я изпратя директно

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
nmfacc
преди 6 месеца

Моля, внимавайте за езика си тук, не бихме искали акаунтът ви да бъде забранен.

Ако имате нужда от помощ от нашия екип за оплаквания, не се колебайте да ни уведомите.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Шегуваш ли се с мен приятел? Точно това направих...

Попитах - първо ми казаха, че трябва да залагам x3 в чата, след това им изпратих техните собствени TC и те се коригираха, че - да, трябва ми само 1x, а 3x е само ако има бонус, след това след kyc i' Опитах се да тегля и ми казаха, че имам нужда от 3x залог и НЕ само 3x залог, но и 3x WIN WAGER.


Просто не мога с техните bs. Можете сами да видите чата, на който ще го изпратя след 5 минути veronika.l@casino.guru .



PS. ако желаете, изпратете ми и вашата поща и аз ще ви я изпратя директно

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Наистина бих ви препоръчал да изчакате, за да видите как ще протече оплакването ви и какво може да направи нашият екип по отношение на вашия случай. За съжаление, от моя страна, в момента не мога да направя нищо особено. Надявам се бързо да се реши.

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

благодаря ти все пак, също така не се опитвах да те обидя с „приятел". Съвсем нормално е да се използват такива думи тук и никой наистина не се обижда.

Автоматичен превод:
shmotles
преди 6 месеца

Никакъв проблем. Как използвате думата "приятел" на вашия език, наистина се чудя?🤔🙂

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Искам парите да бъдат кредитирани на картата

Автоматичен превод:
nmfacc
преди 6 месеца

Освен това, ако искате да напишете вашето съобщение до конкретен човек, моля, използвайте бутона "отговори". В противен случай лицето, на което го пишете, няма да бъде уведомено за публикацията ви.

Всъщност не съм сигурен на кого пишете това.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Той вече спомена в предишни публикации, че е бил измамен, опита се да изтегли около 200 или 300 USD и нищо не дойде.


За съжаление, доколкото виждам, публикацията му беше премахната и вече не се виждат.

Автоматичен превод:
shmotles
преди 6 месеца

Няма изтрити или премахнати публикации от форума.🤷‍♀️ Благодарим ви за интереса.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

file

просто не можах да видя това

Автоматичен превод:
shmotles
преди 6 месеца

Ти си прав; този беше скрит поради причината, показана по-долу, за съжаление. Няма нищо общо с факта, че току-що препоръчах използването на бутона "отговор". Какво мислите?🤷‍♀️

Автоматичен превод:
shmotles
преди 6 месеца

Уважаеми играч,

Благодарим ви за подробните отзиви и за това, че ни обърнахте внимание на тези проблеми. Дълбоко съжаляваме за объркването и неудобството, които сте изпитали.

След щателен преглед на вашия случай, ние признаваме, че е имало несъответствие между информацията, предоставена от нашия екип за поддръжка, и това, което е посочено в нашите Правила и условия. По-конкретно, изискванията относно залаганията не бяха съобщени точно.

Предприехме незабавни стъпки, за да коригираме това. Нашите Правила и условия бяха прегледани и актуализирани, за да гарантират яснота и последователност. Нашият екип за поддръжка също е преквалифициран, за да предоставя точна информация в съответствие с нашите правила.

Оценяваме вашето търпение и разбиране, докато работим за разрешаването на тези проблеми.

Ние се ангажираме да осигурим честно и прозрачно игрово изживяване и се извиняваме за причиненото неудобство. Благодарим ви, че ни помагате да подобрим нашата услуга.

С Най-Добри Пожелания,


AvoCasino 🥑

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Уважаеми играч,

Благодарим ви за подробните отзиви и за това, че ни обърнахте внимание на тези проблеми. Дълбоко съжаляваме за объркването и неудобството, които сте изпитали.

След щателен преглед на вашия случай, ние признаваме, че е имало несъответствие между информацията, предоставена от нашия екип за поддръжка, и това, което е посочено в нашите Правила и условия. По-конкретно, изискванията относно залаганията не бяха съобщени точно.

Предприехме незабавни стъпки, за да коригираме това. Нашите Правила и условия бяха прегледани и актуализирани, за да гарантират яснота и последователност. Нашият екип за поддръжка също е преквалифициран, за да предоставя точна информация в съответствие с нашите правила.

Оценяваме вашето търпение и разбиране, докато работим за разрешаването на тези проблеми.

Ние се ангажираме да осигурим честно и прозрачно игрово изживяване и се извиняваме за причиненото неудобство. Благодарим ви, че ни помагате да подобрим нашата услуга.

С Най-Добри Пожелания,


AvoCasino 🥑

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

да, поне вече загубих парите, които депозирах, и получих 0 обезщетения поради факта, че вашите T&Cs и поддръжката "не бяха съобщени точно" хаха


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, Avocasino също отказа да изтегли моите печалби. Те просто го отмениха и не дадоха повече информация.

Автоматичен превод:
katicn931
преди 5 месеца

Бихте ли описали проблема по-добре, моля? Вашият акаунт напълно потвърден ли е в това казино и кога поискахте тегленето?

Имаме и активен представител на казино в тази тема, така че се надяваме, че скоро ще можете да получите повече информация.

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини