преди 1 година
Успях да се включа в чата на живо и обясних, че оттеглянето ми чака близо 40 часа. Това беше отговорът, който получих...
'съжалявам за чакането. Ще помоля екипа да ускори процеса, за да можете да се оттеглите днес'
след това казах "така че това ще се счита за успешно днес?"
с отговор „да, екипът ще обработи тегленето ви днес"
Чудя се как ще се окаже този, без много надежда.
I have managed to get on live chat and explained my withdrawal has been pending for nearly 40 hours. This was the response I got….
’sorry for the wait. I will ask the team to push the process so you can withdraw today’
i then said ‘so this will be actioned as successful today?’
with a response of ‘yes the team will process your withdrawal today’
Wonder how this one turns out, not holding much hope.
Направи ми това 10 пъти!! Над 4 седмици!
НИЩО никога не е одобрено!
Това е измама, те ще платят
Did this to me 10times !! Over 4 weeks!
NOTHING was ever approved !
Its a scam they will pay
Всички ли са седнали?
Те дори не са лицензирано казино, както се посочва на уебсайта! Казват, че е с комисионна за хазарт - Curaçao eGaming ("CEG")
АБСОЛЮТНИ ЛЪЖИ
Уважаеми господине/госпожо,
Curaçao eGaming („CEG") получи съобщение чрез своята онлайн платформа за оплаквания („Платформата"). За съжаление, съобщението не се отнася за уебсайт („ 7bets.io "), който се управлява от лицензиран от CEG оператор („Оператор"). Следователно вашето съобщение е отхвърлено. Отговор за споменатото уволнение е изпратен само на имейл адреса, от който е получено оригиналното съобщение. Тъй като Операторът не е бил уведомен, препоръчваме ви да изпратите отново вашето съобщение директно до Оператора, тъй като CEG няма да може да ви помогне по този въпрос.
С това приключва комуникацията по този въпрос, който CEG вече счита за приключен.
С Най-Добри Пожелания,
Кюрасао електронни игри | Отдел ADR
Ако четете това, 7bets.io ми върне парите - или това никога няма да бъде изтрито!
Is everyone sitting down ?
They are not even a licensed casino as they state on the website ! They say it’s with gambling commission - Curaçao eGaming ("CEG")
ABSOLUTE LIES
Dear Sir / Madam,
Curaçao eGaming ("CEG") has received a message via its online complaint platform (the "Platform"). Unfortunately, the message does not relate to a website (the "7bets.io") that is operated by a CEG-licensed operator (the "Operator"). Your message has therefore been dismissed. A response of the said dismissal has only been sent to the email address from which the original message has been received. As the Operator was not notified, you are encouraged to resend your message directly to the Operator, as CEG shall not be able to assist you in this matter.
This concludes the communication in this matter, which CEG now considers closed.
Best regards,
Curaçao eGaming | ADR Department
If you’re reading this 7bets.io pay my money back - or this won’t ever get deleted!
Здравейте, според това, което видях на самия сайт, това казино няма лиценз за Кюрасао, а лиценз за Коста Рика. Ето защо получи този отговор.
Що се отнася до лиценза, знаем, че Коста Рика не е най-добрата.
Забелязах обаче, че Стефан се опитва да се свърже с казиното и да разреши ситуацията, така че се чудя дали ще успее. 🤔
Hi, according to what I saw on the site itself, this casino does not have a Curacao license but a Costa Rica license. That's why you got this answer.
Regarding the license, we know that Costa Rica is not the best.
However, I noticed that Stefan is trying to contact the casino and resolve the situation, so I wonder if it will be successful. 🤔
Здравейте ... добре, измазах това навсякъде в Trustpilot!
Освен ако не изпратят парите ми обратно в сметката ми, само депозитите, ще направя всичко по силите си, за да преча на ежедневните измамни хора!
Изпратих над 50 имейла и всеки беше игнориран!
Ако четат това, те имат буквално 5 часа или аз публикувам още отзиви онлайн за това, че нямат лиценз или орган за хазарт!
Трябва незабавно да ми платите моите депозити от £1600!!!
Hello … well I have plastered this all over Trustpilot !
Unless they send my money back into my account only the deposits I will do everything in my power to disrupt there day in day out scamming people!
I have sent 50+ emails and every one has been ignored!
If they are reading this they have literally 5h or I post more reviews online about them not having a licence or gambling body!
Need to pay me my £1600 deposits immediately!!!
всичките ми тегления бяха отхвърлени в рамките на 2 часа около 10 пъти през последните 2 седмици, включително тази сутрин.
Наистина няма значение дали е изчакващо или отхвърлено, дали те така или иначе няма да изпратят нищо.
Двама играчи са получили само депозити обратно (може би).. Чудя се сумите. Също така Гуру ги е маркирал като "решени". Дали всички загубили играчи също получиха депозитите си обратно... Определено не.. Те не трябва да бъдат маркирани като решени.
all my withdraws have been rejected within 2 hours for like 10 times in the last 2 weeks, including this morning.
It really doesnt matter whether if its pending or rejected, if they wont send anything anyways..
Two players have gotten only deposits back(maybe).. I wonder the amounts. Also Guru has marked them as "solved". Did all the losing players also get their deposits back... Definetly not.. They shouldnt be marked as solved.
Разгледах жалбите и едната е за друго казино, а тази, разрешена за 7Bets, беше затворена правилно. Кристина дори попита дали играчът смята жалбата за разрешена, защото тя е получила само възстановяване на суми и каза, че казиното е удържало на думата си и й е дало това, което е искала. Така че нямаше друг начин да затворим този случай.
Както и да е, видях, че сте споменали в жалбата си , че казиното ви е казало, че трябва да можете да теглите утре. Така че съм любопитен и определено давам актуализация.
Ще чакам с нетърпение.
I've looked at the complaints and one is for another casino, and the one resolved for 7Bets was closed correctly. Kristina even asked if the player considered the complaint resolved because she only got refunds and she said that the casino kept their word and gave her what she wanted. So there was no other way to close this case.
Anyway, I saw that you mentioned in your complaint that the casino told you that you should be able to withdraw tomorrow. So I'm curious and definitely give an update.
I'll be eagerly waiting.
winmania дъщерен сайт ли е? Току-що прочетох случай като моя, при който " забранената игра беше добавена по-късно. Проверих списъците със забранени сайтове и играта, която играх, не отговаря на нито едно от тези условия. Вярвам, че са добавили играта ми по-късно. Всеки, който е достатъчно задълбочен, за да направи екранна снимка бонус условия???
Is winmania a sister site ? I have just read a case like mine where the " forbidden game was added later . I have checked sister sites forbidden lists and the game I played is on none of these terms . I believe they added my game later . Anyone thorough enough to screen shot bonus terms ???
Здравейте, видях, че тези казина имат един собственик, така че са свързани. Разбира се, в такива случаи би било добре да имате тези условия, за да докажете ясно, че играта е добавена по-късно. Имате ли случайно нещо такова или не?
Hi, I saw that these casinos have the same owner, so they are related. Of course in such cases it would be good to have these terms to clearly prove that the game was added later. Do you happen to have something like that or not ?
Успях да се включа в чата на живо и обясних, че оттеглянето ми чака близо 40 часа. Това беше отговорът, който получих...
'съжалявам за чакането. Ще помоля екипа да ускори процеса, за да можете да се оттеглите днес'
след това казах "така че това ще се счита за успешно днес?"
с отговор „да, екипът ще обработи тегленето ви днес"
Чудя се как ще се окаже този, без много надежда.
I have managed to get on live chat and explained my withdrawal has been pending for nearly 40 hours. This was the response I got….
’sorry for the wait. I will ask the team to push the process so you can withdraw today’
i then said ‘so this will be actioned as successful today?’
with a response of ‘yes the team will process your withdrawal today’
Wonder how this one turns out, not holding much hope.
Уведомете ме дали сте успели да изтеглите или ако казиното току-що каза, че е възможно, но нищо подобно не се случва. Досега повечето от вас са имали доста негативни преживявания. Но със сигурност ще се радвам, ако това се промени и започне поредица от положителни новини.
Let me know if you were able to make a withdrawal or if the casino just said it would be possible but nothing like that happens. So far most of you have had rather negative experiences. But I would certainly be happy if that would change and a series of positive news would start.
"обяснен индекс на безопасност" -> подайте жалба
"safety index explained" -> submit a complaint
Току-що стана 6 часа сутринта в Коста Рика, надяваме се да получим някакво „раздвижване" на Trustpilot и днешните имейли през следващите няколко часа!!
It’s just turned 6am in Costa Rica hopefully we get some ‘movement’ on Trustpilot and todays emails over the next few hours!!
Аз лично се свързах с нашия екип и мога да потвърдя, че вероятно е по-голяма група. След като намерим всички свързани казина, страницата с преглед ще бъде актуализирана за всички тези казина.
Такова запитване изисква много комуникация, така че моля, бъдете търпеливи. 🙏
I personally got in touch with our Team and I can confirm it's probably a bigger group. Once we find all related casinos, the overview page will be updated for all of those casinos.
Such inquiry requires a lot of communication, so please, be patient. 🙏
Здравейте ... добре, измазах това навсякъде в Trustpilot!
Освен ако не изпратят парите ми обратно в сметката ми, само депозитите, ще направя всичко по силите си, за да преча на ежедневните измамни хора!
Изпратих над 50 имейла и всеки беше игнориран!
Ако четат това, те имат буквално 5 часа или аз публикувам още отзиви онлайн за това, че нямат лиценз или орган за хазарт!
Трябва незабавно да ми платите моите депозити от £1600!!!
Hello … well I have plastered this all over Trustpilot !
Unless they send my money back into my account only the deposits I will do everything in my power to disrupt there day in day out scamming people!
I have sent 50+ emails and every one has been ignored!
If they are reading this they have literally 5h or I post more reviews online about them not having a licence or gambling body!
Need to pay me my £1600 deposits immediately!!!
Разбирам разочарованието ви, но мисля, че те вероятно ще продължат да го игнорират, дори ако искам да греша.
Що се отнася до лиценза, те имат такъв, но лиценз за Коста Рика, така че няма да е съвсем правилно да се каже, че нямат.
Както и да е, бих искал да вярвам, че всичко ще се разреши, въпреки че не мога да кажа със сигурност и остава само да чакам. 😥
I understand your frustration, but I think they will probably continue to ignore it, even if I would like to be wrong.
As far as the license is concerned, they do have one, but Costa Rica licence, so it would not be quite correct to say that they don't have any.
Anyway, I would like to believe that everything will be resolved, although I can't say for sure and the only thing left to do is to wait. 😥
Разбира се, можете да го направите чрез тази връзка . Ако имате някакви проблеми, не се колебайте да се свържете с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем.
Sure, you can do it via this link. If you have any problems, feel free to contact us and we will try to help you.
Ами трябва да кажат напълно лиценза за хазарт кой е! Според уебсайта им те изброяват грешния!
Изглежда зле - сякаш се опитват да скрият нещо!!
Благодаря за помощта... Ще направя всичко възможно, за да си върна тези пари!!
Well they should fully say the gambling license who it is! As per their website they are listing the wrong one!
It looks bad - like they are trying to hide something!!
Thanks for your help … I will do anything I can to get this money back!!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.