НачалоФорумКазинаAvoCasino - обща дискусия

AvoCasino - обща дискусия

 от User90111
|
7 835 преглеждания 41 отговора |
|
1 23
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с AvoCasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Не мислите ли, че това е само въпрос на време? Имам предвид 3 от 5 направени тегления, изглежда, че казиното ще плати изцяло.

Повторното отваряне на жалбата и поддържането на връзка с това отнема време, няма да се изненадам, ако получите останалото скоро след това.

Просто моята гледна точка. Късмет!


Автоматичен превод:

Направих тегления от петък и все още нищо не е пристигнало на картата ми. Защо?

Автоматичен превод:

Ако не получа парите ще подам жалба

Автоматичен превод:

Направих тегления от петък и все още нищо не е пристигнало на картата ми. Защо?

Автоматичен превод:

Може ли да попитам кой петък, моля? Вашият акаунт напълно потвърден ли е в това казино?

Автоматичен превод:
Romi

Петък 26 в Авокасино

Автоматичен превод:
nmfacc

Ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегленето, така че е важно да споменем това.

Както и да е, имате ли потвърден акаунт? Казиното каза ли ви някаква причина, поради която все още нямате парите си? Играхте ли с някакъв бонус?

Уведомете ме, моля. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro

Не знам, платих истинските си пари, за да играя и след като спечелих, не ми дават кредит, невъзможно е, ще докладвам всички

Автоматичен превод:
nmfacc

Ясно разбирам това, така че вероятно не сте играли с бонуса, когато сте играли с истински пари. Важният въпрос е дали вече сте се верифицирали в казиното. Понякога може да отнеме известно време, защото те могат да направят проверки на документите или понякога на самото теглене, така че това е една от възможностите защо има забавяне. Може да има и технически проблеми от страна на доставчика на плащания или казиното може просто да има твърде много тегления. Ето защо е добра идея да се допитате и да попитате поддръжката или чат на живо какво се случва. Бихте ли опитали, моля?

Автоматичен превод:
nmfacc

Здравей, скъпа,

Извиняваме се за неудобството, което може да сте изпитали.

Мога ли любезно да посоча вашия имейл или идентификационен номер, за да разреша проблема ви?

Автоматичен превод:

да, моят имейл e nmfacc@gmail.com

Автоматичен превод:



Автоматичен превод:
nmfacc

Искам да получа кредит за моите печалби

Автоматичен превод:
AvoCasino

Тогава ми кредитирайте парите или ще ви докладвам утре сутринта

Автоматичен превод:

как да получим

Автоматичен превод:
Helal1211

Моля, изяснете въпроса си.

Автоматичен превод:

Тяхната поддръжка не познава техните собствени T&C....

моя бърза история:

депозирах ~250 € и загубих около 200, а останалите 50 поисках да изтегля.

разбира се, не можах да се оттегля и тяхната поддръжка ми каза, че първо трябва да премина KYC (можете да депозирате без KYC, но не можете да wd без KYC, да, страхотно) - трябва ли да пропуснем факта, че техните T&C споменават, че имате нужда от KYC само след wds /депозити от 2k$ и повече:

„Стъпка втора проверка:

Стъпка втора проверка трябва да бъде извършена от всеки потребител, който депозира над 2000$ (две хиляди долара) или тегли над 2000$ (две хиляди долара). Докато не бъде направена стъпка две потвърждение, тегленето или депозитът ще бъдат задържани ."


Добре, добре, ще премина KYC, нямам нищо против.


След това ми казаха, че ще трябва да изчакам около 72 часа и ще трябва да заложа депозита си (250 €) поне 3 ПЪТИ (750 €), за да изтегля.


Да, разбира се, техните T&C също споменават, че имате нужда само от залог от 1x.


"5.6. Като превенция на пране на пари, депозитът трябва да бъде заложен поне веднъж, преди да може да се направи теглене. Моля, имайте предвид, че ако са налице изисквания за залагане, изискването за залагане трябва да бъде спазено, преди да бъде поискано теглене."


За щастие, след като изпрати това на поддръжника, той/тя поправи грешката и каза, че да, наистина имам нужда само от 1x залог.


аз също попитах тяхната поддръжка в кои държави е разрешено да играят там и те казаха, че Холандия може да използва тяхното казино (въпреки че някой вече е загубил 11 500 $ там, защото е холандец, тъй като прочетох оплакванията - https://casino.guru/avocasino -тегленето-на-играч-е-е-отложено).


Много много много много много много много некомпетентно, много непрофесионално.


В момента чакам одобрение от kyc, ще ви информирам, ако изтеглят 50 € без проблеми или ще измами дори за толкова малка сума...

Автоматичен превод:
shmotles

Липсва ми само една подробност, когато казахте „депозирах ~250€ и загубих около 200", сигурни ли сте, че отговаряте на изискването за залагане, определено на 250€? Кое е равно на 1x?

Чувствайте се свободни да ме коригирате, разбира се. Не бих искал да го видя да се върне при вас в крайна сметка.

Благодаря и гладко теглене!

Автоматичен превод:
Radka

да, сигурен съм, че преминах 1x залога за теглене.


те просто отказват всички тегления

Автоматичен превод:
shmotles

Добре, така че всичко трябва да е наред и се надявам, че казиното скоро ще продължи с изплащанията.

Благодаря за бъдещите актуализации!

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини