ФорумКазина96 Casino - обща дискусия

96 Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 10 месеца от Djolenisko
|
20745 преглеждания 143 отговора |
|
1...6 7 8
Добавете пост
Alko26
преди 9 месеца

Здравей, Alko26, извинявам се, че изпитваш този проблем. Можете ли да потвърдите дали използвате правилния имейл адрес, който е support@96.com ?

Автоматичен превод:
96.com Casino
преди 9 месеца

Въведете отново бонуса без депозит, много нови играчи ще бъдат регистрирани с бонуса без депозит

Автоматичен превод:
Alko26
преди 9 месеца

души Максималното теглене беше 250. Заради злоупотребяващите правилата бяха затегнати и максималното теглене беше направено 100. След това беше премахнато. не сте били измамени, те направиха всичко по правилата. или извън правилата ще калкулирате 1700? ти си забавен

Автоматичен превод:
Djolenisko
преди 9 месеца

така затвориха бонуса без депозит. За какво говориш?


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Помогнете ми моля. Това казино приспадна 1600 USD от баланса ми. Тук играчът по-горе публикува екранна снимка, където след като заложи бонуса, му дадоха 250 USD, буквално в същото време заложих пари за теглене, но ми дадоха само 100, въпреки че след като пуснах залога, ме оставиха с 250 и аз продължих да играя с него и спечелих 1700. Останаха им точно 250 от този бонус, останалото се отписа автоматично. Имам екранни снимки, всички доказателства. Просто нагло отписаха целия баланс. От седмица си пиша с тях. Те сервират закуска и не се страхуват от никакви оплаквания! Помогне

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравей. Както виждам в тази тема, казиното ви е отговорило и е предоставило правилния имейл адрес, в случай че сте имали грешен. Така че се надяваме, че ще можете да разрешите проблема директно с тях.

Винаги препоръчваме на играчите да четат внимателно T&C във всяко казино, както и T&C за бонусите, само за да предотвратят всякакви неверни заключения и да разберат по-добре как всъщност работят бонусите. Ако имате нужда от допълнителна помощ, моля, не се колебайте да се свържете с нас.


Автоматичен превод:
Romi
преди 9 месеца

Какво ми отговориха, казаха ли ми имейла си? Познавам я, от седмица си пиша с тях. Представих ви факта, че на 28-ми човек изпрати скрийншот как е изтеглил 250 usdt от същия бонус, а в същия ден ми изтеглиха само 100, в същото време имам скрийншотовете, те не Не променяйте никакви правила по това време относно този бонус. В противен случай, след залагане на залога, 250 USD нямаше да останат в сметката. Освен това това вече са мои средства и имам право да играя с тях, което и направих. Значи застанахте на страната на казиното? Когато има факт, че специално теглят 250 на играча от този бонус, правя заявка точно след 10 минути за плащане и ми теглят само 100. Значи промениха правилата за 10 минути?))

Автоматичен превод:
96.com Casino
преди 9 месеца

Да, точно на този имейл, пиша ви от седмица и вашата неадекватна и непрофесионална поддръжка не може да каже нищо за това, че тук човек е изпратил скрийншот, че са му изтеглени 250 от бонуса на 28 януари, можете вижте скрийншота на предишната страница и аз точно в същия момент направих заявка за плащане и ми дадоха само 100. Сменяте ли правилата там на всеки 10 минути?

Автоматичен превод:
sus4567
преди 9 месеца

Научете се да четете, тогава се опитайте да бъдете умни, моля

Автоматичен превод:
Alko26
преди 9 месеца

Ще го запазим ли прилично, моля?

Разбирам вашето разочарование; само ако мога, не се поддавайте на лошия нрав.

Бих искал да добавя, че отговорът, който получихте, звучи поне доста разумно. Казиното може да промени правилата по всяко време; това е често срещана ситуация. Съгласен съм обаче, че трябва да се подчинявате на правилата, които са в сила към момента, в който приемате бонуса.

С късмет тази неприятна ситуация ще бъде адресирана по подходящ начин много скоро. Очаквам това с нетърпение.


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Какво ми отговориха, казаха ли ми имейла си? Познавам я, от седмица си пиша с тях. Представих ви факта, че на 28-ми човек изпрати скрийншот как е изтеглил 250 usdt от същия бонус, а в същия ден ми изтеглиха само 100, в същото време имам скрийншотовете, те не Не променяйте никакви правила по това време относно този бонус. В противен случай, след залагане на залога, 250 USD нямаше да останат в сметката. Освен това това вече са мои средства и имам право да играя с тях, което и направих. Значи застанахте на страната на казиното? Когато има факт, че специално теглят 250 на играча от този бонус, правя заявка точно след 10 минути за плащане и ми теглят само 100. Значи промениха правилата за 10 минути?))

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте. Абсолютно очевидно е, че чувствате, че сте прав, но за съжаление не е в нашата власт тук във форума да търсим обезщетение или да оценяваме ситуацията на други играчи без конкретни обстоятелства.

Лично аз обичам да виждам, че представителят на казиното също участва в дискусията и може би ще получим обяснение. Въпреки това, ако смятате, че казиното не е действало напълно коректно, винаги можете да подадете жалба и нашият специализиран екип ще прегледа всичко, свързано с тази ситуация. Всичко, от което се нуждаете, за да започнете, е желание за сътрудничество. Как ви звучи това?

За да подадете лесно жалба, просто щракнете/докоснете тази връзка 👈.

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Това е! Казахте ключът „трябва да се подчинявате на правилата в сила към момента на приемане на бонуса." Регистрирах се на 24 януари, имаха два промоционални кода за 10 USD и 25 USD, активирах за 25 USD по време на регистрацията. Играх на залога и имах около 1000 USD и автоматично Всичко беше отписано, с изключение на 250 USD. Разбираш ли? Тоест по това време не е имало максимум 100 USDT! И на други форуми играчите публикуваха екранни снимки и показаха, че Казиното е изплатило 250 от бонуса!! А това, че промениха правилата седмица по-късно, това не ме интересува, върнах си бонуса на 25 януари. Освен това, когато отидох в този форум, видях скрийншот, че един играч е изтеглил 250, след което друг веднага пише във форума, че е изтеглил 250. И беше 28 януари...в 01:00 и имах заявки за теглене До този момент те са отхвърлени! След това, веднага щом видях екранната снимка, веднага я поставих на теглене отново и те ми дадоха само 100. Имам всички екранни снимки за това как заявките ми за плащане са анулирани

Автоматичен превод:
Romi
преди 9 месеца

Разбира се, че ще подам жалба. По-горе колегата ти е написал много правилно, Няма правило максимумът да е само 100 usdt. В момента, в който приех бонуса - Нямаше, изтеглиха 250 и точно 250 останаха след залагането на залога. Освен това, дори след три дни те все още са изтеглени 250 и доказателство за това е във вашия форум

Автоматичен превод:
Romi
преди 9 месеца

Последвах връзката, но по някаква причина не мога да пусна оплакване...

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Исках също да добавя, че когато имаше 1700 по сметката и сложих 100 за теглене, те изтеглиха 100, а 1600 останаха на баланса, но не ги отписаха! След това, когато получих 100, направих друго теглене за 600, приложението висеше 2 дни, едва след това беше анулирано, 600 не беше върнато и 1000, което беше в баланса, беше отписано

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте, Alko26, моля, продължете да се свързвате с нашия екип за поддръжка, като използвате този имейл: support@96.com . Бъдете сигурни, че те ще ви помогнат. Благодаря ти!

Автоматичен превод:
96.com Casino
преди 9 месеца

Слушай, спри да лъжеш!!! От една седмица се свързвам с тях. Престанете да се правите на помощ тук във форума и да си играете на публиката!!! Познавам имейла ви много добре и кореспонндирам от седмици! Но те отказват да върнат парите в баланса ми! Ако искате да разрешите проблема, върнете средствата ми. Моята поща pligar790@gmail.com . Можете да проверите дали многократно съм ви изпращал имейл

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Разбира се, че ще подам жалба. По-горе колегата ти е написал много правилно, Няма правило максимумът да е само 100 usdt. В момента, в който приех бонуса - Нямаше, изтеглиха 250 и точно 250 останаха след залагането на залога. Освен това, дори след три дни те все още са изтеглени 250 и доказателство за това е във вашия форум

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Всъщност казах нещо различно, но нека това се реши, за предпочитане въз основа на коментари и от двете страни. Много ми е тъжно да видя как този разговор става много по-интензивен.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте, Alko26, моля, продължете да се свързвате с нашия екип за поддръжка, като използвате този имейл: support@96.com . Бъдете сигурни, че те ще ви помогнат. Благодаря ти!

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Съжалявам, че се намесвам,

но има ли нещо друго, което може да сте готови да направите, за да помогнете на играча по някакъв начин?

Може би случайно имате някакви допълнителни коментари относно бонусната част на този брой? Надявам се, че и двамата смятаме, че правилният отговор може да предотврати по-острата размяна на думи. 🙏


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Последвах връзката, но по някаква причина не мога да пусна оплакване...

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

О, съжалявам да го чуя.

Ще се опитам да ти помогна с това. Бихте ли били по-конкретни? Екранна снимка, показваща проблема, би било хубаво. Бих искал също да видя вашия URL адрес, следователно пълна, неизрязана екранна снимка би била най-добра за начало.

Можете ли да изпратите един, моля?

Автоматичен превод:
Alko26
преди 9 месеца

Радваме се, че отделихте време да споделите скорошния си опит с нас! Благодарим ви, че сте част от общността на 96.com. Ние наистина ценим вашето участие и разбираме значението на ясната комуникация.

За да гарантираме честност и да поддържаме специалния характер на нашите промоции за всички, печалбите от бонус фондове са ограничени до 100 USDT. Надяваме се, че това помага да поддържаме равни условия за всички наши играчи!

Ако имате още въпроси или се нуждаете от допълнителни разяснения, нашият специален екип за поддръжка е в готовност 24/7, готов да ви помогне чрез имейл или чат на живо. Моля, не се колебайте да се свържете с тях с вашия референтен номер или подробности за акаунта на играча за персонализирана поддръжка.

Благодарим ви още веднъж, че избрахте 96.com. С нетърпение очакваме следващото ви посещение на нашата платформа!

Автоматичен превод:
1...6 7 8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини