преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с AvoCasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Не мислите ли, че това е само въпрос на време? Имам предвид 3 от 5 направени тегления, изглежда, че казиното ще плати изцяло.
Повторното отваряне на жалбата и поддържането на връзка с това отнема време, няма да се изненадам, ако получите останалото скоро след това.
Просто моята гледна точка. Късмет!
Don't you think this is just a matter of time, perhaps? I mean 3 out of 5 withdrawals made, it looks like the casino will pay in full.
Reopening the complaint and keeping in touch with that takes time, I would not be surprised if you receive the rest soon after.
Just my point of view. Good luck!
Направих тегления от петък и все още нищо не е пристигнало на картата ми. Защо?
I made withdrawals starting from Friday and nothing has arrived on my card yet. Why?
Io ho fatto dei prelievi a partire da venerdì e sulla mia carta nn è arrivato ancora niente perché?
Ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегленето, така че е важно да споменем това.
Както и да е, имате ли потвърден акаунт? Казиното каза ли ви някаква причина, поради която все още нямате парите си? Играхте ли с някакъв бонус?
Уведомете ме, моля. 🙂
We give casinos 14 days to resolve the withdrawal, so it's important to mention that.
Anyway, do you have a verified account ? Did the casino tell you any reason why you don't have your money yet ? Did you play with any bonus?
Let me know, please. 🙂
Не знам, платих истинските си пари, за да играя и след като спечелих, не ми дават кредит, невъзможно е, ще докладвам всички
I don't know, I paid my real money to play and after I won they don't give me credit, it's impossible I'll report everyone
Non lo so io ho versato i miei soldi veri per giocare e dopo che ho vinto non mi fanno l accredito è impossibile denuncio tutti
Ясно разбирам това, така че вероятно не сте играли с бонуса, когато сте играли с истински пари. Важният въпрос е дали вече сте се верифицирали в казиното. Понякога може да отнеме известно време, защото те могат да направят проверки на документите или понякога на самото теглене, така че това е една от възможностите защо има забавяне. Може да има и технически проблеми от страна на доставчика на плащания или казиното може просто да има твърде много тегления. Ето защо е добра идея да се допитате и да попитате поддръжката или чат на живо какво се случва. Бихте ли опитали, моля?
I clearly understand that, so you probably didn't play with the bonus when you played with real money. The important question is whether you have already verified yourself in the casino. Sometimes it can take a while because they can do checks on the documents or sometimes on the withdrawal itself, so that's one of the possibilities why there's a delay. There can also be technical problems on the payment provider's side or the casino may simply have too many withdrawals. That's why it's a good idea to inquire and ask support or live chat what's going on. Would you try it please ?
Здравей, скъпа,
Извиняваме се за неудобството, което може да сте изпитали.
Мога ли любезно да посоча вашия имейл или идентификационен номер, за да разреша проблема ви?
Hello dear,
We apologise for any inconvenience you may have experienced.
May I kindly specify your email or id, in order to resolve your issue?
Искам да получа кредит за моите печалби
I want to receive credit for my winnings
Voglio ricevere l accredito delle mie vincite
Тогава ми кредитирайте парите или ще ви докладвам утре сутринта
Then credit me the money or I'll report it to you tomorrow morning
Allora mi accreditate i soldi o vi faccio la denuncia domani mattina
Тяхната поддръжка не познава техните собствени T&C....
моя бърза история:
депозирах ~250 € и загубих около 200, а останалите 50 поисках да изтегля.
разбира се, не можах да се оттегля и тяхната поддръжка ми каза, че първо трябва да премина KYC (можете да депозирате без KYC, но не можете да wd без KYC, да, страхотно) - трябва ли да пропуснем факта, че техните T&C споменават, че имате нужда от KYC само след wds /депозити от 2k$ и повече:
„Стъпка втора проверка:
Стъпка втора проверка трябва да бъде извършена от всеки потребител, който депозира над 2000$ (две хиляди долара) или тегли над 2000$ (две хиляди долара). Докато не бъде направена стъпка две потвърждение, тегленето или депозитът ще бъдат задържани ."
Добре, добре, ще премина KYC, нямам нищо против.
След това ми казаха, че ще трябва да изчакам около 72 часа и ще трябва да заложа депозита си (250 €) поне 3 ПЪТИ (750 €), за да изтегля.
Да, разбира се, техните T&C също споменават, че имате нужда само от залог от 1x.
"5.6. Като превенция на пране на пари, депозитът трябва да бъде заложен поне веднъж, преди да може да се направи теглене. Моля, имайте предвид, че ако са налице изисквания за залагане, изискването за залагане трябва да бъде спазено, преди да бъде поискано теглене."
За щастие, след като изпрати това на поддръжника, той/тя поправи грешката и каза, че да, наистина имам нужда само от 1x залог.
аз също попитах тяхната поддръжка в кои държави е разрешено да играят там и те казаха, че Холандия може да използва тяхното казино (въпреки че някой вече е загубил 11 500 $ там, защото е холандец, тъй като прочетох оплакванията - https://casino.guru/avocasino -тегленето-на-играч-е-е-отложено).
Много много много много много много много некомпетентно, много непрофесионално.
В момента чакам одобрение от kyc, ще ви информирам, ако изтеглят 50 € без проблеми или ще измами дори за толкова малка сума...
Their support does not know their own T&C....
quickstory of mine:
i deposited ~250€ and lost around 200, remaining 50 i requested to withdarawal.
of course i could not withdraw and their support told me i need to pass KYC first (you can depo without KYC but can't wd without KYC, yeah cool) - should we skip the fact that their T&C mention you only need KYC after wds/deposits of 2k$ and more:
"Step two verification:
Step two verification must be done by every user which deposit over 2000$ (two thousand Dollar) or withdraws over 2000$ (two thousand Dollar). Until step two verification is done the withdraw or deposit will be on hold."
Okay fine i will pass KYC, i don't mind.
After that i was told i will need to wait around 72h and i will need to wager my deposit(250€) at least 3 TIMES (750€) in order to withdraw.
Yes, of course their T&Cs also mention you only need wager of 1x.
"5.6. As a prevention of money laundering, a deposit must be wagered at least once before a withdrawal can be made. Please note that if wagering requirements are in place, the wagering requirement needs to be respected before a withdrawal is requested."
Luckily after sending this the supporter, he/she corrected the mistake and said that yes indeed i only need 1x wager.
i also asked their support which countries are allowed to play on there and they said Netherlands can use their casino(even though someonealready lost 11 500$ there for being dutch as i've read the complains - https://casino.guru/avocasino-player-s-withdrawal-has-been-delayed).
Very very very very very very very incompetent, very unprofessional.
Currently i am waiting for kyc approval, will update you if they withdraw 50€ without issues or they will scam even for such small amount...
Липсва ми само една подробност, когато казахте „депозирах ~250€ и загубих около 200", сигурни ли сте, че отговаряте на изискването за залагане, определено на 250€? Кое е равно на 1x?
Чувствайте се свободни да ме коригирате, разбира се. Не бих искал да го видя да се върне при вас в крайна сметка.
Благодаря и гладко теглене!
I'm only missing one detail, when you said "i deposited ~250€ and lost around 200" are you sure you met the wagering requirement set at 250€? Which is equal to 1x?
Feel free to correct me, of course. I would hate to see it coming back to you eventually.
Thanks, and smooth withdrawal to you!
да, сигурен съм, че преминах 1x залога за теглене.
те просто отказват всички тегления
yes i am sure i passed the 1x wager for the withdrawal.
they simply refuse all the withdrawals
Добре, така че всичко трябва да е наред и се надявам, че казиното скоро ще продължи с изплащанията.
Благодаря за бъдещите актуализации!
Good, so it should all be quite okay, and I hope the casino will proceed with the payouts soon.
Thanks for the future updates!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.