ФорумКазина7Bets.io Casino - обща дискусия

7Bets.io Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 2 месеца от Teddc675
|
14096 преглеждания 308 отговора |
|
1...4 5 6...16
Добавете пост
преди 2 месеца

Не, мисля, че понякога те лъжат

Автоматичен превод:
Kerrybelle
преди 2 месеца

Днес не ми работи 😂

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Успях да се включа в чата на живо и обясних, че оттеглянето ми чака близо 40 часа. Това беше отговорът, който получих...


'съжалявам за чакането. Ще помоля екипа да ускори процеса, за да можете да се оттеглите днес'

след това казах "така че това ще се счита за успешно днес?"

с отговор „да, екипът ще обработи тегленето ви днес"


Чудя се как ще се окаже този, без много надежда.

Автоматичен превод:
TheOwl
преди 2 месеца

Направи ми това 10 пъти!! Над 4 седмици!

НИЩО никога не е одобрено!


Това е измама, те ще платят

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Всички ли са седнали?


Те дори не са лицензирано казино, както се посочва на уебсайта! Казват, че е с комисионна за хазарт - Curaçao eGaming ("CEG")

АБСОЛЮТНИ ЛЪЖИ


Уважаеми господине/госпожо,


Curaçao eGaming („CEG") получи съобщение чрез своята онлайн платформа за оплаквания („Платформата"). За съжаление, съобщението не се отнася за уебсайт („ 7bets.io "), който се управлява от лицензиран от CEG оператор („Оператор"). Следователно вашето съобщение е отхвърлено. Отговор за споменатото уволнение е изпратен само на имейл адреса, от който е получено оригиналното съобщение. Тъй като Операторът не е бил уведомен, препоръчваме ви да изпратите отново вашето съобщение директно до Оператора, тъй като CEG няма да може да ви помогне по този въпрос.


С това приключва комуникацията по този въпрос, който CEG вече счита за приключен.


С Най-Добри Пожелания,

Кюрасао електронни игри | Отдел ADR


Ако четете това, 7bets.io ми върне парите - или това никога няма да бъде изтрито!

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, според това, което видях на самия сайт, това казино няма лиценз за Кюрасао, а лиценз за Коста Рика. Ето защо получи този отговор.

Що се отнася до лиценза, знаем, че Коста Рика не е най-добрата.

Забелязах обаче, че Стефан се опитва да се свърже с казиното и да разреши ситуацията, така че се чудя дали ще успее. 🤔

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Здравейте ... добре, измазах това навсякъде в Trustpilot!


Освен ако не изпратят парите ми обратно в сметката ми, само депозитите, ще направя всичко по силите си, за да преча на ежедневните измамни хора!


Изпратих над 50 имейла и всеки беше игнориран!


Ако четат това, те имат буквално 5 часа или аз публикувам още отзиви онлайн за това, че нямат лиценз или орган за хазарт!

Трябва незабавно да ми платите моите депозити от £1600!!!

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

всичките ми тегления бяха отхвърлени в рамките на 2 часа около 10 пъти през последните 2 седмици, включително тази сутрин.


Наистина няма значение дали е изчакващо или отхвърлено, дали те така или иначе няма да изпратят нищо.


Двама играчи са получили само депозити обратно (може би).. Чудя се сумите. Също така Гуру ги е маркирал като "решени". Дали всички загубили играчи също получиха депозитите си обратно... Определено не.. Те не трябва да бъдат маркирани като решени.



Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Разгледах жалбите и едната е за друго казино, а тази, разрешена за 7Bets, беше затворена правилно. Кристина дори попита дали играчът смята жалбата за разрешена, защото тя е получила само възстановяване на суми и каза, че казиното е удържало на думата си и й е дало това, което е искала. Така че нямаше друг начин да затворим този случай.

Както и да е, видях, че сте споменали в жалбата си , че казиното ви е казало, че трябва да можете да теглите утре. Така че съм любопитен и определено давам актуализация.

Ще чакам с нетърпение.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

winmania дъщерен сайт ли е? Току-що прочетох случай като моя, при който " забранената игра беше добавена по-късно. Проверих списъците със забранени сайтове и играта, която играх, не отговаря на нито едно от тези условия. Вярвам, че са добавили играта ми по-късно. Всеки, който е достатъчно задълбочен, за да направи екранна снимка бонус условия???

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, видях, че тези казина имат един собственик, така че са свързани. Разбира се, в такива случаи би било добре да имате тези условия, за да докажете ясно, че играта е добавена по-късно. Имате ли случайно нещо такова или не?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

някой може ли да ми каже как да подам жалба чрез casino guru? Не мога да го намеря.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

а Нинбет не е?



Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Успях да се включа в чата на живо и обясних, че оттеглянето ми чака близо 40 часа. Това беше отговорът, който получих...


'съжалявам за чакането. Ще помоля екипа да ускори процеса, за да можете да се оттеглите днес'

след това казах "така че това ще се счита за успешно днес?"

с отговор „да, екипът ще обработи тегленето ви днес"


Чудя се как ще се окаже този, без много надежда.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Уведомете ме дали сте успели да изтеглите или ако казиното току-що каза, че е възможно, но нищо подобно не се случва. Досега повечето от вас са имали доста негативни преживявания. Но със сигурност ще се радвам, ако това се промени и започне поредица от положителни новини.

Автоматичен превод:
TheOwl
преди 2 месеца

"обяснен индекс на безопасност" -> подайте жалба

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Благодаря, подадох жалбата си

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Обаждате се всички вижте оплакването ми в Trustpilot! Те нямат лиценз и мамят хората !!

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Току-що стана 6 часа сутринта в Коста Рика, надяваме се да получим някакво „раздвижване" на Trustpilot и днешните имейли през следващите няколко часа!!

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

а Нинбет не е?



Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Аз лично се свързах с нашия екип и мога да потвърдя, че вероятно е по-голяма група. След като намерим всички свързани казина, страницата с преглед ще бъде актуализирана за всички тези казина.

Такова запитване изисква много комуникация, така че моля, бъдете търпеливи. 🙏

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте ... добре, измазах това навсякъде в Trustpilot!


Освен ако не изпратят парите ми обратно в сметката ми, само депозитите, ще направя всичко по силите си, за да преча на ежедневните измамни хора!


Изпратих над 50 имейла и всеки беше игнориран!


Ако четат това, те имат буквално 5 часа или аз публикувам още отзиви онлайн за това, че нямат лиценз или орган за хазарт!

Трябва незабавно да ми платите моите депозити от £1600!!!

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Разбирам разочарованието ви, но мисля, че те вероятно ще продължат да го игнорират, дори ако искам да греша.

Що се отнася до лиценза, те имат такъв, но лиценз за Коста Рика, така че няма да е съвсем правилно да се каже, че нямат.

Както и да е, бих искал да вярвам, че всичко ще се разреши, въпреки че не мога да кажа със сигурност и остава само да чакам. 😥

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

някой може ли да ми каже как да подам жалба чрез casino guru? Не мога да го намеря.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Разбира се, можете да го направите чрез тази връзка . Ако имате някакви проблеми, не се колебайте да се свържете с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Ами трябва да кажат напълно лиценза за хазарт кой е! Според уебсайта им те изброяват грешния!

Изглежда зле - сякаш се опитват да скрият нещо!!

Благодаря за помощта... Ще направя всичко възможно, за да си върна тези пари!!

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

а Нинбет не е?



Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Видях, че те също имат същия лиценз и собственик, така че предполагам, че е така.

Автоматичен превод:
1...4 5 6...16
Отидете на страницаот 16 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини