Каква е сумата? Все още нищо за мен.. Изтеглих 1000 € и имам още 13 000 в тях, но не ги виждам да ги дават
What amount is it? Nothing for me yet.. I have withdrawn 1000€ and I have another 13000 in it but I don't see them giving it
Τι ποσό είναι? Εμένα τίποτα ακόμα.. έχω κάνει ανάληψη 1000€ και έχω άλλες 13000 μέσα αλλά δεν βλέπω να τα δίνουν
Ето защо имате оплакване и ако нищо не се случи и казиното не ви плати, ние ще се свържем с тях. Просто трябва да изчакаме екипът ни да събере всичко необходимо, за да се случи това. Знам, че това не е най-добрата позиция, но ще трябва да изчакаме. 😕
That's why you have a complaint and if nothing happens and the casino doesn't pay you, we will contact them. We just need to wait until our team has gathered everything we need to make this happen. I know it's not the best position to be in, but we'll have to wait. 😕
Аз също все още нямам избор... Чакам го от 26 септември, като стигна до съпорта, получавам същия отговор - чакай, те имат много. какво трябва да направя Колко време трябва да чакам?
I also still have no choice... I've been waiting for it since 9/26, when I get to support, I get the same answer - wait, they have a lot. What should I do? How long should I wait?
Také stále nemám vyber... čekám na něj od 26.9, když se dostanu na podporu stále jedna a ta samá odpověď- počkejte mají toho hodně. Co mam delat? Jak dlouho mám čekat?
Само с групови оплаквания тук на гуру може би те ще помогнат.. защото те имат alf casino като много висок индекс на сигурност
Only with group complaints here on the guru maybe they will help.. because they have alf casino as a very high security index
Μόνο με ομαδικές καταγγελίες εδώ στο guru ισως και βοηθήσουν.. διότι το έχουν το alf casino ως δείκτης ασφαλείας πολυ υψηλός
Е как е възможно селекциите да не вървят, когато той има такъв рейтинг? Някак си изобщо не го разбирам.
So how is it possible that the selections do not go when he has such a rating? Somehow I don't understand it at all.
Tak jak je možné, že vybery nechodí když má takové hodnocení? Nějak tomu vůbec nerozumím.
Исках да прочета жалбата ви, но за съжаление не мога да я отворя. Аз също не виждам други оплаквания за това казино.
I wanted to read your complaint, but unfortunately I cannot open it. I don't see any other complaints about this casino either.
Chtela jsem si přečíst Vaši stížnost ale bohužel ji nemohu otevrit. Ani žádné další stížnosti ohledně tohoto casina nevidím.
Аз също все още нямам избор... Чакам го от 26 септември, като стигна до съпорта, получавам същия отговор - чакай, те имат много. какво трябва да направя Колко време трябва да чакам?
I also still have no choice... I've been waiting for it since 9/26, when I get to support, I get the same answer - wait, they have a lot. What should I do? How long should I wait?
Také stále nemám vyber... čekám na něj od 26.9, když se dostanu na podporu stále jedna a ta samá odpověď- počkejte mají toho hodně. Co mam delat? Jak dlouho mám čekat?
За съжаление, ако казиното има "много" от него, няма какво да направите по въпроса, играчът просто трябва да изчака, докато дойде неговият ред. Разбирам, че е досадно, но от друга страна е въпрос на време. Опасявам се, че никой тук няма да каже конкретно кога ще бъде обработен изборът ви.
Почакай още малко.
Unfortunately, if the casino has "a lot" of it, there's nothing you can do about it, the player simply has to wait until it's his turn. I understand that it's annoying, but on the other hand, it's a matter of time. I'm afraid that no one here will specifically say when your selection will be processed.
Hold on a little longer.
Ono bohužel když toho má kasíno "hodně" tak se s tím nedá nic dělat, hráč prostě musí počkat, až na něj dojde řada. Chápu,že je to nepříjemné, na druhou stranu je to otázka času. Obávám se, že nikdo tady konkrétně neřekne kdy právě ten Tvůj výběr bude zprocesovaný.
Vydrž ještě.
Е как е възможно селекциите да не вървят, когато той има такъв рейтинг? Някак си изобщо не го разбирам.
So how is it possible that the selections do not go when he has such a rating? Somehow I don't understand it at all.
Tak jak je možné, že vybery nechodí když má takové hodnocení? Nějak tomu vůbec nerozumím.
Разбирам, че от ваша гледна точка "тегления няма", но по-скоро става въпрос за това, че в момента има забавяне. Нашият Индекс на безопасност, ако се интересувате, изразява вероятността казиното да изплати печалбите, но не задава времеви хоризонт, защото за съжаление просто не може да се измери. В допълнение, тази оценка почти не покрива временни отклонения от нормалното. И така, вторият най-важен въпрос, на който играчите искат да знаят отговора, не е скрит в индекса, а в потребителските отзиви или оплаквания. Ясно ми е, че може да бъде сложно и не много интуитивно, така че ще се радваме да отговорим на всички въпроси, свързани с него тук.
I understand that from your point of view "withdrawals are not going", but it is more about the fact that there is currently a delay. Our Safety Index, if you are interested, expresses the probability that the casino will pay out the winnings, but it does not set a time horizon, because unfortunately it is simply not measurable. In addition, this assessment hardly covers temporary fluctuations from normal. So, the second most important question that players want to know the answer to is not hidden in the Index but in user reviews or complaints. It is clear to me that it can be complicated and not very intuitive, so we will be happy to answer any questions related to it here.
Chápu, že z Tvého úhlu pohledu "výběry nechodí" nicméně jde spíš o to, že je tam momentálně spoždění. Náš Index bezpečnosti, pokud by Tě to zajímalo vyjadřuje pravděpodobnost, že kasíno výhry vyplatí, nestanovuje ovšem časový horizont, protože ten prostě není bohužel měřitelný. Navíc tímto hodnocením se jen těžko pokryjí dočasné výkyvy od normálu. Takže, ta druhá nejduležitější otázka, na kterou chtějí hráči znát odpověď se neskrývá v Indexu ale v uživatelských recenzích, popřípadě ve stížnostech. Je mi jasné, že to může být komplikované a nepříliš intuitivní a tak Ti tady rádi odpovíme na případné otázky s tím spojené.
Радвам се да го чуя! А кога се включихте в селекцията? Изпратиха ли ти цялата сума?
I'm glad to hear it! And when did you apply for the selection? Did they send you the full amount?
Je to ráda slyším! A kdy jsi zadal o ten výběr? Posílali Ti celou částku?
23/9/2024 Бяха направени 3 тегления 2 (€250) и 1 (€500) днес видях €750 в сметката си, а другите €250 бяха анулирани днес Направих друго теглене, но €500, така че това вероятно означава след 10 I ще бъде добре с дни🙁
23/9/2024 3 withdrawals were made 2 (€250) and 1 (€500) today I saw €750 in my account and the other €250 was canceled today I made another withdrawal but €500 so this probably means in 10 I will be fine for days🙁
23/9/2024 έγιναν 3 αναλήψεις 2( 250€) και 1 ( 500€ ) σήμερα είδα στον λογαριασμό μου 750€ και μου είχαν ακύρωση τα άλλα 250€ σήμερα έκανα εκ νέου ανάληψη αλλά 500€ άρα αυτό σημαίνει κατα πάσα πιθανότητα σε 10 μέρες θα μου τα βάλουν🙁
Въпреки това наистина се радвам, че имаш избора, макар и не целия. Кажете ми, ако другите пари са пристигнали. Надявам се да го получа до края на седмицата.
Even so, I'm really glad that you got the choice, even if not all of it. Let me know if the other money has arrived. I hope to receive it by the end of the week.
I tak, jsem vážně moc ráda že ti vyber přišel i když ne všechno. Dej vědět, zda dorazili i ty další peníze. Já doufám, že do konce týdne také obdržím.
Исках да прочета жалбата ви, но за съжаление не мога да я отворя. Аз също не виждам други оплаквания за това казино.
I wanted to read your complaint, but unfortunately I cannot open it. I don't see any other complaints about this casino either.
Chtela jsem si přečíst Vaši stížnost ale bohužel ji nemohu otevrit. Ani žádné další stížnosti ohledně tohoto casina nevidím.
Веднага ще заявя, че това се дължи на разпоредбите в Чешката република „За съжаление, за да спазим местните разпоредби, не можем да ви покажем преглед на това казино." Ако имате VPN, препоръчвам да преминете към държава, която не е толкова регулирана (например Андора не е лошо място за тези нужди) и чиито жители се приемат от казиното. Съответно ще се различава в зависимост от това кое казино и неговите оплаквания искате да разгледате.
ще го пробваш ли
I will state right away that it is due to regulations in the Czech Republic "Unfortunately, in order to comply with local regulations, we cannot show you a review of this casino." If you have a VPN, I recommend switching to a country that is not so regulated (for example, Andorra is not a bad location for these needs) and whose residents are accepted by the casino. Respectively, it will differ depending on which casino and its complaints you want to look at.
Will you try it?
Tady rovnou uvedu, že je to kvůli regulacím v ČR "Bohužel, abychom vyhověli místním předpisům, nemůžeme vám zobrazit recenzi tohoto kasina." Pokud máš VPN, doporučuji zapnout na zemi, která není tak regulovaná (například Andora není pro tyto potřeby špatná lokace) a jejíž obyvatele dané kasino akceptuje. Respektive bude lišit v závslosti na tom na které kasino a jeho stížnosti se chceš podívat.
Zkusíš to?
Надявам се, че и вие ги получавате.. Искам да мисля, че е лош момент за казино Alf и то ще даде пари на всички
I hope you get them too.. I want to think it's a bad time for Alf casino and it will give everyone money
Εύχομαι να τα πάρεις και εσύ.. θέλω να πιστεύω ότι είναι μια κακή στιγμή για το καζίνο Alf και θα δώσει σε όλους τα λεφτά
Мислех така, но за съжаление нямам VPN и дори не планирам да вземам.
I thought so, but unfortunately I don't have a VPN and I don't even plan to get one.
Já jsem si to myslela, ale bohužel VPN nemám a zatim nemám ani v plánu pořizovat.
Със сигурност разбирам това. За съжаление не можем да направим нищо по въпроса по този начин.🤷♀️
Нещо ново от казиното?
Surely understand that. Unfortunately, there is nothing much we can do about it this way.🤷♀️
Anything new from the casino?
Не, още не ... днес са 7 дни, откакто кандидатствах за теглене ... Не мога да усетя първия ден (26-ти)
No, not yet ... today is 7 days since I applied for the withdrawal... I can't feel the first day (26th)
Nene zatím ne ... dnes je to 7 dní, co jsem zadala o vyber.... ten první den (26.) nepocitam
Разбирам, разбира се, това няма никакво значение, просто ми се иска да беше възможно да знам за това.
Съжалявам, че не можем да направим много в момента, от друга страна, наистина мисля, че ако проблемът наистина е просто бавно изплащане, цялото „решение" ще бъде само въпрос на време. Надявам се, че ще влезете на печелившата линия в казиното много скоро. Опитай се да се задържиш.
I understand, of course, it doesn't matter at all, I just wish it was possible to know about it.
I'm sorry that there isn't much we can do right now, on the other hand, I really think that if the problem is really just slow payouts, the whole "solution" will only be a matter of time. I hope you get on the payline at the casino very soon. Try to hold on.
Chápu, to samozřejmě vůbec nevadí, já jen kdyby ta možnost byla aby se o ní vědělo.
Mrzí mě, že toho teď aktuálně nemůžeme moc udělat, na druhou stranu, já si opravdu myslím, že pokud je skutečně problém čistě v pomalém vyplácení, bude celé "řešení" jen otázka času. Doufám, že se dostaneš v kasinu na výplatní řadu velmi brzy. Zkus to ještě vydržet.
Стискаме палци да не е дълго! 🤞🤞
We're keeping our fingers crossed that it doesn't last long! 🤞🤞
Držíme pěsti, ať to už dlouho netrvá! 🤞🤞
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.