ФорумКазинаAlf Casino - обща дискусия

Alf Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от alexdossantos2220
|
7744 преглеждания 88 отговора |
|
1...3 4 5
преди 1 месец

Още не съм получила селекцията, още я чакам... от 26.9.

Автоматичен превод:
AdelkaPrdelka
преди 1 месец

Каква е сумата? Все още нищо за мен.. Изтеглих 1000 € и имам още 13 000 в тях, но не ги виждам да ги дават

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Може да се наложи да заемете позиция. Добре, те не ме игнорират, но ми се подиграват!!!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Ето защо имате оплакване и ако нищо не се случи и казиното не ви плати, ние ще се свържем с тях. Просто трябва да изчакаме екипът ни да събере всичко необходимо, за да се случи това. Знам, че това не е най-добрата позиция, но ще трябва да изчакаме. 😕

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Аз също все още нямам избор... Чакам го от 26 септември, като стигна до съпорта, получавам същия отговор - чакай, те имат много. какво трябва да направя Колко време трябва да чакам?

Автоматичен превод:
AdelkaPrdelka
преди 1 месец

Само с групови оплаквания тук на гуру може би те ще помогнат.. защото те имат alf casino като много висок индекс на сигурност 

file

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Е как е възможно селекциите да не вървят, когато той има такъв рейтинг? Някак си изобщо не го разбирам.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Исках да прочета жалбата ви, но за съжаление не мога да я отворя. Аз също не виждам други оплаквания за това казино.

Автоматичен превод:
AdelkaPrdelka
преди 1 месец

Днес ми платиха 750 евро

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Аз също все още нямам избор... Чакам го от 26 септември, като стигна до съпорта, получавам същия отговор - чакай, те имат много. какво трябва да направя Колко време трябва да чакам?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

За съжаление, ако казиното има "много" от него, няма какво да направите по въпроса, играчът просто трябва да изчака, докато дойде неговият ред. Разбирам, че е досадно, но от друга страна е въпрос на време. Опасявам се, че никой тук няма да каже конкретно кога ще бъде обработен изборът ви.

Почакай още малко.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Е как е възможно селекциите да не вървят, когато той има такъв рейтинг? Някак си изобщо не го разбирам.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Разбирам, че от ваша гледна точка "тегления няма", но по-скоро става въпрос за това, че в момента има забавяне. Нашият Индекс на безопасност, ако се интересувате, изразява вероятността казиното да изплати печалбите, но не задава времеви хоризонт, защото за съжаление просто не може да се измери. В допълнение, тази оценка почти не покрива временни отклонения от нормалното. И така, вторият най-важен въпрос, на който играчите искат да знаят отговора, не е скрит в индекса, а в потребителските отзиви или оплаквания. Ясно ми е, че може да бъде сложно и не много интуитивно, така че ще се радваме да отговорим на всички въпроси, свързани с него тук.

Автоматичен превод:
jnseagr
преди 1 месец

Радвам се да го чуя! А кога се включихте в селекцията? Изпратиха ли ти цялата сума?

Автоматичен превод:
AdelkaPrdelka
преди 1 месец

23/9/2024 Бяха направени 3 тегления 2 (€250) и 1 (€500) днес видях €750 в сметката си, а другите €250 бяха анулирани днес Направих друго теглене, но €500, така че това вероятно означава след 10 I ще бъде добре с дни🙁

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Въпреки това наистина се радвам, че имаш избора, макар и не целия. Кажете ми, ако другите пари са пристигнали. Надявам се да го получа до края на седмицата.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Исках да прочета жалбата ви, но за съжаление не мога да я отворя. Аз също не виждам други оплаквания за това казино.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Веднага ще заявя, че това се дължи на разпоредбите в Чешката република „За съжаление, за да спазим местните разпоредби, не можем да ви покажем преглед на това казино." Ако имате VPN, препоръчвам да преминете към държава, която не е толкова регулирана (например Андора не е лошо място за тези нужди) и чиито жители се приемат от казиното. Съответно ще се различава в зависимост от това кое казино и неговите оплаквания искате да разгледате.

ще го пробваш ли

Автоматичен превод:
AdelkaPrdelka
преди 1 месец

Надявам се, че и вие ги получавате.. Искам да мисля, че е лош момент за казино Alf и то ще даде пари на всички

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Мислех така, но за съжаление нямам VPN и дори не планирам да вземам.

Автоматичен превод:
AdelkaPrdelka
преди 1 месец

Със сигурност разбирам това. За съжаление не можем да направим нищо по въпроса по този начин.🤷‍♀️

Нещо ново от казиното?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не, още не ... днес са 7 дни, откакто кандидатствах за теглене ... Не мога да усетя първия ден (26-ти)

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Мислех така, но за съжаление нямам VPN и дори не планирам да вземам.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Разбирам, разбира се, това няма никакво значение, просто ми се иска да беше възможно да знам за това.

Съжалявам, че не можем да направим много в момента, от друга страна, наистина мисля, че ако проблемът наистина е просто бавно изплащане, цялото „решение" ще бъде само въпрос на време. Надявам се, че ще влезете на печелившата линия в казиното много скоро. Опитай се да се задържиш.

Автоматичен превод:
AdelkaPrdelka
преди 1 месец

Стискаме палци да не е дълго! 🤞🤞

Автоматичен превод:
1...3 4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини