Казаха ми, че все още се обработва във финансовия отдел и че е до 3 дни и трябва да имам търпение
I was told that it is still being processed in the financial department and that it is within 3 days and I have to be patient
Μου είπαν ότι ειναι ακομα σε επεξεργασία στο οικονομικό τμήμα και ότι ειναι εντός τον 3 ημερών και πρέπει να έχω υπομονή
Така че уведомете ме. Също така ще ви уведомя утре дали е пристигнало или не. Но много съжалявам, първо потърсих някои отзиви на уебсайта и изглеждаше напълно добре. Сега ми изглежда като измама
So let me know. I will also let you know tomorrow if it arrived or not. But I'm quite sorry, I looked for some reviews on the website first and it seemed completely fine. Now it seems like a scam to me
Tak mi dejte vědět. Já Vám také zítra dám vědět jestli to přišlo nebo ne. Ale docela mě to mrzí, hledala jsem si na webu nejdříve nějaké recenze a jevilo se to úplně v pohodě. Teď mě to přijde jako scam
Въпросът е, че получих и имейл от мениджъра на казино Alf, за да ми каже браво за печалбите, но той също ми се обади. Проблемът ми е, че може би е измама, може би не, но това ще се види накрая.. сумата, която спечелих, е достатъчно голяма
The point is that I also received an Email from the manager of Alf casino to tell me well done about the winnings but he also called me. My issue is that maybe it's a scam maybe not but that will be seen in the end.. the amount I've won is big enough
Το θέμα είναι ότι έλαβα και Email από τον manager του Alf casino για να μου πει μπράβο για τα κέρδη αλλά με πήρε και τηλέφωνο. Το θέμα μου είναι και εμένα αυτό ότι ίσως είναι απάτη μπορεί και όχι αλλά αυτό θα φανεί στο τέλος.. το ποσό που έχω κερδίσει είναι αρκετό μεγάλο
Мениджърът на казино Alf ми изпрати имейл, за да ме поздрави за моите печалби!!!!
The Manager of Alf casino sent me an Email to congratulate me on my winnings!!!!
Μου έστειλε Email ο Manager του Alf casino για μου πει συγχαρητήρια για τα κέρδη μου !!!!
Трябваше да отменя тегленето и да го направя отново... Избрах метод, различен от правенето на депозит... така че бягам още три дни 🙈
I had to cancel the withdrawal and do it again... I chose a different method than making a deposit... so I'm running for another three days 🙈
Já musela vyber zrušit a udělat znova ... zvolila jsem jinou metodu než jsem dávala vklad ... takže mě běží zase nové tři dny 🙈
Ооооо не ... защо??? Чакай утре пак ще ти пратя след 1 час да тръгваме за 4 дни
Ohhhh no ... why??? Wait I'll send you again tomorrow in 1 hour let's go for 4 days
Ωχχχχ οχι ... γιατί??? Περίμενε θα σου στείλω ξανά αύριο σε 1 ώρα πάμε για 4 ημέρες
Трябваше да отменя тегленето и да го направя отново... Избрах метод, различен от правенето на депозит... така че бягам още три дни 🙈
I had to cancel the withdrawal and do it again... I chose a different method than making a deposit... so I'm running for another three days 🙈
Já musela vyber zrušit a udělat znova ... zvolila jsem jinou metodu než jsem dávala vklad ... takže mě běží zase nové tři dny 🙈
Здравей, от колко време чакаш парите си? Защо отменихте тегленето си и използвахте различен метод, който казиното ви посъветва да използвате?
Непременно ни уведомете как върви и ако нищо не се промени и не знаете какво да правите по-нататък, ние ще се опитаме да помогнем.
Hi, how long have you been waiting for your money? Why did you cancel your withdrawal and use a different method that the casino advised you to use?
By all means let us know how it goes and if nothing changes and you don't know what to do next, we'll try to help.
Днес получих отговор от 2 до 5 работни дни за проверката за теглене, защото все още съм на ниво 1
Today I got the answer from 2 to 5 business days for the withdrawal check because I'm still on level 1
Σήμερα πήρα την απάντηση από 2 έως 5 εργάσιμες ημέρες για τον έλεγχο της ανάληψης διότι είμαι στο επίπεδο 1 ακομα
Имам ли основателни очаквания, че приоритетът на обработка е в полза на играчи с по-висок статус?
Обикновено това наистина ме заинтригува. Във всеки случай се надявам да не отнеме много време!
Do I have a valid expectation that processing priority favors players with higher status?
This usually really intrigues me. In any case, I hope it won't take much longer!
Имате ли новини за оттеглянето?
Do you have any news about the withdrawal?
Έχεις κανένα νέο σχετικά με την ανάληψη?
Имате ли новини или още чакате? 🙂
Do you have any news or are you still waiting? 🙂
Все още нищо не чака 5 дни от 23.09.24 до днес 🙁 Вие?
Nothing still waiting 5 days from 9/23/24 to today 🙁 you?
Τίποτα ακόμα περιμένω 5 ημέρες από τις 23/9/24 έως σήμερα 🙁 εσύ?
Нямам пари тук, защото не играя в казина, но тъй като съм администратор, исках да знам как се справяш в твоята ситуация. Видях оплакването ви и парите не са малко, но все още не бих бил скептичен и ще видим какво ще стане по-нататък. Ако нищо не се случи и казиното ви игнорира и не изплати, ние ще се опитаме да ви помогнем, така че засега нищо не е загубено.
Знам, че чакането на вашите печалби никога не е приятно, но понякога е необходимо. Така че се надяваме, че няма да мине много време, преди да можете да се насладите на победите си. 😉
I don't have a money here because I don't play in casinos, but since I'm an admin I wanted to know how you're doing in your situation. I saw your complaint and it's not a little money but I wouldn't be skeptical yet and we'll see what happens next. If nothing happens and the casino ignores you and doesn't pay out, we will try to help you, so nothing is lost for now.
I know that waiting for your winnings is never pleasant but sometimes it is necessary. So hopefully it won't be long before you can enjoy your wins. 😉
Благодаря ви много за вашите спокойни думи ... Надявам се всичко да е наред, тъй като моето спокойствие не е добро, тъй като се страхувам да загубя тези пари ...
Thank you very much for your calm words ... I hope everything will be fine as my peace of mind is not good as I fear losing this money ...
Ευχαριστώ πολύ για τα ήρεμα λόγια σου ... πιστεύω να πάνε όλα καλά καθως η ψυχική μου ηρεμία δεν είναι καλά καθως φοβάμαι ότι θα χάσω αυτά τα λεφτά...
Разбирам защо е така, но стига казиното да не ви игнорира напълно и да не чакате много дълго за парите, да кажем, че все още няма нужда да се притеснявате. Ако нищо не се случи, ще се опитаме да помогнем.
Надявам се скоро да има положителни новини. 🙂
I understand why this is so, but as long as the casino doesn't completely ignore you and you don't wait a very long time for the money, let's say there's no need to be worried yet. If nothing happens we'll try to help.
I hope there will be positive news soon. 🙂
Може да се наложи да заемете позиция. Добре, те не ме игнорират, но ми се подиграват!!!
You may need to take a stand. Ok they are not ignoring me but they are making fun of me!!!
Ίσως θα χρειαστεί να πάρετε θέση. Οκ δεν με αγνοούν αλλά με κοροϊδεύουν!!!
Далеч от alf casino... Спечелих без бонус 20000€ Изтеглих 1000€ изминаха 10 дни не ми дават парите...ВНИМАНИЕ Ще подам жалба и ще съдя всички отговорни с доказателства
Far from alf casino... I won without bonus 20000€ I withdrew 1000€ it's been 10 days they don't give me the money..CAUTION I will file a complaint and sue everyone responsible with proofs
Μακριά από το alf casino... κέρδισα χωρίς μπόνους 20000€ έκανα ανάληψη 1000€ έχουν περάσει 10 ημέρες δεν μου βάζουν τα λεφτά..ΠΡΟΣΟΧΉ θα προχωρήσω σε καταγγελία και θα κάνω μήνυση παντός υπεύθυνου με αποδείξεις
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.